abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25438410
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, hoor. Ja, slavernij is na het verdwijnen van het Romeinse Rijk tegengegaan, vooral door de Kerk, en vervangen door lijfeigenschap, maar het is nooit verdwenen uit Europa.
[..]

http://www.digitalhistory(...)ces_display.cfm?id=4
Inderdaad, ik wou net zeggen

Voor de rest snap ik niet wat slavenhandel met dit topic te maken heeft, en het is dan ook zeer vreemd dat zelfs een moderator gewoon mee offtopic gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25438523
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 07:11 schreef sjun het volgende:
Een andere vraag:

Zoekt de man met een missie slechts gehoor voor diens openbaringen of tracht deze navolging te bewerken?

Is dat een andere manier om te zeggen wat ik wel eens meen te hebben gezegd: De ware wijze wordt door iedereen gehoord en niet slechts door wijzen?
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:08:59 #253
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25439135
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Is dat een andere manier om te zeggen wat ik wel eens meen te hebben gezegd: De ware wijze wordt door iedereen gehoord en niet slechts door wijzen?
de bereidheid tot luisteren zal nimmer bij ieder aanwezig zijn. De noodzaak tot verpakking van doordachte boodschappen dient zich echter nogal eens aan. Bijvoorbeeld om tegen te gaan dat en boodschapper al te vlot wordt gebanned en deze de vreselijkste zaken worden toegeschreven uit misbegrip om vervolgens de onwelgevallige boodschap op het betreffende forum in een digitaal nirwana te laten belanden.

Verpakking die uitnodigt tot doordenken aan wie die uitnodiging besteed is, is toch wat anders dan het produceren van geluid of tekst ter overschreeuwing van een ander

Ik vermoed dat men bji de ABN conform de hollandse handelsgeest haar aanbodpakket afstemt op een te verwachten vraag. Slim, waarom zou je aankomende klanten gaan wegjagen door hen tegen de haren in te gaan strijken? Tegelijkertijd zou deze aanpassing als neveneffect kunnen bewerken dat bestaande klanten zich niet langer thuisvoelen bij dit veranderende imago. Hierin kan elke nering eigen keuzen maken zoals het ook elke klant vrij staat zich elders te vervoegen als hem of haar de bedrijfspolicy totaal niet zint.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:24:09 #254
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25439394
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:08 schreef sjun het volgende:

[..]

de bereidheid tot luisteren zal nimmer bij ieder aanwezig zijn. De noodzaak tot verpakking van doordachte boodschappen dient zich echter nogal eens aan. Bijvoorbeeld om tegen te gaan dat en boodschapper al te vlot wordt gebanned en deze de vreselijkste zaken worden toegeschreven uit misbegrip om vervolgens de onwelgevallige boodschap op het betreffende forum in een digitaal nirwana te laten belanden.

Verpakking die uitnodigt tot doordenken aan wie die uitnodiging besteed is, is toch wat anders dan het produceren van geluid of tekst ter overschreeuwing van een ander

Ik vermoed dat men bji de ABN conform de hollandse handelsgeest haar aanbodpakket afstemt op een te verwachten vraag. Slim, waarom zou je aankomende klanten gaan wegjagen door hen tegen de haren in te gaan strijken? Tegelijkertijd zou deze aanpassing als neveneffect kunnen bewerken dat bestaande klanten zich niet langer thuisvoelen bij dit veranderende imago. Hierin kan elke nering eigen keuzen maken zoals het ook elke klant vrij staat zich elders te vervoegen als hem of haar de bedrijfspolicy totaal niet zint.
De vergelijking is vast eerder gemaakt, maar het is volgens mij hetzelfde als een supermarkt die naast het vlees ook vleesvervangers in het schap heeft liggen. Zowel de vleeseter als de vegetarier kan iets vinden van zijn gading.
Let the beat control your body!
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:08:09 #255
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25442822
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Inderdaad, ik wou net zeggen
Dus er is nog slavernij in Europa ?????????????//
quote:
Voor de rest snap ik niet wat slavenhandel met dit topic te maken heeft, en het is dan ook zeer vreemd dat zelfs een moderator gewoon mee offtopic gaat.
Omdat 5C schreef dat een verbod op rente te maken zou hebben met medemenselijkheid. Mijn vraag is dan ook waarom je een verbod op rente medemenselijk noemt, terwijl de gene die dat verzonnen heeft (waarschijnlijk had die "profeet" gewoon schulden) een slavenhandelaar was. Als of je van zo'n "profeet" medemenselijkheid kan verwachten.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:13:48 #256
115441 VijfdeColonne
anti-Islam == extreem-rechts
pi_25442879
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:08 schreef Akkersloot het volgende:

[..]
Omdat 5C schreef dat een verbod op rente te maken zou hebben met medemenselijkheid. Mijn vraag is dan ook waarom je een verbod op rente medemenselijk noemt, terwijl de gene die dat verzonnen heeft (waarschijnlijk had die "profeet" gewoon schulden) een slavenhandelaar was. Als of je van zo'n "profeet" medemenselijkheid kan verwachten.
1. Verbod op rente bestond lang voor de Islam haar intrede deed, met de komst van het christendom.
2. Heb je bronnen waaruit blijkt dat de profeet Mohammed (s.a.s.) een slavenhandelaar was nadat hij profeet werd?

Aangezien ik de laatste vraag al eerder heb gesteld en nog altijd geen antwoord op heb gehad, neem ik aan dat je het niet weet en maar weer wat lult in je kansloze Don Quichot strijd tegen de Islam.
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:23:17 #257
60090 Akkersloot
pi_25442990
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:13 schreef VijfdeColonne het volgende:
1. Verbod op rente bestond lang voor de Islam haar intrede deed, met de komst van het christendom.
Nee hoor. Men mocht gewoon van joden lenen. (atheisten bestonden er toen blijkbaar niet).
quote:
2. Heb je bronnen waaruit blijkt dat de profeet Mohammed (s.a.s.) een slavenhandelaar was nadat hij profeet werd?

Aangezien ik de laatste vraag al eerder heb gesteld en nog altijd geen antwoord op heb gehad, neem ik aan dat je het niet weet en maar weer wat lult in je kansloze Don Quichot strijd tegen de Islam.
Heb ik niets geschreven over het feit dat de "profeet" 600 Joodse mannen heeft laten onthoofden en hun vrouwen en kinderen heeft verhandeld als slaven. Dit feit is ook vergoeilijkt door de NMO. Had ik een topic over onder Pol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akkersloot op 09-03-2005 17:39:43 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_25446506
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, hoor. Ja, slavernij is na het verdwijnen van het Romeinse Rijk tegengegaan, vooral door de Kerk, en vervangen door lijfeigenschap, maar het is nooit verdwenen uit Europa.
[..]

http://www.digitalhistory(...)ces_display.cfm?id=4
Helemaal verdwenen niet nee. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat de beweringen van VijfdeColonne (o.a. dat slavenhandel door Nederlanders is geintroduceerd) echt onzin is.
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
en het is dan ook zeer vreemd dat zelfs een moderator gewoon mee offtopic gaat.
Zulke onzinzinnige beschuldigingen kunnen natuurlijk niet onbeantwoord blijven.

Ik vraag e af hoe islamitische banken hiermee omgaan. Een Turkse bank hier in Nederland stond jarenlang juist bekend om haar hoge rente.

Overigens is het politieke raakvlak inmiddels nihil. Schopje naar WGR.

[ Bericht 0% gewijzigd door sizzler op 09-03-2005 22:08:19 (Ook goed.) ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2005 @ 21:55:58 #259
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25446724
Schop het dan naar Werk, Geldzaken & Recht !
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25451862
Turks is niet synoniem met islamitisch.
pi_25453477
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef sizzler het volgende:

Helemaal verdwenen niet nee. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat de beweringen van VijfdeColonne (o.a. dat slavenhandel door Nederlanders is geintroduceerd) echt onzin is.
Uiteraard.
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:52:57 #262
115441 VijfdeColonne
pi_25453617
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee hoor. Men mocht gewoon van joden lenen. (atheisten bestonden er toen blijkbaar niet).
Jezus (as) had rente wel degelijk verboden. In de loop der tijd zijn er blijkbaar een aantal regels veranderd door zijn volgelingen die het er niet helemaal mee eens waren.
quote:
Heb ik niets geschreven over het feit dat de "profeet" 600 Joodse mannen heeft laten onthoofden en hun vrouwen en kinderen heeft verhandeld als slaven. Dit feit is ook vergoeilijkt door de NMO. Had ik een topic over onder Pol.
Heb jij niets geschreven? Is dat relevant? Ben jij een geschiedkundige? Sinds wanneer noem jij jezelf een bron? Er zijn geen onschuldige mensen vermoord in de tijd dat Mohammed (sas) profeet was.
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:39:06 #263
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25454250
Hele goede ontwikkeling. Als dit gebeurt koop ik zelf een huis !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:04:48 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25454633
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:

Er zijn al genoeg islamitische banken waar je terecht kunt hoor, ook in Nederland.
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:38:00 #265
13462 BansheeBoy
pi_25455083
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zijn al genoeg islamitische banken waar je terecht kunt hoor, ook in Nederland.
Waar dan ? heb je een link of site ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:03:23 #266
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25455436
Ik moet het helaas toch bijstellen, BansheeBoy. Er zijn wel een paar banken die islamitische spaarrekeningen bieden, maar hypotheekaanbieders zijn er niet, zelfs niet bij de Turkse banken..

ABN-AMRO onderzoekt momenteel wel de mogelijkheden.
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:14:38 #267
60090 Akkersloot
pi_25460771
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:52 schreef VijfdeColonne het volgende:
Jezus (as) had rente wel degelijk verboden. In de loop der tijd zijn er blijkbaar een aantal regels veranderd door zijn volgelingen die het er niet helemaal mee eens waren.
Dus mensen die echt in Jezus zouden geloven (zij waren immers zijn tijdgenoten, wij niet) zouden de woorden van die goddelijke persoon verdraaid hebben. Nou dan durf je wel zeg. Zouden ze dan een beetje "hiernamaalsmoe" zijn geweest of zo

Alles wat wij van Jezus "weten" is gewoon verzonnen. Wij geloven dat en jij gelooft dat. Met dat ene verschil dan dat jij als moslim meent het recht te hebben de ware Jezus te claimen.
quote:
[over de moordpartij door de "profeet" Mohammed op 600 joodse mannen enz]
Heb jij niets geschreven? Is dat relevant? Ben jij een geschiedkundige? Sinds wanneer noem jij jezelf een bron? Er zijn geen onschuldige mensen vermoord in de tijd dat Mohammed (sas) profeet was.
Maar als de NMO die moordpartij op 600 joodse mannen en het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven wel vergoeilijkt weet ik het ook niet ?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 19:21:41 #268
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25460872
Hoe achterlijk ben je als je een financieel advies van een hippie volgt? Ik word met de dag debieler van die mensen die achter religie aanrennen en hun hele aardse leven daar op baseren. Verder streven die lui apartheid na, want men wil zich onderscheiden van ongelovigen. Nee, dat werkt integratie heel erg in de kaart...
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:04:08 #269
13462 BansheeBoy
pi_25461476
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verder streven die lui apartheid na, want men wil zich onderscheiden van ongelovigen. Nee, dat werkt integratie heel erg in de kaart...
Levert het nog financieel gewin op dat lid zijn van Stormfront ?

† In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 20:06:47 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25461519
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Levert het nog financieel gewin op dat lid zijn van Stormfront ?

Nee, ik ben al lid van Hamas.

Waarom pleeg je geen zelfmoord, dan ben je snel bij je Allah.
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:15:41 #271
13462 BansheeBoy
pi_25461649
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik ben al lid van Hamas.

Waarom pleeg je geen zelfmoord, dan ben je snel bij je Allah.
Waarom betaal jij je goederen in aambeien in plaats van in nomale euro's zoals iedereen ?

† In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 20:19:39 #272
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25461704
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom betaal jij je goederen in aambeien in plaats van in nomale euro's zoals iedereen ?

Vanwaar die anale fixatie, boyke? wat moeten je mede-moslims daar van denken?
Trouwens, het gaat hier over geld en mensen die achterlijk zijn. Dat verhullen ze echter door zich zogenaamd nobel voor te doen. Zo nobel dat ze links en rechts ook nog eens wat mensenlevens nemen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:24:13 #273
13462 BansheeBoy
pi_25461769
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vanwaar die anale fixatie, boyke?
Dat is het eerste wat er in me op komt als ik jouw lappen tekst ter onzingeving aanneem. Is dus volledig je eigen verdienste
quote:
Zo nobel dat ze links en rechts ook nog eens wat mensenlevens nemen.
Dat klinkt logisch, omdat ze geen rente betalen zijn ze moordenaars Omdat ik geen melk lust ben ik zeker een trompet ?

† In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 20:30:51 #274
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25461864
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is het eerste wat er in me op komt als ik jouw lappen tekst ter onzingeving aanneem. Is dus volledig je eigen verdienste
[..]

Dat klinkt logisch, omdat ze geen rente betalen zijn ze moordenaars Omdat ik geen melk lust ben ik zeker een trompet ?

Nee, moslims lopen over het algemeen achter, vandaar die interpretaties die jij er aan geeft.
Moslims lopen achter achterlijke figuren aan en gaan om die redenen moorden en bijvoorbeeld geen rente betalen, omdat ze denken dat ze nobel zijn. Je moet je eens afvragen waarom moslims zichzelf zo gevormd hebben, waar is het misgegaan?
Nu, je hebt weer meer dan voldoende aandacht gehad, dag baby.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:33:40 #275
60090 Akkersloot
pi_25468677
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
want men wil zich onderscheiden van ongelovigen. Nee, dat werkt integratie heel erg in de kaart...
want men wil zich onderscheiden van ongelovigen andersgelovigen.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:42:34 #276
60090 Akkersloot
pi_25468695
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Moslims lopen achter achterlijke figuren aan en gaan om die redenen moorden en bijvoorbeeld geen rente betalen, omdat ze denken dat ze nobel zijn.
In dat geval zou het nog niet zo erg zijn. Ze willen geen rente betalen en vragen simpelweg omdat ze geloven dat het verboden is door God.

Overigens het bewijs dat de koran niet goddelijk kan zijn. Want als er geen rente mag bestaan op leningen is dat gewoon slecht voor de economie. Moch de ABN echt streven naar islamitisch bankieren (dus niet louter rente een andere naam geven) dan werkt ABN dus mee om terug te gaan naar de tijd dat er alleen maar geld uitgeleend kon worden voor woekerrentes.

En als bedrijven hoge rentes moeten betalen zit dat ook in de kostprijs voor produkten en betaalt de consument dus uiteindelijk het gelag.

Allaatje (sas) heeft dus behalve geen lessen biologie (huwelijken tussen neven en nichten) dus ook geen lessen economie gehad.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:52:18 #277
60090 Akkersloot
pi_25468712
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:52 schreef VijfdeColonne het volgende:
De bijbel, thora en koran zijn alle drie mensenwerk. Van de bijbel is het bekend dat er zelfs ook wijzigingen zijn aangebracht (onder keizer constantijn geloof ik). En van de koran zouden teksten gevonden zijn op een zolder in Yemen. Saoedi Arabie zou ze opgekocht hebben. In elk geval zijn ze nu van de aardbodem verdwenen.

Dat Jezus rente heeft verboden is helemaal niet bekend. Waarschijnlijk was Jezus alleen maar een Joodse amokmaker tegen de Romeinse bezetter. Zoals er wel duizenden van die "messiasen" waren. Heel zijn levensverhaal en woorden zijn aangepast. Door eerst Paulus, en later dus door Mohammed. Waarschijnlijk was er ook zelfs geen enkele jood, dus alleen Romeinen, bij zijn kruisiging betrokken.

Het verbod op rente werd afgeschaft onder paus Adrianus. Dat was al in de tijd waarvan er nog vol op geschreven documenten zijn. Toch is het niet bekend dat bijbelteksten, in belang van de legalisering van rente, de bijbel is veranderd. Voor en na paus Adrianus stond dus die gelijkenis in het N.T. over "de talenten". Daarin liet Jezus de meester vragen waarom één slaaf zijn geld niet had uitgeleend zodat hij er tenminste nog rente over had ontvangen (blijkbaar hadden ze toen al een banksysteem met zeer kredietwaardige leningen )
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:50:51 #278
115441 VijfdeColonne
pi_25469857
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Maar als de NMO die moordpartij op 600 joodse mannen en het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven wel vergoeilijkt weet ik het ook niet ?
Bijna elke week kijk ik naar de NMO, maar een dergelijke uitzending zal ik wel gemist hebben. Heb je misschien nummer/datum van betreffende uitzending zodat ikzelf eea in perspectief kan plaatsen ipv dat ik dat aan jou overlaat?
pi_25470858
omg wat een topic! Het gaat hier om bankieren en het wordt een topic over de Islam. Ik kan de meningen van beide kanten wel begrijpen en ben het er eerlijk gezegd zelf niet zo mee eens dat zoiets wordt ingevoerd. Ook al is het maar een financiele instelling die gewoon wil voorzien in behoeften van klanten. Te beweren dat de Sharia hier wordt doorgevoerd gaat wel ERG ver
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:50:42 #280
115441 VijfdeColonne
pi_25471544
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:

Esselamun aleykum BSB.

In de moslimwereld zijn er verschillende fatwa's over het kopen van een huis met een hypotheek. Er is geen duidelijke richtlijn hieromtrent.

Zo zijn er geleerden die zeggen dat rente te allen tijde haram is. Maar tegelijkertijd is verspilling ook haram. Met de huren van tegenwoordig, kun je zeker spreken van verspilling. De Islam is een religie van rede. Jij hebt een dak boven je hoofd nodig en je zoekt zelf de meest geschikte manier uit.

Persoonlijk heb ik wel een hypotheek. De huur die ik anders zou betalen is iets minder dan wat ik aan hypotheek betaal. Als ik zou huren, zou ik geld verspillen. Terwijl ik straks een huis in bezit heb, en niets heb verspild.

Veel sterkte in je zoektocht naar wat voor jou het meest geschikte is.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:04:58 #281
60090 Akkersloot
pi_25477146
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 11:50 schreef VijfdeColonne het volgende:

Persoonlijk heb ik wel een hypotheek. De huur die ik anders zou betalen is iets minder dan wat ik aan hypotheek betaal. Als ik zou huren, zou ik geld verspillen. Terwijl ik straks een huis in bezit heb, en niets heb verspild.
Ik weet niet ofdat je het weet. Maar in de huurprijs zit ook gewoon de rentekosten verrekend die de woningcooperatie moet betalen voor het kapitaal dat zij moeten lenen om je huis te bouwen.

Of dat jij dat bedrag nu leent of de woningcooperatie. Het blijft gewoon rente hoor.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:09:16 #282
60090 Akkersloot
pi_25477204
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:50 schreef VijfdeColonne het volgende:
Bijna elke week kijk ik naar de NMO, maar een dergelijke uitzending zal ik wel gemist hebben. Heb je misschien nummer/datum van betreffende uitzending zodat ikzelf eea in perspectief kan plaatsen ipv dat ik dat aan jou overlaat?
NMO vergoeilijkt moord op 700 joden door Mohammed.

Als je nu nog gelooft in die "profeet" zeg het me dan.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:09:16 #283
115441 VijfdeColonne
pi_25518151
Je draagt een topic aan, gestart door....... jezelf. Daarin geef je als bron.....jezelf. Door 2 keer hetzelfde te zeggen, 1 maal gewoon als reactie en 1 maal als topic, wordt iets nog geen feit. Jou kennende is het geheel verdraaid en verdraaid en verdraaid, totdat dit eruit kwam.

Nu nog een echte bron en daarna praten we weer verder.
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:16:37 #284
13462 BansheeBoy
pi_25528131
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 16-03-2005 10:45:47 (Overbodig) ]
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 08:20:14 #285
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25528154
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 16-03-2005 10:46:45 (Overbodig) ]
pi_25528355
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 16-03-2005 10:47:37 (Overbodig) ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 18:19:24 #287
60090 Akkersloot
pi_25689169
Of je betaalt 0 % rente maar je bent wel verplicht om een bepaalde verzekering af te sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')