Blijkbaar zitten we voor andere mensen te beoordelen of hij bepaalde kenmerken irrelevant moet vinden. Voor andere beslissen vind ik nou echt zo'n typisch naar links trekje.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:04 schreef heiden6 het volgende:
Jij betoogt min of meer dat het terecht zou zijn, en in dat geval is het al geen discriminatie meer. Bij discriminatie gaat het echt om irrelevante kenmerken (zoals afkomst in deze eigenlijk wel is).
Dat doe ik ook niet zozeer, maar als je het irrelevant vindt, is het geen discriminatie meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:41 schreef Landmass het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten we voor andere mensen te beoordelen of hij bepaalde kenmerken irrelevant moet vinden. Voor andere beslissen vind ik nou echt zo'n typisch naar links trekje.
...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:41 schreef Landmass het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten we voor andere mensen te beoordelen of hij bepaalde kenmerken irrelevant moet vinden. Voor andere beslissen vind ik nou echt zo'n typisch naar links trekje.
Hoi rechts schatje van me,quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:52 schreef BMW_Master het volgende:
Hallo lieve mannetjes van me,
Als ik een fijne woonomgeving wou hebben, dan zou ik geneigd zijn om voor die Nederlandse appelmand te kiezen. Indien in de Nederlandse mand meer rotte appels zitten dan in de Molukse mand, dan zou ik logischerwijs voor de Molukse mand gaan.
Hun kleur/afkomst/religie/.. is voor mij niet van belang, zolang het maar goede mensen zijn.
Dat ik voor die Nederlandse mand kies, en dus die Marokkanen buitensluit. Maakt dat van mij een racist? Volgens sommigen wel, beetje jammer dan. Ik wil enkel een fijne woonomgeving, liefst samen met alleen goede mensen.
En in dat geval is discriminatie in mijn ogen gerechtvaardigd.
Als iemand tegengas wilt geven, of suggesties heeft, of wat dan ook, dan lees ik dat hier graag terug.![]()
Bij iemand met Noord-Afrikaanse uiterlijke kenmerken wantrouw ik sneller dan een 'blanke', en in dat geval is dat helaas discriminatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:04 schreef heiden6 het volgende:
Jij betoogt min of meer dat het terecht zou zijn, en in dat geval is het al geen discriminatie meer. Bij discriminatie gaat het echt om irrelevante kenmerken (zoals afkomst in deze eigenlijk wel is).
Ik moet je helaas teleurstellen, ik kan mij weinig vinden in je overtuiging. Ingaand op je laatste stukje kunnen wij de oorzaken die problemen veroorzaken bij Marokkanen aanpakken, maar kun je vertellen waarom wij dat moeten doen? Laten we jouw overtuiging even doortrekken; straks moeten wij ook Chinezen importeren en hierna ze helpen met hun sociale problemen. Als wij iedereen op hun plek laten houden, dan voorkomt dat misère. Denk je dat Marokkanen kinderen zijn die gecorrigeerd moeten worden? Geintje. Serieus, ik vind dat je mag blijven als je niet lastig doet. Anders ga je maar weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:43 schreef rja het volgende:
Ik ben links, ik stem me hele leven al Pvda.
Maar dat wil niet zeggen, dat ik geen kritiek op de Islam of Marokkanen of de moslims in het algemeen De sharia is iets, wat ik verafschuw als democraat en waarden en normen die bij horen : de positie van de vrouw en de homohaat horen niet thuis in een democratie.
Het probleem van de criminaliteit onder Marokaanse jongeren, de veel plegers hard aanpakken, maar ook voor zorgen dat deze jongeren geisoleerd worden, zodat jonge Marokkanen niet meer kiezen voor de criminaliteit, daarvoor hebben we ook de hulp nodig van Marokkaanse gemeenschap.
Kun jie mij misschien vertellen wat de 5e kolonne betekent?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:00 schreef desiredbard het volgende:
Juist en dat in een goed afgesloten compostvat
Blijkbaar durft de "5e collone" deze discussie niet aan
Het lijkt me juist vrij normaal, dat wanneer je per ongeluk een probleem binnenhaalt, dat je dat dan ook oplost.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:19 schreef BMW_Master het volgende:
Indien wij ze niet geïmporteerd hadden, dan hoefden wij ook geen problemen te oplossen. Ter verduidelijking, probleem binnenhalen en vervolgens dat proberen te oplossen vind ik ietwat absurd.
![]()
Of er weer uitgooit...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:21 schreef Pool het volgende:
Het lijkt me juist vrij normaal, dat wanneer je per ongeluk een probleem binnenhaalt, dat je dat dan ook oplost.![]()
Dat is wanneer de vijand in je samenleving infiltreert.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:20 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Kun jie mij misschien vertellen wat de 5e kolonne betekent?
5e collone = infiltrerende vijandquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:20 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Kun jie mij misschien vertellen wat de 5e kolonne betekent?
En wat bedoel je eigenlijk met compostvat? Dat vat ik eigenlijk niet.
ik weet niet eens wat het zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb een hekel aan racisten. Daar doe ik niet eens meer wat aan. Discriminerende mensen vind ik meestal wel boeiend.
Ten eerste, een pluimpje voor jouw creativiteit. Maar toch ga ik proberen jouw kunstwerk aan te tasten. En vooral bij dit opmerking:quote:
Ik haal mijn waanbeelden opnieuw aan. Stel, uit cijfers van CBS blijkt dat 80% van homofiele negers SOA hebben en bij die joden hebben maar 20% SOA. Ik wil een buurtfeest geven waar ik 'het' met iedereen doe.quote:Gediscrimineerd worden is niet okay. Zeker niet als je beoordeeld wordt op dingen waar je weinig aan kunt doen. Niet iedereen kan dezelfde operaties als Kelly en Micheal Jackson betalen en je diepste geloof schrijf je ook niet zo snel af. Mensen worden graag op hun kwaliteiten beoordeeld en niet op bepaalde groepskenmerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |