thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account makenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef gieling het volgende:
CC kiezen en:
xxxx xxxx xxxx xxxx
invoeren,
voor 2e code:
xxx
Deed het hier gewoon
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.
thx in advance
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik isquote:Op zondag 20 februari 2005 21:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Dat is best slecht eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
Ik had het ook van iemand uit het vorige topic maar gaag gedaanquote:Op zondag 20 februari 2005 20:58 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
Vijand = zeker Vijandquote:Op zondag 20 februari 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Vijand = vijand.
En ja, ik doodt geen low levels, niet echt leuk.
Maar als je in contested area's loopt moet je niet huilen, part of the game.
Als ik al eerder zei, PK's valt enorm mee.
Hehe, ik doe dan altijd /yawn. Dan is het ook duidelijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Tedkees het volgende:
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
We zijn het redelijk eens hoor, daar niet van.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Vijand = zeker Vijand
Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
Je logt de andere persoon uit die aan het spelen isquote:Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.
thx in advance
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopenquote:Op maandag 21 februari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Weekendje heerlijk gegamed.
Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.![]()
Ik heb jou nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:00 schreef gieling het volgende:
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
Gieling is een Dwarven Warrior.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien.![]()
Welke race/class ben je eigenlijk?
Ja, ik zie er onderhand ook uit als Prins Carnaval.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling is een Dwarven Warrior.
Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand.Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet.
)
En jij bent een? Tauren?quote:Op maandag 21 februari 2005 08:49 schreef Linoge het volgende:
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....
Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!
Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....
Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |