Denk het niet, ik heb van 't weekend niet veel tijd om te spelen (hele weekend bezoekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef Fliepke het volgende:
Pfff, ik kan pas weer maandag spelen dan ben ik zeker de laagste level in de guild
Gok eensquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voor toegang tot de Alliance-Guild op Bloodscalp, doe dan een msg met Engessa. (Nick in-game is Engessa ), Fliepke (nick in-game is Fliepke ) of Legolas_Greenleaf (Nick in-game is Omentuva ).
----------------------------------------------------------------------------
Welke realm?
Het is vroeg, niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voor toegang tot de Alliance-Guild op Bloodscalp, doe dan een msg met Engessa. (Nick in-game is Engessa ), Fliepke (nick in-game is Fliepke ) of Legolas_Greenleaf (Nick in-game is Omentuva ).
----------------------------------------------------------------------------
Welke realm?
Dat zeg ik, het is vroeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:00 schreef DrWolffenstein het volgende:![]()
Het is pre-koffie tijd voor mij.
Is niet mogelijk (een GM zei dit op WoW forum ), hoezo al spijt van huidige realm ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is er overigens een character migratie procedure naar een andere realm?
Nee, alleen het is soms wel erg rustig. Zelfs in Stormwind city kom je soms letterlijk geen mens tegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:03 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Is niet mogelijk (een GM zei dit op WoW forum ), hoezo al spijt van huidige realm ?
welke server zit je dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, alleen het is soms wel erg rustig. Zelfs in Stormwind city kom je soms letterlijk geen mens tegen.
Schril contrast. Ik heb op de Gryphon als ik in Stormwind aankom al een stuk of 4 bijna-botsingen gehad, in 2 dagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, alleen het is soms wel erg rustig. Zelfs in Stormwind city kom je soms letterlijk geen mens tegen.
en verslavend ^^quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:15 schreef Killjoy het volgende:
Ik heb een Undead Warrior en een Night elf Hunter
en ooooh wat is het leuk
Ik deel die info wel als die aaphonden van Blizzard de realms weer opengooien en daarmee mijn paladin minder krachtig hebben gemaakt. Ik hoop dat het bestuur van die organisatie zich verslikt in een zoutje van walvisformaat.quote:
Je weet dat je soms naar beneden kan scrollen bij looten (wanneer een kill meer als 3 items oplevert)? Ik heb in Westfall Boars geslacht en dat leverde altijd best veel op, ook Boar intestine.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:05 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de Thelsamar Blood Sausages quest gedaan, maar da's een nare quest... Je bent echt uren bezig voor je alles compleet hebt. Met name de Boar intestines laten lang op zich wachten.
Ik ben er ook nog steeds niet uit wat de beste loot setting is, iemand daar tips voor?
Mental note: niet met jou in een party spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:20 schreef Killjoy het volgende:
Mijn loot setting is "ALLES IS VOOR PALLI", dat levert mij het meeste op
Ikke waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo gaat nu wow eindelijk halen![]()
Coolquote:
Hij heeft dus nog niet geregistreerd? Anders moet je ook zijn username en wachtwoord vragen!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:41 schreef washandje het volgende:
Ik krijg hem vanmiddag
Een gozer uit mijn klas heeft geen goede computer, dus ik mag m van hem overkopen
Nog maar 3 dagen van de gratis maand af
Ik kom ook gezellig naar jullie toe
Hell jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool
Je komt toch wel bij ons gamen wa?
Hoor ik hier een uitdaging?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:49 schreef Brad het volgende:
Ik voorspel dat er in de toekomst wat FOK alliance spelers door mij omgebracht gaan worden
www.warcraftmovies.com was hetquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:57 schreef WoWFanboy het volgende:
niet dus.
Geluk dat we met z'n 2n waren?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:49 schreef WoWFanboy het volgende:
Hahaha, Migwi, je had geluk dat jullie met zn tweeën waren hoor, alleen had ik je wel aangekuntwilde je btw ook niet slopen,.. alleen je pet dan ^^ ik gooide steeds bommetjes naar jullie in de hoop dat die pet stil bleef staan als jullie door gingen,.. maar nee
Maargoed, next time we meet,.. you die.
Wat is de fok guild naam eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Migwi het volgende:
EDIT:
En ik vind nog steeds dat de Guild Name verandert moet worden
* MisterJ.Lo heeft hem nu ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo gaat nu wow eindelijk halen![]()
Op Schiphol bij de Tracks hebben ze er nog een paar liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo heeft hem nu ook.
En de laatste alliance versie van dynabite purmerend nu overal uitverkocht![]()
Lucky me![]()
Ik ben express voor de Collector's Edition gegaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben express voor de Horde doos gegaan
Die kon ik pas krijgen nadat ik al lvl 13 was.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben express voor de Collector's Edition gegaan
Tja, ik had op de chat vorige week geroepen dat we ons de Faithless Order of Knights (FOK) konden noemenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
EDIT:
En ik vind nog steeds dat de Guild Name verandert moet worden
Truequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef WoWFanboy het volgende:
Mja, Migwi, iig wel grappig dat we elkaar zo tegen komen ^^
dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:52 schreef Chevalric het volgende:
Onder CD 3
Tja, maar Fok kan nog problemen gaan opleveren, omdat het iets te veel op fuck lijkt... En een guildnaam met FOK als afkorting is erg lastig te verzinnen... En daarbij kun je ingame nergens een lijst van guilds opvragen, dus je moet toch via het forum of bekenden achterhalen wat de guild naam is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:53 schreef gieling het volgende:
Doe wel wat met FOK! erin, is nogal onhandig als iemand erbij wilt en heeft weer andere naam, is niet duidelijk wie er precies waar bij hoort, vaker gezien met bepaalde games...
You're not alone my friend.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:27 schreef Chevalric het volgende:
Jeetje, de servers zijn online en meteen ligt dit topic weer stil.... En ik moet gewoon werken
Kun je beter zelf bepalen, is toch veel leuker ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:39 schreef Slomy het volgende:
Paar snelle vragen:
- Waar kan ik m'n talent points het beste instoppen (als Warlock zijnde)
- Wat zijn de beste beroepen voor een Warlock.
En nu ga ik weer terug ingame
Onzin , Ik heb zelf voor PvE gekozen , omdat ik zelf een casual gamer ben en geen zin heb om constant over m'n schouder heen te kijken of er geen mietjes van de alliance in de buurt zijn , als ik ff AFK wil gaan kan dat gewoon , op PvE servers kan je ook gewoon PvP doen en krijg je ook de battlegrounds.quote:PVP is juist cool , PVE is gay
aleen dat ze van ashenvale Contested area maken is een beetje absurd aangezien beide partijen er quests hebben en beide partijen daardoor niet kunnen questen.
PVP is juist erg vet als je met een knok ploeg een stad inneemt.
als je PVE speelt kan je net zo goed balders gate offline spelen
Zeker !!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:57 schreef Broodjevlees het volgende:
hehe Bateman, je hebt em toch maar gekocht lees ik ?
Zelfd als RTS-aholic is het erg vet of niet?
Ik ben nu lvl25 warlock, ik heb het meeste in destruction zitten, maar dat is gewoon vanwege improved lash of pain. Ik ga nu naar affliction.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:39 schreef Slomy het volgende:
Paar snelle vragen:
- Waar kan ik m'n talent points het beste instoppen (als Warlock zijnde)
- Wat zijn de beste beroepen voor een Warlock.
En nu ga ik weer terug ingame
Ook mijn reden en omdat de PVP servers absurd vol zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Onzin , Ik heb zelf voor PvE gekozen , omdat ik zelf een casual gamer ben en geen zin heb om constant over m'n schouder heen te kijken of er geen mietjes van de alliance in de buurt zijn , als ik ff AFK wil gaan kan dat gewoon , op PvE servers kan je ook gewoon PvP doen en krijg je ook de battlegrounds.
Als je bij de Alliance komt zal dat geen probleem zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef Nealz het volgende:
Hey, ik ben ook al lekker aan het questen geweest en ben nu Bijna lvl 10 ( Undead Warlock )
Kan ik nog bij de Fok! Guild joinen![]()
of is ie al vol?
*Mee eens isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Onzin , Ik heb zelf voor PvE gekozen , omdat ik zelf een casual gamer ben en geen zin heb om constant over m'n schouder heen te kijken of er geen mietjes van de alliance in de buurt zijn , als ik ff AFK wil gaan kan dat gewoon , op PvE servers kan je ook gewoon PvP doen en krijg je ook de battlegrounds.
Alliance scum inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel op PvP server, en heb nog helemaal geen last gehad van Alliance-scum.
Ik zit ook op Shatterd Hand. Ik ben nu level 17 Night Elf hunter. Wat is je naam? Misschien kom ik je een keer tegen in een raidquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:26 schreef Linoge het volgende:
<--- speelt op Shattered hand, waar alliance scum toch met regelmaat de barrens inlopen. En wat is last.. paar keer tijdens een quest besprongen door een groep, dat hoort erbij toch?...
Wel lachen, wachten op de boot bij ratchet, springt er 1!!! lvl 10 gnome mage van de boot... Hop/chop.. welcome to the barrens, horde territory!!
Tukal, op het moment lvl 22 Shaman (tauren)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit ook op Shatterd Hand. Ik ben nu level 17 Night Elf hunter. Wat is je naam? Misschien kom ik je een keer tegen in een raid
Waar kan je je paymenths methode veranderen trouwens?
Niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar kan je je paymenths methode veranderen trouwens?
Zeer ruim gelukkig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:00 schreef gieling het volgende:
Ik heb m ook!
Wat is een leuke keuze qua ras en vaardigheden?
Vergeef mij, ik kijk al zeker 18 uur naar mijn beeldscherm. Aanrades zijn de combinaties Human / Mage en Human / Paladin. Uiteraard zijn ze naar eigen smaak aan te kleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:12 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik vraag welke leuk is, niet of er veel zijn
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vergeef mij, ik kijk al zeker 18 uur naar mijn beeldscherm. Aanrades zijn de combinaties Human / Mage en Human / Paladin. Uiteraard zijn ze naar eigen smaak aan te kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |