Carlisle kan ook helpen door niet te winnen, hoeft dat echt niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Barnet houd het graag spannend,1-1 in de 93e minuut ofzo
Jullie (de ware gloryhunters) zijn voor Carlisle geworden toen ze nog league speelden. Echten, zoals DG en ik, werden voor Barnet toen ze in de Conference speelden.quote:
Wij hebben altijd de hot tub nogquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
BARNET KAMPIOENÛH
Toch blijft Barnet een schijtclub.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jullie (de ware gloryhunters) zijn voor Carlisle geworden toen ze nog league speelden. Echten, zoals DG en ik, werden voor Barnet toen ze in de Conference speelden.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jullie (de ware gloryhunters) zijn voor Carlisle geworden toen ze nog league speelden. Echten, zoals DG en ik, werden voor Barnet toen ze in de Conference speelden.
DG is wel degelijk een echte. Ik kreeg een mail van hem, met de vraag of ik mee wilde naar de kampioenschapswedstrijd van Barnet. Helaas was het vervoerstechnisch niet te regelen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tssj,hoevaak ben je al bij Carlisle geweest? Nou?
dat waren maanden van verstandsverbijsteringquote:Op zondag 10 april 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
toen we met Fok! aan dit avontuur begonnen stond je volledig achter ons Carlisle
quote:The semi-final first legs will be played on Monday 2 May, with the fourth and fifth-placed sides playing at home, with the reverse ties on Friday 6 May.
The final at Stoke City's Britannia Stadium will take place on Saturday 14 May with a 1930 BST kick-off time.
Pas op voor Morecambe, die zijn de laatste weken in supervorm.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef okee6 het volgende:
Regelmatige 6-0 thuiszege op York vanavond. De druk is er nu af uiteraard, de playoffpromotie wordt voor ons
Dat is ze geraden, anders halen ze de playoffs niet! Zoals de BBC al meldt, nog negen ploegen voor vier plaatsen. Carlisle heeft op zich aan een zege genoeg. Wederom de uitwedstrijd bij Barnet winnen is al voldoende. Komend weekend eerst nog tegen nummer zestien Burton Albion.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Pas op voor Morecambe, die zijn de laatste weken in supervorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |