Bijna goed, maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In het geval van Katholicisme een Jezus, een Maria en God. Protestanten houden het meestal wel bij Jezus of God. Islamieten hebben de profeet Mohammed en Allah, Boedisten hebben boedha.
Voorals nog allemaal personen.

Dat is de antimoslimideejammer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
uch forum begint weer vreemd te doen.

Verhelder mij, doe het snel want nu ben ik nog nuchter.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:01 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Bijna goed, maar niet helemaal.

Ga huilen over alles wat met moslims te maken heeft joh, daar ben je toch zo goed in.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is de antimoslimideejammer.

Aaah, kan ik u een beugeltje aanbieden???quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is de antimoslimideejammer.

Ik ga deurmatten aan ze verkopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga huilen over alles wat met moslims te maken heeft joh, daar ben je toch zo goed in.

Tssss, Aaah valt wel mee, die kankert overal opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga huilen over alles wat met moslims te maken heeft joh, daar ben je toch zo goed in.

Jij snapt mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tssss, Aaah valt wel mee, die kankert overal op

Dat zou zoiets zijn als een programmeur uitleggen hoe je een koe moet slachten. Een timmerman vertellen hoe je een motorrevisie moet uitvoeren. Kortom, een atheist vertellen wie God is. Nutteloos en daarom zonde van mijn tijd dus. Nu mag je je gerust bezatten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Verhelder mij, doe het snel want nu ben ik nog nuchter.

Ja lekker , laatst een blow geprobeerd sinds jaren, maar dat is niet meer te combineren met mijn drankgebruikquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij snapt mij.![]()
Dank voor de beugel, sigaar?![]()
![]()

Ik heb het idee dat zij jou eerder iets zullen verkopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga deurmatten aan ze verkopen.

Ja, bullshit.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij jou eerder iets zullen verkopen.

quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja lekker , laatst een blow geprobeerd sinds jaren, maar dat is niet meer te combineren met mijn drankgebruik

Exact, deze mensen weten blijkbaar prima wat een varken het liefst eet.quote:

Hoezo zou een programmeur niet weten hoe ie een koe moet slachten. Ik schijn in een ver verleden programeur te zijn geweest, en nu weet ik hoe een koe moet worden geslacht om aan de beste kwaliteit vlees te komen, net als dat ik weet wat de beste champagnehuizen zijn en ga zo maar door. Een mens is best in staat om meerdere dingen te beschouwen en te leren hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:06 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Dat zou zoiets zijn als een programmeur uitleggen hoe je een koe moet slachten. Een timmerman vertellen hoe je een motorrevisie moet uitvoeren. Kortom, een atheist vertellen wie God is. Nutteloos en daarom zonde van mijn tijd dus. Nu mag je je gerust bezatten.

Dag lieve kankeraar van mequote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga de stad in, paar moslims een renteloze lening voor weinig verkopen.![]()
![]()

Ik kan best in staat zijn om te leren hoe je een bom moet maken of hoe je in AutoCad de elektriciteitsleidingen het best kunt weergeven. Waarom? Omdat ik dat zou kunnen willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoezo zou een programmeur niet weten hoe ie een koe moet slachten. Ik schijn in een ver verleden programeur te zijn geweest, en nu weet ik hoe een koe moet worden geslacht om aan de beste kwaliteit vlees te komen, net als dat ik weet wat de beste champagnehuizen zijn en ga zo maar door. Een mens is best in staat om meerdere dingen te beschouwen en te leren hoor.

Voor jou gevoel bestaat God wel. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de religieuze zaken die je leven beheersen. Maar als een mens het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:18 schreef VijfdeColonne het volgende:
Voor jou gevoel bestaat God niet. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de materiele zaken die je leven beheersen. Maar als God het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.

Grappige persoonsbeschrijving voor iemand die mij niet kent. Vooral dat stuk over materiele zaken. Hoer jij toch eens een flink eind op wil je, stuk achterlijk gedrocht. Je lijkt wel een Jehova getuige. En ja, mocht God, Allah of Zeus het willen, dan eindig ik toch nog hetzelfde, met een beugeltje in me klauw.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:18 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Voor jou gevoel bestaat God niet. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de materiele zaken die je leven beheersen. Maar als God het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.

Dat heeft niet met gevoel te maken. Ieder reeel mens weet dat dit een feit is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor jou gevoel bestaat God wel. Wat ik ook zal zeggen, het zal je niet raken en je zult het zeker niet willen leren. Je bent namelijk verblind door de religieuze zaken die je leven beheersen. Maar als een mens het wil, zal iedereen tot inzicht komen. Zelfs jij.

Dust to dust. Uiteindelijk eindigen we allemaal hetzelfde in ons aardse leven. Belangrijker is waar we eindigen na dat leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Grappige persoonsbeschrijving voor iemand die mij niet kent. Vooral dat stuk over materiele zaken. Hoer jij toch eens een flink eind op wil je, stuk achterlijk gedrocht. Je lijkt wel een Jehova getuige. En ja, mocht God, Allah of Zeus het willen, dan eindig ik toch nog hetzelfde, met een beugeltje in me klauw.

Volgens mij is het belangrijkste dat je wat in DIT leven wat bereikt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:35 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Dust to dust. Uiteindelijk eindigen we allemaal hetzelfde in ons aardse leven. Belangrijker is waar we eindigen na dat leven.

Heeee, Johanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Beta's, hoeders der Nederlandse taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |