Gloryhunters? Hoe vaak zijn jullie al in Carlisle geweest? Ik ben al weleens bij Barnet geweest en mijn medefan DutchGooner ook, las ik in het Groundhoppers-topic. We're Bees and proud of it.quote:Voornaamste titelkandidaat lijkt echter Barnet, wat enkele gloryhuntersal snel deed besluiten over te stappen naar die club.
koop een lolly en ga dat vieren in een Barnet topicquote:Op zondag 20 februari 2005 15:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gloryhunters? Hoe vaak zijn jullie al in Carlisle geweest? Ik ben al weleens bij Barnet geweest en mijn medefan DutchGooner ook, las ik in het Groundhoppers-topic. We're Bees and proud of it.
whehehequote:Op zondag 20 februari 2005 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Met die gloryhunters bedoel ik uiteraard DG en nog wat neppers.
quote:Carlisle: Glennon, Shelley (Murray 45), Livesey, Grand, Tierney, McGill (Billy 45), Lumsdon, Beharall, Murphy, Hawley, Vieira.
Subs Not Used: Henderson, Westwood, Hackney.
Booked: Hawley, Grand, Lumsdon.
Goals: Lumsdon 80 pen.
Stevenage: Julian, Hocking, Goodliffe, Laker, Gregory, Bulman, Quinn, Warner, Maamria (Brough 66), Elding (Boyd 86), Stamp.
Subs Not Used: Brady, Flack, Farrow.
Booked: Quinn, Gregory.
Goals: Stamp 35, 36.
Att: 3,146
quote:
wie Arsenal? onee als gloryhunter support je natuurlijk Barnetquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
Lach jij maar,WE'RE GOING UP!
quote:Carlisle will be without the suspended pair of Chris Lumsdon and Simon Grand, while Simon Hackney is a doubt with a hip problem.
Boss Paul Simpson will be cheered by the return of Kevin Gray and Tom Cowan.
Let op, we gaan nog verliezenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:12 schreef okee6 het volgende:
Het is een wonder, we staan eindelijk weer eens voor (halverwege 0-1)
quote:Stevenage 2-1 Carlisle
Jon Brady scored a last-gasp winner to give Stevenage a hard-fought win. The Cumbrians had taken the lead through a thunderous 30-yard Peter Murphy free-kick after Anthony Elding had brought down Brendan McGill. The visitors looked set to win but Stevenage stunned them with two goals in the last five minutes. George Boyd popped up to net his third goal of the campaign to level, and Brady clinched all three points when he scrambled the ball home from six yards.
--------------------------------------------------------------------------------
Stevenage: Julian, Hocking, Goodliffe, Quinn (Brough 69), Laker (Weatherstone 77), Brady, Bulman, Gregory, Maamria, Elding, Stamp (Boyd 66).
Subs Not Used: Flack, Farrow.
Booked: Quinn, Bulman.
Goals: Boyd 85, Brady 90.
Carlisle: Westwood, Beharall, Gray, Livesey, Cowan (Arnison 50), McGill, Billy, Murphy, Hawley, Holmes, Vieira.
Subs Not Used: Glennon, Andrews, Farrell, Henderson.
Booked: Murphy, Vieira.
Goals: Murphy 20.
Att: 2,217
Referee: S Tomlinson (Hampshire).
quote:Nationwide Conference Table
P GD PTS
1 Barnet 33 36 69
2 Aldershot 33 7 55
3 Halifax 31 15 53
4 Woking 31 15 53
5 Stevenage 33 9 53
6 Accrington Stanley 32 13 52
7 Crawley Town 33 6 52
8 Hereford 30 12 51
9 Exeter 31 12 49
10 Carlisle 30 22 47
11 Dag & Red 32 2 47
12 Morecambe 30 9 46
13 Scarborough 33 9 44
14 Gravesend 31 2 39
15 Burton Albion 31 -11 39
16 York 33 -16 37
17 Tamworth 32 -15 34
18 Canvey Island 31 -8 33
19 Northwich 31 -10 27
20 Forest Green 33 -34 26
21 Farnborough 33 -30 25
22 Leigh RMI 31 -45 14
Ze zouden je moeten royerenquote:
Hoezo? De vorige wedstrijd verloren we met dezelfde stand van dezelfde tegenstander. Alleen speelden we nu uit, zonder twee geschorsten o.a. We stonden zelfs weer eens voor. Ik zie (een kleine) vooruitgang derhalve. Ben jij soms ook al supporter afquote:Op zondag 6 maart 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, dit gaat echt de verkeerde kant op.
ow,sorry,niet gezienquote:Op zondag 6 maart 2005 01:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja ok? Die stand staat hier 7 posts boven ook al hoor.
hee afvallige dat zijn AMD64 praktijkenquote:
wat zei je?quote:Op zondag 6 maart 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hee afvallige dat zijn AMD64 praktijken
AFVALLIGEquote:Op zondag 6 maart 2005 03:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat zei je?
veredelde postopkrikpost is dit natuurlijk
Tsja,vroegahquote:Op zondag 6 maart 2005 03:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AFVALLIGE
k las net nog in het topic waarin besloten Carlisle te steunen dat je er nog helemaal voor ging
die goeie ouwe tijdquote:
Je hebt de goede keuze gemaakt door over te lopen naar Barnet. Grazioli krijgt het weer op z´n heupen, hij heeft er al 4 inliggen in 3 wedstrijden. Carlisle gaat het op deze manier nog moeilijk krijgen om de play offs te halen.quote:
nou ben maar blij met die Glory hunterquote:Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Je hebt de goede keuze gemaakt door over te lopen naar Barnet. Grazioli krijgt het weer op z´n heupen, hij heeft er al 4 inliggen in 3 wedstrijden. Carlisle gaat het op deze manier nog moeilijk krijgen om de play offs te halen.
Ik hoop wel dat hij volgend jaar ook fan blijft, want het zal zwaar worden in League Two.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ben maar blij met die Glory hunter
dat zal het zeker zijn, maar wij zijn dr volgend jaar oko bij in League Twoquote:Op maandag 7 maart 2005 00:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij volgend jaar ook fan blijft, want het zal zwaar worden in League Two.
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal het zeker zijn, maar wij zijn dr volgend jaar oko bij in League Two
en:quote:Carlisle close to Beech capture
Doncaster defender Chris Beech is set to sign for Conference side Carlisle.
Beech has agreed a deal until the end of the season after being released by Rovers and is due to complete his move to Brunton Park on Friday.
Cumbrians' boss Paul Simpson made his move for the 29-year-old following an injury to Tom Cowan and the return to Oldham of on-loan Marc Tierney.
Beech has helped Rovers to two promotions but has started just one game this season.
quote:Simpson eyes Conference play-offs
Carlisle United boss Paul Simpson is eyeing the Conference play-offs again after their victory over Leigh RMI.
"As a squad we have the belief that we can get in the play-offs," Simpson said after the 3-0 win at Brunton Park.
"In everybody's eyes it was a no-win situation because we were expected to turn up and turn them over."
Simpson is also looking to sign a new left-back after on-loan Oldham defender Marc Tierney ended his three-month stay after the Tuesday night success.
dat kan altijd nogquote:Op zondag 13 maart 2005 03:33 schreef DutchGooner het volgende:
Laat ze maar lekker in de conference blijven,scheelt mij weer een tripje naar Carlisle in de toekomst
Mietje, dat is makkelijk te doen in een dagtrip.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:33 schreef DutchGooner het volgende:
Laat ze maar lekker in de conference blijven,scheelt mij weer een tripje naar Carlisle in de toekomst
Volgens sommige wel ja....quote:Op zondag 13 maart 2005 13:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Mietje, dat is makkelijk te doen in een dagtrip.
Ik was even vergeten dat Arsenal voor jou al ver was, dan is Carlisle inderdaad de andere kant van de wereld.quote:
Goede keuze dan om uitgerekend deze club 'adopteren'.quote:
Geller offers to help 'curse'
LONDON, England (Reuters) -- Spoon-bending Israeli psychic Uri Geller has offered to single-handedly save a northern English city that many residents believe has been cursed.
The people of the city of Carlisle on the Scottish border say the recent inscription on a large lump of polished granite of an ancient curse has brought down on their heads floods, pestilence and sporting humiliation.
[...]
Livestock herds were wiped out by foot-and-mouth disease, there has been a devastating flood, factories have closed, a boy was murdered in a local bakery and Carlisle United soccer team dropped a league.
verder: CNN
k wel welke club ik voor moet dragenquote:Op donderdag 17 maart 2005 03:37 schreef NorthernStar het volgende:
Is dit hetzelfde Carlisle?
[..]
Goede keuze dan om uitgerekend deze club 'adopteren'.
misschienquote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
Stel Carlisle haalt de playoff final gaan er dan mensen naartoe? Hij wordt overigens gespeeld in Stoke-on-Trent.
Weet ik, maar aangezien Carlisle de laatste 5 uitwedstrijden niet een keer heeft kunnen winnen had ik er toch een beetje een hard hoofd inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
Hallo zeg,die staan zowat onderaan...
zeer symphatiek natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
Barnet wil liever thuis kampioen worden en heeft expres verloren.
Carlisle kan ook helpen door niet te winnen, hoeft dat echt niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Barnet houd het graag spannend,1-1 in de 93e minuut ofzo
Jullie (de ware gloryhunters) zijn voor Carlisle geworden toen ze nog league speelden. Echten, zoals DG en ik, werden voor Barnet toen ze in de Conference speelden.quote:
Wij hebben altijd de hot tub nogquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
BARNET KAMPIOENÛH
Toch blijft Barnet een schijtclub.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jullie (de ware gloryhunters) zijn voor Carlisle geworden toen ze nog league speelden. Echten, zoals DG en ik, werden voor Barnet toen ze in de Conference speelden.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jullie (de ware gloryhunters) zijn voor Carlisle geworden toen ze nog league speelden. Echten, zoals DG en ik, werden voor Barnet toen ze in de Conference speelden.
DG is wel degelijk een echte. Ik kreeg een mail van hem, met de vraag of ik mee wilde naar de kampioenschapswedstrijd van Barnet. Helaas was het vervoerstechnisch niet te regelen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tssj,hoevaak ben je al bij Carlisle geweest? Nou?
dat waren maanden van verstandsverbijsteringquote:Op zondag 10 april 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
toen we met Fok! aan dit avontuur begonnen stond je volledig achter ons Carlisle
quote:The semi-final first legs will be played on Monday 2 May, with the fourth and fifth-placed sides playing at home, with the reverse ties on Friday 6 May.
The final at Stoke City's Britannia Stadium will take place on Saturday 14 May with a 1930 BST kick-off time.
Pas op voor Morecambe, die zijn de laatste weken in supervorm.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef okee6 het volgende:
Regelmatige 6-0 thuiszege op York vanavond. De druk is er nu af uiteraard, de playoffpromotie wordt voor ons
Dat is ze geraden, anders halen ze de playoffs niet! Zoals de BBC al meldt, nog negen ploegen voor vier plaatsen. Carlisle heeft op zich aan een zege genoeg. Wederom de uitwedstrijd bij Barnet winnen is al voldoende. Komend weekend eerst nog tegen nummer zestien Burton Albion.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Pas op voor Morecambe, die zijn de laatste weken in supervorm.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:06 schreef okee6 het volgende:
Woking scoorde nog in blessuretijd, de strijd blijft open
Sorry dus, maar tegen Barnet is wel leuker natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zit ik vanmiddag op de tribune vol trots tegen DG te vertellen dat 'we' de palyoffs hebben gehaald....
We blijven tweede, playoffs here we comequote:Nine-man Carlisle secured their place in the Conference play-offs with a draw against champions Barnet. Magno Vieira fired the Cumbrians ahead from Chris Lumsdon's cross.
But Carlisle had Tom Cowan sent off on 71 minutes for handling on the line, with Danny Livesey following soon after for foul and abusive language.
The visitors hung on until the sixth minute of stoppage time when Guiliano Grazioli's overhead kick secured a point for the Bees.
Barnet - Carlisle 1 - 1
G Grazioli 90
M Vieira 31
Bookings:
L Hatch 35
I Hendon 82
Bookings:
P Murphy 33
Sent off:
D Livesey 72
T Cowan 71
THE GRAZquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:54 schreef Barnet_Bee het volgende:
YOU'RE NOT SINGING ANYMORE, YOU'RE NOT SINGING ANYMORE, YOU'RE NOT SINGING, YOU'RE NOT SINGING, YOU'RE NOT SINGING ANYMORE.
Thank you, Grazioli.
Geen domme dingen zeggen....quote:Op zondag 24 april 2005 22:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de Carlisle-mannen hier: Aldershot is heel makkelijk te bereiken, dus wil je je helden live zien dan is dit de ideale mogelijkheid.
Just the facts darling.quote:
Er gaat anders vrij eenvoudig een boot naar Newcastle ... Nee, dan naar Aldershot, by air and traintransfer zeker? Overigens was Stevenage vrijwel eenzelfde pot nat geweest. En Hereford had pas echt uit de richting gelegen. Over de finale in Stoke gesproken ... wat dat betreft heeft Barnet Bee qua play offs een puntquote:
Neenquote:Op maandag 25 april 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zijn toch wel 4 mensen hier op Fok! bij elkaar te rapen voor deze pot?
Overtocht met vieren kost 52 euro delen door 4 is 13E pp.quote:Op maandag 25 april 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
er kan geld worden overgemaakt, dan ga k
De finale is in Stoke dat weet je net zo goed als wij. Het is al akelig dat we uberhaupt dit soort inferieure tegenstanders moeten bestrijden.quote:Op maandag 25 april 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Just the facts darling.
Er zijn toch wel 4 mensen hier op Fok! bij elkaar te rapen voor deze pot?
Gewoon bij auto,Yeahinho rijdt wel want die heeft een comfortabele autoquote:Op maandag 25 april 2005 00:15 schreef okee6 het volgende:
[..]
Er gaat anders vrij eenvoudig een boot naar Newcastle ... Nee, dan naar Aldershot, by air and traintransfer zeker? Overigens was Stevenage vrijwel eenzelfde pot nat geweest. En Hereford had pas echt uit de richting gelegen. Over de finale in Stoke gesproken ... wat dat betreft heeft Barnet Bee qua play offs een punt
we hebben het over Aldershot,niet over Stokequote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
De finale is in Stoke dat weet je net zo goed als wij. Het is al akelig dat we uberhaupt dit soort inferieure tegenstanders moeten bestrijden.
Toegegeven dat doe je goed. Hoe kom ik voor zo'n som in Engeland, especially Aldershot? Vanaf waar ga je rijden dan?quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Overtocht met vieren kost 52 euro delen door 4 is 13E pp.
Benzine zeg maar,ruim genomen,150E,delen door 4 37,50.
Alles bij elkaar 75 Euro,ga maar eens een dagje naar de Efteling....
Waarom zou ik een wedstrijd tussen competitie en finale moeten zien. Dat is resultaatvoetbal, verwacht er niet al te veel van tenminste.quote:Op maandag 25 april 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het over Aldershot,niet over Stoke
Mocht zoiets doorgaan kijk je natuurlijk allereerst waar iedereen vandaan komt en daarna spreek je een plek af,als wij gaan vertrekken we altijd vanaf Hazeldonk.quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
Toegegeven dat doe je goed. Hoe kom ik voor zo'n som in Engeland, especially Aldershot? Vanaf waar ga je rijden dan?
Je moet niets alleen is dit een mooie mogelijkheid om te gaan,niet ver vanaf Dover.quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een wedstrijd tussen competitie en finale moeten zien. Dat is resultaatvoetbal, verwacht er niet al te veel van tenminste.
Dit is zeker een mooie mogelijkheid. Stoke is weer een stuk verder weg. Aldershot heeft ook een leuk stadionnetje.quote:Op maandag 25 april 2005 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet niets alleen is dit een mooie mogelijkheid om te gaan,niet ver vanaf Dover.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gewoon bij auto,Yeahinho rijdt wel want die heeft een comfortabele auto
Dat klopt, in bezit van auto, slokje benzine mis je niet bij gelegenheid, route is vrijwel al eens gereden, enkel de prijs van de overtocht houdt me dan tegen. De oversteek is altijd dermate gruwelijk prijzig dat je beter per vliegtuig aan kunt vliegen. Of met wat geduld trein of bus verreweg de beste optie is. En dan praat ik over een kleine halvering van de totaalprijs.quote:Op maandag 25 april 2005 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet niets alleen is dit een mooie mogelijkheid om te gaan,niet ver vanaf Dover.
daar ga k ook nooit heenquote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Overtocht met vieren kost 52 euro delen door 4 is 13E pp.
Benzine zeg maar,ruim genomen,150E,delen door 4 37,50.
Alles bij elkaar 75 Euro,ga maar eens een dagje naar de Efteling....
wel voor de mensen die achterin zitten,waarom denk je dat we nooit met mijn auto gaan?quote:
idd opzich hoeft t geen rip uit je lijf te zijnquote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op,je weet wat ik bedoel
Had ik ook al gezien, maar bij welke maatschappij boek je dit fraais?quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
-vaartocht-
Ik zie dat 2 Mei in het hoogseizoen valt dus duurder is maar 124 delen door 4 maakt 31 de man,nog goed te doen denk ik
http://www.seafrance.comquote:Op maandag 25 april 2005 00:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, maar bij welke maatschappij boek je dit fraais?
en nu is het kort dag maar als je ruim van te voren boekt betaal je de ene maand de ovetocht aan degene die het regelt en de andere maand,de maand dat je gaat,de benzine aan degene die rijdt.quote:Op maandag 25 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd opzich hoeft t geen rip uit je lijf te zijn
Die hebben volgens mij alleen bij extra vroeg boeken een dergelijk voordeel en zijn toch al wat duurder. De tunnel en hoover ken ik al en dat kost klauwen met geld. Maar op zich voor deze prijs is het te behappen ja. Zeker als je weet wat een ticket voor een goede wedstrijd in de Premier mag kosten. Maarre, hoe kom je dan aan kaarten, by phone?quote:Op maandag 25 april 2005 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
http://www.seafrance.com
P&O ferries is ook een optie
Wat ervaring uitwisselen kan nooit kwaad. Je weet maar niet waar dat nog eens van pas kan komen. Zoals gezegd vaar ik anders nooit die route. Er zijn nog wel meer leuke dingen in Engeland als Carlislequote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een fijne reisleider hebben jullie. Moet ie ook handjes vast houden op de boot?![]()
Nee,want de reisleider gaat niet meequote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een fijne reisleider hebben jullie. Moet ie ook handjes vast houden op de boot?
Nee,Seafrance heeft vaste tarieven,wel seizoensgebonden,ben de laatste maanden ik denk 4 maal over geweest en dat kostte steeds 52 euri.quote:Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die hebben volgens mij alleen bij extra vroeg boeken een dergelijk voordeel en zijn toch al wat duurder. De tunnel en hoover ken ik al en dat kost klauwen met geld. Maar op zich voor deze prijs is het te behappen ja. Zeker als je weet wat een ticket voor een goede wedstrijd in de Premier mag kosten. Maarre, hoe kom je dan aan kaarten, by phone?
Als ik naar Engeland ga en ik blijf onder de Midlands ga ik altijd met Seafrance Calais-Dover of met de Shuttle,die is misschien zelfs iets goedkoper dan de boot denk ik.quote:Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef okee6 het volgende:
Wat ervaring uitwisselen kan nooit kwaad. Je weet maar niet waar dat nog eens van pas kan komen. Zoals gezegd vaar ik anders nooit die route. Er zijn nog wel meer leuke dingen in Engeland als Carlisle![]()
Ik zou voor de zekerheid toch wel bellen. In Recreation Ground kunnen 7500 man en vorig jaar in de halve finale's waren er 6300 man tegen Hereford. Carlisle heeft een grote following, dus het zou weleens uitverkocht kunnen zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kaartjes hoeven niet geregeld te worden,het zal wsl toch niet uitverkocht zijn en voor staanplaatsen betaal je aan de poort en kan je gelijk doorlopen.
Mocht je op zeker willen spelen bel je even op daar naar toe.
Nice info, dan ga ik nog eens even gluren in de agendaquote:Op maandag 25 april 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik naar Engeland ga en ik blijf onder de Midlands ga ik altijd met Seafrance Calais-Dover of met de Shuttle,die is misschien zelfs iets goedkoper dan de boot denk ik.
Boven de Midlands,wat ik volgend seizoen meer ga doen ben ik van plan de Ferry van Rotterdam naar Hull te gaan gebruiken
Ik verwacht niet anders dat het uitverkocht gaat raken. Carlisle komtquote:Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch wel bellen. In Recreation Ground kunnen 7500 man en vorig jaar in de halve finale's waren er 6300 man tegen Hereford. Carlisle heeft een grote following, dus het zou weleens uitverkocht kunnen zijn.
Fuck Eurolinesquote:Op maandag 25 april 2005 00:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
overigens ben ik destijds met de bus voor 37 oude guldens van Utrecht naar Londen gegaan, dat kon toen nog
En die chauffeur moest wennenquote:
Heb het 2 maal gedaan in het verleden maar nooit meer.quote:Op maandag 25 april 2005 00:53 schreef okee6 het volgende:
[..]
En die chauffeur moest wennenwaren we bijna dood omdat er ook nog een tegenligger in ging halen
Ondanks de trieste bedoening heb ik zelden zo gelachen, ook eens in mogen charteren op een bus vol zatte supporters terugkomend van de dik gewonnen wedstrijd in Marseille tegen Zuid-Korea van het WK'98quote:Op maandag 25 april 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb het 2 maal gedaan in het verleden maar nooit meer.
Uitermate geschikt voor lowbudget maar daar heb je alles mee gezegd
en de leenperiode van Magno Silva Vieira is verlengd zodat hij de play offs kan spelenquote:Cumbrians trio sign new contracts
Carlisle have agreed new deals with striker Glenn Murray, defender Simon Grand and goalkeeper Kieren Westwood.
The trio have all signed two-year deals, keeping them with the Conference promotion contenders until June 2007.
Former Manchester City youngster Westwood, 20, and Grand, 21, joined the Cumbrians last summer, while Murray, 21, signed from Barrow in December.
Meanwhile, Cumbrians boss Paul Simpson has suggested that up to six players could leave the club in the summer.
Dat moet Hereford kunnen overlevenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
De andere halve finale, Stevenage v Hereford, is in 1-1 geëindigd.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik hoop ook op Hereford. Stevenage vind ik helemaal niets. Het liefst heb ik dat Aldershot met ONS meegaat en anders Carlisle.
Ja, slechts 45 minuten en een beetje scheiden Carlisle nog van de Play-off Final in Stoke-on-Trent. Bij Hereford tegen Stevenage is de stand nog 0-0, eerste duel was daar in 1-1 geeindigd.quote:
Die vallen niet bij Carlislequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:23 schreef MaxPower het volgende:
durf het bijna niet te vragen maar hoe zit het hier met de uitdoelpunten?
Heb je nog evenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:25 schreef MaxPower het volgende:
ook niet in de laatste minuut?
Gloryhunters, daar bij Carlisle.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Heb je nog even
Trouwens een toeschouwersseizoenrecord vanavond. Tegen Barnet waren er eerst maar 9215, nu zijn er 10803 toeschouwers![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:33 schreef MaxPower het volgende:
het is live op de bbc-website... damn dat merk ik ff te laat
quoted for truthquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:25 schreef MaxPower het volgende:
ook niet in de laatste minuut?
But we love Carlisle, we doquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Staying down forever.
Zeker vergeten waar dat echte voetbal oorspronkelijk vandaan kwamquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Fuck de niet dubbeltellende uitdoelpunten. Dat had gisteren moeten zijn.
China.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker vergeten waar dat echte voetbal oorspronkelijk vandaan kwam![]()
Stevenage, dat vind ik veruit de minst aantrekkelijke van allevier de playoff-deelnemers.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:46 schreef okee6 het volgende:
Stevenage is alvast door, won met 0-1 en daarmee de eerste finalist.
Yep. De Chinezen vonden trouwens ook dat Aldershot nu door had moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ook het Discovery Channel filmpje gezien?
Als de FIFA daar nu nog eens wat geld uit kon trekkenquote:
Blessuretijd tweede verlenging, wat denk je danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik vind het vrij rustig in dit topic. ...
quote:120:00 (1:35)
Placed penalty taken right-footed by Will Antwi (Aldershot) (bottom-right of goal), scored. Carlisle 0-1 Aldershot on penalties.
120:00 (1:35)
Placed penalty taken right-footed by Chris Lumsdon (Carlisle) (bottom-left of goal), scored. Carlisle 1-1 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by David Lee (Aldershot) (bottom-right of goal), scored. Carlisle 1-2 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by Brendan McGill (Carlisle) (bottom-left of goal), save (caught) by Nikki Bull (Aldershot). Carlisle 1-2 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by Jamie Slabber (Aldershot) (bottom-left of goal), scored. Carlisle 1-3 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by Glenn Murray (Carlisle) (bottom-left of goal), save (caught) by Nikki Bull (Aldershot). Carlisle 1-3 Aldershot on penalties.
Power penalty taken right-footed by Chris Giles (Aldershot) (crossbar), save (tipped over) by Matthew Glennon (Carlisle). Carlisle 1-3 Aldershot on penalties.
Power penalty taken right-footed by Magno Vieira (Carlisle) (top-right of goal), scored. Carlisle 2-3 Aldershot on penalties.
Power penalty taken right-footed by Nick Crittenden (Aldershot) (bottom-left of goal), save (caught) by Matthew Glennon (Carlisle). Carlisle 2-3 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken left-footed by Peter Murphy (Carlisle) (bottom-right of goal), scored. Carlisle 3-3 Aldershot on penalties.
Power penalty taken right-footed by Gary Holloway (Aldershot) (top-left of goal), scored. Carlisle 3-4 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by Chris Billy (Carlisle) (bottom-right of goal), scored. Carlisle 4-4 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by Jon Challinor (Aldershot) (bottom-right of goal), save (caught) by Matthew Glennon (Carlisle). Carlisle 4-4 Aldershot on penalties.
Placed penalty taken right-footed by Danny Livesey (Carlisle) (bottom-right of goal), scored. Carlisle 5-4 Aldershot on penalties.
We hebben anders geen uittreffer gemaakt, dat deden zijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
Are Milan in disguise, are you Milan in disguise, are you Milan, are you Milan, are you Milan in disguise.
Chinaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker vergeten waar dat echte voetbal oorspronkelijk vandaan kwam![]()
ik had al zo'n voorgevoel dat meer mensen dat gekeken hadden, maar ik doelde op de Engelse professionele beoefeningquote:
Misschien moeten we maar even helpenquote:We're looking for a beer company to support conf.tv. To help us, which beer do you drink most?
Gloryhunter!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het is kiezen uit te 2 kwaden, dan ga ik maar voor Carlisle.
Je kent BB niet eens,die gaat al heel wat jaartjes naar Barnet kijken....quote:
Kwalijke zaak danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:59 schreef okee6 het volgende:
Zullen ze nodig hebben; ze hebben al voor 57% de bal en doen er vooralsnog weinig mee.
Op het moment dat ik het typte was het nog 0-0, nu ben ik voor Stevenage.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef okee6 het volgende:
Tja, ik heb niks tegen meer support. Alleen roept BB altijd om het hardst dat anderen winnende ploegen komen volgen. Stevenage had echter het voortouw in de eerste twintig minuten.
Maar wij scoren, Murphy
Sympathiekquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Op het moment dat ik het typte was het nog 0-0, nu ben ik voor Stevenage.
Heb er geen cijfers van gezien. De stand is ongewijzigd 1-0. McGill ook geel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeveel brengen beide clubs dan mee?
Welterusten Tongquote:
En welke wedstrijd hebben jullie uitgekozen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:55 schreef MaxPower het volgende:
Kunnen we de Fok!Limo tenminste fatsoenlijk bij het stadion kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |