Denk het niet, ik heb van 't weekend niet veel tijd om te spelen (hele weekend bezoekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef Fliepke het volgende:
Pfff, ik kan pas weer maandag spelen dan ben ik zeker de laagste level in de guild
Gok eensquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voor toegang tot de Alliance-Guild op Bloodscalp, doe dan een msg met Engessa. (Nick in-game is Engessa ), Fliepke (nick in-game is Fliepke ) of Legolas_Greenleaf (Nick in-game is Omentuva ).
----------------------------------------------------------------------------
Welke realm?
Het is vroeg, niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voor toegang tot de Alliance-Guild op Bloodscalp, doe dan een msg met Engessa. (Nick in-game is Engessa ), Fliepke (nick in-game is Fliepke ) of Legolas_Greenleaf (Nick in-game is Omentuva ).
----------------------------------------------------------------------------
Welke realm?
Dat zeg ik, het is vroeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:00 schreef DrWolffenstein het volgende:![]()
Het is pre-koffie tijd voor mij.
Is niet mogelijk (een GM zei dit op WoW forum ), hoezo al spijt van huidige realm ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is er overigens een character migratie procedure naar een andere realm?
Nee, alleen het is soms wel erg rustig. Zelfs in Stormwind city kom je soms letterlijk geen mens tegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:03 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Is niet mogelijk (een GM zei dit op WoW forum ), hoezo al spijt van huidige realm ?
welke server zit je dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, alleen het is soms wel erg rustig. Zelfs in Stormwind city kom je soms letterlijk geen mens tegen.
Schril contrast. Ik heb op de Gryphon als ik in Stormwind aankom al een stuk of 4 bijna-botsingen gehad, in 2 dagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, alleen het is soms wel erg rustig. Zelfs in Stormwind city kom je soms letterlijk geen mens tegen.
en verslavend ^^quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:15 schreef Killjoy het volgende:
Ik heb een Undead Warrior en een Night elf Hunter
en ooooh wat is het leuk
Ik deel die info wel als die aaphonden van Blizzard de realms weer opengooien en daarmee mijn paladin minder krachtig hebben gemaakt. Ik hoop dat het bestuur van die organisatie zich verslikt in een zoutje van walvisformaat.quote:
Je weet dat je soms naar beneden kan scrollen bij looten (wanneer een kill meer als 3 items oplevert)? Ik heb in Westfall Boars geslacht en dat leverde altijd best veel op, ook Boar intestine.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:05 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de Thelsamar Blood Sausages quest gedaan, maar da's een nare quest... Je bent echt uren bezig voor je alles compleet hebt. Met name de Boar intestines laten lang op zich wachten.
Ik ben er ook nog steeds niet uit wat de beste loot setting is, iemand daar tips voor?
Mental note: niet met jou in een party spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:20 schreef Killjoy het volgende:
Mijn loot setting is "ALLES IS VOOR PALLI", dat levert mij het meeste op
Ikke waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo gaat nu wow eindelijk halen![]()
Coolquote:
Hij heeft dus nog niet geregistreerd? Anders moet je ook zijn username en wachtwoord vragen!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:41 schreef washandje het volgende:
Ik krijg hem vanmiddag
Een gozer uit mijn klas heeft geen goede computer, dus ik mag m van hem overkopen
Nog maar 3 dagen van de gratis maand af
Ik kom ook gezellig naar jullie toe
Hell jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool
Je komt toch wel bij ons gamen wa?
Hoor ik hier een uitdaging?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:49 schreef Brad het volgende:
Ik voorspel dat er in de toekomst wat FOK alliance spelers door mij omgebracht gaan worden
www.warcraftmovies.com was hetquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:57 schreef WoWFanboy het volgende:
niet dus.
Geluk dat we met z'n 2n waren?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:49 schreef WoWFanboy het volgende:
Hahaha, Migwi, je had geluk dat jullie met zn tweeën waren hoor, alleen had ik je wel aangekuntwilde je btw ook niet slopen,.. alleen je pet dan ^^ ik gooide steeds bommetjes naar jullie in de hoop dat die pet stil bleef staan als jullie door gingen,.. maar nee
Maargoed, next time we meet,.. you die.
Wat is de fok guild naam eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Migwi het volgende:
EDIT:
En ik vind nog steeds dat de Guild Name verandert moet worden
* MisterJ.Lo heeft hem nu ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo gaat nu wow eindelijk halen![]()
Op Schiphol bij de Tracks hebben ze er nog een paar liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo heeft hem nu ook.
En de laatste alliance versie van dynabite purmerend nu overal uitverkocht![]()
Lucky me![]()
Ik ben express voor de Collector's Edition gegaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben express voor de Horde doos gegaan
Die kon ik pas krijgen nadat ik al lvl 13 was.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben express voor de Collector's Edition gegaan
Tja, ik had op de chat vorige week geroepen dat we ons de Faithless Order of Knights (FOK) konden noemenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
EDIT:
En ik vind nog steeds dat de Guild Name verandert moet worden
Truequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef WoWFanboy het volgende:
Mja, Migwi, iig wel grappig dat we elkaar zo tegen komen ^^
dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:52 schreef Chevalric het volgende:
Onder CD 3
Tja, maar Fok kan nog problemen gaan opleveren, omdat het iets te veel op fuck lijkt... En een guildnaam met FOK als afkorting is erg lastig te verzinnen... En daarbij kun je ingame nergens een lijst van guilds opvragen, dus je moet toch via het forum of bekenden achterhalen wat de guild naam is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:53 schreef gieling het volgende:
Doe wel wat met FOK! erin, is nogal onhandig als iemand erbij wilt en heeft weer andere naam, is niet duidelijk wie er precies waar bij hoort, vaker gezien met bepaalde games...
You're not alone my friend.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:27 schreef Chevalric het volgende:
Jeetje, de servers zijn online en meteen ligt dit topic weer stil.... En ik moet gewoon werken
Kun je beter zelf bepalen, is toch veel leuker ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:39 schreef Slomy het volgende:
Paar snelle vragen:
- Waar kan ik m'n talent points het beste instoppen (als Warlock zijnde)
- Wat zijn de beste beroepen voor een Warlock.
En nu ga ik weer terug ingame
Onzin , Ik heb zelf voor PvE gekozen , omdat ik zelf een casual gamer ben en geen zin heb om constant over m'n schouder heen te kijken of er geen mietjes van de alliance in de buurt zijn , als ik ff AFK wil gaan kan dat gewoon , op PvE servers kan je ook gewoon PvP doen en krijg je ook de battlegrounds.quote:PVP is juist cool , PVE is gay
aleen dat ze van ashenvale Contested area maken is een beetje absurd aangezien beide partijen er quests hebben en beide partijen daardoor niet kunnen questen.
PVP is juist erg vet als je met een knok ploeg een stad inneemt.
als je PVE speelt kan je net zo goed balders gate offline spelen
Zeker !!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:57 schreef Broodjevlees het volgende:
hehe Bateman, je hebt em toch maar gekocht lees ik ?
Zelfd als RTS-aholic is het erg vet of niet?
Ik ben nu lvl25 warlock, ik heb het meeste in destruction zitten, maar dat is gewoon vanwege improved lash of pain. Ik ga nu naar affliction.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:39 schreef Slomy het volgende:
Paar snelle vragen:
- Waar kan ik m'n talent points het beste instoppen (als Warlock zijnde)
- Wat zijn de beste beroepen voor een Warlock.
En nu ga ik weer terug ingame
Ook mijn reden en omdat de PVP servers absurd vol zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Onzin , Ik heb zelf voor PvE gekozen , omdat ik zelf een casual gamer ben en geen zin heb om constant over m'n schouder heen te kijken of er geen mietjes van de alliance in de buurt zijn , als ik ff AFK wil gaan kan dat gewoon , op PvE servers kan je ook gewoon PvP doen en krijg je ook de battlegrounds.
Als je bij de Alliance komt zal dat geen probleem zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef Nealz het volgende:
Hey, ik ben ook al lekker aan het questen geweest en ben nu Bijna lvl 10 ( Undead Warlock )
Kan ik nog bij de Fok! Guild joinen![]()
of is ie al vol?
*Mee eens isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Onzin , Ik heb zelf voor PvE gekozen , omdat ik zelf een casual gamer ben en geen zin heb om constant over m'n schouder heen te kijken of er geen mietjes van de alliance in de buurt zijn , als ik ff AFK wil gaan kan dat gewoon , op PvE servers kan je ook gewoon PvP doen en krijg je ook de battlegrounds.
Alliance scum inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel op PvP server, en heb nog helemaal geen last gehad van Alliance-scum.
Ik zit ook op Shatterd Hand. Ik ben nu level 17 Night Elf hunter. Wat is je naam? Misschien kom ik je een keer tegen in een raidquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:26 schreef Linoge het volgende:
<--- speelt op Shattered hand, waar alliance scum toch met regelmaat de barrens inlopen. En wat is last.. paar keer tijdens een quest besprongen door een groep, dat hoort erbij toch?...
Wel lachen, wachten op de boot bij ratchet, springt er 1!!! lvl 10 gnome mage van de boot... Hop/chop.. welcome to the barrens, horde territory!!
Tukal, op het moment lvl 22 Shaman (tauren)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit ook op Shatterd Hand. Ik ben nu level 17 Night Elf hunter. Wat is je naam? Misschien kom ik je een keer tegen in een raid
Waar kan je je paymenths methode veranderen trouwens?
Niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar kan je je paymenths methode veranderen trouwens?
Zeer ruim gelukkig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:00 schreef gieling het volgende:
Ik heb m ook!
Wat is een leuke keuze qua ras en vaardigheden?
Vergeef mij, ik kijk al zeker 18 uur naar mijn beeldscherm. Aanrades zijn de combinaties Human / Mage en Human / Paladin. Uiteraard zijn ze naar eigen smaak aan te kleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:12 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik vraag welke leuk is, niet of er veel zijn
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vergeef mij, ik kijk al zeker 18 uur naar mijn beeldscherm. Aanrades zijn de combinaties Human / Mage en Human / Paladin. Uiteraard zijn ze naar eigen smaak aan te kleden.
Kies zelf gewoon wat je het leukste lijkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:00 schreef gieling het volgende:
Ik heb m ook!
Wat is een leuke keuze qua ras en vaardigheden?
het klinkt zo simpelquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:33 schreef R_o_N het volgende:
Het doel is dat je queest gaat doen ( die gasten met een gouden ! boven hun hoofd, plus hier en daar wat beestjes mollen ( vaak zit dan in een queest ) en als je wat lvl's gestegen bent kan je naar een classtrainer gaan ( jij moet dus op zoek naar een mage trainer ) en daar kan je weer wat leuke nieuwe dingen leren/kopen... enz enz enz en als je jezelf sterk genoeg acht dan kan je naar Horde/Contested area's gaan en de boel daar uitdagen
dat lees ik dus idd net....... maar dan moet dat f*ck*ng spel wel opstarten!! Op mijn bagger pc(op het werk) startte hij zo op?! en op mijn thuis pc ( vele malen beter ) na het dubbelklikken veranderd de resolutie van mijn beeldscherm en komt er een zandloper....... verder doet hij niks?? na ctrl alt del reageert WoW niet en kan ik hem afsluiten. Driver geupdate.... direct x gechecked....... alles moet ok zijn maar toch doet hij niks?!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:13 schreef HomerJ het volgende:
Die patch downloade je automatisch als je de 1e keer online wou
Nieuwste drivers, forum van WoW of gewoon een nieuwe videokaart kopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat lees ik dus idd net....... maar dan moet dat f*ck*ng spel wel opstarten!! Op mijn bagger pc(op het werk) startte hij zo op?! en op mijn thuis pc ( vele malen beter ) na het dubbelklikken veranderd de resolutie van mijn beeldscherm en komt er een zandloper....... verder doet hij niks?? na ctrl alt del reageert WoW niet en kan ik hem afsluiten. Driver geupdate.... direct x gechecked....... alles moet ok zijn maar toch doet hij niks?!
iemand tips?
heb je wel mijn post gelezen verder? Drivers heb ik al geupdate. Forum staat verder ook niks bijzonders. Nieuwe videokaart kopen?!?! lekkere adviseur ben jij......quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nieuwste drivers, forum van WoW of gewoon een nieuwe videokaart kopen.
Dan geeft zonealarm een alert idd, moet je even op allow klikken (als je weet waar die zit zonder het te zien)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:20 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heb je wel mijn post gelezen verder? Drivers heb ik al geupdate. Forum staat verder ook niks bijzonders. Nieuwe videokaart kopen?!?! lekkere adviseur ben jij......![]()
maar ik heb me zoneAlarm uitgezet en nu start hij wel door....
Heb je er geen handleiding bij gekregen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:11 schreef gieling het volgende:
Mm, ik heb mage genomen met gnome maar is volgensmij niet zo heel erg interressant (zit op bloodscalp na tip van strolie) wat moet/kan je precies doen/wat is het doel?
Jawel, maar dat ding is verdomd 200+ pagina's dikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je er geen handleiding bij gekregen?
Zie startpostquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ding is verdomd 200+ pagina's dik
Hoe kom ik bij FOK! group btw?
Ze gaan vanzelf wel weer weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:44 schreef engessa het volgende:
Dis niet meer leuk. Het stikt werkelijk van de undead in Lakeshire en er is geen een alliance die een fatsoenlijke verdediging op wil zetten. Loop in mijn eentje een beetje vuurballen te gooien maar dat schiet niet op tegen groepen van 6 lvl 30+ die wel goed samen werken.
Ik ga denk ik ook maar Horde spelen, lijkt me een stuk gezelliger
Ik wil ze weg jagen. Maar dat lukt me natuurlijk nooit in mijn eentje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf wel weer weg.
Ik zit trouwens ook op een PvP server maar ik vind dat hele raid gebeuren eigenlijk weinig toevoegen. Je wordt er niet beter van of wat. Behalve dat het wel even grappig is mis ik compleet de toegevoegde waarde eigenlijk
Op welke server zit je?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:56 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik wil ze weg jagen. Maar dat lukt me natuurlijk nooit in mijn eentje.
PVP is op zich best leuk maar dan moet er wel een beetje animo voor zijn.
Ik vermaak me fantastisch op deze server.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:26 schreef WoWFanboy het volgende:
Anyways, als je het niet leuk vindt, ga dan naar een PvE server.
Als je met amerikanen zou spelen zou je dikke lag hebben als 1000 amerikanen en 1000 europeanen met elkaar op 1 server zouden moeten,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 04:03 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Op welke server zit je?
Edit: tis trouwens verdomd jammer dat er niet met Amerikanen gespeeld wordt; de servers zijn later op de avond en snachts behoorlijk leeg zo nu en dan
Edit 2: En ik mis voice functionaliteit ingame. Nu kan het wel via teamspeak maar ik zou liever zien dat je bijvoorbeeld met je party zou kunnen ouwehoeren. Dat typen duurt soms lang.
Als ik zo op de WoW website kijk, te veel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:28 schreef Timmai het volgende:
hoeveel mensen zitten er eigenlijk op een server zoals bloodscalp? (voor het idee zegmaar)
Dat is juist supercool. Ik vond het eerst echt onwijs klote.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:49 schreef Mr. Orange het volgende:
Juist, begin ik op zo'n klein eilandje..![]()
Teldrassil
Bedoel ik. Maar goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:20 schreef Max_Dark het volgende:
WoWFanboy, daar was ik gisteren ook. Lekker moeilijk zeg, die 2 guards die active zijn in dat gebied van Astranaar en jullie dan mieten in het water. En dan tegen 5 Undeads die dus allemaal protection from Fear hebben, grote jongens zeg!
Nee we moeten ons gewoon verweren tegen die hoerige hordequote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:44 schreef engessa het volgende:
Dis niet meer leuk. Het stikt werkelijk van de undead in Lakeshire en er is geen een alliance die een fatsoenlijke verdediging op wil zetten. Loop in mijn eentje een beetje vuurballen te gooien maar dat schiet niet op tegen groepen van 6 lvl 30+ die wel goed samen werken.
Ik ga denk ik ook maar Horde spelen, lijkt me een stuk gezelliger
Ja dat vroeg ik me ook af,... alles wat ik koop past mijn character wel wat aan maar heb nog niks drastisch gezien... moet ik daar shirts voor kopen ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:51 schreef Darklight het volgende:
Mn Mage heeft een nieuw outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is juist supercool. Ik vond het eerst echt onwijs klote.
De reis naar Ironforge en Stormwind is echt GE-WEL-DIG!
En jij naar een ander forum met je infantiele posts?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:26 schreef WoWFanboy het volgende:
Anyways, als je het niet leuk vindt, ga dan naar een PvE server.
De beelden die aan het begin van Stormwind staan zijn nog groter. En daar vijf van.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:08 schreef HomerJ het volgende:
Ik was op reis en na een lange reis door bergen, grotten en moerassen kwam ik bij de poort van Ironforge, en damn wat groot! Mijn mond viel uit verbazing open
het is de sport om zowveel mogenlijk spelers te laten janken omdat ze wordfen gemoldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het aantal gankers bij de Horde. Hebben jullie in godsnaam niks beters te doen?! Ben je trots op jezelf als je iemand van 14 levels lager vermoord?![]()
Ik stond in Darkshire ff een verdwaalde level 7 te helpen, word ik van achter aangevallen door een level 37 undead in een party met allemaal 30+'s. Ik was level 23, wat word er dan van mij verwacht?! Dat ik effectief terug kan gaan vechten? Flikker toch een end op. Ik ben nu al een paar keer afgeslacht door Horde van 7 levels hoger dan mij, daar kan ik toch niks tegen in brengen? Wat is de sport ervan om de tegenstander zo af te slachten? De gevechten zijn al niet leuk en 'spannend', en je bereikt er zo geen f*ck mee. Ik hoop serieus dat ze het honorsysteem in gaan voeren en ook - punten gaan geven voor de lage levels die je vermoord, die jou niet eerst hadden aangevallen (dan is het wel mogelijk, dan kan je wel iets terug doen als een laag level je aanvalt).
Of geen 18.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard is iedereen die geen CC heeft een arme bedelaar.
Inderdaad dat vind ik ook. Ik ben nu level 18 en ben gewoon wat quests aan het doen in Ashenvale en keer op keer word ik van achter aangevallen door een Orc of Tauren die level 28 is. Wat is er nou zo leuk aan iemand die 10 levels lager is? Ook altijd van achter als ik bezig ben met een quest. Oké er is oorlog tussen Horde & Alliance maar je hoeft elkaar toch niet te killen als je met een quest bezig bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het aantal gankers bij de Horde. Hebben jullie in godsnaam niks beters te doen?! Ben je trots op jezelf als je iemand van 14 levels lager vermoord?![]()
Ik stond in Darkshire ff een verdwaalde level 7 te helpen, word ik van achter aangevallen door een level 37 undead in een party met allemaal 30+'s. Ik was level 23, wat word er dan van mij verwacht?! Dat ik effectief terug kan gaan vechten? Flikker toch een end op. Ik ben nu al een paar keer afgeslacht door Horde van 7 levels hoger dan mij, daar kan ik toch niks tegen in brengen? Wat is de sport ervan om de tegenstander zo af te slachten? De gevechten zijn al niet leuk en 'spannend', en je bereikt er zo geen f*ck mee. Ik hoop serieus dat ze het honorsysteem in gaan voeren en ook - punten gaan geven voor de lage levels die je vermoord, die jou niet eerst hadden aangevallen (dan is het wel mogelijk, dan kan je wel iets terug doen als een laag level je aanvalt).
Je moet soms ook naar vijandelijke gebieden voor een quest hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef HomerJ het volgende:
Bovendien moet je soms wel naar contested area's om quest uit te voeren. Ze zijn alleen irritant omdat je dan weer met je spirit terug moet
Ik jank hier niet om, ik snap best dat door contested of horde gebieden lopen gevaarlijk is, maar ik snap gewoon niet waarom horde level doodskop iedereen die ze tegen komen vermoorden. Je hebt er gewoon niks aan en strijd ertegen voeren heeft ook geen zin op te lage levels.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
het is de sport om zowveel mogenlijk spelers te laten janken omdat ze wordfen gemold
ik mol zelf ook elke alliance die ik ize, moeten ze maar niet in contested area rondlopen![]()
![]()
en je kan er wel wat tegenin brengen, hardf wegrennen of op alliance gebied blijven![]()
![]()
Was vandaag in Stonetalon, Charred Vale voor die herpes quest. Toen ik daar aan het rondlopen was met m'n succubus kreeg ik ineens twee volledige 5 mans parties van de alliance achter me aan, ze waren stuk voor stuk hoger dan ik. Dat was echt werkelijk te triest voor woorden. Voor de rest ben ik eergisteren afgemaakt door 2 zeer dappere lvl30 spelers, als lvl25 warlock zonder pet. Er zitten soms echt mensen op de server waarvan ik denk: die gasten moeten echt terug naar de kleuterschool.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Nog neit veel, want het werkt niet echt helemaal geloof ik.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:19 schreef gieling het volgende:
Wat houd het honour systeem precies in dan?
Het idee volgens Blizzard - en zelfs de handleiding (quote:Op zondag 20 februari 2005 00:28 schreef gieling het volgende:
Maar waarom zou het helpen zóu het werken?
zodra het werkt zoals het gaat werken krijgt het wel nut.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:04 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig maar de kritiek snep ik ook wel. Niemand schiet iets op met het hele pvp systeem namelijk. Je wordt er niet beter van als je killt, of dat nou lage of hoge levels zijn. Wat er voor zorgt dat pvp´en imo vaak als ge-etter bestempeld kan worden.
Maar goed, raids kunnen leuk zijn. Die vandaag mislukte compleet maar het zwemmen ernaartoe was geniaal. Iedereen kleren uit en vervolgens de meest foute teksten...heerlijk
We shall see. Er is zoveel te doen dat ik me over het pvp gebeuren niet druk kan makenquote:Op zondag 20 februari 2005 01:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zodra het werkt zoals het gaat werken krijgt het wel nut.
als je low levels constant killed dan vallen de npcs in je eigen dorp je aan en moet je eerst een x aantal dingen gedaan hebben willen ze weer neutraal doen
ik doe dat hooguit aleen als ik een lamer te pakken heb die daarvoor of hetzelfde deed, of gewoon irritant was tegen mequote:Op zondag 20 februari 2005 01:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op zich is Copse Caming best cool
Ja, hogere lvl's zijn dan wel weer relaxt om af te makenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:07 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Was vandaag in Stonetalon, Charred Vale voor die herpes quest. Toen ik daar aan het rondlopen was met m'n succubus kreeg ik ineens twee volledige 5 mans parties van de alliance achter me aan, ze waren stuk voor stuk hoger dan ik. Dat was echt werkelijk te triest voor woorden. Voor de rest ben ik eergisteren afgemaakt door 2 zeer dappere lvl30 spelers, als lvl25 warlock zonder pet. Er zitten soms echt mensen op de server waarvan ik denk: die gasten moeten echt terug naar de kleuterschool.
Vandaag wel weer met m'n maat een lvl29 druid neergeschoffeld. Wij waren 26 en 22. Dat was wel macho.
We hebben ook nog die lvl30 dryad 2x gesloopt in stonetalon peak.
Jep!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:14 schreef 80-jb-gl het volgende:
ik kreeg trouwens een Alliance doos met een Horde manual of was dat bij iedereen zo?!
Dat is idd een goede oplossing lijkt me!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
Tis mischien beter als ze een 10levels lager in contested area ook maken zoals Human gebied zeg maar , dat de lagere level eerst moet aanvallen voor dat de hogere level aan de slag kan
Warlock krijgt het op lvl40 als spell.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Max_Dark het volgende:
Er moet tzt wel een "Mountie" potje komen denk ik, zodat er wat geld kan worden geleend/gekregen kan worden voor de guild mounts. Rond 40 is et nog zwaar moeilijk 100g te krijgen terwijl het na 45+ ineens binnenstroomt.
Dan doe je serieus iets verkeerd als je als lvl40 zelf niet (relatief simpel) aan 100g kan komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Max_Dark het volgende:
Er moet tzt wel een "Mountie" potje komen denk ik, zodat er wat geld kan worden geleend/gekregen kan worden voor de guild mounts. Rond 40 is et nog zwaar moeilijk 100g te krijgen terwijl het na 45+ ineens binnenstroomt.
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op forums gaan zitten...quote:Op zondag 20 februari 2005 17:18 schreef popolon het volgende:
Ga dan aub op een RP server spelen als je 't niet niet aanstaat.
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:51 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op forums gaan zitten...
Het punt is niet dat ze PvP niet leuk vinden, het is meer dat het gewoon flauw is, als je met een groep iemand gaat uitmoorden als ze niks kunenn terug doen. Je loopt daar bijvoorbeeld gewoon en opeens komt een groep van 4 mensen met minimaal 8 ranks hoger. Dus ik hoop als je weer iemand neermept die niks terug kan doen je je heel stoer voelt enzo
thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account makenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef gieling het volgende:
CC kiezen en:
xxxx xxxx xxxx xxxx
invoeren,
voor 2e code:
xxx
Deed het hier gewoon
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.
thx in advance
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik isquote:Op zondag 20 februari 2005 21:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Dat is best slecht eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
Ik had het ook van iemand uit het vorige topic maar gaag gedaanquote:Op zondag 20 februari 2005 20:58 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
Vijand = zeker Vijandquote:Op zondag 20 februari 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Vijand = vijand.
En ja, ik doodt geen low levels, niet echt leuk.
Maar als je in contested area's loopt moet je niet huilen, part of the game.
Als ik al eerder zei, PK's valt enorm mee.
Hehe, ik doe dan altijd /yawn. Dan is het ook duidelijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Tedkees het volgende:
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
We zijn het redelijk eens hoor, daar niet van.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Vijand = zeker Vijand
Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
Je logt de andere persoon uit die aan het spelen isquote:Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.
thx in advance
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopenquote:Op maandag 21 februari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Weekendje heerlijk gegamed.
Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.![]()
Ik heb jou nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:00 schreef gieling het volgende:
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
Gieling is een Dwarven Warrior.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien.![]()
Welke race/class ben je eigenlijk?
Ja, ik zie er onderhand ook uit als Prins Carnaval.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling is een Dwarven Warrior.
Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand.Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet.
)
En jij bent een? Tauren?quote:Op maandag 21 februari 2005 08:49 schreef Linoge het volgende:
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....
Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!
Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....
Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
Gezien het feit dat ik een Kodo wil, lijkt me dat wel logisch toch?quote:
Ach, zo vaak gebeurt het nu ook weer niet hoor, dat je afgeslacht wordt. Meestal kun je redelijk rustig je quest doen, en snel het terrein verlaten zonder dat iemand wist dat je er was. De reacties hier (ook van mij) zijn de uitzonderingen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
Verder merk ik dat ik nog wat huiverig ben om contested territories in te trekken, zeker als ik al die verhalen hier lees van mensen die door groepen hordes worden geslacht.
Tja, iedereen speelt zijn eigen manier, om nu een ander char te nemen omdat je stealth niet gebruikt... das een keuze van jezelfquote:Opnieuw starten met een nieuwe class? Misschien Warrior of Paladin? Horde trek ik niet. Een PVE of RP server opzoeken? Gewoon doorzetten.
er zijn in totaal 5 quests in the stockadesquote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark) Toen was het best makkelijk.
3 quests completed en een slordige 75s rijker.
Vertel eens wat meer over die mogelijkheden? Ik heb op zich wel interesse, maar het is natuurlijk leuker als we de Fokkers Guild tot iets moois kunnen ombouwen. Al blijft de naam zuigen.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb een beetje rondgekeken wat er allemaal mogelijk is als je een guild hebt, en ik moet zeggen dat het Fokkers Guild een beetje magertjes lijkt. Als jullie het interessant vinden om er wat meer structuur in te krijgen, wil ik wel kijken of ik iets op kan zetten. Zo niet, dan denk ik dat een eigen guild ga proberen te starten...
Die gast heeft zijn HUD helemaal veranderd, dat kun je zien op die screens, maar hoe kan ik dat zelf ook doen?quote:Op maandag 21 februari 2005 10:47 schreef Chevalric het volgende:
Cool... Er is iemand bezig om een mod te maken waarmee spelers zelf quests kunnen maken:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-interface-customization&T=56471
verder kun je natuurlijk iemand promoveren bij een bepaald level of op andere afspraken. Zoals ik eerder al postte is er iemand bezig met een mod waarmee je als speler quests kunt geven. Op die manier kun je dus als guild iemand een hogere rang geven door 'm een quest te laten doen. Dat soort dingetjes maken het voor mij leuker om in een guild te zitten, ook omdat ik nu niet echt veel samen met jullie speel (alleen met m'n vriendin en m'n zwager).quote:Guildchat Listen - Player is able to listen to conversations in Guild Chat. You would uncheck this option if you wanted to prevent a rank from being able to read conversation in guild chat.
Guildchat Speak - Player is allowed to type in the guild chat channel.
Officerchat Listen - Allow players to listen to conversations in the special officer chat channel.
Officerchat Speak - Allow players to type messages into the officer chat channel.
Promote - Players can promote other players in the guild.
Demote - Players can demote other players in the guild.
Invite Member - Players can invite other players to the guild.
Remove Player - Players can remove players from the guild.
Set Motd - Player is able to change the guild message of the day.
Edit Public Note - Player is able to edit public notes. If you uncheck this box the player is not able to edit public notes.
Edit Own Public Note - Player is only able to edit their own public notes.
View Officer Note - Player is able to view special notes on each player written by officers or other authorized members of the guild.
Edit Officer Note - Player is able to modify hidden officer notes under each player.
Als je deze mod download: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1063quote:Op maandag 21 februari 2005 12:12 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Die gast heeft zijn HUD helemaal veranderd, dat kun je zien op die screens, maar hoe kan ik dat zelf ook doen?
Die bag info en extra Spellslots wil ik ook wel![]()
Tja... Alleen jammer dat ik Alliance benquote:Op maandag 21 februari 2005 12:05 schreef Darklight het volgende:
Kom gewoon bij Ravenblood op Bloodscalp(Horde), al 100+ members
Mijn Mage btw:
[afbeelding]
thx man, kan ik weer ff aan de slagquote:Op maandag 21 februari 2005 12:21 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Als je deze mod download: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1063
heb je ongeveer alle belangrijke mods.
Begin was idd kut, hoewel we wel tot bazil waren gekomen...Te veel mages in de groep. Hadden eigenlijk nog een pure tank moeten hebben, maar ja... Met de 33 Rogue er opeens bij ging het idd opeens heel makkelijk, lol. Alleen ik ga nooit meer Bazil aanvallen terwijl nog niemand met hem bezig houdquote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gieling is een Dwarven Warrior.
Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand.Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet.
)
Gisterenavond even de Stockades ingegaan. De eerste keer was het twee keer "Partywhipe". (Lvl 23/24 magi, 3 keer, llvl 26 warlock en lvl 24 Pally...
Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark) Toen was het best makkelijk.
3 quests completed en een slordige 75s rijker.
ik hop dit lvl ook me mount te kunnen halenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:02 schreef Migwi het volgende:
Chevalric, ik heb die character profiler mod gedownload en geprobeerd mijn .lua bestand up te loaden.
Geen foutmelding gehad, maar ik zie niks op die site.
Alleen jij en Thiona.
Oh, en die automatissche uploader werkt niet. Uitgepakt en geprobeerd op te starten, maar kreeg een foutmelding.
Morgen lvl 34 waarschijnlijk
Dit weekend ga ik voor de Mount. Alhoewel ik nog wel 70g moet verzamelen. Meer zelfs al wil ik mijn skills ook nog kunnen betalen.
Nuja, komt wel goed denk ik
Er is geen ip check aanwezig en zal er ook niet komen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:21 schreef Georges het volgende:
Het lijkt me een leuk spel, maar ik wil eerst wat gespeeld hebben.
Als iemand anders het spel heeft geinstalleerd op haar pc en leent het spel aan mij kan ik dan met haar account spelen om het uit te proberen?
Of mag het spel maar op een pc tegelijk geinstalleerd zijn? Is er een IP check of zo?
Ik weet even niet wat je rang is, maar misschien is het een goed idee om je te promovoren zodat je deze ideeen eens kan uitwerken. Hoe denk jij erover engessa?quote:Op maandag 21 februari 2005 12:18 schreef Chevalric het volgende:
Nou, ten eerste kun je je eigen ranks aanmaken. Op dit moment zijn mensen of User, of Admin. Er zitten standaard al een aantal ranks in. Verder heb je verschillende permissions, zoals
[..]
verder kun je natuurlijk iemand promoveren bij een bepaald level of op andere afspraken. Zoals ik eerder al postte is er iemand bezig met een mod waarmee je als speler quests kunt geven. Op die manier kun je dus als guild iemand een hogere rang geven door 'm een quest te laten doen. Dat soort dingetjes maken het voor mij leuker om in een guild te zitten, ook omdat ik nu niet echt veel samen met jullie speel (alleen met m'n vriendin en m'n zwager).
Hmm, kan zijn dat die automatische uploader het .Net framework nodig heeft, kun je via windows update downloaden en installeren.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:02 schreef Migwi het volgende:
Chevalric, ik heb die character profiler mod gedownload en geprobeerd mijn .lua bestand up te loaden.
Geen foutmelding gehad, maar ik zie niks op die site.
Alleen jij en Thiona.
Oh, en die automatissche uploader werkt niet. Uitgepakt en geprobeerd op te starten, maar kreeg een foutmelding.
Morgen lvl 34 waarschijnlijk
Dit weekend ga ik voor de Mount. Alhoewel ik nog wel 70g moet verzamelen. Meer zelfs al wil ik mijn skills ook nog kunnen betalen.
Nuja, komt wel goed denk ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben toch maar opnieuw begonnen.Deze keer met een Tauren Hunter.
[afbeelding]
Taurens zijn leuk om te spelen, heb zelf ook een Tauren Shaman en het gebied is ook leuk om door heen te wandelenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben toch maar opnieuw begonnen.Deze keer met een Tauren Hunter.
[afbeelding]
Zit er goed uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:13 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben bezig geweest met een opzetje voor een Guild Charter. Het is nog niet af, maar ik heb de guild ranks al verdeeld. Voor de geinteresseerden staat hier een Word documentje met het charter.
Dat heb ik ook gehad... "Gearing Redridge" quest, moet je wapens en armor naar Redridge brengen. Alleen er is niet een plaats die Redridge heet, maar een heel gebied. Ik dus als kleine level 14 door een gebied met minimaal level 17 monsters en wat Horde PCs. Blijkt het dus in Lakeshire te zijn, de "grote" plaats van Redridge Mountains.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, gisteravond alweer dicht bij lvl 15 gekomen, en wederom mijn huishoudelijke taken laten liggen.
GVD wat is dit verslavend zeg, zit gewoon overdag op mijn werk te bedenken welke quests ik nog open heb staan....
Anyway, het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb ontdekt is dat het soms wel heel erg krom omschreven staat waar je een quest moet doen, voorbeeldje is Ivar the Foul in Silverpine Forest, die gast zou ''in the barn yonder'' zitten, en op questkeep.com stond dat je naar het westen moest.
Ik dus met 2 partymembers zoeken naar een barn, nergens te vinden, op een gegeven moment uiterst noordwest wezen kijken, bleek daar een mijn te zijn waar we dus ook niet moesten zijn. (en we allen afgeslacht werden door een overmacht aan spiders)
Ga ik later terug naar NPC Quinn, waar de quest vandaan kwam, blijkt die f*cking Ivar gewoon aan de overkant te staan, 15 meter lopen....
Gijsjes Guild niks voor jou? We kunnen nog wel een mage gebruiken.quote:
Ik ben er klaar mee. Heeft iemand opmerkingen of ander commentaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:13 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben bezig geweest met een opzetje voor een Guild Charter. Het is nog niet af, maar ik heb de guild ranks al verdeeld. Voor de geinteresseerden staat hier een Word documentje met het charter.
gaat dat dan nog?? Dacht dat wanneer je eenmaal gekozen had je niet meer kon veranderen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga mijn professions afleren, heb er geen reet aan blijkt nu....
(ga van mining/engineering nu maar naar tailoring/enchanting/first aid)
Dat mag ik toch zeker wel hopen...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef Ancient het volgende:
Als je eenmaal talentpoints gebruikt, en je unlearned je talents weer, krijg je dan de punten die je erin hebt gestopt terug?
Eerst erover klagen en dan gewoon precies hetzelfde doenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Migwi het volgende:
Hypocriet gelul
toen ik gister 2 keer werd afgemaakt tijdens het vissen in booty bay had ik het ook helemaal gehad hoor met die horde, de eerste de beste horde die ik tegenkwam was een level 20 dus die heb ik kapot gemaakt, je word die gasten gewoon spuugzat als het op zo'n manier moetquote:Op woensdag 23 februari 2005 07:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst erover klagen en dan gewoon precies hetzelfde doen![]()
Ach ja, d'r stonden gisteren 4 hordes van mijn lvl in een kring rond mijn corpse.quote:Op woensdag 23 februari 2005 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
toen ik gister 2 keer werd afgemaakt tijdens het vissen in booty bay had ik het ook helemaal gehad hoor met die horde, de eerste de beste horde die ik tegenkwam was een level 20 dus die heb ik kapot gemaakt, je word die gasten gewoon spuugzat als het op zo'n manier moet
Hoor je toevallig enorm je HDD ratelen? Het verschil tussen een machine met 512MB en 1GB geheugen is enorm. Ik heb bijna geen HDD activiteit, machine hoeft dus amper te swappen. De machine van mijn vriendin (die ook speelt) is qua snelheid ongeveer gelijk aan de mijne, maar heeft dus 512MB minder, en dat scheelt aanzienlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Gisteravond lekker bezig met questen in Pyrewood Village, op een gegeven moment met een 5-mans party, begint het toch ineens te schokken....
Ineens zelfs zo erg, dat het gewoon een hele langzame dia-show werd, en het dus onspeelbaar was voor mij.
Ik heb geen super PC, maar heb de hele week niet dit soort problemen gehad.
Alle settings maar op zijn laagst gezet, V-sync etc. uitgezet, maar het hielp helemaal niets....
Meer mensen dit meegemaakt ?
Als nu bljikt dat mijn PC het gewoon niet trekt, dan ga ik GEK worden aangezien ik raids dan ook wel kan vergeten...
Legolas, jij had een nog slechtere PC dan ik, heb jij hier last van ?
HDD ratelt niet meer dan normaal, en vergeet niet dat ik al een week zonder noemenswaardige problemen speel. (ok, schommelend tussen 20-50 FPS)quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:51 schreef Linoge het volgende:
[..]
Hoor je toevallig enorm je HDD ratelen? Het verschil tussen een machine met 512MB en 1GB geheugen is enorm. Ik heb bijna geen HDD activiteit, machine hoeft dus amper te swappen. De machine van mijn vriendin (die ook speelt) is qua snelheid ongeveer gelijk aan de mijne, maar heeft dus 512MB minder, en dat scheelt aanzienlijk.
Het is niet alleen het geheugen dat een rol speelt. M'n laptop heeft ook 1GB geheugen, maar als ik Stormwind of Ironforge in loop, staat m'n hd ook te ratelen en krijg ik een slideshow. Dat duurt dan zeker een minuut of 3, 4.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:51 schreef Linoge het volgende:
[..]
Hoor je toevallig enorm je HDD ratelen? Het verschil tussen een machine met 512MB en 1GB geheugen is enorm. Ik heb bijna geen HDD activiteit, machine hoeft dus amper te swappen. De machine van mijn vriendin (die ook speelt) is qua snelheid ongeveer gelijk aan de mijne, maar heeft dus 512MB minder, en dat scheelt aanzienlijk.
Daar heb je gelijk in, maar ik zeg ook niet dat geheugen het issue is. Alleen dat ik wel constateer dat de performance tussen 2 gelijkwaardige machines wel enorm verschilt door het geheugen verschil.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:02 schreef Chevalric het volgende:
Het is niet alleen het geheugen dat een rol speelt. M'n laptop heeft ook 1GB geheugen, maar als ik Stormwind of Ironforge in loop, staat m'n hd ook te ratelen en krijg ik een slideshow. Dat duurt dan zeker een minuut of 3, 4.
Misschien moet je nog een grot ofzo doorlopen. Explore .... staat er bij de Qlog dan ook nog vaak bij.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:05 schreef Linoge het volgende:
Fear zuigt!
Loop je rustig met je buddy door ashenvale, krijgt de shaman (ik dus) een fear op z'n bakkes. Ondertussen jumpen 2 alliance biatches (beide 2 a 3 lvls hoger dan ons) op mijn compagnon, dat gevecht duurt dus niet lang. Fear is uitgewerkt, kan nog met moeite 1 van die 2 om zeep helpen, maar leg het dan ook af.
Dat rennen als een kip zonder kop, zo vervelend!! Bijna net zo erg als sheep, hoewel je als sheep tenminste nog je health/mana regenned....
BTW, heeft hier iemand de quest 'stonetalon standstill' gedaan? Je moet 12 water elementals meppen, dus doe ik dat. Geeft mijn Qlog ook netjes aan 12/12 complete. Maar de quest zelf staat niet op completed, en ik zie dus niet wat ik nog moet doen...Zal wel aan mijn ogen liggen, en dat er nog een task aanvast zit, maar ik heb er dan al 10x overheen gelezen
Je kunt ook de EverPVP mod downloaden... http://web.austin.utexas.edu/jrm/everpvp.zipquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef =HellFire= het volgende:
Wie zitten hier nog meer op Draenor? Heb nu momenteel een lvl 28 Dwarven Paladin genaamd Hammerfist, medeguildmaster van The Legionaires. Draenor is helaas PvE... had ik maar eerder geweten dat ik toch op een PvP had moeten spelen. Elke keer als er een raid is kriebelt het toch om gelijk aan te kunnen vallen en niet steeds op /pvp te moeten drukken.
En als er dan lowerlevel undead mages rondlopen en een beetje om je heen gaan dansen heb ik het echt gehad met!
Kun je dan ook lowlifelevel Player Characters schoppen, slaan, bijten en krabben cq. vermoorden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je kunt ook de EverPVP mod downloaden... http://web.austin.utexas.edu/jrm/everpvp.zip
Aanzetten met /pvpon, uitzetten met /pvpoff
quote:We have deployed a client-side change that should improve performance when large numbers of players are gathered in a small area of the world. No other changes are included with this emergency patch
quote:Latest update for you, patch 1.2.4 is scheduled to be released on our normal Friday morning maintenance this week.
--------------------------------------------------------------------------------
European Lead Technical Support and Billing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |