Vrees dat PSV gaat winnen in Monaco. 1-0 PSV.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:10 schreef aldostuta het volgende:
Vrees dat PSV ten onder zal gaan in Monaco......
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrees dat PSV gaat winnen in Monaco. 1-0 PSV.
Moeten ze in de volgende ronde tegen de winnaar van Real Juve? (dat wordt dan Real trouwens)quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal moeilijk worden, maar ze gaan het wel redden helaas...
Om in de volgende ronde roemloos ten onder te gaan tegen Juve...
Is nog niet bekend, gaat om geloot worden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Moeten ze in de volgende ronde tegen de winnaar van Real Juve? (dat wordt dan Real trouwens)
Nee johquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook niet, maar vind het wel een lekkere tegenstander voor psv in de volgende ronde..
Ja, daar maken ze zeker een kans tegenquote:
Er zijn 1700 van de 2000 beschikbare kaarten verkocht.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:23 schreef Erasmusch het volgende:
Hoorde dat er nog maar 1500 kaarten waren verkocht?
quote:
quote:
ok, dan had ik het verkeerd begrepen. Er komen geen extra kaarten bij?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zijn 1700 van de 2000 beschikbare kaarten verkocht.
1,5 week terug zijn ipv 1000 dus 2000 kaarten beschikbaar gekomen en in 1,5 week dus al 700 extra kaarten verkocht.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat het echte werk maar aan ons over![]()
Nee er komen helaas geen extra kaarten bij.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ok, dan had ik het verkeerd begrepen. Er komen geen extra kaarten bij?
Het echte werk voor jullie is in de eerste ronde eruit vliegen.quote:
Ach gut....quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het echte werk voor jullie is in de eerste ronde eruit vliegen.
Dat jullie nu wel de 2de ronde hebben gehaald is wel een incident te noemen.
Met een tijdspanne van acht jaar lukt het nog hequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach gut....![]()
Jullie hebben in de afgelopen 8 jaar ook net een keer de kwartfinale van de CL gehaald, wat ook een incident gebleken is.
Wij stellen daar nog 3 kwartfinales UEFA Cup tegenover en wellicht dit jaar ook kwartfinale CL
En nou terug in je hok![]()
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met een tijdspanne van acht jaar lukt het nog he
De afgelopen 5 jaar heeft PSV zowel procentueel als relatief meer Europese wedstrijden gewonnen dan de andere Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met een tijdspanne van acht jaar lukt het nog he
Haha, lees de reactie van Pyth en leerquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De afgelopen 5 jaar heeft PSV zowel procentueel als relatief meer Europese wedstrijden gewonnen dan de andere Nederlandse clubs.
Dus ga maar weer lekker met je kluif spelen![]()
relatief is toch in principe procentueel?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De afgelopen 5 jaar heeft PSV zowel procentueel als relatief meer Europese wedstrijden gewonnen dan de andere Nederlandse clubs.
Dus ga maar weer lekker met je kluif spelen![]()
puur hypothetisch gezien heb jij daar in theorie absoluut gelijk inquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
relatief is toch in principe procentueel?
ja, domme fout...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
relatief is toch in principe procentueel?
Het is niet zo dat ik de mierenneuker uit wilde hangen hoor, wilde alleen ff een bevestiging dat procentueel hetzelfde is als relatiefquote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja, domme fout...
ik bedoelde kwantitatief itt procentueel/relatief
Wat kan jij voorspellen zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
3-1
Yep maar je moet geen appels met peren vergeljiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Tja, we zagen aan Auxerre hoe teams thuis en uit dus kunnen verschillen...
we hebben vorig jaar gezien hoe we uit een beter resultaat haalden tegen Monaco dan thuisquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Maar hier spreken we over PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
MM, denk jij dat PSV de kwartfinale gaat halen, of zeg je van nee?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ik denk ook dat Monaco wint van PSV, ik hoop natuurlijk op 1 doelpunt verschil en dat PSV scoort. Maar ik ben nog lang niet zeker dat de volgende ronde gehaald gaat worden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Monaco wint wel, maar of dat met 2 goals verschil is, is de vraag.
Alex is de nieuwe en verbeterde Heintzequote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:51 schreef rubbereend het volgende:
k mis tov 3 jaar terug eigenlijk allen Heintze...... de rest mis k niet in dit elftal
Het is ook de selectie van 3 jaar geleden. Toen Robben (als PSV-er) het seizoen bij Groningen speelde. Maar Robben is natuurlijk wel een gemis, maar of we ook met hem de CL winnen, dat is iets waar we nooit achter zullen komen, maar ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex is de nieuwe en verbeterde HeintzeIk mis alleen Robben. Als we Robben zouden hebben in dit elftal, zou PSV de Champions League winnen
Oh ik dacht dat 't over de afgelopen 3 jaar gingquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is ook de selectie van 3 jaar geleden. Toen Robben (als PSV-er) het seizoen bij Groningen speelde. Maar Robben is natuurlijk wel een gemis, maar of we ook met hem de CL winnen, dat is iets waar we nooit achter zullen komen, maar ik betwijfel het.
Lee vervangt hem met verve.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:51 schreef rubbereend het volgende:
k mis tov 3 jaar terug eigenlijk allen Heintze...... de rest mis k niet in dit elftal
klopt maar gewoon qua persoonlijkheid, bovendien kan Lee volgens mij ook als linkshalf spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Lee vervangt hem met verve.
En Robben is degene die ik het meeste mis van alles spelers.
Bedankt voor de tip, zal er aan denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:37 schreef Cart_man het volgende:
@Pyth: Zit een leuk stekje aan de haven. Hip-Hop café heet dat.
Mooie glazen hebben ze daar:
[[url=http://img224.exs.cx/img224/7411/dsc011719yn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Laten we het hopen Againzenderquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
Het wordt een solide 0-0 denk ik. En de uitslag van de eerste partij had ik ook al goed
Ik heb ook gezegd dat Ajax kampioen wordt omdat PSV zo ver gaat komen in de CLquote:
Lijkt me logisch toch? Speel je de beslissende wedstrijd voor eigen publiek, betere voorbereiding, minder vermoeid (bv Paauwe is al uitgeput na een busreis van anderhalf uur...)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Timo_Baal het volgende:
Het meest opvallende vind ik dat het lijkt alsof eerst thuis spelen helemaal geen voordeel is.
Vind ik ook je moet eerste de wedstrijd daar aanvoelen maar als je weet dat je sterker bent kun je proberen iets aanvallender te voetballen en die goal proberen te maken. Als je scoort moeten hun nog 3 maken dusquote:Op zondag 27 februari 2005 11:20 schreef ASSpirine het volgende:
Zo logisch vind ik dat niet.
Als je eerst thuis hebt gespeeld, en de 0 weet te houden, kan je in de uitwedstrijd je volledig richten op die ene uitgoal, waardoor je een gigantisch voordeel krijgt.
Natuurlijk is de 0 thuis houden een grote voorwaarde, als dat is gelukt dan is daarna uit spelen wel een leuke voordeel. Vind ik dan toch.
Het maakt alleen niks uit. De beste club gaat door. Zie FC Porto vorig jaar tegen Manchester Unitedquote:Op zondag 27 februari 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Toch zijn alle clubs altijd blij als ze eerst uit mogen spelen. Zeggen ze tenminste wel bij de loting. Zie het ook in de CL, poulewinnaars krijgen dan zelfs dat voorrecht.
Prima, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:58 schreef Suijk het volgende:
Het blijft 0-0.
* appelsientje doet mee met de handtekening actiequote:
Hehe, maar ik denk het echt.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://www.isketch.net/isketch.shtml
![]()
een 4-2 overwinning zou een fantastisch resultaat zijn. Maar erg onwaarschijnlijk denk ik. Zoals ik al in het PSV-topic heb gezegd vrees ik het ergste, maar kansloos zijn we zeker niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje doet mee met de handtekening actie
Maar goed ik had dit ook al in het PSV forum gepost.. vannacht gedroomd dat het bij de rust 2 -2 stond en de uit eindslag 4 - 2.... dus we zijn dan nog door
Maar als je kijkt naar de wedstrijd in Eindhoven zou je zeggen dat PSV de klus zou moeten kunnen klaren. Ik onderschat Monaco zeker niet, maar in Eindhoven hebben ze geloof ik geen uitgespeelde kans gehad. Biedt toch perspectief....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een 4-2 overwinning zou een fantastisch resultaat zijn. Maar erg onwaarschijnlijk denk ik. Zoals ik al in het PSV-topic heb gezegd vrees ik het ergste, maar kansloos zijn we zeker niet.
quote:AS Monaco kampt voor de return tegen PSV met een aantal vraagtekens binnen de selectie. Sébastien Squillaci is er zeker niet bij. De centrale verdediger heeft nog altijd last van zijn rechterenkel, waardoor hij ook al de heenwedstrijd in de achtste finale van de Champions League in Eindhoven miste. Ook Souleymane Camara (aanval, voet) en Dayo Oshadogan (verdediging, enkel) spelen niet.
Doelman Flavio Roma is op de weg terug na nadat hij de laatste drie wedstrijden door een blessure moest missen. Spits Emmanuel Adebayor kampt met een kuitblessure en ook Andreas Zikos, Lucas Bernardi en Pontus Farnerud hebben last van pijntjes. Toch kan coach Didier Deschamps waarschijnlijk wel over hen beschikken.
Monaco moet woensdag in Stade Louis II een 1-0 nederlaag uit de heenwedstrijd zien weg te poetsen om PSV ervan te weerhouden zich te plaatsen voor de kwartfinale.
nee dat denk ik niet... hij ging toch pas vanochtend weg ? 14 uurtjes rijden.. die komt pas morgen aanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou PyTh al gearriveerd zijn?
wel jammer dat je dus geen fan kan zijn van welke ajax speler dan ookquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ik ben fan van elke speler die een gevaar voor de PSV-defensie kan zijn.
Maar het is wel een goede voetballer ook, machtige traptechniek.
Kom op, een beetje fan slaapt gewoon niet vannachtquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel jammer dat je dus geen fan kan zijn van welke ajax speler dan ook
Ik wil vanavond 100% scherp voor de buis zittenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:21 schreef Againzender het volgende:
Kom op, een beetje fan slaapt gewoon niet vannacht
quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil vanavond 100% scherp voor de buis zitten
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=92quote:Vermoedelijke opstellingen PSV en Monaco
AS Monaco: Roma, Maicon, Rodriguez, Givet, Evra, Zikos, Bernardi, Kallon, Plasil, Saviola, Chevanton.
PSV: Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Vogel, Cocu, Park, Vennegoor of Hesselink, Farfan
Grote supportersschare naar Monaco
PSV weet zich woensdag gesteund door een grote supportersschare uit Eindhoven. Maar liefst 1.700 PSV supporters reizen hun club naar de Côte d'azur achterna. Vanwege veiligheidseisen mogen er bij Europese wedstrijden van AS Monaco maar 16.500 toeschouwers in het Stade Louis II. De uitspelende club heeft dus recht op minimaal 825 plaatsen. PSV kreeg er echter 1.100 toegewezen. Echter waren deze in no-time uitverkocht waarna er na overleg met de club uit het Prinsendom nog eens extra kaarten in de verkoop zijn gedaan.
Hele volksverhuizing!quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=92
wel gezelligquote:
ja ze zijn bij Monaco blij dat er wat mensen komen, tis daar altijd zo triest leeg in dat stadion.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=92
Klopt daarom konden er ook zoveel mee... alleen maar mooi tochquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ze zijn bij Monaco blij dat er wat mensen komen, tis daar altijd zo triest leeg in dat stadion.
Grappenmaker. Dat Monaco maar net zo furieus mag spelen als tegen Depor vorig seizoen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel jammer dat je dus geen fan kan zijn van welke ajax speler dan ook
Gun ons ook eens een keer iets....quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Grappenmaker. Dat Monaco maar net zo furieus mag spelen als tegen Depor vorig seizoen.
De wedstrijden worden deze week nog herhaalf op Europsport.. dat was 2 weken geleden ook zo. Dus moet je even de programmering van eurosport checken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:47 schreef Shagster het volgende:
Inderdaad.. Ben eigenlijk altijd voor ajax geweest, maar nu PSV erbij zit gaat het ook een beetje om vaderlandsliefde.Het bier staat al koud, en ik gok op een 1-0 overwinning van PSV. Ze zijn in goede vorm, en hebben er zin in.
Worden deze wedstrijden overigens herhaald? Ik heb Barc-Chel gemist gister.
ik zet m'n geld op ooierquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:20 schreef Spideyman het volgende:
Door een goal van Park.
Dus het kan nog erger: Frans bloed én voor Ajax zijn? Pfffquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Bovendien voel ik me ook altijd een beetje Frans, aangezien ik ook wel wat Frans bloed heb in de verte.
mij maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:20 schreef Spideyman het volgende:
Door een goal van Park.
Thanks.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:27 schreef furanku het volgende:
[..]
De wedstrijden worden deze week nog herhaalf op Europsport.. dat was 2 weken geleden ook zo. Dus moet je even de programmering van eurosport checken.
Laat me raden; Henry-Treze?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Monaco is ook altijd mijn favoriete Franse club geweest. Vooral de aanval van 97/98...
Ik heb hetzelfde gevoelquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
De zenuwen gieren door m'n keel
Dat het maar een leuke wedstrijd wordt met een positieve uitslag voor PSV
HUP PSV!!!!!!!!!!
Op de laatste zin na ben ik het er mee eensquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Altijd lastig, Euopese wedstrijden van psv, qua gevoel dan.
Ik heb altijd in het begin, laat ze maar winnen, maar bij een tegendoelpunt ontsnapt er toch altijd een gniffeltje.
Hup psv voor nu dan maar.
ik twijfel ....monaco begint fel vind ik....ze (monaco) scoort de 1-0 in de 10e minuut gok ikquote:
ach, het blijft een soort van bijna Nederlandse ploeg enzo...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op de laatste zin na ben ik het er mee eens.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd in het begin, laat ze maar winnen, maar bij een tegendoelpunt ontsnapt er toch altijd een gniffeltje.
Precies hetzelfde, van mij mogen ze door, maar hup PSV gaat te verquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Hup psv voor nu dan maar.
kreeg ik zojuist bijna gelijkquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:49 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik twijfel ....monaco begint fel vind ik....ze (monaco) scoort de 1-0 in de 10e minuut gok ik![]()
Het was wel een aardige redding hij bleef heel lang kijken en bleef zo lang mogelijk rechtop staan. Dat was wel heel goedquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef VoreG het volgende:
Briljante redding Gomes? Zo briljant is dat nou ook weer niet
Mijn gevoel zegt dat Monaco een heleboel kansen verprutstquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
kreeg ik zojuist bijna gelijk
monaco gaat scoren....voel het gewoon![]()
Daar zijn ze wel goed in.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:05 schreef R_ON het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Monaco een heleboel kansen verprutst![]()
quote:
Probeer Langs de Lijn, alleen is daar Kraaij Sr. aanwezigquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:16 schreef Xante het volgende:
Wat is Evert ten Napel toch een irritante commentator.
Inderdaad, het is jammer van Kraaij. Maar verder wel leukquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Probeer Langs de Lijn, alleen is daar Kraaij Sr. aanwezig
Ik heb even alleen radio hier, maar ik krijg het idee dat de scheids wat warrig wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef Vom het volgende:
PSV'ers lopen wel tegen die scheids te 'zeuren', zo gaat ie nog tegen fluiten
De Koreaanse oorlog is dan ook een begrip.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:21 schreef Xante het volgende:
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe fanatiek die Koreaantjes zich inzetten.
De Arabier volgens mmquote:
tis geen italiaansquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:31 schreef HeatWave het volgende:
psv speelt netjes op zijn Italiaans. je kan het haten of niet, voorals nog levert het goeie resultaten op, net als bij de italianen zelf. Leuk om naar te kijken is anders, maar helaas wel realistisch.
Scoren en op slot gooienquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
tis geen italiaanshet is eerst goed verdedigen en dan gaan aanvallen (maar het spel is niet echt goed)
Ik ook... mijn hoofd is knal rood van de spanning.. hoe overleef ik die andere 45 min...quote:
Het is spannend he, maar ja zoals Pascal al zei, 3 doelpunten is veel. Dus we zitten al met 1 1/2 been bij de laatste 8quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef appelsientje het volgende:
Mijn hart..... wat doe je.....
Ja idd... maar toch, prijs de dag niet voordat het avond is... zegt mijn wijze moeder altijdquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is spannend he, maar ja zoals Pascal al zei, 3 doelpunten is veel. Dus we zitten al met 1 1/2 been bij de laatste 8![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Zapper het volgende:
Slechte regie, slechte scheids, goede tussenstand
Farfan dr uit voor Bruggink graag!
wijze woordenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Zapper het volgende:
Slechte regie, slechte scheids, goede tussenstand
Farfan dr uit voor Beasley graag!
Heb jouw humor nog nooit begrepenquote:
Ja ok 1 1/2 is misschien wat voorbarig, maar het mag gewoon nu niet meer mis gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... maar toch, prijs de dag niet voordat het avond is... zegt mijn wijze moeder altijd
Ik kan echt geen moment stil meer blijven, loopt steeds heen en weer.......
er komt zo iemand hier meekijken naar PSV, hoop dat ik hem geen blauwe plekken van de spanning bezorgquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:46 schreef Zwansen het volgende:
Pas als we de 2-0 scoren ben ik er gerust op...
Hoeft ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |