Ik had ook echt niet durven hopen dat jij verantwoordelijkheid over je eigen posts zou willen nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef Landmass het volgende:
Sidekick, er gaat iets mis en dat is jou schuld:
Goed, je hebt de TT ook veranderd, zie ik nu pas.quote:
Nope, dat was die andere mod.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed, je hebt de TT ook veranderd, zie ik nu pas.![]()
Ben ik met je eens. Maar het juist om dat gebash hebben we het liever niet.quote:Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van rechts-links geneuzel gebash, maar zijn postgedrag vraagt erom.
quote:
Vond ik ook, maar blijkbaar mag je alleen rechts-slimme opmerkingen maken aldus de moderatieregels ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]Vond mijn post wel een aardige en simpele uitleg voro de minder wetenden van de standpunten van Landmass.
de Staat is het polcafé?quote:
Wacht even, hier raak je me kwijt. Het verduidelijken dat de regering bestaat uit CDA, VVD en D66 lijkt me gezien de insteek van de OP (en de oorspronkelijke titel) gewoon relevant, ontopic en zeker geen gebash. Ik vindt het echt treurig dat die reactie en een paar andere van gelijke strekking verdwenen zijn. Landmass opent een topic met als insteek dat dit het zoveelste voorbeeld is van linkse ongein, en dan mag er best op gewezen worden dat dit beleid uit rechtse hoek komt. Dat zijn droge feiten en geen persoonlijke aanval of gebash.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope, dat was die andere mod.![]()
[..]
Ben ik met je eens. Maar het juist om dat gebash hebben we het liever niet.
Geen idee. Het kruipen in de slachtofferrol lijkt anders ook gewoon te worden toegestaan...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar blijkbaar mag je alleen rechts-slimme opmerkingen maken aldus de moderatieregels ofzo![]()
het gaat erom dat het linkse maatregelen zijn uitgevoerd door een kabinet dat ergens in het midden zitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wacht even, hier raak je me kwijt. Het verduidelijken dat de regering bestaat uit CDA, VVD en D66 lijkt me gezien de insteek van de OP (en de oorspronkelijke titel) gewoon relevant, ontopic en zeker geen gebash. Ik vindt het echt treurig dat die reactie en een paar andere van gelijke strekking verdwenen zijn. Landmass opent een topic met als insteek dat dit het zoveelste voorbeeld is van linkse ongein, en dan mag er best op gewezen worden dat dit beleid uit rechtse hoek komt. Dat zijn droge feiten en geen persoonlijke aanval of gebash.
Je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op met dit soort nonsens...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
het gaat erom dat het linkse maatregelen zijn uitgevoerd door een kabinet dat ergens in het midden zit
Het gaat mij er om dat een aantal volstrekt relevante, niet op de persoon gerichte, beschaafde, doodnormale ontopic posts worden weggeflikkerd omdat het bashen zou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
het gaat erom dat het linkse maatregelen zijn uitgevoerd door een kabinet dat ergens in het midden zit
Ja, maar rukken doe je dan weer met rechtsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
tenzij je links bentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, maar rukken doe je dan weer met rechts
rechts is het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op met dit soort nonsens...
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Landmass het volgende:
Nederlands zou ook eens gekoloniseerd kunnen worden..
laten we met zijn allen beloven dat we niet antwoorden
Weer een typisch voorbeeld van de rechtse opvatting over vrijheid van meningsuiting. Een topic bevalt niet, dus negeren we het, dan gaat het misschien wel weg. Censuur, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Landmass het volgende:
Nederlands zou ook eens gekoloniseerd kunnen worden..
laten we met zijn allen beloven dat we niet antwoorden
Heeft het te maken met tulbanden en de sjaria?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Er opereert een user met een nogal bedenkelijke nick: aryan8
Ik hoef hier niet uit te leggen wat the aryannations inhoudt?
Goed, jij hebt nadere uitleg nodig:quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heeft het te maken met tulbanden en de sjaria?
Mijn naam is Arjan en mijn geboortedatum is 8 augustus. Ik vond het wel grappig op in navolging van Feijenoord-Feyenoord van Arjan-Aryan te maken. De toeschrijvingen zijn voor jouw rekening. Het lijkt me vervelend om nogal paranoia het internet te moeten afstruinen naar wie je nu weer impliciet van een bruine geur kunt voorzien.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Er opereert een user met een nogal bedenkelijke nick: aryan8
Ik hoef hier niet uit te leggen wat the aryannations inhoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |