Ja, ach, de gemiddelde Duitser of Scandinaviër zal het CDA als extreem rechts zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zo gek is dat anders niet. Realiseer je wel dat de gemiddelde Amerikaan de gemiddelde PvdA'er weldegelijk zo zou betitelen.
Zeker niet, integendeel. In die landen heeft men vooral medelijden met ons dat we zo'n zooitje hebben gemaakt van die multikul. Daar is men echt rechtser, harder, ook tov allochtonen. Al heeft men in Duitsland wel een gigantisch schuldcomplex sinds WOII.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, ach, de gemiddelde Duitser of Scandinaviër zal het CDA als extreem rechts zien.
Ik oordeel/toets idd aan de hand van de policy. Er is veel ruimte voor users om hier te discussieren, van radicaal links tot radicaal rechts, van religieuze fundamentalisme tot atheistische fundamentalisme. Bekijk de topicindex in POL en je ziet dat allerlei meningen welkom zijn. Er is ook ruimte voor kritiek op de mods, maar dat betekent niet dat de klager per definitie gelijk heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vervolgens oordeel jij wat volgens de policy wel en niet mag. Dat dat geen gelijke behandeling oplevert moge duidelijk zijn. Je bent een echte regent in wording.
Wie weet zijn er users die dat links/rechts geneuzel wel interessant en belangrijk vinden, want daar gaat het per slot van rekening wel elke keer weer over. Dat jij heel paternalistisch voor anderen besluit dat het vermoeiend is is wel het toppunt van arrogantie.
Jij bent aangesteld om de discussie in banen te leiden, niet om censuur uit te oefenen en het subforum politiek bij te sturen. Ik schat in dat dat gedrag ook in strijd met de policy is.
Niet echt nee. Vooral economische modellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:18 schreef Landmass het volgende:
denken de modjes niet dat we zo'n beetje alles wel gehad hebben in POL?
PJO: heb je bij econometrie nou ook veel concrete statistieken langs zien komen?
Nope, daar is de slowchat voor. :_quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:15 schreef Landmass het volgende:
he mods
mag ik een topic openen genaamd "lemmeb, waarom stem je SP?"
enlightnen us.quote:
Waarbij je uiteraard ook verdomde veel aandacht besteed aan de tekortkomingen van deze modellen neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet echt nee. Vooral economische modellen.
Je vraagt teveel du_ke, tristen hebben het te druk met de techniek van de modellen om zich te bekommeren om (het gebrek aan) de economische ratio erachter. Dit 'lagere werk' (ik citeer hier een trist) laat men graag over aan de econoomquote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarbij je uiteraard ook verdomde veel aandacht besteed aan de tekortkomingen van deze modellen neem ik aan?
Meneer Akkersloot zou eerst eens in de spiegel moeten kijken voor hij gaat klagen. Met zijn 'Knor'an' en 'pedofeet' geblaat verspeelt hij wat mij betreft zijn krediet. Maar meneer Akkersloot meent dat hij het alleenrecht heeft op het beledigen van anderen. En daarnaast is meneer Akkersloot absoluut intolerant t.a.v. andermans mening, als uit die mening geen koran- en/of islamhaat blijkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:10 schreef Akkersloot het volgende:
Een volgens mij nutteloze flame door Vijfde Collonne in Islamitisch bankieren
Willen jullie dat a.u.b. verwijderen. Zie ook mijn huidig signature: "Zijn users die anti-islam zijn vogelvrij .... ".
Bij voorbaat dank.
![]()
Over 1400 jaar gaat jouw reincarnatie ook de verheerlijker van Hitler's wijsheid verdedigen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Meneer Akkersloot zou eerst eens in de spiegel moeten kijken voor hij gaat klagen. Met zijn 'Knor'an' en 'pedofeet' geblaat verspeelt hij wat mij betreft zijn krediet. Maar meneer Akkersloot meent dat hij het alleenrecht heeft op het beledigen van anderen. En daarnaast is meneer Akkersloot absoluut intolerant t.a.v. andermans mening, als uit die mening geen koran- en/of islamhaat blijkt.
Ik hoef geen respect te hebben voor een boek met verzen als "de vergelding voor hen die God en Zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" en ook niet voor een pedofiel die als "profeet" op een 9 jarig meisje is gekropen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Meneer Akkersloot zou eerst eens in de spiegel moeten kijken voor hij gaat klagen. Met zijn 'Knor'an' en 'pedofeet' geblaat...
Mag je een boek met "de vergelding die God en ZIjn Boodschapper(s) bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" dan niet hatenquote:als uit die mening geen koran-
Er is niet mis met islamhaat.quote:en/of islamhaat blijkt.
Als je het niet meer opengooit zou jammer zijn. Ik heb namelijk net twee, ontopic, vragen gesteld aan 5Cquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:54 schreef sizzler het volgende:
Ik kijk er wel even naar.
Ja zou streepjescode ook het Hitlerdom verdedigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Over 1400 jaar gaat jouw reincarnatie ook de verheerlijker van Hitler's wijsheid verdedigen?
Het blijft een raar verschijnsel, als er maar genoeg mensen achter een leer aanrennen en alle kritiek afdoen als bashing, dan is de leer opeens te respecteren ook al liegen de feiten er niet om. Net zoals nu jonge hippie-achtige figuren in cccp-shirtjes rondlopen, waarom dan niet in zo'n kek hakenkruis-shirtje??quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja zou streepjescode ook het Hitlerdom verdedigen.
Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal]
Wat ben jij een idioot.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over 1400 jaar gaat jouw reincarnatie ook de verheerlijker van Hitler's wijsheid verdedigen?
Idem. Twee maal.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ben jij een idioot.
p.s. Ik geloof niet in reïncarnatie.
Ik vind het bijzonder sneu dat je dit suggereert. Waarom Hitler er bij halen? Als je dat in een willekeurig niet-feedback topic flikt hoop ik toch dat het er uit ge-edit wordt. Voor de duidelijkheid: ik vind de posts van 5C regelmatig ook erg dubieus, maar dat neemt niet weg dat ik ook vind dat iemand als Akkersloot zijn rechten verspeelt hier over te klagen als hij zelf strooit met termen als "knor'an" en "pedofeet". Als je dan gaat klagen over 5C omdat hij "Akkerslotje" schrijft ben je een bijzonder hypocriet persoon. Maar kennelijk hebben jij en Akkersloot al besloten dat diep in mij een Hitler-verheerlijker schuilt? Te triest voor woorden Aaah. Je zou mijn familiegeschiedenis eens moeten kennen, dan schrik je misschien en begrijp je waarom dat soort opmerkingen mij diep raakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |