abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 03:39:41 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25603844
Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik kan uitrekenen hoeveel door mij betaald belastinggeld door Jan Pronk is uitgegeven.

Ik kan me niet voorstellen dat daar niet een of andere standaard applicatie voor bestaat. Wie weet waar ik zoiets kan downloaden ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25604574
Oh, dat staat online:

http://americaneconomicalert.org/ticker_home.asp

[ Bericht 1% gewijzigd door charon op 20-03-2005 09:00:44 ]
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 20 maart 2005 @ 09:57:17 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25605122
Hoezo wil je dat weten?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 20 maart 2005 @ 10:04:26 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25605184
Reken dan gelijk even uit hoeveel Belastingeeld er is uitgegeven aan het ondersteunen van de imperialistische veroveringsoorlog in Irak en Afghanistan, aan de Betuwelijn, aan de HSL, aan de JSF en aan de beveiliging van volksvertegenwoordigers die willens en wetens groepen uit het volk schofferen. Reken dan ook even uit hoeveel aardgasbaten we nog tegoed hebben, hoeveel teveel accijns we betaald hebben op benzine sinds onze fijne Regering in de campagne aankondigde het kwartje terug te geven aan de automobilist, maar waar we al sinds januari 2003 op zitten te wachten?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 20 maart 2005 @ 10:07:41 #6
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25605218
Het lijkt me een goed idee inzichtelijk te krijgen hoeveel de bevlogenheid van één politicus gekost heeft aan geld gestort in een bodemloze put, geld waarmee dictaturen en meritocratiën hun wanbestuur jarenlang konden rekken ten koste van de lokale bevolking die wel in leven werd gehouden door het schip met pecunia dat omniet kwam langsvaren en geen enkele wederprestatie vroeg.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 20 maart 2005 @ 10:08:53 #7
66444 Lord_Vetinari
pi_25605228
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:07 schreef sjun het volgende:
Het lijkt me een goed idee inzichtelijk te krijgen hoeveel de bevlogenheid van één politicus gekost heeft aan geld gestort in een bodemloze put, geld waarmee dictaturen en meritocratiën hun wanbestuur jarenlang konden rekken ten koste van de lokale bevolking die wel in leven werd gehouden door het schip met pecunia dat omniet kwam langsvaren en geen enkele wederprestatie vroeg.
Ja, dat zeg ik toch ook: Hoeveel geld is er gepompt in de waanzinnige oorlog van Bush, zodat hij daar mooi weer mee kon spelen in zijn verkiezingsstrijd en zo Amerika nog 4 jaar lang als gevaar voor de wereldvrede op de kaart kan houden?
  zondag 20 maart 2005 @ 10:12:59 #8
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25605255
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch ook: Hoeveel geld is er gepompt in de waanzinnige oorlog van Bush, zodat hij daar mooi weer mee kon spelen in zijn verkiezingsstrijd en zo Amerika nog 4 jaar lang als gevaar voor de wereldvrede op de kaart kan houden?
Ehm, sorry je haalt twee mensen door elkaar

dit is Jan Pronk

en dit is Bush

Geeft verder niet hoor, niet iedereen heeft verstand van politiek
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 20 maart 2005 @ 10:14:47 #9
66444 Lord_Vetinari
pi_25605271
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ehm, sorry je haalt twee mensen door elkaar

dit is Jan Pronk

[afbeelding]

en dit is Bush

[afbeelding]

Geeft verder niet hoor, niet iedereen heeft verstand van politiek
Zie jij hier:
--------
--------

ergens de naam Jan Pronk genoemd? Nee he?
  zondag 20 maart 2005 @ 10:16:01 #10
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25605279
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

dat mag ook best berekend worden. Ik wil wel eens weten wat het nederlandse bedrijfsleven voor kansen krijgt op verdiensten en tegelijk wil ik wel eens weten wat er door deze investerings is bespaard op huisvesting van aankomende iraakse economisch vluchtelingen die nu uit principe zeker niet naar het 'onderdrukkende' Nederland willen komen. Het gaat tenslotte om het totaalplaatje.

In dat geval moet dan natuurlijk ook meegenomen worden welke aanzuigende werking de gulle hand van sinterklaas Pronk had op de instroom van kanslozen op de nederlandse arbeidsmarkt afkomstig uit de landen waar hij genereus nederlands belastinggeld uitdeelde.
  zondag 20 maart 2005 @ 10:24:05 #11
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25605371
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zie jij hier:
--------
--------

ergens de naam Jan Pronk genoemd? Nee he?
Frappant hoe een beterweter beter meent te weten dan de opsteller van een tekst hoe deze opsteller de door hem opgestelde tekst bedoeld moet hebben.
Laat de PvdA deze les ter harte nemen

Waar stuurde Georgie een schip met pecunia langs? Falsificatie van jouw aanname kan overigens eenvoudig worden bewerkt door licht op de geëiste wederprestatie van een amerikaanse basis in de landjes die Bush en consorten aandeden. Massa Pronk nam slechts de persoonlijke aanbidding als wederprestatie in ontvangst om de lokale bevolking niet te beledigen.

Ergo de tekst handelde over Jan Pronk, kostspelig bevlogen politicus, zeer bekend onder het dienstverlenende vrouwelijke personeel van de KLM vanwege de speciale aandacht die hij nog wel eens voor zich opeiste.

Verder helpt het natuurlijk ook je te bedenken dat je in een draadje gewijd aan de financiële kosten van het fenomeen Jan Pronk zit.
  zondag 20 maart 2005 @ 10:30:27 #12
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25605448
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:04 schreef het volgende:
Reken dan gelijk even uit hoeveel Belastingeeld er is uitgegeven aan het ondersteunen van de imperialistische veroveringsoorlog in Irak en Afghanistan
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zondag 20 maart 2005 @ 10:36:42 #13
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25605521
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:30 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]
De Groene Ridder voert het ikoon van Lev Davidowitsj Bronstein. Ik vind zijn berichtgeving over het algemeen wat meer aanknopingspunten bieden dan de berichtgeving van Lord_Veterinari.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:22:41 #14
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25607237
Trotsky ja.
'Imperialistisch bla bla'
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zondag 20 maart 2005 @ 13:25:39 #15
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25608620
is dit anti-Jan Pronk solidariteit?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25608702
Nu ja, de imperialistische oorlog in Irak is natuurlijk gewoon... imperialistisch. Leuk dat communisten en ander tuig het gekaapt hebben om hun verwrongen ideeën te propageren, het maakt de Bush-kliek nog niet minder imperialistische zwijnen. Uiteraard.
  zondag 20 maart 2005 @ 13:46:58 #17
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_25609203
quote:
Op zondag 20 maart 2005 03:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik kan uitrekenen hoeveel door mij betaald belastinggeld door Jan Pronk is uitgegeven.
Woonde je toen nog in Nederland dan?
pi_25610708
Het is weer in de mode om Jan Pronk te bashen .

Ofwel waar gaat dit over, ik durf te wedden dat Pronk heel wat minder geld heeft gekost dan Zalm, De Grave, Jorritsma of Netelenbos, om nog maar te zwijgen over de wachtgeld en andere ellende van balk 1.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25610760
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:
Het is het demoniseren van links. De beruchte rechtse hypocrisie, zeg maar.
pi_25610813
Ach en kansloos inderdaad.

We laten ze maar in de illusie dat ze een punt hebben. Maargelukkig weten wij beter .
  zondag 20 maart 2005 @ 14:47:36 #21
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25610848
Pronk is de rode lap....
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 20 maart 2005 @ 14:49:22 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25610882
Drogredenen van de linksen voeren weer de boventoon. As usual.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25610922
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:

Ofwel waar gaat dit over, ik durf te wedden dat Pronk heel wat minder geld heeft gekost dan Zalm, De Grave, Jorritsma of Netelenbos, om nog maar te zwijgen over de wachtgeld en andere ellende van balk 1.
Mwah, al die jaren Pronk die 0,8 % van het BBP hebben gekost, geen geringe prestatie, opgeleverd heeft het helemaal niets...........
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25610956
Niets, dat is een erg boude uitspraak . En onwaar uiteraard .
pi_25611052
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:52 schreef du_ke het volgende:
Niets, dat is een erg boude uitspraak . En onwaar uiteraard .
Een stroom "asielzoekers", omdat al dat weggegooide geld op de "goede" plek terecht is gekomen mag inderdaad wel een prestatie van formaat genoemd worden............
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')