Ja, dat zeg ik toch ook: Hoeveel geld is er gepompt in de waanzinnige oorlog van Bush, zodat hij daar mooi weer mee kon spelen in zijn verkiezingsstrijd en zo Amerika nog 4 jaar lang als gevaar voor de wereldvrede op de kaart kan houden?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:07 schreef sjun het volgende:
Het lijkt me een goed idee inzichtelijk te krijgen hoeveel de bevlogenheid van één politicus gekost heeft aan geld gestort in een bodemloze put, geld waarmee dictaturen en meritocratiën hun wanbestuur jarenlang konden rekken ten koste van de lokale bevolking die wel in leven werd gehouden door het schip met pecunia dat omniet kwam langsvaren en geen enkele wederprestatie vroeg.
Ehm, sorry je haalt twee mensen door elkaarquote:Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook: Hoeveel geld is er gepompt in de waanzinnige oorlog van Bush, zodat hij daar mooi weer mee kon spelen in zijn verkiezingsstrijd en zo Amerika nog 4 jaar lang als gevaar voor de wereldvrede op de kaart kan houden?
Zie jij hier:quote:Op zondag 20 maart 2005 10:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ehm, sorry je haalt twee mensen door elkaar
dit is Jan Pronk
[afbeelding]
en dit is Bush
[afbeelding]
Geeft verder niet hoor, niet iedereen heeft verstand van politiek
dat mag ook best berekend worden. Ik wil wel eens weten wat het nederlandse bedrijfsleven voor kansen krijgt op verdiensten en tegelijk wil ik wel eens weten wat er door deze investerings is bespaard op huisvesting van aankomende iraakse economisch vluchtelingen die nu uit principe zeker niet naar het 'onderdrukkende' Nederland willen komen. Het gaat tenslotte om het totaalplaatje.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook: Hoeveel geld is er gepompt in de waanzinnige oorlog van Bush, zodat hij daar mooi weer mee kon spelen in zijn verkiezingsstrijd en zo Amerika nog 4 jaar lang als gevaar voor de wereldvrede op de kaart kan houden?
Frappant hoe een beterweter beter meent te weten dan de opsteller van een tekst hoe deze opsteller de door hem opgestelde tekst bedoeld moet hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zie jij hier:
--------
Het lijkt me een goed idee inzichtelijk te krijgen hoeveel de bevlogenheid van één politicus gekost heeft aan geld gestort in een bodemloze put, geld waarmee dictaturen en meritocratiën hun wanbestuur jarenlang konden rekken ten koste van de lokale bevolking die wel in leven werd gehouden door het schip met pecunia dat omniet kwam langsvaren en geen enkele wederprestatie vroeg.
--------
ergens de naam Jan Pronk genoemd? Nee he?
quote:Op zondag 20 maart 2005 10:04 schreefhet volgende:
Reken dan gelijk even uit hoeveel Belastingeeld er is uitgegeven aan het ondersteunen van de imperialistische veroveringsoorlog in Irak en Afghanistan
De Groene Ridder voert het ikoon van Lev Davidowitsj Bronstein. Ik vind zijn berichtgeving over het algemeen wat meer aanknopingspunten bieden dan de berichtgeving van Lord_Veterinari.quote:
Woonde je toen nog in Nederland dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 03:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik kan uitrekenen hoeveel door mij betaald belastinggeld door Jan Pronk is uitgegeven.
Het is het demoniseren van links. De beruchte rechtse hypocrisie, zeg maar.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:
Het is weer in de mode om Jan Pronk te bashen.
Mwah, al die jaren Pronk die 0,8 % van het BBP hebben gekost, geen geringe prestatie, opgeleverd heeft het helemaal niets...........quote:Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:
Het is weer in de mode om Jan Pronk te bashen.
Ofwel waar gaat dit over, ik durf te wedden dat Pronk heel wat minder geld heeft gekost dan Zalm, De Grave, Jorritsma of Netelenbos, om nog maar te zwijgen over de wachtgeld en andere ellende van balk 1.
Een stroom "asielzoekers", omdat al dat weggegooide geld op de "goede" plek terecht is gekomen mag inderdaad wel een prestatie van formaat genoemd worden............quote:Op zondag 20 maart 2005 14:52 schreef du_ke het volgende:
Niets, dat is een erg boude uitspraak. En onwaar uiteraard
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |