Ik ben dan ook maar een amateurquote:
het was gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
Ben weer thuis, en ik ga meteen slapen
Aleen stu mag hetquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:19 schreef Troel het volgende:
Ow en Stuart, je was te vroeg met het openen van deze! Dat hoort niet![]()
Bedankt voor je complimentenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:19 schreef Troel het volgende:
Ow en Stuart, je was te vroeg met het openen van deze! Dat hoort niet![]()
en met kerst dan?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:22 schreef Shreever het volgende:
Sneeuw, alweer? Ik heb al wel genoeg sneeuw gezien dat jaar
Voordeel is dat je meteen door kan posten.quote:
Daar is ook uitgebreid over nagedacht natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Voordeel is dat je meteen door kan posten.
Hey Paddy, ben je er ook weer eensquote:
ow is het dat!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is ook uitgebreid over nagedacht natuurlijk![]()
![]()
ehm.. niet aan gedacht, dan mag het evt wel weerquote:
Hai Stuquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Paddy, ben je er ook weer eens![]()
Nou, dan spreek ik je binnenkort wel op MSN, want ik ga zo slapenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai StuJa, heb de laatste tijd niet echt veel zin, en druk op msn
![]()
dank jequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
ehm.. niet aan gedacht, dan mag het evt wel weer
EEeejjj DRquote:
Slaap lekker Stuquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu dus slapen![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
Ik heb niets om te sjoppenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:29 schreef D.Rose het volgende:
B, al uitgesjopt?
Goodnight Stuquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu dus slapen![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
ow is het dat!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is ook uitgebreid over nagedacht natuurlijk![]()
![]()
Hai Bengeltjequote:
* Troel aait Fles en geeft hem een pluutjequote:
ja maar....en je zei.....en die in bad...... en nu...en en......quote:
die of een ander wou ik ook doenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja maar....en je zei.....en die in bad...... en nu...en en......
*teleurgesteld afdruipt
tot morgen allemaal
B
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:36 schreef Troel het volgende:
Ik kruip mijn bed in.
Toch ongezellig als Fles er niet is
Truste Shreeverquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:40 schreef Shreever het volgende:
Slaap lekker alvast iedereen die binnen nu en een uur gaat slapen
geen zin om het telkens te herhalen hoor![]()
Ben je al weg Troel?quote:
Dude niet suffert! Over Troel heb ik inmiddels mijn twijfelsquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Ok, ik begrijp dus dat Troel en dude echt zwanger zijn?(ik lees niet echt terug)
Gefeliciteerd dan!
Doeiii, en welterusten D.Rosequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja maar....en je zei.....en die in bad...... en nu...en en......
*teleurgesteld afdruipt
tot morgen allemaal
B
Oh Dude, als je dit terugleest, en je bent niet zwanger.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude niet suffert! Over Troel heb ik inmiddels mijn twijfels![]()
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:49 schreef es70 het volgende:
Kennelijk zijn alleen wij er nog Sander. Maar jij gaat zeker ook slapen
* Shreever verstopt zichquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Niemand meer die ik kan bezwangeren of zo.
niet in mijn richting mikken danquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik bijzonder lenig, atletisch, en kerngezond zaad.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:13 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar nu ben ik echt slapen.
Houdoe!
Mocht het anders wel dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
niet in mijn richting mikken dan![]()
waarom loopt dat beest los ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:29 schreef AMD64 het volgende:
En heb nu weer de hamster gepakt.
het is de RayBan Predator, kun je kopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die zonnebril zou ik voor het ogenblik goed kunnen gebruiken
Goeiemorgen D.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude niet suffert! Over Troel heb ik inmiddels mijn twijfels![]()
Kun je nu mooi zeggen ja nu ik al een idee had voor een cadeauquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:39 schreef Troel het volgende:
[..]Ik ben niet zwanger hoor... 't is een wat uit de hand gelopen geintje wat hier op het forum gepost is
tja als roddels zich eenmaal verspreidenquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:39 schreef Troel het volgende:
[..]Ik ben niet zwanger hoor... 't is een wat uit de hand gelopen geintje wat hier op het forum gepost is
terwijl in de chat allang duidelijk was dat het niet het geval was. Tja, en als het dan in een ander kanaal gezegd wordt, dan weten die mensen niet dat er verhalen aan vooraf gegaan zijn en dan neemt men dat gewoon aan.
goeiemorgen fles, niet goed geslapen??quote:
goeiemorgen buzzerquote:
Kan nou bepaald niet zeggen dat ik me geweldig voelquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:09 schreef JPM01 het volgende:
[..]
goeiemorgen fles, niet goed geslapen??
de griep komt er weer aan..., gelukkig dat ik het al gehad hebquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou bepaald niet zeggen dat ik me geweldig voel
Lievquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je nu mooi zeggen ja nu ik al een idee had voor een cadeau![]()
Ach ja... Als ik echt zwanger geweest zou zijn had ik het zelf wel uitgejubeld enzo. Of doodgezwegen. Maar dan hadden jullie het uiteindelijk wel van mijzelf gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:05 schreef JPM01 het volgende:
[..]
tja als roddels zich eenmaal verspreiden![]()
Beetje ziekig?quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou bepaald niet zeggen dat ik me geweldig voel
Hoi Troelquote:
ja, ik werd alleen weer belachelijk vroeg mijn nest uitgetimmerd door de burenquote:
Hoi buzzerquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:54 schreef buzzer het volgende:
goedemorgen Troel (sixtetslet) en MutZ
Ik ken het... OM half 8 riep mijn moeder mijn vader uit bed. En mij dus ook. EN toen draaide ik me nog een keer om en toen werd ik om half 9 wakker omdat de buren aan het zagen zijn met een motorzaag.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik werd alleen weer belachelijk vroeg mijn nest uitgetimmerd door de buren(nieuwe vloer)
hoi Mutz, gaat het een beetje met je ?quote:
Alles zit muurvast... Krijg geen centimeter beweging in m'n schouders...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Mutz, gaat het een beetje met je ?
Hoi lieverdquote:
Helpt een massage?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alles zit muurvast... Krijg geen centimeter beweging in m'n schouders...
Owww, da's minderquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alles zit muurvast... Krijg geen centimeter beweging in m'n schouders...
Dat zou wel helpen ja...quote:
Je woont zeker niet hier in de buurt of wel?quote:
En dan het leukste van het verhaal... Ik moet zo naar het revalidatiecentrum... Er is hier niemand thuis... Hoe gaat MutZ haarzelf aankleden??quote:
Nee, ik woon midden in de randstad...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Je woont zeker niet hier in de buurt of wel?
pyjama aanlaten?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dan het leukste van het verhaal... Ik moet zo naar het revalidatiecentrum... Er is hier niemand thuis... Hoe gaat MutZ haarzelf aankleden??
Dat is wel ver weg hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, ik woon midden in de randstad...
Oei, dat wordt een lastig verhaal......quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dan het leukste van het verhaal... Ik moet zo naar het revalidatiecentrum... Er is hier niemand thuis... Hoe gaat MutZ haarzelf aankleden??
Ik zie mezelf al in de trein zitten met een pyamaquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
pyjama aanlaten?
Kun je er wel zelf komen dan?
nee dat lijkt me geen strak plan.....quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al in de trein zitten met een pyama
Ik ga dus met het openbaar vervoer...
mogguh AMDquote:
Ik ben weer net op tijd zie ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nergens. Helaasch!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:25 schreef es70 het volgende:
Hallo, hallo. PatrickO misschien ook ergens gesignaleerd?
Hij is mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja ik heb nog even een tanka gemaakt. Of nou ja, 3 eigenlijk, mag dat ook?
De marionet
kijk hem toch eens vrolijk zijn
handjes, voetjes, hoofd,
geregeerd door vijf touwtjes
zonder eigen willetje
De marionet
voert gedwee zijn taken uit
als de baas dat wil.
Eigenlijk wel triest, maar ja
de mensen vinden het leuk.
De marionet
kan er ook niet veel aan doen
de mensen lachen.
Triester dan die houten pop
is de houten-poppenist.
die ondretse is mooi, die middelste zou ik nog een beetje verbouwen...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja ik heb nog even een tanka gemaakt. Of nou ja, 3 eigenlijk, mag dat ook?
De marionet
kijk hem toch eens vrolijk zijn
handjes, voetjes, hoofd,
geregeerd door vijf touwtjes
zonder eigen willetje
De marionet
voert gedwee zijn taken uit
als de baas dat wil.
Eigenlijk wel triest, maar ja
de mensen vinden het leuk.
De marionet
kan er ook niet veel aan doen
de mensen lachen.
Triester dan die houten pop
is de houten-poppenist.
Nouja, gedeeltelijk. Ik moest aan mijn opa denken. Maar die is al een aantal jaar geleden overleden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je Es
Troel?? Heeft de jouwe iets met de werkelijkheid te maken?Ik hoop het niet eigenlijk
okequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef MutZ het volgende:
Het is geluktVolgens mij moet het er echt heel komisch uitgezien hebben...
![]()
Maar ik ga er dus vandoor... Tot vanmiddag
mooi hoor Troel...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, gedeeltelijk. Ik moest aan mijn opa denken. Maar die is al een aantal jaar geleden overleden.
tot ziensquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef MutZ het volgende:
Het is geluktVolgens mij moet het er echt heel komisch uitgezien hebben...
![]()
Maar ik ga er dus vandoor... Tot vanmiddag
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Oh Dude, als je dit terugleest, en je bent niet zwanger.
Dan bedoelde ik dus ook niet te zeggen dat je dikker bent geworden.
ook goeiemorgenquote:
ja dat krijg je als je de hele nacht fok!tquote:
Ja dat moet je nodig tegen MutZ zeggenquote:
Hele nachtquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele nacht fok!t
Hoi, ik kwam hier even zeggen dat sandertje zwanger is!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet je nodig tegen MutZ zeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi, ik kwam hier even zeggen dat sandertje zwanger is!
O ja: als dat niet zo is, is hij gewoon te dik.
![]()
18quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:50 schreef JPM01 het volgende:
[..]je had ook maar 10 post staan gister.., ben je ziek ofzo
![]()
maar ben jij niet dik dan??quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi, ik kwam hier even zeggen dat sandertje zwanger is!
O ja: als dat niet zo is, is hij gewoon te dik.
![]()
Zeker pas halverwege de dag weer vrijgelatenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:50 schreef JPM01 het volgende:
[..]je had ook maar 10 post staan gister.., ben je ziek ofzo
![]()
ik dacht dat ik een leven kreeg maar gister is die de grond weer ingeboort...., toen had ik 59quote:
tsssquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een leven kreeg maar gister is die de grond weer ingeboort...., toen had ik 59![]()
Ik weet niet hoeveel ik er gisteren hadquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een leven kreeg maar gister is die de grond weer ingeboort...., toen had ik 59![]()
Lepel ik zo een stel sappige roddels op, kiest 'ie die uit om te gelovenquote:
11. Troel 89quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik er gisteren had
Gaan we opeens getallen posten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:56 schreef Troel het volgende:
Ik had er:
11. Troel 89
En Flash haalt me bijna in
122. (122) LWaS 25791 ( + 8 )
123. (123) Troel 25750 ( + 89 )
124. (124) TheWilliedockSaints 25619 ( + 64 )
125. (125) Verbal 25548 ( + 6 )
126. (128) Dr_Flash 25447 ( + 130 )
127. (126) sassa 25420 ( + 2 )
128. (127) Rewimo 25418 ( + 29 )
Paddyquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:58 schreef paddy het volgende:
Ik begrijp niet waar jullie het nu over hebben
postaantallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:58 schreef paddy het volgende:
Ik begrijp niet waar jullie het nu over hebben
Ah, krijgen we dat weerquote:
het gaat over postaantallen, en jij zou dat niet weten...quote:
Hai:*quote:
owjww, daar gaat de perfekte matchquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai:*
Ik nu wel, maar vind het nu niet echt interessant![]()
die hebben we hier in Beverwijk ook......quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb dinsdag mijn bon van 7,50 ingeleverd bij de Douglas en heb nu heerlijke douchegel en badconfetti in de vorm van bloemetjes!
Kijk dat is het betere werkquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb dinsdag mijn bon van 7,50 ingeleverd bij de Douglas en heb nu heerlijke douchegel en badconfetti in de vorm van bloemetjes!
Hahaha, je wilt een ander onderwerp?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Troel het volgende:
Tja, het is zo zonde om het niet te doen als je een bon hebtquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
die hebben we hier in Beverwijk ook......
ik krijg altijd niesaanvallen als ik lang zulke winkels loop, laat staan dat ik er binnen ga...
nee hoor, jij mag best nog doorgaan over postaantallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Hahaha, je wilt een ander onderwerp?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
owjww, daar gaat de perfekte match
Dat is flauwquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
ik zit naar ingang Oost te kijken, en mijn trek in eten is spoorslags verdwenen
Je moet ook altijd ingang West hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
ik zit naar ingang Oost te kijken, en mijn trek in eten is spoorslags verdwenen
quote:
Ander onderwerp dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai:*
Ik nu wel, maar vind het nu niet echt interessant![]()
Please!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef Troel het volgende:
[..]
nee hoor, jij mag best nog doorgaan over postaantallen
Wat zijn dan postgetallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat over postaantallen, en jij zou dat niet weten...
Laat me niet lachen....
Snap ik welquote:
we hebben hier ook Vlaamse bezoekersquote:
Ik heb een aantal geurtjes die ik lekker vind:quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Please!!![]()
Okee, het wordt dus een geurtjes topic![]()
Wat voor geurtje vind jij lekker?
Wat is het? Of wie is het? Waar is het kan ik zelf beantwoordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee hč, 'het' is terug hier. Voordat ik me teveel ga ergeren ga ik even elders struinen
niet je moet medisch centrum west hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet ook altijd ingang West hebben
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee hč, 'het' is terug hier. Voordat ik me teveel ga ergeren ga ik even elders struinen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
we hebben hier ook Vlaamse bezoekers
ik zit maar een beetje te dollen hoor
Ik heb bijna nooit een geurtje op.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een aantal geurtjes die ik lekker vind:
Deep Red by Hugo Boss [afbeelding]
Flower by Kenzo [afbeelding]
Oblique Play by Givency (en de fwd) [afbeelding]
Frédérique geen plaatje van, is ook niet meer te verkrijgen, maar is erg lekker en draagt mijn naam!
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan helemaal geen gedichten schrijven over geurtjes
Tja, ik was mijn haar altijd met verschillende shampoo's We hebben hier Sanex staan en Herbal Essences en af en toe Palmolive en Andrelonquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit een geurtje op.
Douche me met Dove, en ik vind dat heerlijk ruiken.
Maar Giorgio Beverly Hills, en Mexx (de lichtblauwe) Vind ik wel lekker.
Die van jou heb ik wel wat over gehoord, maar nog nooit geroken.![]()
Dan schrijf je een gedichtje over de krokusjesquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan helemaal geen gedichten schrijven over geurtjes
Vol bewonderingquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef buzzer het volgende:
kleine sneeuwvlokjes
tikken de sneeuwklokjes aan
als een stilleven
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol bewondering
ziet de sneewpop de sneeuwklok
zo mooi en zo wit
buigt zich geboeid voorover
breekt pardoes zijn wortelneus
Die is leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol bewondering
zo mooi en zo wit
in het hoge grasquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik doe het niet
ik schrijf geen haiku
ik doe er niet aan mee hoor
hij is leukquote:
Dit wordt dan een nieuwe wortel hčquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol bewondering
zo mooi en zo wit
Je moet er ook geen wortel indoen, maar een kooltjequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit wordt dan een nieuwe wortel hč![]()
(ai, wat ben ik nuchter)
![]()
In het korenveldquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
in het hoge gras
beweegt met grote sprongen
het dolle hondje
met de lente in zijn kop
rent hij zijn neus achterna
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef Troel het volgende:
Tsss...
MIjn vader heeft vanavond de opening van het nieuwe bedrijfspand. Krijg ik dus gisteren te horen dat ik vandaag de boel netjes moet houden, want we krijgen misschien een logé. Komt er dus een collegaatje (oud-collegaatje van mij) logeren omdat ze anders geen BOB heeft. Terwijl ze dus ook heel makkelijk met de trein kan gaan (die zowat naast kantoor stopt enzo en ook niet ver van haar huis is). Het erge is gewoon dat ze dat al een keer eerder gedaan hebben en dat ze toen in MIJN bed moest slapen. Ik zit vanavond in ieder geval niet beneden gok ik en zet rustig de muziek aan. Ik heb geen zin om me te gaan aanpassen als het niet even van te voren overlegd gaat worden. Ze hadden me gewoon het idee kunnen geven dat ik ook wat in te brengen heb hier
zo kan die ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het korenveld
dartelt vrolijk in het rond
het dolle hondje
zich bewust van slechts plezier
rent het daar zijn staart vooruit
whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het korenveld
dartelt vrolijk in het rond
het dolle hondje
zich bewust van slechts plezier
rent het daar zijn staart vooruit
Dan wordt het een gok neusquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet er ook geen wortel indoen, maar een kooltje
Ben ik deze keer degene die er niets van begrijpt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef Troel het volgende:
Tsss...
MIjn vader heeft vanavond de opening van het nieuwe bedrijfspand. Krijg ik dus gisteren te horen dat ik vandaag de boel netjes moet houden, want we krijgen misschien een logé. Komt er dus een collegaatje (oud-collegaatje van mij) logeren omdat ze anders geen BOB heeft. Terwijl ze dus ook heel makkelijk met de trein kan gaan (die zowat naast kantoor stopt enzo en ook niet ver van haar huis is). Het erge is gewoon dat ze dat al een keer eerder gedaan hebben en dat ze toen in MIJN bed moest slapen. Ik zit vanavond in ieder geval niet beneden gok ik en zet rustig de muziek aan. Ik heb geen zin om me te gaan aanpassen als het niet even van te voren overlegd gaat worden. Ze hadden me gewoon het idee kunnen geven dat ik ook wat in te brengen heb hier
Het stomme is dat ik het op zich niet erg vind dat er iemand komt logeren, maar dat ik het niet prettig vind dat ZIJ komt logeren.quote:
Ik begreep jouw berichtje over gaan ergeren ook niet zo.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik deze keer degene die er niets van begrijpt?![]()
is het echt zo onduidelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik deze keer degene die er niets van begrijpt?![]()
Ja, begreep ik al uit je bericht.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het op zich niet erg vind dat er iemand komt logeren, maar dat ik het niet prettig vind dat ZIJ komt logeren.
Beter beveiligen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:44 schreef AMD64 het volgende:
Wat gezellig dat mijn site WEER is gehacked
Nee dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat de vaste klandizie hier het wel begreep. AMD is terug van zijn ban. Daar word ik niet vrolijk van, that's all.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begreep jouw berichtje over gaan ergeren ook niet zo.![]()
Dit heeft denk ik te maken met het moeten afstaan van je bed, zonder dit te overleggen, en daar kan ik mij best iets bij voorstellen![]()
Overheen lezen, best een goeie oplossingquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:50 schreef Duderinnetje het volgende:
@Troel: nee ik kon het echt niet volgen. Maargoed, er komt dus iemand logeren en dat vind je niet leuk.
foraquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Het lukt maar niet.
Alle forums zijn verwijderd én alle suers zijn weg. op 2 na.
Ja nou ik hoef niet alles te weten hoor, ik geloof je. Lullig, maar het is maar voor één nachtje toch?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
Heel goed!
De persoon die komt logeren is hoofd P&O van mijn oude werk en was ooit een goede vriendin van me, totdat ze privédingen die ze van mij hoorde (privé) gebruikte in haar functie.
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nou ik hoef niet alles te weten hoor, ik geloof je. Lullig, maar het is maar voor één nachtje toch?
@Es: Haja ik lees er gewoon overheen
Hoest daar?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nou ik hoef niet alles te weten hoor, ik geloof je. Lullig, maar het is maar voor één nachtje toch?
@Es: Haja ik lees er gewoon overheen
Hoest daar?
Waarom welquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Waarom heb jij trouwens geen fotoboek?
Omdat ik er een berichtje in wilde zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wel![]()
Ik heb daar werkelijk nooit het nut van begrepen eerlijk gezegd...
snel even gaat bekijkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja fotoboek, dat moet ik ook nogeens offline halen
Euh sorry, maar deegwaren zetten zich om in in vet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, kruidcake in de oven (derde deze week
, nou ja, 0% vet
).
Nu een beetje rommelen en straks knutselen.
Ik heb er volgens mij ooit eens een foto ingezet (die al weer zwaar verouderd is), maar kom er eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wel![]()
Kruidencake met 0% vet?? Zo, dat zijn de betere cakes!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, kruidcake in de oven (derde deze week
, nou ja, 0% vet
).
Nu een beetje rommelen en straks knutselen.
* AMD64 nodig je in mijn fotoboek uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik er een berichtje in wilde zetten.
NEEEEEquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja fotoboek, dat moet ik ook nogeens offline halen
Maar daar is dit topic toch voor, om elkaar berichtjes te geven?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik er een berichtje in wilde zetten.
Nou jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Euh sorry, maar deegwaren zetten zich om in in vet.![]()
Ja, er zitten minder calorieën in, maar het helpt niet echt wanneer je er veel van neemt
Maar geniet er gewoon van joh
ja, maar soms wil je ook een ander berichtje achterlaten, wat niet meteen door iedereen gelezen wordt zeg maar.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar daar is dit topic toch voor, om elkaar berichtjes te geven?
ik ook niet, ik kijk er nooit in...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wel![]()
Tja, ik zou dan gewoon mailen denk ik...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar soms wil je ook een ander berichtje achterlaten, wat niet meteen door iedereen gelezen wordt zeg maar.
Sommige hebben geen emailadres in hun profiel staanquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, ik zou dan gewoon mailen denk ik...
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja. En dan meteen het slechte nieuws 2 keer posten....
Bedoel je mij nou?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Sommige hebben geen emailadres in hun profiel staan
Is je mail hetzelfde als msn dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedoel je mij nou?Er staat een mailadres hoor.
Ik vond het lekkerder toen ik nog in zalige onwetendheid verkeerdequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ah joh, loop je er wel weer vanaf volgende week!![]()
een paar keer de dijk op en afrennenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ah joh, loop je er wel weer vanaf volgende week!![]()
Welja, één pot natquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Is je mail hetzelfde als msn dan?
Bij mij is dat ook zo, maarja, je moet het dan wel zeker wetenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welja, één pot nat![]()
Vond ik wel zo praktisch![]()
Ik kom practisch nooit op de dijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
een paar keer de dijk op en afrennen
Je gaat gewoon op een drafje de wijk doorquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond het lekkerder toen ik nog in zalige onwetendheid verkeerde.
Nou ja, volgende week maar wat harder lopen idd.
Nu kan het nogquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:Willen al die spemmers ff optiefen uit mijn fotoboek? Vanavond roei ik het gewoon met wortel en tak uit.
Oef! Wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:Willen al die spemmers ff optiefen uit mijn fotoboek? Vanavond roei ik het gewoon met wortel en tak uit.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat gewoon op een drafje de wijk door
Stel je maar gewoon voor dat BZN je op de hielen zit om een liedje voor je te zingen!
Ik had hem ook.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:29 schreef es70 het volgende:
PatrickO waarschuwde toch gisteren voor vage mailtjes van mensen uit je lijst? Laat ik er nou uitgerekend 1 van hem krijgen. Een fw. berichtje over een betere huid en dunnere dijen....
Idd. Niet openen dus?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:29 schreef es70 het volgende:
PatrickO waarschuwde toch gisteren voor vage mailtjes van mensen uit je lijst? Laat ik er nou uitgerekend 1 van hem krijgen. Een fw. berichtje over een betere huid en dunnere dijen....
Word niet boos hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Oef! Wist niet dat je boos werd![]()
Sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |