Geen woorden maar daden .... leve de koniging.quote:Veiligheidsnetten terug in Kuip
De veiligheidsnetten achter beide doelen zullen voor onbepaalde tijd terugkeren in de Kuip. Feyenoord reageert met deze maatregel op de ernstige ongeregeldhedem afgelopen donderdag tijdens de UEFA-beker wedstrijd tegen Sporting Lissabon (1-2) Voor en tijdens die wedstrijden werden er vanaf de tribune verschillende voorwerpen en vuurwerk het veld opgegooid.
Met ingang van de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal zondag, zullen er langs de zijlijnen van het veld ook extra stewards worden ingezet. En tevens dient het publiek bij elke thuiswedstrijd van de Rotterdamse ploeg rekening te houden met een zeer uitgebreide fouillering.
Op hun eigen site laat Feyenoord weten dat de maatregelen van kracht blijven totdat alle mensen die donderdag vuurwerk en/of voorwerpen op het veld wierpen, zijn aangehouden.
"Zoals zo vaak lijden de goede supporters onder die paar slechte, maar we zijn het nu spuug- en spuugzat", aldus directielid Jan Willem van Dop. "Het is een trieste zaak, maar we zijn gedwongen om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. We kunnen niet langer toestaan dat Feyenoord de dupe wordt. Totdat we de daders te pakken hebben, blijven de maatregelen daarom van kracht."
Bij kritiek zit jij toch meestal aan de delete-knop?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:47 schreef Sidekick het volgende:
Zeker. Dat is mijn grootste punt van kritiek op Bos.
Deze trieste opmerking is je beste poging ooit tot grappig zijn.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Bij kritiek zit jij toch meestal aan de delete-knop?
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ninja-Turtles weer helemaal terug van weggeweest in het midden-oosten
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze trieste opmerking is je beste poging ooit tot grappig zijn.
Ik vind PJ eigenlijk soms wel grappig. Is er nu wat mis met mij?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze trieste opmerking is je beste poging ooit tot grappig zijn.
Ik zal je nu niet anders bekijken, hoor. Je had het toch al verbruid, dit kan er ook nog wel bij.quote:
Zwijnerij.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal je nu niet anders bekijken, hoor. Je had het toch al verbruid, dit kan er ook nog wel bij.
Bruno wordt weer geweldig met die Amerikanenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:47 schreef Monidique het volgende:
Vanavond weer Ali G. Morgen mijn broertje jarig.
Axis of Evil volgens Moni-theorie: Ierland, Iran en Malesia.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:25 schreef Monidique het volgende:
Encircle Iran, bedoelen ze, neem ik aan.
Wat valt er te halen dan in Afrika? Spiegeltjes?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
Borat vind ik wat minder.
LOL @ Afrika:
[afbeelding]
Gevrijwaard van Amerikaanse tirannie.
Kofi.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat valt er te halen dan in Afrika? Spiegeltjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |