Laat me raden; Henry-Treze?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Monaco is ook altijd mijn favoriete Franse club geweest. Vooral de aanval van 97/98...
Ik heb hetzelfde gevoelquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
De zenuwen gieren door m'n keel
Dat het maar een leuke wedstrijd wordt met een positieve uitslag voor PSV
HUP PSV!!!!!!!!!!
Op de laatste zin na ben ik het er mee eensquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Altijd lastig, Euopese wedstrijden van psv, qua gevoel dan.
Ik heb altijd in het begin, laat ze maar winnen, maar bij een tegendoelpunt ontsnapt er toch altijd een gniffeltje.
Hup psv voor nu dan maar.
ik twijfel ....monaco begint fel vind ik....ze (monaco) scoort de 1-0 in de 10e minuut gok ikquote:
ach, het blijft een soort van bijna Nederlandse ploeg enzo...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op de laatste zin na ben ik het er mee eens.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd in het begin, laat ze maar winnen, maar bij een tegendoelpunt ontsnapt er toch altijd een gniffeltje.
Precies hetzelfde, van mij mogen ze door, maar hup PSV gaat te verquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Hup psv voor nu dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |