Tja...quote:België overweegt referendum over voortbestaan
BRUSSEL - Belgen kunnen zich wellicht in een referendum uitspreken over het voortbestaan van hun land.
Dat verduidelijkt het een en ander.. Nouja, in Nederland wordt het ook wel eens geroepen om de monarchie af te schaffen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:31 schreef Sidekick het volgende:
Bron
Veel symboliek om het vertrouwen van het volk in de regering te vergroten, me dunkt.
Oy! Hoe zaterdags kan je reaktie zijn in [Uitlegtopic] Voor linkse users, over discriminatie/racisme ?quote:
www.nu.nlquote:LUCKNOW - Een tiener uit India heeft zo ongeveer zijn hele land in de maling genomen door te melden dat hij een prestigieuze wedstrijd van de ruimtevaartorganisatie NASA had gewonnen. Korte tijd werd de 17-jarige Saurabh Singh onthaald als nationale held, tot zijn verhaal in elkaar klapte.
De jongen had gemeld dat hij op de Britse Oxford-universiteit de befaamde Internationale Wetenschaps- en Ontdekkingskwis van de NASA had gewonnen. Het bestuur van de deelstaat Uttar Pradesh beloonde hem met bijna 10.000 euro. Meer dan honderd leden van de plaatselijke volksvertegenwoordiging gaven hem een dagsalaris, uit dank voor de bijzondere reclame die de jongen India en de deelstaat had bezorgd.
Maar terwijl de tiener in het presidentiële paleis wachtte tot het staatshoofd hem kon ontvangen, kwam een Indiase internetsite er via een simpel telefoontje met de NASA achter dat zo'n test helemaal niet bestaat. Een ontmoeting met de premier van India is haastig afgezegd. De jongen is weer terug in zijn dorp, alwaar de politie hem heeft ondervraagd.
Waarom kom je altijd aanzetten met oud nieuws?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
www.nu.nl
Het is inderdaad een ontzettend slimme jongen! (of de rest van de mensen zijn gewoon DOM)
Vlaanderen moet inderdaad af van parasietstaat Walonië. Het lijkt me veel beter voor de verstandhoudingen tussen de twee culturele en taalkundige entiteiten.quote:
Voor mij is het nieuwquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom kom je altijd aanzetten met oud nieuws?
Tja, das waar.quote:
Achterlopende cultuur.quote:
organischer kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:
Ja, ik dans idd nog op klompenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Achterlopende cultuur.
...
Afgezaagd, ik weet het.
Pff, dan heb ik liever een eurocommissaris die tegen homo's is en privé en werk zegt gescheiden te kunnen houden.quote:'Drank kopen pas vanaf achttiende jaar'
Uitgegeven: 26 februari 2005 13:23
BRUSSEL - Jongeren zouden in Europa pas vanaf hun achttiende jaar bier, wijn en sterke drank mogen kopen. De huidige grens van zestien jaar is te laag, meldde Europees Commissaris Kyprianou (Volksgezondheid) zaterdag in het Duitse weekblad Focus.
Kyprianou is bovendien voor hogere accijns op alcoholische drankjes. Fabrikanten zouden ook moeten stoppen met alcohollimonades ('alcopops'), vindt hij. Die limonades verleiden jongeren te makkelijk tot veel alcoholgebruik. Klik hier !
De eurocommmissaris kwam recent in het nieuws door zijn strijd tegen het roken. Hij wil een rookverbod in alle Europese horeca. Zo'n verbod bestaat nu alleen in Italië, Ierland en Malta.
Jij hebt verdorie ook echt de theoretische basis van een amoebe.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vlaanderen moet inderdaad af van parasietstaat Walonië. Het lijkt me veel beter voor de verstandhoudingen tussen de twee culturele en taalkundige entiteiten.
Tsja, de veramerikanisering van de politiek is in volle gang.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:32 schreef pberends het volgende:
Kamp van de VVD is voor een 2partijenstelsel![]()
![]()
.
Kamp heeft de goedwies dan ook al langere tijd goed kapotquote:Op zondag 27 februari 2005 12:32 schreef pberends het volgende:
Kamp van de VVD is voor een 2partijenstelsel![]()
![]()
.
De VVD blijft raar. Kamp die voor een 2partijenstelsel is, maar de VVD die dat niet voorstelt.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsja, de veramerikanisering van de politiek is in volle gang.
Met Wouter Bos voorop.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:01 schreef Sidekick het volgende:
Tsja, de veramerikanisering van de politiek is in volle gang.
Zoiets heet verschil van inzicht. Dat mag.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:12 schreef pberends het volgende:
[..]
De VVD blijft raar. Kamp die voor een 2partijenstelsel is, maar de VVD die dat niet voorstelt.
En staatssecretaris Schultz van Haegen (VVD) die moeilijk doet over de privatisering van Schiphol. Ik dacht dat de VVD liberaal was? Raar partijtje.
Zeker. Dat is mijn grootste punt van kritiek op Bos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |