Je bedoelt toch niet die ristorante van Dr Oetker?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef Qwea het volgende:
houtoven en/of ristorantede hawai. Dr oetker vind ik niet lekker
daar krijg ik nu ook wel trek inquote:
Moet je niet zo'n PZA of BigAmerican halen natuurlijk..quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef SilverSpirit het volgende:
Die pizzas hebben heel vaak een deel wat heel zacht vies deeg heeft. Ik heb nog geen pizza ondekt die dat niet heeft.
Nee, kijk ik bedoel niet gewoon deeg wat zacht hoort te zijn. Ik vind zo'n BigAmerican Tonijn bijvoorbeeld niet te versmadenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n PZA of BigAmerican halen natuurlijk..
Pizza Crossa's van Mora hebben een krokante bodem
Luister naar Kluup: "Koop een fatsoenlijke pizza, een Pizza Crossa van Mora!"quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:10 schreef SilverSpirit het volgende:
[..]
Nee, kijk ik bedoel niet gewoon deeg wat zacht hoort te zijn. Ik vind zo'n BigAmerican Tonijn bijvoorbeeld niet te versmaden. Maar ik bedoel die "gewone" diepvries pizza's, Dr.Oetker bijvoorbeeld, die pizza's hebben altijd zo'n zachte kleffe bodem, in ieder geval een deel van de pizza. Moet je maar opletten bij de volgende pizza, denk maar aan wat SilverSpirit je gezegd heeft.
![]()
Ja ik weet wat je bedoelt, zeker bij Dr. Oetker Ristorante is dat het geval, tussen het beleg en de bodem zit altijd een zompig laagje. Bij die zachte pizza's van brooddeeg heb je dat al niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:10 schreef SilverSpirit het volgende:
[..]
Nee, kijk ik bedoel niet gewoon deeg wat zacht hoort te zijn. Ik vind zo'n BigAmerican Tonijn bijvoorbeeld niet te versmaden. Maar ik bedoel die "gewone" diepvries pizza's, Dr.Oetker bijvoorbeeld, die pizza's hebben altijd zo'n zachte kleffe bodem, in ieder geval een deel van de pizza. Moet je maar opletten bij de volgende pizza, denk maar aan wat SilverSpirit je gezegd heeft.
![]()
Nou is het in Deventer en omstreken een onomstreden feit dat Kluup geen smaak heeft, maar okeequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Luister naar Kluup: "Koop een fatsoenlijke pizza, een Pizza Crossa van Mora!"
Eindelijk iemand die dat ook vind!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt, zeker bij Dr. Oetker Ristorante is dat het geval, tussen het beleg en de bodem zit altijd een zompig laagje. Bij die zachte pizza's van brooddeeg heb je dat al niet.
Bij de Crossa van Mora ook niet. Ik snap niet wat iedereen zo goed vind aan die Ristorante. De bodem is slecht en zoals ik al zei elke variant is gewoon veel en veel te zout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |