quote:Bury...
Op dinsdag 17 juni 2003 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Hier verder.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Bury...
Vorige deel: Fok! adopteert een Engelse voetbalclub?
quote:Poepoog, golfer en Doc zouden met zoiets komen.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:01 schreef Dauntless het volgende:
wie maakt er een poll?
Dus wachten maar.
quote:We komen, hopelijk voor het weekend, met een lijstje namen waaruit we laten kiezen.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:02 schreef zjroentje het volgende:Poepoog, golfer en Doc zouden met zoiets komen.
Dus wachten maar.
quote:En zijn dat namen die in het topic genoemd zijn, of hebben jullie criteria gesteld waarop geselecteerd is, dus bijvoorbeeld alleen 3rd Division clubs?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:04 schreef golfer het volgende:[..]
We komen, hopelijk voor het weekend, met een lijstje namen waaruit we laten kiezen.
website... alleen jammer dat die website er een stuk professioneler uitziet dan een paar jaar terug
ze gaan dit jaar weer gewoon vechten tegen degradatie uit de second division
quote:Wij hebben dat vorig jaar ook gedaan toen we op Curacao woonde.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:15 schreef Doc het volgende:
Misschien eens kijken of er een Engelse 3rd division club is die een groep Fok!Hoolsuals wil adopteren
Met Dynamo Tranquilo, een amateurvereniging!
Dynamo Tranquilo Ultras!
1 Boston United
2 Bristol Rovers
3 Bury
4 Cambridge Utd
5 Carlisle United
6 Cheltenham
7 Darlington
8 Doncaster
9 Huddersfield
10 Hull City
11 Kidderminster
12 Leyton Orient
13 Lincoln City
14 Macclesfield
15 Mansfield Town
16 Northampton
17 Oxford Utd
18 Rochdale
19 Scunthorpe Utd
20 Southend Utd
21 Swansea City
22 Torquay United
23 Yeovil
24 York City
Van deze clubs zijn tot nu toe Cambridge United,Bury, Swansea City, Boston United en Yeovil een aantal keren genoemd.
Als iemand zich eens even wil gaan verdiepen in die 5 clubs en wat historische en bereikbaarheidsgegevens kan opduikelen, misschien komen we dan weer een stapje verder.
Het stadion. Misschien te groot en te modern, jammer... Er kunnen nu 11.840 toeschouwers in Gigg Lane. Zit ook een Three Sixty optie op de site, best mooi stadion...
Prijzen lopen uiteen van 12 pond tot 14 pond, er van uitgaande dat er enkel volwassen zijn.
Bury's grootste rivaal is Bolton Wanderes, gevolgd door Rochdale en Preston.
Later meer, ga even een biertje doen...
Dick ten Boden uit Utrecht en Paul en Jack-Paul Greenwood uit Geleen
Hoe realistisch is het dan om naar een lastiger te bereiken club te gaan wat veel meer reiskosten met zich meebrengt, vaak nog een overnachting ook, en van veel minder niveau terwijl je ook nog geen of veel minder binding met de club in questie hebt?
Ik bedoel: Ik zal gerust eens als de timing echt goed is met bv Doc, Dutchgooner en Golfer naar Liverpool - Arsenal willen of vice versa, maar naar Hartlepool - Peterbrough (wat allen vanwege het kaartje slechts iets goedkoper zou zijn)?
Alleen die clubshirts vind ik niet zo mooi.
meer info:
quote:Had ik ook al bekeken. Lelijke shirts en hun stadion is te modern.
Op dinsdag 17 juni 2003 20:31 schreef golfer het volgende:
Ik heb intussen de site van Yeovil bekeken. Club uit 1895.
[afbeelding]Alleen die clubshirts vind ik niet zo mooi.
meer info:
http://www.ytfc.net/index2.htm
Net hun laatste wedstrijd gepeeld in het oude stadion welke ze deelden met de plaatselijke cricket club.
Er staat nu een nieuw stadion aan de rand van Darlington.
Derde divisie club met een stadion wat 24000 mensen kwijt kan.
http://www.darlington-fc.premiumtv.co.uk/home/view/home_page/0,,10339,00.html
quote:Veel te groot en te nieuw stadion.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:52 schreef Big_Yin het volgende:
Ik ga voor Darlington FC.Net hun laatste wedstrijd gepeeld in het oude stadion welke ze deelden met de plaatselijke cricket club.
Er staat nu een nieuw stadion aan de rand van Darlington.
Derde divisie club met een stadion wat 24000 mensen kwijt kan.
http://www.darlington-fc.premiumtv.co.uk/home/view/home_page/0,,10339,00.html
Ga er volgend jaar wel een keer heen.
Is altijd redelijk druk als ze thuis spelen.
Spelfoutje weg gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Big_Yin op 17-06-2003 22:02]
quote:Kijk, je moet er ook wel rekening mee houden dat er ook users van VBL toen niet waren. Ik doel daarmee op enkele vaste users, waaronder ik mijzelf en bijvoorbeeld een Zjroentje (zullen er nog veel meer zijn, afijn...) bedoel... Misschien dat die dan wel weer meegaan. Je krijgt altijd wel een leuke groep bijeen.
Op dinsdag 17 juni 2003 20:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wel leuk zo hoor maar even realistisch gesproken: bij een FA cupfinal met amper reiskosten is de opkomst klein (edoch gezellig) en de bereikbaarheid van Mick OÇonnels is goed.Hoe realistisch is het dan om naar een lastiger te bereiken club te gaan wat veel meer reiskosten met zich meebrengt, vaak nog een overnachting ook, en van veel minder niveau terwijl je ook nog geen of veel minder binding met de club in questie hebt?
Ik bedoel: Ik zal gerust eens als de timing echt goed is met bv Doc, Dutchgooner en Golfer naar Liverpool - Arsenal willen of vice versa, maar naar Hartlepool - Peterbrough (wat allen vanwege het kaartje slechts iets goedkoper zou zijn)?
Over je tweede punt, die binding moet nog komen misschien. We "adopteren" een club, je krijgt er automatisch (en hoe stom dit ook klinkt) een binding mee. Pas na een hele tijd moet je daar ook daadwerkelijk naar toe gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |