Nee jij bent mijn lieve zwijntjequote:Op woensdag 2 maart 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij misschien, maar zij zeker niet.
Gelukkig is er voetbalquote:
''Geef altijd zoveel organen als jij geschikt zou vinden in de gegeven omstandigheden.''quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
Je lichaam is dus van de staat, tenzij.....
Curieus is uiteraard de naam van diegene die de motie wil gaan indienen in deze ethische kwestie.
... jezelf anders beslist. Met zo'n constructie ben je nog steeds in volledige controle van je eigen lichaam.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
Idd walgelijk communistisch systeem. Nu moet ik weer naar het gemeentehuis om te voorkomen dat zelotische artsen me meteen om m'n organen om zeep helpen. Omdat links weer dwang moet uitoefenen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
Curieus is uiteraard de naam van diegene die de motie wil gaan indienen in deze ethische kwestie.
Als ik het goed begrijp willen ze het vreselijke Belgische systeem overnemen. In Belgie moet je special naar het gemeentehuis om het donorschap stop te zetten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:19 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor waarschijnlijk kan je gewoon een briefje of mailtje opsturen huilebak.
Bij een nieuw in te voeren systeem zal men het vast praktischer aanpakken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp willen ze het vreselijke Belgische systeem overnemen. In Belgie moet je special naar het gemeentehuis om het donorschap stop te zetten.
Ja, is prima hoor. Zijn we allebei tegen dat en dit walgelijke plan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou willen dat ik 1 ritje naar het gemeentehuis kon maken om mezelf uit te schrijven voor de identificatieplicht. Die dwang zal mij voor altijd worden opgelegd dankzij het rechtse kabinet met de kans dat zelotische agenten mij naar een vernietigingskamp gaan dirigeren vanwege mijn afkomst.
Voor het ritje naar huis heb je een rijbewijs nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou willen dat ik 1 ritje naar het gemeentehuis kon maken om mezelf uit te schrijven voor de identificatieplicht. Die dwang zal mij voor altijd worden opgelegd dankzij het rechtse kabinet met de kans dat zelotische agenten mij naar een vernietigingskamp gaan dirigeren vanwege mijn afkomst.
mijn steun heb jequote:Op woensdag 2 maart 2005 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, is prima hoor. Zijn we allebei tegen dat en dit walgelijke plan.
Beter dan naar het gemeentehuis moeten. Maar nog steeds slecht. Als het huidige systeem niet werkt, houden ze maar een campagne of zo. Geen reden om dwang uit te oefenen, puur en alleen omdat de nierstichting en zo geen geld wensen uit te geven, en de makkelijkste weg zoeken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:24 schreef du_ke het volgende:
Bij een nieuw in te voeren systeem zal men het vast praktischer aanpakken.
ideetje gelijk met de oproep voor EU referendum een registratieformulier meesturen.
Ontdoe Eindhoven liever van PSV, en die slavendrijversgloeilampenfabrikant.quote:
Kan je de junks dan ontwijken? Ik zou in Groningen een tank modig hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:30 schreef du_ke het volgende:
Overigens in Sneek is het gemeentehuis vast op de fiets te doen. Zelfs in Groningen kan het met gemak lopend.
Wat is prima? Dat ik door zelotische agenten naar een vernietigingskamp wordt gebracht?quote:
Ik wil een mogelijkheid om me 'af te melden' van de identiteitsplicht via een eenmalige actie net zoals dat zeer goede idee van actieve donorregistratie.quote:Zijn we allebei tegen dat en dit walgelijke plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |