we hebben het over Aldershot,niet over Stokequote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
De finale is in Stoke dat weet je net zo goed als wij. Het is al akelig dat we uberhaupt dit soort inferieure tegenstanders moeten bestrijden.
Toegegeven dat doe je goed. Hoe kom ik voor zo'n som in Engeland, especially Aldershot? Vanaf waar ga je rijden dan?quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Overtocht met vieren kost 52 euro delen door 4 is 13E pp.
Benzine zeg maar,ruim genomen,150E,delen door 4 37,50.
Alles bij elkaar 75 Euro,ga maar eens een dagje naar de Efteling....
Waarom zou ik een wedstrijd tussen competitie en finale moeten zien. Dat is resultaatvoetbal, verwacht er niet al te veel van tenminste.quote:Op maandag 25 april 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het over Aldershot,niet over Stoke
Mocht zoiets doorgaan kijk je natuurlijk allereerst waar iedereen vandaan komt en daarna spreek je een plek af,als wij gaan vertrekken we altijd vanaf Hazeldonk.quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
Toegegeven dat doe je goed. Hoe kom ik voor zo'n som in Engeland, especially Aldershot? Vanaf waar ga je rijden dan?
Je moet niets alleen is dit een mooie mogelijkheid om te gaan,niet ver vanaf Dover.quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een wedstrijd tussen competitie en finale moeten zien. Dat is resultaatvoetbal, verwacht er niet al te veel van tenminste.
Dit is zeker een mooie mogelijkheid. Stoke is weer een stuk verder weg. Aldershot heeft ook een leuk stadionnetje.quote:Op maandag 25 april 2005 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet niets alleen is dit een mooie mogelijkheid om te gaan,niet ver vanaf Dover.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gewoon bij auto,Yeahinho rijdt wel want die heeft een comfortabele auto
Dat klopt, in bezit van auto, slokje benzine mis je niet bij gelegenheid, route is vrijwel al eens gereden, enkel de prijs van de overtocht houdt me dan tegen. De oversteek is altijd dermate gruwelijk prijzig dat je beter per vliegtuig aan kunt vliegen. Of met wat geduld trein of bus verreweg de beste optie is. En dan praat ik over een kleine halvering van de totaalprijs.quote:Op maandag 25 april 2005 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet niets alleen is dit een mooie mogelijkheid om te gaan,niet ver vanaf Dover.
daar ga k ook nooit heenquote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Overtocht met vieren kost 52 euro delen door 4 is 13E pp.
Benzine zeg maar,ruim genomen,150E,delen door 4 37,50.
Alles bij elkaar 75 Euro,ga maar eens een dagje naar de Efteling....
wel voor de mensen die achterin zitten,waarom denk je dat we nooit met mijn auto gaan?quote:
idd opzich hoeft t geen rip uit je lijf te zijnquote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op,je weet wat ik bedoel
Had ik ook al gezien, maar bij welke maatschappij boek je dit fraais?quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
-vaartocht-
Ik zie dat 2 Mei in het hoogseizoen valt dus duurder is maar 124 delen door 4 maakt 31 de man,nog goed te doen denk ik
http://www.seafrance.comquote:Op maandag 25 april 2005 00:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, maar bij welke maatschappij boek je dit fraais?
en nu is het kort dag maar als je ruim van te voren boekt betaal je de ene maand de ovetocht aan degene die het regelt en de andere maand,de maand dat je gaat,de benzine aan degene die rijdt.quote:Op maandag 25 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd opzich hoeft t geen rip uit je lijf te zijn
Die hebben volgens mij alleen bij extra vroeg boeken een dergelijk voordeel en zijn toch al wat duurder. De tunnel en hoover ken ik al en dat kost klauwen met geld. Maar op zich voor deze prijs is het te behappen ja. Zeker als je weet wat een ticket voor een goede wedstrijd in de Premier mag kosten. Maarre, hoe kom je dan aan kaarten, by phone?quote:Op maandag 25 april 2005 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
http://www.seafrance.com
P&O ferries is ook een optie
Wat ervaring uitwisselen kan nooit kwaad. Je weet maar niet waar dat nog eens van pas kan komen. Zoals gezegd vaar ik anders nooit die route. Er zijn nog wel meer leuke dingen in Engeland als Carlislequote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een fijne reisleider hebben jullie. Moet ie ook handjes vast houden op de boot?![]()
Nee,want de reisleider gaat niet meequote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een fijne reisleider hebben jullie. Moet ie ook handjes vast houden op de boot?
Nee,Seafrance heeft vaste tarieven,wel seizoensgebonden,ben de laatste maanden ik denk 4 maal over geweest en dat kostte steeds 52 euri.quote:Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die hebben volgens mij alleen bij extra vroeg boeken een dergelijk voordeel en zijn toch al wat duurder. De tunnel en hoover ken ik al en dat kost klauwen met geld. Maar op zich voor deze prijs is het te behappen ja. Zeker als je weet wat een ticket voor een goede wedstrijd in de Premier mag kosten. Maarre, hoe kom je dan aan kaarten, by phone?
Als ik naar Engeland ga en ik blijf onder de Midlands ga ik altijd met Seafrance Calais-Dover of met de Shuttle,die is misschien zelfs iets goedkoper dan de boot denk ik.quote:Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef okee6 het volgende:
Wat ervaring uitwisselen kan nooit kwaad. Je weet maar niet waar dat nog eens van pas kan komen. Zoals gezegd vaar ik anders nooit die route. Er zijn nog wel meer leuke dingen in Engeland als Carlisle![]()
Ik zou voor de zekerheid toch wel bellen. In Recreation Ground kunnen 7500 man en vorig jaar in de halve finale's waren er 6300 man tegen Hereford. Carlisle heeft een grote following, dus het zou weleens uitverkocht kunnen zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kaartjes hoeven niet geregeld te worden,het zal wsl toch niet uitverkocht zijn en voor staanplaatsen betaal je aan de poort en kan je gelijk doorlopen.
Mocht je op zeker willen spelen bel je even op daar naar toe.
Nice info, dan ga ik nog eens even gluren in de agendaquote:Op maandag 25 april 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik naar Engeland ga en ik blijf onder de Midlands ga ik altijd met Seafrance Calais-Dover of met de Shuttle,die is misschien zelfs iets goedkoper dan de boot denk ik.
Boven de Midlands,wat ik volgend seizoen meer ga doen ben ik van plan de Ferry van Rotterdam naar Hull te gaan gebruiken
Ik verwacht niet anders dat het uitverkocht gaat raken. Carlisle komtquote:Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch wel bellen. In Recreation Ground kunnen 7500 man en vorig jaar in de halve finale's waren er 6300 man tegen Hereford. Carlisle heeft een grote following, dus het zou weleens uitverkocht kunnen zijn.
Fuck Eurolinesquote:Op maandag 25 april 2005 00:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
overigens ben ik destijds met de bus voor 37 oude guldens van Utrecht naar Londen gegaan, dat kon toen nog
En die chauffeur moest wennenquote:
Heb het 2 maal gedaan in het verleden maar nooit meer.quote:Op maandag 25 april 2005 00:53 schreef okee6 het volgende:
[..]
En die chauffeur moest wennenwaren we bijna dood omdat er ook nog een tegenligger in ging halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |