Bijna goed, maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In het geval van Katholicisme een Jezus, een Maria en God. Protestanten houden het meestal wel bij Jezus of God. Islamieten hebben de profeet Mohammed en Allah, Boedisten hebben boedha.
Voorals nog allemaal personen.
Dat is de antimoslimideejammer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
uch forum begint weer vreemd te doen.
Verhelder mij, doe het snel want nu ben ik nog nuchter.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:01 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Bijna goed, maar niet helemaal.
Ga huilen over alles wat met moslims te maken heeft joh, daar ben je toch zo goed in.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is de antimoslimideejammer.
Aaah, kan ik u een beugeltje aanbieden???quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is de antimoslimideejammer.
Ik ga deurmatten aan ze verkopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga huilen over alles wat met moslims te maken heeft joh, daar ben je toch zo goed in.
Tssss, Aaah valt wel mee, die kankert overal opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga huilen over alles wat met moslims te maken heeft joh, daar ben je toch zo goed in.
Jij snapt mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tssss, Aaah valt wel mee, die kankert overal op
Dat zou zoiets zijn als een programmeur uitleggen hoe je een koe moet slachten. Een timmerman vertellen hoe je een motorrevisie moet uitvoeren. Kortom, een atheist vertellen wie God is. Nutteloos en daarom zonde van mijn tijd dus. Nu mag je je gerust bezatten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Verhelder mij, doe het snel want nu ben ik nog nuchter.
Ja lekker , laatst een blow geprobeerd sinds jaren, maar dat is niet meer te combineren met mijn drankgebruikquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij snapt mij.![]()
Dank voor de beugel, sigaar?![]()
![]()
Ik heb het idee dat zij jou eerder iets zullen verkopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga deurmatten aan ze verkopen.
Ja, bullshit.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij jou eerder iets zullen verkopen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja lekker , laatst een blow geprobeerd sinds jaren, maar dat is niet meer te combineren met mijn drankgebruik
Exact, deze mensen weten blijkbaar prima wat een varken het liefst eet.quote:
Hoezo zou een programmeur niet weten hoe ie een koe moet slachten. Ik schijn in een ver verleden programeur te zijn geweest, en nu weet ik hoe een koe moet worden geslacht om aan de beste kwaliteit vlees te komen, net als dat ik weet wat de beste champagnehuizen zijn en ga zo maar door. Een mens is best in staat om meerdere dingen te beschouwen en te leren hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:06 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Dat zou zoiets zijn als een programmeur uitleggen hoe je een koe moet slachten. Een timmerman vertellen hoe je een motorrevisie moet uitvoeren. Kortom, een atheist vertellen wie God is. Nutteloos en daarom zonde van mijn tijd dus. Nu mag je je gerust bezatten.
Dag lieve kankeraar van mequote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga de stad in, paar moslims een renteloze lening voor weinig verkopen.![]()
![]()
Ik kan best in staat zijn om te leren hoe je een bom moet maken of hoe je in AutoCad de elektriciteitsleidingen het best kunt weergeven. Waarom? Omdat ik dat zou kunnen willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoezo zou een programmeur niet weten hoe ie een koe moet slachten. Ik schijn in een ver verleden programeur te zijn geweest, en nu weet ik hoe een koe moet worden geslacht om aan de beste kwaliteit vlees te komen, net als dat ik weet wat de beste champagnehuizen zijn en ga zo maar door. Een mens is best in staat om meerdere dingen te beschouwen en te leren hoor.
Voor jou gevoel bestaat God wel. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de religieuze zaken die je leven beheersen. Maar als een mens het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:18 schreef VijfdeColonne het volgende:
Voor jou gevoel bestaat God niet. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de materiele zaken die je leven beheersen. Maar als God het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.
Grappige persoonsbeschrijving voor iemand die mij niet kent. Vooral dat stuk over materiele zaken. Hoer jij toch eens een flink eind op wil je, stuk achterlijk gedrocht. Je lijkt wel een Jehova getuige. En ja, mocht God, Allah of Zeus het willen, dan eindig ik toch nog hetzelfde, met een beugeltje in me klauw.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:18 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Voor jou gevoel bestaat God niet. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de materiele zaken die je leven beheersen. Maar als God het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.
Dat heeft niet met gevoel te maken. Ieder reeel mens weet dat dit een feit is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor jou gevoel bestaat God wel. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de religieuze zaken die je leven beheersen. Maar als een mens het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.
Dust to dust. Uiteindelijk eindigen we allemaal hetzelfde in ons aardse leven. Belangrijker is waar we eindigen na dat leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Grappige persoonsbeschrijving voor iemand die mij niet kent. Vooral dat stuk over materiele zaken. Hoer jij toch eens een flink eind op wil je, stuk achterlijk gedrocht. Je lijkt wel een Jehova getuige. En ja, mocht God, Allah of Zeus het willen, dan eindig ik toch nog hetzelfde, met een beugeltje in me klauw.
Volgens mij is het belangrijkste dat je wat in DIT leven wat bereikt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:35 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Dust to dust. Uiteindelijk eindigen we allemaal hetzelfde in ons aardse leven. Belangrijker is waar we eindigen na dat leven.
Heeee, Johanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Beta's, hoeders der Nederlandse taal.
Het belangrijkste is dat je een goede balans weet te vinden. Een balans waarbij je genoeg hebt gedaan in dit leven voor je medemens en waarbij je genoeg hebt gedaan voor het leven na het aardse leven. Het is niet zo dat het een of-of situatie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Volgens mij is het belangrijkste dat je wat in DIT leven wat bereikt.
Maar dat is mijn nederige mening maar hoor. Voor zover ik weet is nog nooit iemand in staat geweest om daadwerkelijk een naleven te beshrijven. Dus is dit aardse leven met wat ik bereikt heb en degene die ik lief heb toch wel een stuk belangrijker dan dat wat er heel misschien gaat komen.
Denk aan je medemens.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga ff een nieuwe lading bier halen
En wie bepaald of ik voldoe aan deze eisen? En nogmaals hoe kan jij over mij oordelen inzake deze kwestie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:47 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Een balans waarbij je genoeg hebt gedaan in dit leven voor je medemens en waarbij je genoeg hebt gedaan voor het leven na het aardse leven. Het is niet zo dat het een of-of situatie is.
Ieder reeel mens weet onderscheid te maken in aardse allerdaagse zaken en idioten als jij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:32 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Dat heeft niet met gevoel te maken. Ieder reeel mens weet dat dit een feit is.
Allah Is Known Through Reason
Als jij zelf al aangeeft dat je niet gelooft, met welk doel doe jij je medemens dan goed, als je dat al doet? Enkel om je eigen ego op te krikken?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En wie bepaald of ik voldoe aan deze eisen? En nogmaals hoe kan jij over mij oordelen inzake deze kwestie?
Een kat in het nauw kan rare sprongen maken en iemand die geen argumenten meer kan verzinnen gaat over op schelden. Het enige wapen van de zwakkere mens.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ieder reeel mens weet onderscheid te maken in aardse allerdaagse zaken en idioten als jij.
Ik sluit mij volledig bij DoG aan!
Nee hoor, als er wel iemand een slecht eigendunk heeft is mijn persoontje het wel. Ik heb maar twee redenen om door te gaan, mijn dochter en mijn vriendin. En ik hang geen religie aan, ik ben sinds de geboorte van mijn dochter uitgeschreven uit de katholieke kerk, maar ik zeg nergens dat ik nergens in geloof.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:54 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Als jij zelf al aangeeft dat je niet gelooft, met welk doel doe jij je medemens dan goed, als je dat al doet? Enkel om je eigen ego op te krikken?
Karabagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Even kijken of De Vijfde Colonne een kloon is;
Wat is het eerste woord waar je aan denkt als ik ''Armeniers'' zeg?
He, ik gis maar hoor. Alleen die blauwe kan zien of het een kloon is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee hoor, als er wel iemand een slecht eigendunk heeft is mijn persoontje het wel. Ik heb maar twee redenen om door te gaan, mijn dochter en mijn vriendin. En ik hang geen religie aan, ik ben sinds de geboorte van mijn dochter uitgeschreven uit de katholieke kerk, maar ik zeg nergens dat ik nergens in geloof.
Maar goed, ik maak uit de opmerkingen van weledele SI op dat je een kloon bent, dus waarom zou ik nog doorgaan.
Ach, jij hangt hier langer rond dan ik, dus je zal er wel meer gevoel voor hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, ik gis maar hoor. Alleen die blauwe kan zien of het een kloon is.
Ik wist trouwens niet eens dat jij een dochter hebt!
Donkerblauwen (en rooien) kunnen dat alleen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, ik gis maar hoor. Alleen die blauwe kan zien of het een kloon is.
Ik ben kleurenblind dus jij bent ook donkerblauwquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Donkerblauwen (en rooien) kunnen dat alleen.
* DoG zoekt zijn Beach Boys mp3tjes en zet zijn volume voluitquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:18 schreef pberends het volgende:
*pberends is playing Marky Mark - Good Vibrations.mp3
That's right, negers.
Ik ben van gisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:21 schreef Sidekick het volgende:
Je gissen is niet meer wat het geweest is, Johan.
Get Around blijft het beste.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG zoekt zijn Beach Boys mp3tjes en zet zijn volume voluit
I'm a bitch, I'm a loverquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:29 schreef pberends het volgende:Johan_de_With
Hoe kan je hem nou niet aardig vinden?
(c) Meredith Brooks.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |