Je bedoelt toch niet die ristorante van Dr Oetker?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef Qwea het volgende:
houtoven en/of ristorantede hawai. Dr oetker vind ik niet lekker
daar krijg ik nu ook wel trek inquote:
Moet je niet zo'n PZA of BigAmerican halen natuurlijk..quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef SilverSpirit het volgende:
Die pizzas hebben heel vaak een deel wat heel zacht vies deeg heeft. Ik heb nog geen pizza ondekt die dat niet heeft.
Nee, kijk ik bedoel niet gewoon deeg wat zacht hoort te zijn. Ik vind zo'n BigAmerican Tonijn bijvoorbeeld niet te versmadenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n PZA of BigAmerican halen natuurlijk..
Pizza Crossa's van Mora hebben een krokante bodem
Luister naar Kluup: "Koop een fatsoenlijke pizza, een Pizza Crossa van Mora!"quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:10 schreef SilverSpirit het volgende:
[..]
Nee, kijk ik bedoel niet gewoon deeg wat zacht hoort te zijn. Ik vind zo'n BigAmerican Tonijn bijvoorbeeld niet te versmaden. Maar ik bedoel die "gewone" diepvries pizza's, Dr.Oetker bijvoorbeeld, die pizza's hebben altijd zo'n zachte kleffe bodem, in ieder geval een deel van de pizza. Moet je maar opletten bij de volgende pizza, denk maar aan wat SilverSpirit je gezegd heeft.
![]()
Ja ik weet wat je bedoelt, zeker bij Dr. Oetker Ristorante is dat het geval, tussen het beleg en de bodem zit altijd een zompig laagje. Bij die zachte pizza's van brooddeeg heb je dat al niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:10 schreef SilverSpirit het volgende:
[..]
Nee, kijk ik bedoel niet gewoon deeg wat zacht hoort te zijn. Ik vind zo'n BigAmerican Tonijn bijvoorbeeld niet te versmaden. Maar ik bedoel die "gewone" diepvries pizza's, Dr.Oetker bijvoorbeeld, die pizza's hebben altijd zo'n zachte kleffe bodem, in ieder geval een deel van de pizza. Moet je maar opletten bij de volgende pizza, denk maar aan wat SilverSpirit je gezegd heeft.
![]()
Nou is het in Deventer en omstreken een onomstreden feit dat Kluup geen smaak heeft, maar okeequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Luister naar Kluup: "Koop een fatsoenlijke pizza, een Pizza Crossa van Mora!"
Eindelijk iemand die dat ook vind!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt, zeker bij Dr. Oetker Ristorante is dat het geval, tussen het beleg en de bodem zit altijd een zompig laagje. Bij die zachte pizza's van brooddeeg heb je dat al niet.
Bij de Crossa van Mora ook niet. Ik snap niet wat iedereen zo goed vind aan die Ristorante. De bodem is slecht en zoals ik al zei elke variant is gewoon veel en veel te zout.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:33 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nou is het in Deventer en omstreken een onomstreden feit dat Kluup geen smaak heeft, maar okee
Ontopic: Ristorante Prosciuto/Mozarella/Tonno
Vanmiddag een pizza funghi op van Dr. Oetker, en die was zeker tegen het te zoute aan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:17 schreef Aventura het volgende:
Die dr. Oetker Ristorante zijn trouwens veel en veel te zout, bah.
Die had ik laatst omdat alle dr Oetker pizza's waren uitverkocht, maar ik proefde in ieder geval geen 5 kaassoorten en de bodem was verdraaid hard en taai. Dus die neem ik niet meer. Die Mora Crossa pizza's zijn ook wel te doen maar het heeft zo weinig weg van de echte Italiaanse pizza en de bodem is vaak zo hard als knackebrod, ik bedoel als je een hap neemt dan ligt de rest van de slice verspreid over je bord of nog erger: je shirt of trui of bloes.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
C1000 heeft wel een aardige 5 kazenpizza, het merk is Gilardi Italia en kost 1,30
die ristorante pwntquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind juist dat 'crossa' en die vreselijk dikke pizza's niet te eten. Ik hou wel van dat zacht in het middenRistorante dus
[afbeelding]
Niet alleen is daar de AH-pizza voor geschikt, ook andere merkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:21 schreef Vork het volgende:
Verder vindt ik de standaard kaas/tomaat pizza's van AH ook goed te doen, ik gooi er meestal nog wat fruit bij en dan heb je voor een zeer schappelijk prijsje toch nog best een goed eetbare pizza.
Klopt, maar ik vind de standaard AH pizza als basis pizza zeer geschikt, goed gekruid. Misschien een beetje aan de kleine kant, maar dat neemt niet weg dat ik er vandaag een heb gehaald en voorzien heb van wat fruit en extra kaasquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:07 schreef UncleFunk het volgende:
Niet alleen is daar de AH-pizza voor geschikt, ook andere merken![]()
Inderdaad zeg, na een pizza hawaii heb je tenminste het idee dat je gegeten hebt. Met zo'n dunne pizza kun je nog wel een halve op.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:47 schreef Underdoggy het volgende:
ik neem altijd american pizza's of van de Super of Dr Oetker inderdaad... de rest van die pizza's zijn zo dun en vullen te weinig...
Liever twee dunne zalige pizza's dan één niet zo lekkerequote:Op zondag 27 februari 2005 09:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, na een pizza hawaii heb je tenminste het idee dat je gegeten hebt. Met zo'n dunne pizza kun je nog wel een halve op.
Ik hoop het nietquote:Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef DrMarten het volgende:
Komt heel dicht in de buurt van de pizza's van de pizzeria.
Dat is dan weer jammer iddquote:Op zondag 27 februari 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het niet(die pizzeria's die we hier hebben zijn alledrie bagger)
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ristorante van dr. oetker
en geen andere
Die zijn lekkerrrrquote:
Geen aanraderquote:Op zondag 6 maart 2005 23:53 schreef Rest het volgende:
Ik ga voor de afwisseling eens een wagner proberen.
Kijken of ze aan oetker kunnen tippen...
Ik ben ze niet vergeten...quote:Op maandag 7 maart 2005 22:28 schreef DaeQ het volgende:
och och mensen, vergeet vooral de wagners niet hmmm vral de salami ui![]()
is dat die soort met salami en met 3 kazen? metname de salami vind ik lekkerder dan oetker of andere pizza's uit de supermarkt. maar er gaat natuurlijk niks boven een pizza uit mijn eigen houtoven in de tuin (vooral als het lekker weer is)quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:05 schreef fratsman het volgende:
Probeer eens de ristorante van de Aldi! Bijna exact hetzelfde als die van Oetker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |