abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25183880
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.

thx in advance
pi_25183994
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef gieling het volgende:
CC kiezen en:
xxxx xxxx xxxx xxxx
invoeren,

voor 2e code:

xxx

Deed het hier gewoon
thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!

sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
  zondag 20 februari 2005 @ 21:19:43 #203
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25184117
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.

thx in advance
wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
pi_25184679
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:58:11 #205
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25184711
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
pi_25184824
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
Dat is best slecht eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:53:20 #207
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25185715
Fliepke heeft gelijk, deed m'n kleine broertje ook even toen ik midden in een instance zat.

En verder hoor ik bijna altijd dat mensen moeite hebben met het opbrengen van 100g op lvl 40 hoor, en ik heb het hier niet over leningen van 90g maar even die laatste 20g om 'm snel te scoren.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:57:14 #208
65516 gieling
Live from NYC
pi_25185791
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:58 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!

sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
Ik had het ook van iemand uit het vorige topic maar gaag gedaan
  zondag 20 februari 2005 @ 23:01:36 #209
65516 gieling
Live from NYC
pi_25185879
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:00 schreef popolon het volgende:

[..]

Vijand = vijand.

En ja, ik doodt geen low levels, niet echt leuk.

Maar als je in contested area's loopt moet je niet huilen, part of the game.

Als ik al eerder zei, PK's valt enorm mee.
Vijand = zeker Vijand

Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
  maandag 21 februari 2005 @ 00:04:22 #210
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25187307
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  maandag 21 februari 2005 @ 00:15:40 #211
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25187544
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Tedkees het volgende:
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
Hehe, ik doe dan altijd /yawn. Dan is het ook duidelijk.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  maandag 21 februari 2005 @ 00:24:18 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25187705
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef gieling het volgende:

[..]

Vijand = zeker Vijand

Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
We zijn het redelijk eens hoor, daar niet van.

Maar ik heb in andere MMO(RPG)'s veel slechtere ervaringen achter de rug dan met WoW (bijv. low lvl gebieden waar de grote jongens even komen huishouden, lvl 50 vs. lvl 10 om maar wat te noemen)

Zelf krijg ik ook en pak slaag hier en daar m'n lvl 21 shaman is absoluut geweldig om te spelen maar als nadeel heeft dat het een allrounder is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25187738
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:

thx in advance
Je logt de andere persoon uit die aan het spelen is
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25188761
shamans zijn juist super goed in duels gewoon frost chocken en stukje renne dan weer frostshock enz , en tegen casters en hunters gewooon aanvalle
hardcoholic
pi_25189171
Ik ben nu een Tauren Druid met engineering begonnen als backup voor me main character. Explosive Sheeps
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25189490
Wow, mijn Paladin doet het goed, level 14 met wapens als een copper war hammer. Alle vijanden (tot ongeveer level 16) gaan consequent onderuit tegen de slagkracht van dat ding

Mining en Blacksmith zijn echte aanraders als je weinig geld hebt en er veel wenst te maken. Overigens wel tijdsintensief.
pi_25189812
Weekendje heerlijk gegamed.

Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 februari 2005 @ 07:34:01 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25189818
ik ben een mage lvl 17 inmiddels ook best grappig, eerst hem bevriezen en dan afmaken met een vuurbal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 21 februari 2005 @ 08:00:42 #219
65516 gieling
Live from NYC
pi_25189894
quote:
Op maandag 21 februari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Weekendje heerlijk gegamed.

Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
pi_25189912
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:00 schreef gieling het volgende:
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
Ik heb jou nog nooit gezien.

Welke race/class ben je eigenlijk?
pi_25189949
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gezien.

Welke race/class ben je eigenlijk?
Gieling is een Dwarven Warrior.

Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand. Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet. )

Gisterenavond even de Stockades ingegaan. De eerste keer was het twee keer "Partywhipe". (Lvl 23/24 magi, 3 keer, llvl 26 warlock en lvl 24 Pally...

Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark ) Toen was het best makkelijk. 3 quests completed en een slordige 75s rijker.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25189962
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling is een Dwarven Warrior.

Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand. Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet. )
Ja, ik zie er onderhand ook uit als Prins Carnaval.
pi_25190133
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....

Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!

Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....

Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_25190182
Dit is wat ik dus bedoel.

Net nog even meegedaan aan een potje troll-jagen. Lvl 32 troll zat in Elwynn, een rogue. Kwam hem tegen toen hij nog 30 % van zijn hp over had, hij ging voor de warrior die bij mij zat en ik kon lekker makkelijk een PK scoren door een afwisseling van fireball en frostbolt.
Some say in ice
pi_25190195
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:49 schreef Linoge het volgende:
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....

Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!

Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....

Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
En jij bent een? Tauren?
Some say in ice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')