Ik had ook echt niet durven hopen dat jij verantwoordelijkheid over je eigen posts zou willen nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef Landmass het volgende:
Sidekick, er gaat iets mis en dat is jou schuld:
Goed, je hebt de TT ook veranderd, zie ik nu pas.quote:
Nope, dat was die andere mod.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed, je hebt de TT ook veranderd, zie ik nu pas.![]()
Ben ik met je eens. Maar het juist om dat gebash hebben we het liever niet.quote:Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van rechts-links geneuzel gebash, maar zijn postgedrag vraagt erom.
quote:
Vond ik ook, maar blijkbaar mag je alleen rechts-slimme opmerkingen maken aldus de moderatieregels ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]Vond mijn post wel een aardige en simpele uitleg voro de minder wetenden van de standpunten van Landmass.
de Staat is het polcafé?quote:
Wacht even, hier raak je me kwijt. Het verduidelijken dat de regering bestaat uit CDA, VVD en D66 lijkt me gezien de insteek van de OP (en de oorspronkelijke titel) gewoon relevant, ontopic en zeker geen gebash. Ik vindt het echt treurig dat die reactie en een paar andere van gelijke strekking verdwenen zijn. Landmass opent een topic met als insteek dat dit het zoveelste voorbeeld is van linkse ongein, en dan mag er best op gewezen worden dat dit beleid uit rechtse hoek komt. Dat zijn droge feiten en geen persoonlijke aanval of gebash.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope, dat was die andere mod.![]()
[..]
Ben ik met je eens. Maar het juist om dat gebash hebben we het liever niet.
Geen idee. Het kruipen in de slachtofferrol lijkt anders ook gewoon te worden toegestaan...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar blijkbaar mag je alleen rechts-slimme opmerkingen maken aldus de moderatieregels ofzo![]()
het gaat erom dat het linkse maatregelen zijn uitgevoerd door een kabinet dat ergens in het midden zitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wacht even, hier raak je me kwijt. Het verduidelijken dat de regering bestaat uit CDA, VVD en D66 lijkt me gezien de insteek van de OP (en de oorspronkelijke titel) gewoon relevant, ontopic en zeker geen gebash. Ik vindt het echt treurig dat die reactie en een paar andere van gelijke strekking verdwenen zijn. Landmass opent een topic met als insteek dat dit het zoveelste voorbeeld is van linkse ongein, en dan mag er best op gewezen worden dat dit beleid uit rechtse hoek komt. Dat zijn droge feiten en geen persoonlijke aanval of gebash.
Je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op met dit soort nonsens...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
het gaat erom dat het linkse maatregelen zijn uitgevoerd door een kabinet dat ergens in het midden zit
Het gaat mij er om dat een aantal volstrekt relevante, niet op de persoon gerichte, beschaafde, doodnormale ontopic posts worden weggeflikkerd omdat het bashen zou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
het gaat erom dat het linkse maatregelen zijn uitgevoerd door een kabinet dat ergens in het midden zit
Ja, maar rukken doe je dan weer met rechtsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
tenzij je links bentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, maar rukken doe je dan weer met rechts
rechts is het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op met dit soort nonsens...
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Landmass het volgende:
Nederlands zou ook eens gekoloniseerd kunnen worden..
laten we met zijn allen beloven dat we niet antwoorden
Weer een typisch voorbeeld van de rechtse opvatting over vrijheid van meningsuiting. Een topic bevalt niet, dus negeren we het, dan gaat het misschien wel weg. Censuur, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Landmass het volgende:
Nederlands zou ook eens gekoloniseerd kunnen worden..
laten we met zijn allen beloven dat we niet antwoorden
Heeft het te maken met tulbanden en de sjaria?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Er opereert een user met een nogal bedenkelijke nick: aryan8
Ik hoef hier niet uit te leggen wat the aryannations inhoudt?
Goed, jij hebt nadere uitleg nodig:quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heeft het te maken met tulbanden en de sjaria?
Mijn naam is Arjan en mijn geboortedatum is 8 augustus. Ik vond het wel grappig op in navolging van Feijenoord-Feyenoord van Arjan-Aryan te maken. De toeschrijvingen zijn voor jouw rekening. Het lijkt me vervelend om nogal paranoia het internet te moeten afstruinen naar wie je nu weer impliciet van een bruine geur kunt voorzien.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik geef toe dat ik me in het Sjunniaans geoefend heb omdat dit ook in het dagelijkse leven vruchten oplevert. Ik weet aleen niet of ik Sjun nu als linkse spijtoptant of verduiveld slimme rechtse intrigant moet beschouwen. Het zou wel eens kunnen dat ik mijn mening over hem moet gaan herzien, in dat geval heeft hij zonder moeite mijn ego aardig geraakt...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:18 schreef Bluesdude het volgende:
De kloon Aryan8 is gemaakt als extra menskracht tegen Ryan3, althans om de schijn van een opponent méér op te houden.. Vandaar de naam Aryan8
Ik heb vaker een duelletje met Aryan8 gehad en hij is zeker geen whitepoweradept.
Mocht hij adept zijn dan is ie adept van Sjun.
Griezelig hoe hij zich de sjunniaansheden eigen maakt.
Gelukkig is Sjun niet het type charismatische secteleider..
Ja, maar dat is toch echt van de PvdA overgenomen die taktiek.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weer een typisch voorbeeld van de rechtse opvatting over vrijheid van meningsuiting. Een topic bevalt niet, dus negeren we het, dan gaat het misschien wel weg. Censuur, niks meer en niks minder.
De PvdA negeert jouw topics?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch echt van de PvdA overgenomen die taktiek.
Weet ik niet, maar een linkse user reageert hier verontwaardigd dat iemand met zijn linkse gelul genegeerd wordt.quote:
Links gelul mag best genegeerd worden op zijn tijd, maar de oproep om het te negeren verdient het ook om genegeerd te worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar een linkse user reageert hier verontwaardigd dat iemand met zijn linkse gelul genegeerd wordt.
Ik vind het wel een grappig koekje van eigen deeg. De reaktie daarop is erg vermakelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Links gelul mag best genegeerd worden op zijn tijd, maar de oproep om het te negeren verdient het ook om genegeerd te worden.
Wat heeft dat nu weer met deze gebruiker van doen? De Methode Wallage-Wöltgens praktiseren (schrijf een ander een bruine walm toe) verziekt naar mijn idee een forum omdat het uitnodigt tot escalatie in persoonlijke oorlogjes en recalcitrantie. Als dit navolging vindt zal het een kwestie van tijd zijn voordat er tientallen recalcitrante kloons rondwaren met associatieve namen en dubbelhartige boodschappen om je in je goede bedoelingen voortdurend te provoceren tot om je heen slaand gedrag via discutabele beschuldigingen die door hen eenvoudig weerlegd kunnen worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Probeer het eens met een zoektocht door mijn gebruikershistoriequote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik me in het Sjunniaans geoefend heb omdat dit ook in het dagelijkse leven vruchten oplevert. Ik weet aleen niet of ik Sjun nu als linkse spijtoptant of verduiveld slimme rechtse intrigant moet beschouwen. Het zou wel eens kunnen dat ik mijn mening over hem moet gaan herzien, in dat geval heeft hij zonder moeite mijn ego aardig geraakt...
quote:Ryan3 is toch die wat paarsrode gebruiker met die verhaaltjes gebreid rindom een bepaald statement? Ik heb niet zoveel met hem op al schrijft hij amuserend over pietluttigheden.
Sjun is fan van de methode Brinkman. Benoemen van man en paard, saneren waar nodig zonder sentimenten, smeden van politieke bondjes om politieke voortgang te waarborgen. Deze methode had hooguit bij Ad Melkert gepast maar Ad Melkert leek op een gegeven moment naast zijn schoenen te lopen. Fortuyn speelde vervolgens handig in op uitvergroting van dat gegroeide ego. Eeuwig zonde van het politieke talent Ad Melkert met de fenomenale dossierkennis dat hij het oog voor politieke verhoudingen wat uit het oog verloor toen hij als kroonprins aan de troonopvolging toekwam. Had de man evenveel mediatraining genoten als zijn kader dan waren zaken wellicht anders gelopen. Het was echter de vraag of hij zich nog dergelijke zaken liet gezeggen.quote:Wij hebben wel eens in de clinch gelegen als ik impliciet van politiek minder welriekende zaken beticht werd. Ik kan best begrijpen dat mensen het nodig hebben de aandacht op zich te vestigen door onvermoede verbanden te presenteren maar vind het vervelend als mij dat treft. Dan wil ik nog wel eens vervelend terug worden. In die zin heeft Sjun wel invloed gehad met de manier waarop hij zijn ergernissen verpakt. Ook al verdenk ik hem ervan een linkse rakker te zijn die zijn eigen politieke huis aan het opschudden is om mensen een stapje hoger te tillen
Zoveel tijd gun ik mezelf niet, ik probeer Lucida al te begrijpen en ook daar zit behoorlijk wat uitdaging in...quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef sjun het volgende:
[..]
Probeer het eens met een zoektocht door mijn gebruikershistorie
Elco Brinkman is al even weg uit de politiek. Ik ben nieuwsgierig geraakt daar dit door jou benoemde juweel(?).quote:Ik vind dat je hem tekort doet. In diverse subfora op FOK! zijn communicatieve juweeltjes van hem te bewonderen. Misschien een nieuwe uitdaging voor je om je zijn schrijfstijl eveneens eigen te maken. Voor wat betreft het Sjunniaans ben je meer dan behoorlijk geslaagd.
[..]
Sjun is fan van de methode Brinkman. Benoemen van man en paard, saneren waar nodig zonder sentimenten, smeden van politieke bondjes om politieke voortgang te waarborgen.
Het lijkt me sterk dat dit een vraag was... Melkert was de PvdA ontstegen zoals hij gewone burgers en hun kijk op zaken ontstegen was.quote:Deze methode had hooguit bij Ad Melkert gepast maar Ad Melkert leek op een gegeven moment naast zijn schoenen te lopen. Fortuyn speelde vervolgens handig in op uitvergroting van dat gegroeide ego. Eeuwig zonde van het politieke talent Ad Melkert met de fenomenale dossierkennis dat hij het oog voor politieke verhoudingen wat uit het oog verloor toen hij als kroonprins aan de troonopvolging toekwam. Had de man evenveel mediatraining genoten als zijn kader dan waren zaken wellicht anders gelopen. Het was echter de vraag of hij zich nog dergelijke zaken liet gezeggen.
Bos als Stevaert? Stevaert was toch een kroegbaas en geen Shellwerknemer? Misschien kunnen wat Belgische deelnemers hun ideeën hierover loslaten?quote:Tegenwoordig moet de PvdA het met Wouter Bos doen. Best een aardige jongen, maar een lichtgewicht vergeleken bij wat de PvdA in Ad Melkert in huis had. Bos weet dit via een mediacratisch offensief als aardige kloon van Steve Stevaert, inclusief zijn boetedoeningen, overigens nog aardig te verdoezelen.
OK ik wil Anders en beter wel eens gaan lezen om mjin politieke bagage te vermeerderen en iets minder aan de oppervlakte mee te kunnen doen met de politieke discussie. Je verhaal over dubbele solidariteit kan ik nog wel volgen maar wat bedoel je met omzuiniging?quote:Sjun volgt de politicus Balkenende met interesse. Die man heeft een visie verwoord in Anders en beter en werkt zonder veel opsmuk en onder een tegenwind op trivialiteiten vanuit de media (waarin vooral op de man gespeeld wordt) aan de verwezenlijking van de daarin beschreven doelstellingen. Deze policus lijkt wars te zijn van sentimenten, moet het niet hebben van zijn uiterlijk of natuurlijke autoriteit en moet daarom wel politiek presteren om aan te kunnen blijven. Hij staat tenslotte voor een behoorlijke omzuiniging om de dubbele solidariteit niet te overvragen en ons sociale stelsel op termijn betaalbaar te kunnen houden.
*de aandacht heeft*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Job Cohen moet politiek uit!
Doodsverwensing. Demonisering!
Waar zie jij die doodsverwensingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Job Cohen moet politiek uit!
Doodsverwensing. Demonisering!
Is al verwijderd, iets met doodgaan en Joden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar zie jij die doodsverwensing![]()
En betreffende demonisering. Cohen treedt gewoon te slap op. Dat is een feit.
Ik begrijp dat er voor een mogelijk betere prestatie tijdelijk wat active topics zijn verwijderd. Maar ik vind de manier waarop nu zonder 'overleg' of duidelijke aankondiging vooraf topics tijdelijk niet meer bereikbaar zijn bijzonder vervelend. Ook zijn er kennelijk users die meer pages overhouden dan anderen??? Kan een van de webmedewerkers misschien wat duidelijker zijn hoe dit kan. Zo kan ik slechts op 2 pagina's teruggrijpen terwijl andere users 7 pagina's terug kunnen???quote:Vanmiddag zijn er om de performance (lees: snelheid) van het forum te verbeteren een aantal database-aanpassingen gedaan. Deze houden in dat je, als je op de link My Active Topics klikt, ineens veel minder topics ziet dan je gewend bent.
Schrik niet, er is niets verwijderd.
Wat we hebben gedaan is de zoekindex voor de MyAT lijst een stuk inkorten, zodat de database niet constant alle oude gegevens langs hoeft te gaan om een lijst te genereren waarbij in het gros van de gevallen slechts de nieuwste topics van belang zijn.
Let op, het gaat hier dus om de zoekindex, en absoluut niet over je posts. Al je topics en reacties zijn gewoon nog in de database aanwezig, alleen vind je ze tijdelijk niet terug in je My Active Topics of de postgeschiedenis.
Op termijn zullen we een nieuwe zoekindex bouwen en kun je weer ongestoord verder bladeren. Tot die tijd vind je alleen alle topics waar na de meest recente jaarwisseling in is gereageerd, terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |