thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account makenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef gieling het volgende:
CC kiezen en:
xxxx xxxx xxxx xxxx
invoeren,
voor 2e code:
xxx
Deed het hier gewoon
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.
thx in advance
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik isquote:Op zondag 20 februari 2005 21:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Dat is best slecht eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
Ik had het ook van iemand uit het vorige topic maar gaag gedaanquote:Op zondag 20 februari 2005 20:58 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
Vijand = zeker Vijandquote:Op zondag 20 februari 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Vijand = vijand.
En ja, ik doodt geen low levels, niet echt leuk.
Maar als je in contested area's loopt moet je niet huilen, part of the game.
Als ik al eerder zei, PK's valt enorm mee.
Hehe, ik doe dan altijd /yawn. Dan is het ook duidelijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Tedkees het volgende:
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
We zijn het redelijk eens hoor, daar niet van.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Vijand = zeker Vijand
Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
Je logt de andere persoon uit die aan het spelen isquote:Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.
thx in advance
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopenquote:Op maandag 21 februari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Weekendje heerlijk gegamed.
Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.![]()
Ik heb jou nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:00 schreef gieling het volgende:
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
Gieling is een Dwarven Warrior.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien.![]()
Welke race/class ben je eigenlijk?
Ja, ik zie er onderhand ook uit als Prins Carnaval.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling is een Dwarven Warrior.
Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand.Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet.
)
En jij bent een? Tauren?quote:Op maandag 21 februari 2005 08:49 schreef Linoge het volgende:
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....
Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!
Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....
Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
Gezien het feit dat ik een Kodo wil, lijkt me dat wel logisch toch?quote:
Ach, zo vaak gebeurt het nu ook weer niet hoor, dat je afgeslacht wordt. Meestal kun je redelijk rustig je quest doen, en snel het terrein verlaten zonder dat iemand wist dat je er was. De reacties hier (ook van mij) zijn de uitzonderingen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
Verder merk ik dat ik nog wat huiverig ben om contested territories in te trekken, zeker als ik al die verhalen hier lees van mensen die door groepen hordes worden geslacht.
Tja, iedereen speelt zijn eigen manier, om nu een ander char te nemen omdat je stealth niet gebruikt... das een keuze van jezelfquote:Opnieuw starten met een nieuwe class? Misschien Warrior of Paladin? Horde trek ik niet. Een PVE of RP server opzoeken? Gewoon doorzetten.
er zijn in totaal 5 quests in the stockadesquote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark) Toen was het best makkelijk.
3 quests completed en een slordige 75s rijker.
Vertel eens wat meer over die mogelijkheden? Ik heb op zich wel interesse, maar het is natuurlijk leuker als we de Fokkers Guild tot iets moois kunnen ombouwen. Al blijft de naam zuigen.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb een beetje rondgekeken wat er allemaal mogelijk is als je een guild hebt, en ik moet zeggen dat het Fokkers Guild een beetje magertjes lijkt. Als jullie het interessant vinden om er wat meer structuur in te krijgen, wil ik wel kijken of ik iets op kan zetten. Zo niet, dan denk ik dat een eigen guild ga proberen te starten...
Die gast heeft zijn HUD helemaal veranderd, dat kun je zien op die screens, maar hoe kan ik dat zelf ook doen?quote:Op maandag 21 februari 2005 10:47 schreef Chevalric het volgende:
Cool... Er is iemand bezig om een mod te maken waarmee spelers zelf quests kunnen maken:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-interface-customization&T=56471
verder kun je natuurlijk iemand promoveren bij een bepaald level of op andere afspraken. Zoals ik eerder al postte is er iemand bezig met een mod waarmee je als speler quests kunt geven. Op die manier kun je dus als guild iemand een hogere rang geven door 'm een quest te laten doen. Dat soort dingetjes maken het voor mij leuker om in een guild te zitten, ook omdat ik nu niet echt veel samen met jullie speel (alleen met m'n vriendin en m'n zwager).quote:Guildchat Listen - Player is able to listen to conversations in Guild Chat. You would uncheck this option if you wanted to prevent a rank from being able to read conversation in guild chat.
Guildchat Speak - Player is allowed to type in the guild chat channel.
Officerchat Listen - Allow players to listen to conversations in the special officer chat channel.
Officerchat Speak - Allow players to type messages into the officer chat channel.
Promote - Players can promote other players in the guild.
Demote - Players can demote other players in the guild.
Invite Member - Players can invite other players to the guild.
Remove Player - Players can remove players from the guild.
Set Motd - Player is able to change the guild message of the day.
Edit Public Note - Player is able to edit public notes. If you uncheck this box the player is not able to edit public notes.
Edit Own Public Note - Player is only able to edit their own public notes.
View Officer Note - Player is able to view special notes on each player written by officers or other authorized members of the guild.
Edit Officer Note - Player is able to modify hidden officer notes under each player.
Als je deze mod download: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1063quote:Op maandag 21 februari 2005 12:12 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Die gast heeft zijn HUD helemaal veranderd, dat kun je zien op die screens, maar hoe kan ik dat zelf ook doen?
Die bag info en extra Spellslots wil ik ook wel![]()
Tja... Alleen jammer dat ik Alliance benquote:Op maandag 21 februari 2005 12:05 schreef Darklight het volgende:
Kom gewoon bij Ravenblood op Bloodscalp(Horde), al 100+ members
Mijn Mage btw:
[afbeelding]
thx man, kan ik weer ff aan de slagquote:Op maandag 21 februari 2005 12:21 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Als je deze mod download: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1063
heb je ongeveer alle belangrijke mods.
Begin was idd kut, hoewel we wel tot bazil waren gekomen...Te veel mages in de groep. Hadden eigenlijk nog een pure tank moeten hebben, maar ja... Met de 33 Rogue er opeens bij ging het idd opeens heel makkelijk, lol. Alleen ik ga nooit meer Bazil aanvallen terwijl nog niemand met hem bezig houdquote:Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gieling is een Dwarven Warrior.
Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand.Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet.
)
Gisterenavond even de Stockades ingegaan. De eerste keer was het twee keer "Partywhipe". (Lvl 23/24 magi, 3 keer, llvl 26 warlock en lvl 24 Pally...
Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark) Toen was het best makkelijk.
3 quests completed en een slordige 75s rijker.
ik hop dit lvl ook me mount te kunnen halenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:02 schreef Migwi het volgende:
Chevalric, ik heb die character profiler mod gedownload en geprobeerd mijn .lua bestand up te loaden.
Geen foutmelding gehad, maar ik zie niks op die site.
Alleen jij en Thiona.
Oh, en die automatissche uploader werkt niet. Uitgepakt en geprobeerd op te starten, maar kreeg een foutmelding.
Morgen lvl 34 waarschijnlijk
Dit weekend ga ik voor de Mount. Alhoewel ik nog wel 70g moet verzamelen. Meer zelfs al wil ik mijn skills ook nog kunnen betalen.
Nuja, komt wel goed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |