abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25162394
heb net dat trucje met duitsland als land kiezen gebruikt, lijkt erop dat het werkt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25163511
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:08 schreef HomerJ het volgende:
Ik was op reis en na een lange reis door bergen, grotten en moerassen kwam ik bij de poort van Ironforge, en damn wat groot! Mijn mond viel uit verbazing open
De beelden die aan het begin van Stormwind staan zijn nog groter. En daar vijf van.
pi_25163674
Uiteraard is iedereen die geen CC heeft een arme bedelaar.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:08:39 #154
65516 gieling
Live from NYC
pi_25163688
CC kiezen en:
xxxx xxxx xxxx xxxx
invoeren,

voor 2e code:

xxx

Deed het hier gewoon
pi_25163798
Wat mij trouwens wel opvalt is het aantal gankers bij de Horde. Hebben jullie in godsnaam niks beters te doen?! Ben je trots op jezelf als je iemand van 14 levels lager vermoord?
Ik stond in Darkshire ff een verdwaalde level 7 te helpen, word ik van achter aangevallen door een level 37 undead in een party met allemaal 30+'s. Ik was level 23, wat word er dan van mij verwacht?! Dat ik effectief terug kan gaan vechten? Flikker toch een end op. Ik ben nu al een paar keer afgeslacht door Horde van 7 levels hoger dan mij, daar kan ik toch niks tegen in brengen? Wat is de sport ervan om de tegenstander zo af te slachten? De gevechten zijn al niet leuk en 'spannend', en je bereikt er zo geen f*ck mee. Ik hoop serieus dat ze het honorsysteem in gaan voeren en ook - punten gaan geven voor de lage levels die je vermoord, die jou niet eerst hadden aangevallen (dan is het wel mogelijk, dan kan je wel iets terug doen als een laag level je aanvalt).
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:13:52 #156
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_25164926
Ik heb het spel nu ook binnen! Na maanden de Beta gespeeld te hebben was het toch weer spannend om opnieuw te beginnen.
Heb gekozen om te beginnen met een Tauren Druid en dit wordt een toppertje!
Alleen jammer dat zoveel servers al zo vol zitten maar goed het is een populair spel .

Ik ga weer verder questen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_25165507
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:15 schreef DjNivek het volgende:
Wat mij trouwens wel opvalt is het aantal gankers bij de Horde. Hebben jullie in godsnaam niks beters te doen?! Ben je trots op jezelf als je iemand van 14 levels lager vermoord?
Ik stond in Darkshire ff een verdwaalde level 7 te helpen, word ik van achter aangevallen door een level 37 undead in een party met allemaal 30+'s. Ik was level 23, wat word er dan van mij verwacht?! Dat ik effectief terug kan gaan vechten? Flikker toch een end op. Ik ben nu al een paar keer afgeslacht door Horde van 7 levels hoger dan mij, daar kan ik toch niks tegen in brengen? Wat is de sport ervan om de tegenstander zo af te slachten? De gevechten zijn al niet leuk en 'spannend', en je bereikt er zo geen f*ck mee. Ik hoop serieus dat ze het honorsysteem in gaan voeren en ook - punten gaan geven voor de lage levels die je vermoord, die jou niet eerst hadden aangevallen (dan is het wel mogelijk, dan kan je wel iets terug doen als een laag level je aanvalt).
het is de sport om zowveel mogenlijk spelers te laten janken omdat ze wordfen gemold

ik mol zelf ook elke alliance die ik ize, moeten ze maar niet in contested area rondlopen

en je kan er wel wat tegenin brengen, hardf wegrennen of op alliance gebied blijven
hardcoholic
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:01:10 #158
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25165628
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard is iedereen die geen CC heeft een arme bedelaar.
Of geen 18.

Stumperd.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:20:01 #159
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25165986
quote:
Inderdaad dat vind ik ook. Ik ben nu level 18 en ben gewoon wat quests aan het doen in Ashenvale en keer op keer word ik van achter aangevallen door een Orc of Tauren die level 28 is. Wat is er nou zo leuk aan iemand die 10 levels lager is? Ook altijd van achter als ik bezig ben met een quest. Oké er is oorlog tussen Horde & Alliance maar je hoeft elkaar toch niet te killen als je met een quest bezig bent?

Bovendien moet je soms wel naar contested area's om quest uit te voeren. Ze zijn alleen irritant omdat je dan weer met je spirit terug moet
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25166813
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef HomerJ het volgende:

Bovendien moet je soms wel naar contested area's om quest uit te voeren. Ze zijn alleen irritant omdat je dan weer met je spirit terug moet
Je moet soms ook naar vijandelijke gebieden voor een quest hoor Dan hoort die spanning dat je afgeslacht kan worden er gewoon een beetje bij. Ben zelf de hele barrens door gelopen als alliance op zoek naar een bepaald npc.
pi_25166843
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef Ferdii het volgende:

[..]

het is de sport om zowveel mogenlijk spelers te laten janken omdat ze wordfen gemold

ik mol zelf ook elke alliance die ik ize, moeten ze maar niet in contested area rondlopen

en je kan er wel wat tegenin brengen, hardf wegrennen of op alliance gebied blijven
Ik jank hier niet om, ik snap best dat door contested of horde gebieden lopen gevaarlijk is, maar ik snap gewoon niet waarom horde level doodskop iedereen die ze tegen komen vermoorden. Je hebt er gewoon niks aan en strijd ertegen voeren heeft ook geen zin op te lage levels.

Daarnaast, wegrennen krijg je de kans niet voor, met zo'n levelverschil ben je in een paar hits dood, en in Alliance gebied blijven heeft ook niet veel zin.

Als ik een lowlevel Horde tegen kom, vermoord ik deze ook niet. Zwaai er rustig na en help em met wat ie doet. Het is niet zo dat die lowlevel jou lastig gaat vallen met wat je doet, dus waarom hem afmaken? Dat is mijn beredenering dan, maar ach... Ik snap dat ganken gewoon niet dan...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:24:52 #162
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25167260
Ach, rot op jankbal. Wat heeft het voor zin als je geen hoger level mag behalen dan ? Moet je maar uit je doppen kijken en wegblijven bij de hogere levels

Dit is wel het meest zielige gezeur van dit jaar man.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:36:02 #163
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25167428
Mwa, als het honor systeem ingevoerd is is dit gedoe snel genoeg voorbij vermoed ik zo
pi_25170189
Vanmiddag begonnen, ik ben nu een nightelf huntress van lvl 9 , dus nog even en ik heb een pet verder valt het me wel op hoeveel nightelf hunters er wel niet zijn Morgen maar weer verder spelen, ik wil wel op lvl 12 ofzo in het guils, maar dan mail ik wel even in het spel
pi_25171050
Ben nu Human Warrior lvl 9
Vind het wel vervelend dat je soms best ver moet lopen maar verder is het allemaal zooo
Who knew?
  zondag 20 februari 2005 @ 00:07:43 #166
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25171350
quote:
Was vandaag in Stonetalon, Charred Vale voor die herpes quest. Toen ik daar aan het rondlopen was met m'n succubus kreeg ik ineens twee volledige 5 mans parties van de alliance achter me aan, ze waren stuk voor stuk hoger dan ik. Dat was echt werkelijk te triest voor woorden. Voor de rest ben ik eergisteren afgemaakt door 2 zeer dappere lvl30 spelers, als lvl25 warlock zonder pet. Er zitten soms echt mensen op de server waarvan ik denk: die gasten moeten echt terug naar de kleuterschool.

Vandaag wel weer met m'n maat een lvl29 druid neergeschoffeld. Wij waren 26 en 22. Dat was wel macho.

We hebben ook nog die lvl30 dryad 2x gesloopt in stonetalon peak.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zondag 20 februari 2005 @ 00:19:04 #167
65516 gieling
Live from NYC
pi_25171613
Wat houd het honour systeem precies in dan?
pi_25171757
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:19 schreef gieling het volgende:
Wat houd het honour systeem precies in dan?
Nog neit veel, want het werkt niet echt helemaal geloof ik.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 20 februari 2005 @ 00:28:12 #169
65516 gieling
Live from NYC
pi_25171827
Maar waarom zou het helpen zóu het werken?
pi_25171857
kut alle server liggen down oid?

was dus net bezig met een super vette dagger aan het krijgen
hardcoholic
pi_25172617
Was vanavond bezig met wat quests in Silverpine Forest, liep er ineens een groep van een stuk of tien 25+ lvl Alliance gasten voorbij.

Gelukkig zagen ze ons niet en konden we rustig verder questen, later hadden ze de ingang van The Sepulcher geblokkeerd, en daar moest ik juist net zijn, dus na een stuk of 3 keer dood te zijn gemaakt door een NE Hunter, ben ik er maar weer ff mee gekapt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 20 februari 2005 @ 00:57:49 #172
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25172670
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:28 schreef gieling het volgende:
Maar waarom zou het helpen zóu het werken?
Het idee volgens Blizzard - en zelfs de handleiding ( ) is dat als je spelers van lagere levels etc om zeep helpt, dat je reputatie zelfs bij je eigen factie omlaag gaat, tot op het punt waar ook de NPC's van je eigen steden je zullen aanvallen etc.

Echter veroorzaakt het implementeren van zo'n systeem zoveel problemen, dat ik gehoord heb dat ze dat gedeelte mogelijk schrappen en alleen de rewards voor het maken van honorable kills gaan gebruiken wanneer ze ooit eens met het honour systeem komen.

Zolang je corpse niet een uur lang gecamped wordt, heb je geen reden tot zeuren
  zondag 20 februari 2005 @ 01:04:17 #173
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25172824
Ik vind het opzich wel grappig maar de kritiek snep ik ook wel. Niemand schiet iets op met het hele pvp systeem namelijk. Je wordt er niet beter van als je killt, of dat nou lage of hoge levels zijn. Wat er voor zorgt dat pvp´en imo vaak als ge-etter bestempeld kan worden.

Maar goed, raids kunnen leuk zijn. Die vandaag mislukte compleet maar het zwemmen ernaartoe was geniaal. Iedereen kleren uit en vervolgens de meest foute teksten...heerlijk
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 20 februari 2005 @ 01:13:15 #174
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25173040
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:04 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig maar de kritiek snep ik ook wel. Niemand schiet iets op met het hele pvp systeem namelijk. Je wordt er niet beter van als je killt, of dat nou lage of hoge levels zijn. Wat er voor zorgt dat pvp´en imo vaak als ge-etter bestempeld kan worden.

Maar goed, raids kunnen leuk zijn. Die vandaag mislukte compleet maar het zwemmen ernaartoe was geniaal. Iedereen kleren uit en vervolgens de meest foute teksten...heerlijk
zodra het werkt zoals het gaat werken krijgt het wel nut.
als je low levels constant killed dan vallen de npcs in je eigen dorp je aan en moet je eerst een x aantal dingen gedaan hebben willen ze weer neutraal doen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 20 februari 2005 @ 01:15:53 #175
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25173088
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:13 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

zodra het werkt zoals het gaat werken krijgt het wel nut.
als je low levels constant killed dan vallen de npcs in je eigen dorp je aan en moet je eerst een x aantal dingen gedaan hebben willen ze weer neutraal doen
We shall see. Er is zoveel te doen dat ik me over het pvp gebeuren niet druk kan maken
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25173174
Op zich is Corpse Caming best cool

[ Bericht 3% gewijzigd door DrWolffenstein op 20-02-2005 01:53:29 ]
  zondag 20 februari 2005 @ 01:34:49 #177
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25173443
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op zich is Copse Caming best cool
ik doe dat hooguit aleen als ik een lamer te pakken heb die daarvoor of hetzelfde deed, of gewoon irritant was tegen me
pi_25174975
van mij hoeven ze het honor systeem niet in te voeren je moet als lower lvl gewoon op je ogen kijken

met het honor systee mgaan rogues trouwes hele goede honor hebben dan, die stealthen gewoon achter een hig lvl char aan, ze w8ten tot die high lvl char een beest aanvalt tot ie wat minder life heeft en dan backstab je em enz

mol je allemaal chars van hoger lvl en jij dikke honor....

+ vind het ook neit realistisch dat je eigen town ppl je gaan aanvallen asll je tegenstanders sloopt? oftewel een orc zal mij gaa naanvallen omdat ik een human kill?
zal dus het hele oorlog van horde/alliance uit elkaar valle nen super ongeloof waardig worden

ik vin dhetw el best zoals het nu is , mss is het welleuk dat je met goede honor meer exp krijgt oid, waardoor je sneller lvlt, maar dishonoroble kills vin dik dus nerger op slaan
hardcoholic
  zondag 20 februari 2005 @ 12:07:33 #179
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25176566
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:07 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Was vandaag in Stonetalon, Charred Vale voor die herpes quest. Toen ik daar aan het rondlopen was met m'n succubus kreeg ik ineens twee volledige 5 mans parties van de alliance achter me aan, ze waren stuk voor stuk hoger dan ik. Dat was echt werkelijk te triest voor woorden. Voor de rest ben ik eergisteren afgemaakt door 2 zeer dappere lvl30 spelers, als lvl25 warlock zonder pet. Er zitten soms echt mensen op de server waarvan ik denk: die gasten moeten echt terug naar de kleuterschool.

Vandaag wel weer met m'n maat een lvl29 druid neergeschoffeld. Wij waren 26 en 22. Dat was wel macho.

We hebben ook nog die lvl30 dryad 2x gesloopt in stonetalon peak.
Ja, hogere lvl's zijn dan wel weer relaxt om af te maken . Ik lvl 25 Priest, Migwi lvl 28 Hunter tegen een UD lvl 34 Rogue met sneak attack, 2x gebatteld 2x gewonnen .

Damn, ik moet ook weer es naar Stonetalon :/
  zondag 20 februari 2005 @ 12:14:55 #180
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25176653
Tis mischien beter als ze een 10levels lager in contested area ook maken zoals Human gebied zeg maar , dat de lagere level eerst moet aanvallen voor dat de hogere level aan de slag kan
  zondag 20 februari 2005 @ 12:21:20 #181
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25176735
Moet je maar niet op een PvP server gaan spelen
Ben 25 nu(UD Mage), ben ook aan het questen in Ashenvale, is wel een mooi gebied
Gister ook een paar keer in Shadowfang Keep geweest, is toch een stuk leuker dan Wailing Caverns(en het duurt niet zolang als WC )
pi_25176784
ik ben gisteren in razorfren kroud geweest, hebben die instance een stuk of 8 keer gedaan tot de hele party de drops had die ze wouden

heb er een zeer vette dagger en een shield aan over gehouden
hardcoholic
  zondag 20 februari 2005 @ 12:30:46 #183
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25176855
* Max_Dark needs to get out more.

Waar ligt dat allemaal . Toch maar eens wat nieuwe instances opzoeken want de quests raken een beetje op voor mij :/
  zondag 20 februari 2005 @ 14:14:15 #184
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_25178319
ik kreeg trouwens een Alliance doos met een Horde manual of was dat bij iedereen zo?!
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
  zondag 20 februari 2005 @ 14:21:47 #185
65516 gieling
Live from NYC
pi_25178437
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:14 schreef 80-jb-gl het volgende:
ik kreeg trouwens een Alliance doos met een Horde manual of was dat bij iedereen zo?!
Jep!
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
Tis mischien beter als ze een 10levels lager in contested area ook maken zoals Human gebied zeg maar , dat de lagere level eerst moet aanvallen voor dat de hogere level aan de slag kan
Dat is idd een goede oplossing lijkt me!
  zondag 20 februari 2005 @ 14:31:04 #186
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25178617
Waarom lossen ze het niet zo op:

Je loopt Contested gebied binnen. Je kan nu mensen van de andere faction 2 levels onder je levels aanvallen, en 4 levels erboven (voor teamkills). Door bepaalde acties, zoals het afmaken van andere mensen hoger of lager dan jou level kan je deze marge beinvloeden. Maak je dus veel honorable kills dan wordt je marge groter en kan je ook tijdelijk lagere lvl's aanvallen (het moet wel mogelijk blijven mensen, het is gvd geen kinderspeelpaleis in contested gebied!). Deze lagere levels op hun beurt kunnen jou alleen aanvallen als ze:

1) Binnen de standaard 2 lvl marge liggen
2) Zelf ook hun marge hebben vergroot door honorable kills te maken. Dit laat ook zien dat ze geen totale newbs zijn en hun mannetje staan tegen hogere levels.

De spanning blijft gehandhaafd omdat beide partijen niet weten wat elkaar marge is en of ze elkaar dus kunnen/willen aanvallen. Mocht er maar 1 iemand zijn die de marge heeft om de ander aan te vallen, en hij doet dat, dan mogen beide partijen elkaar aanvallen. Voorbeeld:

Lvl 30 heeft een marge van 7.
Hij komt een lvl 24 tegen.
Lvl 30 valt de lvl 24 aan, en heeft dus de eerste slag.
De lvl 24 en *iedereen in zijn party* mogen voor deze battle de lvl 30 aanvallen, al hebben ze maar marge 5.

Edit:

Als de 24 dit wint met zijn party, verhoogt zijn Honorable marge naar 6 en mag hij tijdelijk lvl 18's aanvallen. Dit kan een bepaalde duratie hebben of totdat de speler het gebied verlaat.

Wijs mij het zwakke punt dat deze toren doet omvallen aan mensen

[ Bericht 12% gewijzigd door Max_Dark op 20-02-2005 14:36:19 ]
pi_25178750
Te moeilijk om te implementeren?
  zondag 20 februari 2005 @ 14:43:01 #188
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25178835
Ga spelen ofzo
pi_25178977
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:43 schreef Max_Dark het volgende:
Ga spelen ofzo
kon dat maar..

ik kan niet inloggen
  zondag 20 februari 2005 @ 15:19:03 #190
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_25179496
Level 10 Tauren Druid, Bear form .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 20 februari 2005 @ 15:22:11 #191
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25179539
Nog maar 2.3 level's tot Prayer of Healing ...

Maar als jullie toch niet kunnen inloggen, doe es wat vertellen over mijn Honor-suggestie?
  zondag 20 februari 2005 @ 15:45:11 #192
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25179919
vandaag geweldige raid gehad met mijn guild.
Vielen ashenvale binnen liepen daar 2 taurens van lvl 30 met ze 17 en erop in hakken.
En toen kwamen ineens stuk of 20 hordes tegen ons vechten vette gevecht.
Uiteindelijk gewonnen ook nog
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:54:12 #193
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25180058
Er moet tzt wel een "Mountie" potje komen denk ik, zodat er wat geld kan worden geleend/gekregen kan worden voor de guild mounts. Rond 40 is et nog zwaar moeilijk 100g te krijgen terwijl het na 45+ ineens binnenstroomt .
  zondag 20 februari 2005 @ 17:10:01 #194
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25181237
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Max_Dark het volgende:
Er moet tzt wel een "Mountie" potje komen denk ik, zodat er wat geld kan worden geleend/gekregen kan worden voor de guild mounts. Rond 40 is et nog zwaar moeilijk 100g te krijgen terwijl het na 45+ ineens binnenstroomt .
Warlock krijgt het op lvl40 als spell.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zondag 20 februari 2005 @ 17:18:56 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25181340
PvP server.

Oorlog.

Ga dan aub op een RP server spelen als je 't niet niet aanstaat.

Elke Alliance die ik tegen kom die probeer ik te mollen en in de gebieden waar ik loop zijn ze echt al newbie af, soms win je soms niet
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25181387
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Max_Dark het volgende:
Dan doe je serieus iets verkeerd als je als lvl40 zelf niet (relatief simpel) aan 100g kan komen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 20 februari 2005 @ 17:24:49 #197
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25181426
Het aantal (newbie) PK's valt me trouwens enorm mee vergeleken met andere MMORPG's.

Beetje soft eerlijk gezegd
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 20 februari 2005 @ 17:51:03 #198
65516 gieling
Live from NYC
pi_25181832
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:18 schreef popolon het volgende:

Ga dan aub op een RP server spelen als je 't niet niet aanstaat.
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op forums gaan zitten...

Het punt is niet dat ze PvP niet leuk vinden, het is meer dat het gewoon flauw is, als je met een groep iemand gaat uitmoorden als ze niks kunenn terug doen. Je loopt daar bijvoorbeeld gewoon en opeens komt een groep van 4 mensen met minimaal 8 ranks hoger. Dus ik hoop als je weer iemand neermept die niks terug kan doen je je heel stoer voelt enzo
  zondag 20 februari 2005 @ 18:00:23 #199
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25181995
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:51 schreef gieling het volgende:

[..]

Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op forums gaan zitten...

Het punt is niet dat ze PvP niet leuk vinden, het is meer dat het gewoon flauw is, als je met een groep iemand gaat uitmoorden als ze niks kunenn terug doen. Je loopt daar bijvoorbeeld gewoon en opeens komt een groep van 4 mensen met minimaal 8 ranks hoger. Dus ik hoop als je weer iemand neermept die niks terug kan doen je je heel stoer voelt enzo

Vijand = vijand.

En ja, ik doodt geen low levels, niet echt leuk.

Maar als je in contested area's loopt moet je niet huilen, part of the game.

Als ik al eerder zei, PK's valt enorm mee.
pi_25183611
Realm is full
Position in que: 75

(Bloodscalp)
Eerste keer dat ik moet wachten voordat ik kan gaan spelen.
......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')