abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25183880
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.

thx in advance
pi_25183994
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef gieling het volgende:
CC kiezen en:
xxxx xxxx xxxx xxxx
invoeren,

voor 2e code:

xxx

Deed het hier gewoon
thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!

sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
  zondag 20 februari 2005 @ 21:19:43 #203
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25184117
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:
ik heb een vraag over dual login bij wow, mijn broer heeft een char bij mijn account en die zit dus heel veel op mijn pc nu wow te spelen, nu had ik een vraag of iemand weet wat er gebeurt als je 2 keer op het zelfde account op de zelfde tijd inlogd maar wel met een ander char speelt? want dan zou ik graag wow ook op zijn pc installeren.

thx in advance
wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
pi_25184679
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

wat denk je zelf?
Er gebeurt precies hetzelfde als bij msn
Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:58:11 #205
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25184711
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee hoor, bij msn wordt de oude login uitgelogd en bij MMO's krijgt de nieuwe speler de melding dat het account al in gebruik is
Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
pi_25184824
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Bij de beta was dat zeker niet het geval, dan werd je er gewoon vanaf gekickt.
Dat is best slecht eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:53:20 #207
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25185715
Fliepke heeft gelijk, deed m'n kleine broertje ook even toen ik midden in een instance zat.

En verder hoor ik bijna altijd dat mensen moeite hebben met het opbrengen van 100g op lvl 40 hoor, en ik heb het hier niet over leningen van 90g maar even die laatste 20g om 'm snel te scoren.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:57:14 #208
65516 gieling
Live from NYC
pi_25185791
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:58 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

thanks zat echt bijna te janken omdat ik het niet kon spelen, kwam vandaag terug van wintersport en zag het spel al op mijn deurmat liggen maar kon geen account maken
thx man!!!

sorry voor de smilies ben alleen zo blij met gieling
Ik had het ook van iemand uit het vorige topic maar gaag gedaan
  zondag 20 februari 2005 @ 23:01:36 #209
65516 gieling
Live from NYC
pi_25185879
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:00 schreef popolon het volgende:

[..]

Vijand = vijand.

En ja, ik doodt geen low levels, niet echt leuk.

Maar als je in contested area's loopt moet je niet huilen, part of the game.

Als ik al eerder zei, PK's valt enorm mee.
Vijand = zeker Vijand

Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
  maandag 21 februari 2005 @ 00:04:22 #210
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25187307
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  maandag 21 februari 2005 @ 00:15:40 #211
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25187544
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Tedkees het volgende:
Ach, als ik in contested area ben en ik wordt opeens aangevallen door een player/group waartegen ik duidelijk geen schijn van kans heb, ga ik gewoon zitten. Zullen ze zich heel stoer vinden, dat ze iemand hebben afgemaakt die helemaal niets terug deed en gewoon ging zitten
Hehe, ik doe dan altijd /yawn. Dan is het ook duidelijk.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  maandag 21 februari 2005 @ 00:24:18 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25187705
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef gieling het volgende:

[..]

Vijand = zeker Vijand

Maar ik zie persoonlijk ook het verschil tussen een eerlijk gevecht en eentje waar de uitslag al van bekend is! Als je in de CA bent voor gevechten is het idd je eigen schuld, maar sommige moeten er gewoonweg door
We zijn het redelijk eens hoor, daar niet van.

Maar ik heb in andere MMO(RPG)'s veel slechtere ervaringen achter de rug dan met WoW (bijv. low lvl gebieden waar de grote jongens even komen huishouden, lvl 50 vs. lvl 10 om maar wat te noemen)

Zelf krijg ik ook en pak slaag hier en daar m'n lvl 21 shaman is absoluut geweldig om te spelen maar als nadeel heeft dat het een allrounder is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25187738
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:49 schreef S3rp3nt het volgende:

thx in advance
Je logt de andere persoon uit die aan het spelen is
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25188761
shamans zijn juist super goed in duels gewoon frost chocken en stukje renne dan weer frostshock enz , en tegen casters en hunters gewooon aanvalle
hardcoholic
pi_25189171
Ik ben nu een Tauren Druid met engineering begonnen als backup voor me main character. Explosive Sheeps
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25189490
Wow, mijn Paladin doet het goed, level 14 met wapens als een copper war hammer. Alle vijanden (tot ongeveer level 16) gaan consequent onderuit tegen de slagkracht van dat ding

Mining en Blacksmith zijn echte aanraders als je weinig geld hebt en er veel wenst te maken. Overigens wel tijdsintensief.
pi_25189812
Weekendje heerlijk gegamed.

Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 februari 2005 @ 07:34:01 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25189818
ik ben een mage lvl 17 inmiddels ook best grappig, eerst hem bevriezen en dan afmaken met een vuurbal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 21 februari 2005 @ 08:00:42 #219
65516 gieling
Live from NYC
pi_25189894
quote:
Op maandag 21 februari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Weekendje heerlijk gegamed.

Alleen aantal Fokker dat ik tegenkom valt een beetje tegen.
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
pi_25189912
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:00 schreef gieling het volgende:
Ga je vanuit Irondforge ook de verkeerde richting uitlopen
Ik heb jou nog nooit gezien.

Welke race/class ben je eigenlijk?
pi_25189949
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gezien.

Welke race/class ben je eigenlijk?
Gieling is een Dwarven Warrior.

Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand. Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet. )

Gisterenavond even de Stockades ingegaan. De eerste keer was het twee keer "Partywhipe". (Lvl 23/24 magi, 3 keer, llvl 26 warlock en lvl 24 Pally...

Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark ) Toen was het best makkelijk. 3 quests completed en een slordige 75s rijker.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25189962
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Ik zal zo wel even een screenshot maken, maar ik zie er redelijk belachelijk uit onderhand. Mijn Gnome heeft geen gevoel voor mode. (In dat opzicht lijkt ie wel op mij, dat heb ik namelijk ook niet. )
Ja, ik zie er onderhand ook uit als Prins Carnaval.
pi_25190133
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....

Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!

Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....

Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_25190182
Dit is wat ik dus bedoel.

Net nog even meegedaan aan een potje troll-jagen. Lvl 32 troll zat in Elwynn, een rogue. Kwam hem tegen toen hij nog 30 % van zijn hp over had, hij ging voor de warrior die bij mij zat en ik kon lekker makkelijk een PK scoren door een afwisseling van fireball en frostbolt.
Some say in ice
pi_25190195
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:49 schreef Linoge het volgende:
Zo... Weer een weekendje achter de rug, en een hele nieuwe mentaliteit: Oog om oog....

Paar keer besprongen door lvl 30 groepen, terwijl ik vele lvls lager ben. Dus... zie ik een low lvl Alliance, dan is het dus een dooie. For the horde!!

Ohja, waarom zijn er altijd van die lamballen die corpse campen? Had nu een gelijke lvl gnome warlock die het leuk vond om bij mijn corpse te blijven. Jammer voor hem kon ik net achter hem staan, daar tot leven komen, snel een frost op z'n bakkes gooien, en 2 klappen later was het voorbij voor hem. F*&$'ing loser....

Wel klote dat ik een continu gebrek heb aan inkomen, heb je eindelijk met veel moeite een paar goud verzameld, haal je weer een lvl waar je alles kwijt bent aan je nieuwe spells en abilities, zo kan ik dus nooit een Kodo kopen als ik lvl 40 haal
En jij bent een? Tauren?
Some say in ice
pi_25190227
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

En jij bent een? Tauren?
Gezien het feit dat ik een Kodo wil, lijkt me dat wel logisch toch?

Tauren Shaman, echt heerlijk om te spelen!

Nu nog Cosmos installeren, wordt tijd om een totem stomper te gaan gebruiken, red het anders niet meer met swichten tussen de toolbars
  maandag 21 februari 2005 @ 09:11:06 #227
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25190290
alweer lvl 28 is
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 21 februari 2005 @ 09:20:26 #228
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25190378
Ik ben aan het proberen om een statistieken export programmaatje aan het werken te krijgen. De serverkant werkt al prima en als je je SavedVariables.lua uit je profile folder upload, komt je char op de site.
Uploaden kan via: http://www.faerun.nl/wowprofiler/update.php
Bekijken via: http://www.faerun.nl/wowprofiler/

Installeer eerst de character profiler mod van: http://www.cethinchimera.com

Dit programmaatje: http://demontest.us/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=16
Draai je op de achtergrond (icoontje in je systemtray) en dat houdt je savedvariables.lua in de gaten en upload het automatisch als er iets verandert.
Configuratie is heel eenvoudig:
URL: http://www.faerun.nl/wowprofiler/update.php
En dan je account selecteren.

[ Bericht 19% gewijzigd door Chevalric op 21-02-2005 10:33:39 ]
pi_25190424
Ik ben inmiddels anderhalve week aan het gamen en heb level 18 bereikt met mijn Human Rogue. Aangezien ik het gevoel heb dat ik nu het moment heb bereikt waarop ik nog van character/class kan veranderen lijkt me dit een mooi moment van reflectie.

Allereerst het spel zelf. WoW is mijn eerste MMORPG en ik kan niet anders zeggen dat ik er heel erg van geniet. Schitterende werelden, leuke quests en een verslaven level-up systeem. Enige wat ik mis is een verhaallijn, een hoger doel voor hetgeen je doet zeg maar. Iets dat in offline RPG’s meestal wel te vinden is.

Het spelen zelf valt me niet tegen, alleen jammer dat onze guild (nog) niet uit zoveel mensen bestaat. Ik merk nu dat ik vooral quest met vreemden die ik meestal ter plekke vindt, terwijl het me leuker lijkt om er met een grote groep op uit te trekken. Verder merk ik dat ik nog wat huiverig ben om contested territories in te trekken, zeker als ik al die verhalen hier lees van mensen die door groepen hordes worden geslacht.

Tenslotte mijn class, Rogue. Erg leuk om te spelen, ik merk alleen dat ik niet veel van sluiptechnieken gebruik maak. Ik ben meer een vechter waarbij de combo’s en de agility van een Rogue zeker goed van pas komen. Gaat me dit echter niet op een hoger level opbreken? Ik ben immers gebonden aan leather armour en dat is gezien mijn speelstijl natuurlijk niet echt geweldig.

Wat zouden jullie aanraden:

• Opnieuw starten met een nieuwe class? Misschien Warrior of Paladin? Horde trek ik niet.
  • Een PVE of RP server opzoeken?
  • Gewoon doorzetten.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_25190550
    Je moet het helemaal zelf weten Strollie

Ik ben nu bijna lvl 14 met mijn Warlock, quests worden steeds moeilijker, en ik ben al aardig vaak doodgegaan omdat mobs ineens met 4/5 man om je heen staan en je dan niet meer kan winnen.

Prachtig spel iig, de eerste keer met een Bat van The Sepulcher naar Undercity

Silverpine forest by night

En ook nog eens een leuke guild (DarkBlade @ DeathWing server)

Ik vermaak me iig prima, en de Warlock bevalt me ook enorm.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_25190703
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
    Verder merk ik dat ik nog wat huiverig ben om contested territories in te trekken, zeker als ik al die verhalen hier lees van mensen die door groepen hordes worden geslacht.
    Ach, zo vaak gebeurt het nu ook weer niet hoor, dat je afgeslacht wordt. Meestal kun je redelijk rustig je quest doen, en snel het terrein verlaten zonder dat iemand wist dat je er was. De reacties hier (ook van mij) zijn de uitzonderingen.
    Af en toe best frustrerend, nog 1 mobje killen voor je quest, en dan door een groepje afgeslacht te worden. Maar als je weer terug bent bij je corpse, en die lui zijn weg, dan is het toch ok?

Tijdens gevecht gewoon regelmatig de camera een keer rond draaien, dat je niet verrast wordt, niets aan de hand!
    quote:
  • Opnieuw starten met een nieuwe class? Misschien Warrior of Paladin? Horde trek ik niet.
  • Een PVE of RP server opzoeken?
  • Gewoon doorzetten.
  • Tja, iedereen speelt zijn eigen manier, om nu een ander char te nemen omdat je stealth niet gebruikt... das een keuze van jezelf
    Je kunt natuurlijk altijd een 2e of 3e char ernaast starten....

Dan PVE of RP, persoonlijk zou ik me daar kapot vervelen, de spanning van het spel zal snel weg zijn. Nu ben je op de hoede in contested territory, dan wandel je overal waar je wilt.. das gewoon saai in mijn ogen. (let op: persoonlijke mening)
    Online zie je aardig wat print screens van een groep Horde players, en dan zie je 1 gnome of dwarf er tussen staan... sorry hoor, maar die moet plat op de grond liggen !!

Conclusie, doorzetten of een 2e char erbij starten om te kijken of je die NOG leuker vind dan je huidige rogue
      maandag 21 februari 2005 @ 10:47:04 #232
    7957 Chevalric
    pi_25191360
    Cool... Er is iemand bezig om een mod te maken waarmee spelers zelf quests kunnen maken:
    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-interface-customization&T=56471
    pi_25191566
    quote:

Tweede keer ging er een mage van 23 weg en een mage van 24. Vervangers waren een mage van 24 en een Rogue van het level van Cyndane (Max_Dark ) Toen was het best makkelijk. 3 quests completed en een slordige 75s rijker.
    er zijn in totaal 5 quests in the stockades
      maandag 21 februari 2005 @ 11:47:01 #234
    7957 Chevalric
    pi_25192023
    Ik heb een beetje rondgekeken wat er allemaal mogelijk is als je een guild hebt, en ik moet zeggen dat het Fokkers Guild een beetje magertjes lijkt. Als jullie het interessant vinden om er wat meer structuur in te krijgen, wil ik wel kijken of ik iets op kan zetten. Zo niet, dan denk ik dat een eigen guild ga proberen te starten...
    pi_25192109
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Chevalric het volgende:
    Ik heb een beetje rondgekeken wat er allemaal mogelijk is als je een guild hebt, en ik moet zeggen dat het Fokkers Guild een beetje magertjes lijkt. Als jullie het interessant vinden om er wat meer structuur in te krijgen, wil ik wel kijken of ik iets op kan zetten. Zo niet, dan denk ik dat een eigen guild ga proberen te starten...
    Vertel eens wat meer over die mogelijkheden? Ik heb op zich wel interesse, maar het is natuurlijk leuker als we de Fokkers Guild tot iets moois kunnen ombouwen. Al blijft de naam zuigen.
      maandag 21 februari 2005 @ 12:05:57 #236
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_25192246
    Kom gewoon bij Ravenblood op Bloodscalp(Horde), al 100+ members
    Mijn Mage btw:
    pi_25192254
    GVD!! Is de server waar ik speel (Aszune) van PvP in PvE veranderd!!! Wat is dit nou voor bullshit, gvd, ze hebben het niet eens ff gezegd ofzo
    pi_25192315
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 10:47 schreef Chevalric het volgende:
    Cool... Er is iemand bezig om een mod te maken waarmee spelers zelf quests kunnen maken:
    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-interface-customization&T=56471
    Die gast heeft zijn HUD helemaal veranderd, dat kun je zien op die screens, maar hoe kan ik dat zelf ook doen?
    Die bag info en extra Spellslots wil ik ook wel
      maandag 21 februari 2005 @ 12:18:47 #239
    7957 Chevalric
    pi_25192396
    Nou, ten eerste kun je je eigen ranks aanmaken. Op dit moment zijn mensen of User, of Admin. Er zitten standaard al een aantal ranks in. Verder heb je verschillende permissions, zoals
    quote:
    Guildchat Listen - Player is able to listen to conversations in Guild Chat. You would uncheck this option if you wanted to prevent a rank from being able to read conversation in guild chat.
    Guildchat Speak - Player is allowed to type in the guild chat channel.
    Officerchat Listen - Allow players to listen to conversations in the special officer chat channel.
    Officerchat Speak - Allow players to type messages into the officer chat channel.
    Promote - Players can promote other players in the guild.
    Demote - Players can demote other players in the guild.
    Invite Member - Players can invite other players to the guild.
    Remove Player - Players can remove players from the guild.
    Set Motd - Player is able to change the guild message of the day.
    Edit Public Note - Player is able to edit public notes. If you uncheck this box the player is not able to edit public notes.
    Edit Own Public Note - Player is only able to edit their own public notes.
    View Officer Note - Player is able to view special notes on each player written by officers or other authorized members of the guild.
    Edit Officer Note - Player is able to modify hidden officer notes under each player.
    verder kun je natuurlijk iemand promoveren bij een bepaald level of op andere afspraken. Zoals ik eerder al postte is er iemand bezig met een mod waarmee je als speler quests kunt geven. Op die manier kun je dus als guild iemand een hogere rang geven door 'm een quest te laten doen. Dat soort dingetjes maken het voor mij leuker om in een guild te zitten, ook omdat ik nu niet echt veel samen met jullie speel (alleen met m'n vriendin en m'n zwager).
      maandag 21 februari 2005 @ 12:21:32 #240
    7957 Chevalric
    pi_25192422
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 12:12 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Die gast heeft zijn HUD helemaal veranderd, dat kun je zien op die screens, maar hoe kan ik dat zelf ook doen?
    Die bag info en extra Spellslots wil ik ook wel
    Als je deze mod download: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1063
    heb je ongeveer alle belangrijke mods.
      maandag 21 februari 2005 @ 12:29:34 #241
    7957 Chevalric
    pi_25192526
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 12:05 schreef Darklight het volgende:
    Kom gewoon bij Ravenblood op Bloodscalp(Horde), al 100+ members
    Mijn Mage btw:
    [afbeelding]
    Tja... Alleen jammer dat ik Alliance ben
    pi_25192595
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 12:21 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Als je deze mod download: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1063
    heb je ongeveer alle belangrijke mods.
    thx man, kan ik weer ff aan de slag
      maandag 21 februari 2005 @ 14:59:19 #243
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25193385
    Legolas:

Ik = Silwyth (28 Priest)
    Migwi = Cyndane (32 Hunter)

Trouwens nu Tailoring 171, bij 175 gaan we aan de Mageweave . Nu nog 10-slot bags aan het maken maar het zit er aan te komen.

Kan dat "User" of Fokkers Guild nou eens verandert worden want ik heb het helemaal gehad met die onpersoonlijke titel.

[ Bericht 69% gewijzigd door Max_Dark op 21-02-2005 15:39:27 ]
    pi_25194368
    Wat is iedereen zijn /played?

Mijn = 8 uur en 39 min

Ik ben een echte casual gamer
      maandag 21 februari 2005 @ 18:48:04 #245
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25194782
    Last time I checked zat ik op 2 dagen, 8 uur dus dat zal wel een kleine 3 dagen zijn nu.
    pi_25194909
    quote:

[..]

Gisterenavond even de Stockades ingegaan. De eerste keer was het twee keer "Partywhipe". (Lvl 23/24 magi, 3 keer, llvl 26 warlock en lvl 24 Pally...

Begin was idd kut, hoewel we wel tot bazil waren gekomen...Te veel mages in de groep. Hadden eigenlijk nog een pure tank moeten hebben, maar ja... Met de 33 Rogue er opeens bij ging het idd opeens heel makkelijk, lol. Alleen ik ga nooit meer Bazil aanvallen terwijl nog niemand met hem bezig houd .
    (ik was btw de 26 warlock )
    pi_25196985
    Chevalric, ik heb die character profiler mod gedownload en geprobeerd mijn .lua bestand up te loaden.
    Geen foutmelding gehad, maar ik zie niks op die site.
    Alleen jij en Thiona.
    Oh, en die automatissche uploader werkt niet. Uitgepakt en geprobeerd op te starten, maar kreeg een foutmelding.

Morgen lvl 34 waarschijnlijk
    Dit weekend ga ik voor de Mount. Alhoewel ik nog wel 70g moet verzamelen. Meer zelfs al wil ik mijn skills ook nog kunnen betalen.
    Nuja, komt wel goed denk ik
    pi_25197192
    darklight hoe kom ik bij ravenblood?

ben lvl 33 shaman nu gsiteren me oude guild verlaten, wat een stelletje irritante figuren waren dat der waren er bij die niet eens wisten wat een guild tabard is en der waren meer players onder lvl 10 daqn erboven

dus ben nu weer op zoek naar een guild met wat hogere lvls erin
    hardcoholic
      maandag 21 februari 2005 @ 23:21:45 #249
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_25197368
    Het lijkt me een leuk spel, maar ik wil eerst wat gespeeld hebben.
    Als iemand anders het spel heeft geinstalleerd op haar pc en leent het spel aan mij kan ik dan met haar account spelen om het uit te proberen?
    Of mag het spel maar op een pc tegelijk geinstalleerd zijn? Is er een IP check of zo?
    Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
    pi_25197379
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 23:02 schreef Migwi het volgende:
    Chevalric, ik heb die character profiler mod gedownload en geprobeerd mijn .lua bestand up te loaden.
    Geen foutmelding gehad, maar ik zie niks op die site.
    Alleen jij en Thiona.
    Oh, en die automatissche uploader werkt niet. Uitgepakt en geprobeerd op te starten, maar kreeg een foutmelding.

Morgen lvl 34 waarschijnlijk
    Dit weekend ga ik voor de Mount. Alhoewel ik nog wel 70g moet verzamelen. Meer zelfs al wil ik mijn skills ook nog kunnen betalen.
    Nuja, komt wel goed denk ik
    ik hop dit lvl ook me mount te kunnen halen ben 33 nu, vanavond hoop ik 34
    heb nu iets van 20 gold, moet er dus nog 90
    hardcoholic
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')