Laten we het hopen Againzenderquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
Het wordt een solide 0-0 denk ik. En de uitslag van de eerste partij had ik ook al goed
Ik heb ook gezegd dat Ajax kampioen wordt omdat PSV zo ver gaat komen in de CLquote:
Lijkt me logisch toch? Speel je de beslissende wedstrijd voor eigen publiek, betere voorbereiding, minder vermoeid (bv Paauwe is al uitgeput na een busreis van anderhalf uur...)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Timo_Baal het volgende:
Het meest opvallende vind ik dat het lijkt alsof eerst thuis spelen helemaal geen voordeel is.
Vind ik ook je moet eerste de wedstrijd daar aanvoelen maar als je weet dat je sterker bent kun je proberen iets aanvallender te voetballen en die goal proberen te maken. Als je scoort moeten hun nog 3 maken dusquote:Op zondag 27 februari 2005 11:20 schreef ASSpirine het volgende:
Zo logisch vind ik dat niet.
Als je eerst thuis hebt gespeeld, en de 0 weet te houden, kan je in de uitwedstrijd je volledig richten op die ene uitgoal, waardoor je een gigantisch voordeel krijgt.
Natuurlijk is de 0 thuis houden een grote voorwaarde, als dat is gelukt dan is daarna uit spelen wel een leuke voordeel. Vind ik dan toch.
Het maakt alleen niks uit. De beste club gaat door. Zie FC Porto vorig jaar tegen Manchester Unitedquote:Op zondag 27 februari 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Toch zijn alle clubs altijd blij als ze eerst uit mogen spelen. Zeggen ze tenminste wel bij de loting. Zie het ook in de CL, poulewinnaars krijgen dan zelfs dat voorrecht.
Prima, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:58 schreef Suijk het volgende:
Het blijft 0-0.
* appelsientje doet mee met de handtekening actiequote:
Hehe, maar ik denk het echt.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://www.isketch.net/isketch.shtml
![]()
een 4-2 overwinning zou een fantastisch resultaat zijn. Maar erg onwaarschijnlijk denk ik. Zoals ik al in het PSV-topic heb gezegd vrees ik het ergste, maar kansloos zijn we zeker niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje doet mee met de handtekening actie
Maar goed ik had dit ook al in het PSV forum gepost.. vannacht gedroomd dat het bij de rust 2 -2 stond en de uit eindslag 4 - 2.... dus we zijn dan nog door
Maar als je kijkt naar de wedstrijd in Eindhoven zou je zeggen dat PSV de klus zou moeten kunnen klaren. Ik onderschat Monaco zeker niet, maar in Eindhoven hebben ze geloof ik geen uitgespeelde kans gehad. Biedt toch perspectief....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een 4-2 overwinning zou een fantastisch resultaat zijn. Maar erg onwaarschijnlijk denk ik. Zoals ik al in het PSV-topic heb gezegd vrees ik het ergste, maar kansloos zijn we zeker niet.
quote:AS Monaco kampt voor de return tegen PSV met een aantal vraagtekens binnen de selectie. Sébastien Squillaci is er zeker niet bij. De centrale verdediger heeft nog altijd last van zijn rechterenkel, waardoor hij ook al de heenwedstrijd in de achtste finale van de Champions League in Eindhoven miste. Ook Souleymane Camara (aanval, voet) en Dayo Oshadogan (verdediging, enkel) spelen niet.
Doelman Flavio Roma is op de weg terug na nadat hij de laatste drie wedstrijden door een blessure moest missen. Spits Emmanuel Adebayor kampt met een kuitblessure en ook Andreas Zikos, Lucas Bernardi en Pontus Farnerud hebben last van pijntjes. Toch kan coach Didier Deschamps waarschijnlijk wel over hen beschikken.
Monaco moet woensdag in Stade Louis II een 1-0 nederlaag uit de heenwedstrijd zien weg te poetsen om PSV ervan te weerhouden zich te plaatsen voor de kwartfinale.
nee dat denk ik niet... hij ging toch pas vanochtend weg ? 14 uurtjes rijden.. die komt pas morgen aanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou PyTh al gearriveerd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |