De beelden die aan het begin van Stormwind staan zijn nog groter. En daar vijf van.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:08 schreef HomerJ het volgende:
Ik was op reis en na een lange reis door bergen, grotten en moerassen kwam ik bij de poort van Ironforge, en damn wat groot! Mijn mond viel uit verbazing open
het is de sport om zowveel mogenlijk spelers te laten janken omdat ze wordfen gemoldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het aantal gankers bij de Horde. Hebben jullie in godsnaam niks beters te doen?! Ben je trots op jezelf als je iemand van 14 levels lager vermoord?![]()
Ik stond in Darkshire ff een verdwaalde level 7 te helpen, word ik van achter aangevallen door een level 37 undead in een party met allemaal 30+'s. Ik was level 23, wat word er dan van mij verwacht?! Dat ik effectief terug kan gaan vechten? Flikker toch een end op. Ik ben nu al een paar keer afgeslacht door Horde van 7 levels hoger dan mij, daar kan ik toch niks tegen in brengen? Wat is de sport ervan om de tegenstander zo af te slachten? De gevechten zijn al niet leuk en 'spannend', en je bereikt er zo geen f*ck mee. Ik hoop serieus dat ze het honorsysteem in gaan voeren en ook - punten gaan geven voor de lage levels die je vermoord, die jou niet eerst hadden aangevallen (dan is het wel mogelijk, dan kan je wel iets terug doen als een laag level je aanvalt).
Of geen 18.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard is iedereen die geen CC heeft een arme bedelaar.
Inderdaad dat vind ik ook. Ik ben nu level 18 en ben gewoon wat quests aan het doen in Ashenvale en keer op keer word ik van achter aangevallen door een Orc of Tauren die level 28 is. Wat is er nou zo leuk aan iemand die 10 levels lager is? Ook altijd van achter als ik bezig ben met een quest. Oké er is oorlog tussen Horde & Alliance maar je hoeft elkaar toch niet te killen als je met een quest bezig bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het aantal gankers bij de Horde. Hebben jullie in godsnaam niks beters te doen?! Ben je trots op jezelf als je iemand van 14 levels lager vermoord?![]()
Ik stond in Darkshire ff een verdwaalde level 7 te helpen, word ik van achter aangevallen door een level 37 undead in een party met allemaal 30+'s. Ik was level 23, wat word er dan van mij verwacht?! Dat ik effectief terug kan gaan vechten? Flikker toch een end op. Ik ben nu al een paar keer afgeslacht door Horde van 7 levels hoger dan mij, daar kan ik toch niks tegen in brengen? Wat is de sport ervan om de tegenstander zo af te slachten? De gevechten zijn al niet leuk en 'spannend', en je bereikt er zo geen f*ck mee. Ik hoop serieus dat ze het honorsysteem in gaan voeren en ook - punten gaan geven voor de lage levels die je vermoord, die jou niet eerst hadden aangevallen (dan is het wel mogelijk, dan kan je wel iets terug doen als een laag level je aanvalt).
Je moet soms ook naar vijandelijke gebieden voor een quest hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef HomerJ het volgende:
Bovendien moet je soms wel naar contested area's om quest uit te voeren. Ze zijn alleen irritant omdat je dan weer met je spirit terug moet
Ik jank hier niet om, ik snap best dat door contested of horde gebieden lopen gevaarlijk is, maar ik snap gewoon niet waarom horde level doodskop iedereen die ze tegen komen vermoorden. Je hebt er gewoon niks aan en strijd ertegen voeren heeft ook geen zin op te lage levels.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
het is de sport om zowveel mogenlijk spelers te laten janken omdat ze wordfen gemold
ik mol zelf ook elke alliance die ik ize, moeten ze maar niet in contested area rondlopen![]()
![]()
en je kan er wel wat tegenin brengen, hardf wegrennen of op alliance gebied blijven![]()
![]()
Was vandaag in Stonetalon, Charred Vale voor die herpes quest. Toen ik daar aan het rondlopen was met m'n succubus kreeg ik ineens twee volledige 5 mans parties van de alliance achter me aan, ze waren stuk voor stuk hoger dan ik. Dat was echt werkelijk te triest voor woorden. Voor de rest ben ik eergisteren afgemaakt door 2 zeer dappere lvl30 spelers, als lvl25 warlock zonder pet. Er zitten soms echt mensen op de server waarvan ik denk: die gasten moeten echt terug naar de kleuterschool.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Nog neit veel, want het werkt niet echt helemaal geloof ik.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:19 schreef gieling het volgende:
Wat houd het honour systeem precies in dan?
Het idee volgens Blizzard - en zelfs de handleiding (quote:Op zondag 20 februari 2005 00:28 schreef gieling het volgende:
Maar waarom zou het helpen zóu het werken?
zodra het werkt zoals het gaat werken krijgt het wel nut.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:04 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig maar de kritiek snep ik ook wel. Niemand schiet iets op met het hele pvp systeem namelijk. Je wordt er niet beter van als je killt, of dat nou lage of hoge levels zijn. Wat er voor zorgt dat pvp´en imo vaak als ge-etter bestempeld kan worden.
Maar goed, raids kunnen leuk zijn. Die vandaag mislukte compleet maar het zwemmen ernaartoe was geniaal. Iedereen kleren uit en vervolgens de meest foute teksten...heerlijk
We shall see. Er is zoveel te doen dat ik me over het pvp gebeuren niet druk kan makenquote:Op zondag 20 februari 2005 01:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zodra het werkt zoals het gaat werken krijgt het wel nut.
als je low levels constant killed dan vallen de npcs in je eigen dorp je aan en moet je eerst een x aantal dingen gedaan hebben willen ze weer neutraal doen
ik doe dat hooguit aleen als ik een lamer te pakken heb die daarvoor of hetzelfde deed, of gewoon irritant was tegen mequote:Op zondag 20 februari 2005 01:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op zich is Copse Caming best cool
Ja, hogere lvl's zijn dan wel weer relaxt om af te makenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:07 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Was vandaag in Stonetalon, Charred Vale voor die herpes quest. Toen ik daar aan het rondlopen was met m'n succubus kreeg ik ineens twee volledige 5 mans parties van de alliance achter me aan, ze waren stuk voor stuk hoger dan ik. Dat was echt werkelijk te triest voor woorden. Voor de rest ben ik eergisteren afgemaakt door 2 zeer dappere lvl30 spelers, als lvl25 warlock zonder pet. Er zitten soms echt mensen op de server waarvan ik denk: die gasten moeten echt terug naar de kleuterschool.
Vandaag wel weer met m'n maat een lvl29 druid neergeschoffeld. Wij waren 26 en 22. Dat was wel macho.
We hebben ook nog die lvl30 dryad 2x gesloopt in stonetalon peak.
Jep!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:14 schreef 80-jb-gl het volgende:
ik kreeg trouwens een Alliance doos met een Horde manual of was dat bij iedereen zo?!
Dat is idd een goede oplossing lijkt me!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
Tis mischien beter als ze een 10levels lager in contested area ook maken zoals Human gebied zeg maar , dat de lagere level eerst moet aanvallen voor dat de hogere level aan de slag kan
Warlock krijgt het op lvl40 als spell.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Max_Dark het volgende:
Er moet tzt wel een "Mountie" potje komen denk ik, zodat er wat geld kan worden geleend/gekregen kan worden voor de guild mounts. Rond 40 is et nog zwaar moeilijk 100g te krijgen terwijl het na 45+ ineens binnenstroomt.
Dan doe je serieus iets verkeerd als je als lvl40 zelf niet (relatief simpel) aan 100g kan komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Max_Dark het volgende:
Er moet tzt wel een "Mountie" potje komen denk ik, zodat er wat geld kan worden geleend/gekregen kan worden voor de guild mounts. Rond 40 is et nog zwaar moeilijk 100g te krijgen terwijl het na 45+ ineens binnenstroomt.
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op forums gaan zitten...quote:Op zondag 20 februari 2005 17:18 schreef popolon het volgende:
Ga dan aub op een RP server spelen als je 't niet niet aanstaat.
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:51 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op forums gaan zitten...
Het punt is niet dat ze PvP niet leuk vinden, het is meer dat het gewoon flauw is, als je met een groep iemand gaat uitmoorden als ze niks kunenn terug doen. Je loopt daar bijvoorbeeld gewoon en opeens komt een groep van 4 mensen met minimaal 8 ranks hoger. Dus ik hoop als je weer iemand neermept die niks terug kan doen je je heel stoer voelt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |