Dus om mensen op te hitsen gebruik je een specifieke (etnische ?) groep als katalysator om je betoog te kunnen houden. Wilders zal zeer trots op je zijn....en weet na vanavond dat de toekomst gewaarborgd is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, ik was weer eens te negatief naar knuffelmarokkkanen toe. De politieke correctheid heeft ervoor gezorgt dat ik, als volkomen onschuldig slachoffer van mensen met een ban-knop, niet kan posten op de frontlinie van domheid en oud nieuws.
Volgens mij ben je zelf een allochtoon.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
gezorgt
Kut europa..... en daar moeten we straks voor gaan stemmen zodat we nog minder te vertellen hebben en de grote landen Fr,Du er een nog grotere puinhoop van kunnen maken..quote:Frans tekort voor derde jaar te hoog
PARIJS (AFP/ANP) - Het tekort op de begroting van Frankrijk is in 2004 voor het derde jaar op rij uitgekomen boven het voor de eurolanden geldende maximum van 3 procent van het bruto binnenlands product (bbp). Het kwam uit op 3,7 procent.
Dat blijkt uit cijfers die het Franse bureau voor statistiek dinsdag heeft doen toekomen aan de Europese Commissie.
Het tekort in 2003 is gecorrigeerd van 4,1 naar 4,2 procent van het bbp. Frankrijk heeft toegezegd dit jaar te zakken naar 2,9 procent.
Ook bij de staatsschuld voldeed het land in 2004 opnieuw niet aan de eis (maximaal 60 procent van het bbp). De schuld steeg ten opzichte van 2003 van 63,9 tot 65,6 procent van het bpp.
De staatsschuld van de Duitsers kan oplopen tot 330 % in 2050 als ze niets aan het sociale stelsel doenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kut europa..... en daar moeten we straks voor gaan stemmen zodat we nog minder te vertellen hebben en de grote landen Fr,Du er een nog grotere puinhoop van kunnen maken..
Dacht het niet . Dat wordt een dikke "NEE"..
Ben benieuwd wat de reaktie van Zalm is..... zal ook wel een aanfluiting van hier tot ginder worden.
Dat is dan redelijk snel gevallen. Ik ging tegen half 2/ 2 uur naar bed en toen lag er nog maar een uiterst laf laagje. Nu ligt er wel veelquote:Op woensdag 2 maart 2005 05:40 schreef George-Butters het volgende:
Zoo non de jus!
Er ligt me hier toch een pak sneeuw! Ik geloof niet dat ik ooit vandaag op de plek van bestemming aankom. Ach ja. Dan heb ik in ieder geval een mooie tocht achter de rug...
Nee joh, die zijn sneeuwbalgevechten aan het houden. Net als vroegerquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:17 schreef George-Butters het volgende:
Zo ik heb 4 uur voor niets gereisd. KUT SCHOOL! Als ik er kan komen, dan kunnen die jankbekken van een leerlingen ook wel op school komen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:17 schreef George-Butters het volgende:
Zo ik heb 4 uur voor niets gereisd. KUT SCHOOL! Als ik er kan komen, dan kunnen die jankbekken van een leerlingen ook wel op school komen.
lang geleden inderdaad dat er zoveel sneeuw heeft gelegen in NL.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn sneeuwbalgevechten aan het houden. Net als vroeger
bij de plaatstelijke moskee zal je daar wel info over kunnen krijgen. Gellof ook dat instituten als het LOI en NTI deze taalcursus aanbieden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Weet hier iemand overigens waar ik een cursus "Arabisch voor beginners" kan aandoen?
Er schuilt toch wel een soort poeet in : Geert Wilders op de Tokkietoerquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:22 schreef du_ke het volgende:
M.H. Malhotra, Marketing Research, an applied approach, 3d edition, 2003.quote:The moderator
Qualities needed in the focus group moderator:
· Kindness with firmness
· Pennissiveness (liberality)
· Involvement, group speak happens when little debate or creativity in ideas develops, individuals
may not wish as to be seen as going against a perceived group norm.
· Incomplete understanding, to encourage to be more specific about generalised comments
· Encouragement, to encourage unresponsive members to participate
· Flexibility, must be able to improvise and alter the planned outline
· Sensitivity, to be sensitive enough to guide discussion at an intellectual as well as emotional level
· Observation, notes must be made of ideas or questions to come back to, interpretations of
particular silences or bouts of laughter, how group members interact with each other
Had je liever gehad dattie instortte?quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:30 schreef Sidekick het volgende:
Jeutermina, het dak van de nieuwe kauwgomfabriek kon maar 28 cm sneeuw aan, maar er lag 40 cm waardoor het dak al bol stond.
Waarom moest ik nou onder een veilig dak werken vandaag...
Ik had liever dat ik ook naar huis werd gestuurd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Had je liever gehad dattie instortte?
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Ik had liever dat ik ook naar huis werd gestuurd.
Mijn soort werk dus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:10 schreef Sidekick het volgende:
Ingenieus! Een ineenstortend bedrijf overnemen. Hoe kom je erop!
Zie mijn profiel PJORourke.
Ze willen het tegwoordig gooien op een betere integratie met SAP. Ik werk daar veel mee, en daar is idd het een en ander aan te verbeteren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:59 schreef sizzler het volgende:
Ik heb vandaag een bedrijfspresentatie gehad van een Engels bedrijf dat beweerde over een jaar of 10 microsoft over te nemen. Microsoft heeft de afgelopen 10-15 jaar geen succesvol nieuw product op de markt gezet. De twee producten waar ze op bouwen (windows en office) worden wel steeds ge-upgrate, maar veel verschil zit er tegenwoordig niet meer in. Bovendien kan je niet nieuwe functies toe blijven voegen. Op een gegeven moment doet een pc wat je er mee wilt doen. En dan stort microsoft in. Wat hij voorspelt althans.
Het is zeker een groots talentquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er schuilt toch wel een soort poeet in : Geert Wilders op de Tokkietoer
Ik dacht dat je deze ook wel in je favoriete uitspraken lijstje wilde hebben
Ik hoorde van wat ICT-vrienden dat de ICT markt weer aantrekt en dat je CV op monsterboard achterlaten zeer aan te raden is.quote:
Waren ze allemaal maar zo enthousiastquote:
Kijk hij heeft het goed met ons voor. Dat het er niet altijd even goed uitkomt is ook niet zijn fout.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zo enthousiast![]()
Goede integratie van Microsoft-kant naar grote paketten als SAP is hetzelfde als wachten totdat een appelboom volgroeid is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze willen het tegwoordig gooien op een betere integratie met SAP. Ik werk daar veel mee, en daar is idd het een en ander aan te verbeteren.
Is waar. Het is toch een gratis goed gevoelquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk hij heeft het goed met ons voor. Dat het er niet altijd even goed uitkomt is ook niet zijn fout.
Veronica, niet?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:39 schreef Harry_Sack het volgende:
Allright, the last boyscout op tv
"I'll bitchslap yo ass"
"Bastard!" -"and then some"
"The girl can't breath" - "This bitch has got to blow"
Memorabele uitspraken waarbij Bruce Willis niet zo'n irritante verwaarloosde kettingroker met een drankprobleem lijkt.
Affirmative. Check ook Halle Berry in haar stoeipakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |