Dat is flauwquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
ik zit naar ingang Oost te kijken, en mijn trek in eten is spoorslags verdwenen
Je moet ook altijd ingang West hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
ik zit naar ingang Oost te kijken, en mijn trek in eten is spoorslags verdwenen
quote:
Ander onderwerp dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai:*
Ik nu wel, maar vind het nu niet echt interessant![]()
Please!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef Troel het volgende:
[..]
nee hoor, jij mag best nog doorgaan over postaantallen
Wat zijn dan postgetallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat over postaantallen, en jij zou dat niet weten...
Laat me niet lachen....
Snap ik welquote:
we hebben hier ook Vlaamse bezoekersquote:
Ik heb een aantal geurtjes die ik lekker vind:quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Please!!![]()
Okee, het wordt dus een geurtjes topic![]()
Wat voor geurtje vind jij lekker?
Wat is het? Of wie is het? Waar is het kan ik zelf beantwoordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee hè, 'het' is terug hier. Voordat ik me teveel ga ergeren ga ik even elders struinen
niet je moet medisch centrum west hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet ook altijd ingang West hebben
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee hè, 'het' is terug hier. Voordat ik me teveel ga ergeren ga ik even elders struinen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
we hebben hier ook Vlaamse bezoekers
ik zit maar een beetje te dollen hoor
Ik heb bijna nooit een geurtje op.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een aantal geurtjes die ik lekker vind:
Deep Red by Hugo Boss [afbeelding]
Flower by Kenzo [afbeelding]
Oblique Play by Givency (en de fwd) [afbeelding]
Frédérique geen plaatje van, is ook niet meer te verkrijgen, maar is erg lekker en draagt mijn naam!
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan helemaal geen gedichten schrijven over geurtjes
Tja, ik was mijn haar altijd met verschillende shampoo's We hebben hier Sanex staan en Herbal Essences en af en toe Palmolive en Andrelonquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit een geurtje op.
Douche me met Dove, en ik vind dat heerlijk ruiken.
Maar Giorgio Beverly Hills, en Mexx (de lichtblauwe) Vind ik wel lekker.
Die van jou heb ik wel wat over gehoord, maar nog nooit geroken.![]()
Dan schrijf je een gedichtje over de krokusjesquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan helemaal geen gedichten schrijven over geurtjes
Vol bewonderingquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef buzzer het volgende:
kleine sneeuwvlokjes
tikken de sneeuwklokjes aan
als een stilleven
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol bewondering
ziet de sneewpop de sneeuwklok
zo mooi en zo wit
buigt zich geboeid voorover
breekt pardoes zijn wortelneus
Die is leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol bewondering
zo mooi en zo wit
in het hoge grasquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik doe het niet
ik schrijf geen haiku
ik doe er niet aan mee hoor
hij is leukquote:
Dit wordt dan een nieuwe wortel hèquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol bewondering
zo mooi en zo wit
Je moet er ook geen wortel indoen, maar een kooltjequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit wordt dan een nieuwe wortel hè![]()
(ai, wat ben ik nuchter)
![]()
In het korenveldquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
in het hoge gras
beweegt met grote sprongen
het dolle hondje
met de lente in zijn kop
rent hij zijn neus achterna
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef Troel het volgende:
Tsss...
MIjn vader heeft vanavond de opening van het nieuwe bedrijfspand. Krijg ik dus gisteren te horen dat ik vandaag de boel netjes moet houden, want we krijgen misschien een logé. Komt er dus een collegaatje (oud-collegaatje van mij) logeren omdat ze anders geen BOB heeft. Terwijl ze dus ook heel makkelijk met de trein kan gaan (die zowat naast kantoor stopt enzo en ook niet ver van haar huis is). Het erge is gewoon dat ze dat al een keer eerder gedaan hebben en dat ze toen in MIJN bed moest slapen. Ik zit vanavond in ieder geval niet beneden gok ik en zet rustig de muziek aan. Ik heb geen zin om me te gaan aanpassen als het niet even van te voren overlegd gaat worden. Ze hadden me gewoon het idee kunnen geven dat ik ook wat in te brengen heb hier
zo kan die ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het korenveld
dartelt vrolijk in het rond
het dolle hondje
zich bewust van slechts plezier
rent het daar zijn staart vooruit
whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het korenveld
dartelt vrolijk in het rond
het dolle hondje
zich bewust van slechts plezier
rent het daar zijn staart vooruit
Dan wordt het een gok neusquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet er ook geen wortel indoen, maar een kooltje
Ben ik deze keer degene die er niets van begrijpt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef Troel het volgende:
Tsss...
MIjn vader heeft vanavond de opening van het nieuwe bedrijfspand. Krijg ik dus gisteren te horen dat ik vandaag de boel netjes moet houden, want we krijgen misschien een logé. Komt er dus een collegaatje (oud-collegaatje van mij) logeren omdat ze anders geen BOB heeft. Terwijl ze dus ook heel makkelijk met de trein kan gaan (die zowat naast kantoor stopt enzo en ook niet ver van haar huis is). Het erge is gewoon dat ze dat al een keer eerder gedaan hebben en dat ze toen in MIJN bed moest slapen. Ik zit vanavond in ieder geval niet beneden gok ik en zet rustig de muziek aan. Ik heb geen zin om me te gaan aanpassen als het niet even van te voren overlegd gaat worden. Ze hadden me gewoon het idee kunnen geven dat ik ook wat in te brengen heb hier
Het stomme is dat ik het op zich niet erg vind dat er iemand komt logeren, maar dat ik het niet prettig vind dat ZIJ komt logeren.quote:
Ik begreep jouw berichtje over gaan ergeren ook niet zo.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik deze keer degene die er niets van begrijpt?![]()
is het echt zo onduidelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik deze keer degene die er niets van begrijpt?![]()
Ja, begreep ik al uit je bericht.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het op zich niet erg vind dat er iemand komt logeren, maar dat ik het niet prettig vind dat ZIJ komt logeren.
Beter beveiligen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:44 schreef AMD64 het volgende:
Wat gezellig dat mijn site WEER is gehacked
Nee dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat de vaste klandizie hier het wel begreep. AMD is terug van zijn ban. Daar word ik niet vrolijk van, that's all.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begreep jouw berichtje over gaan ergeren ook niet zo.![]()
Dit heeft denk ik te maken met het moeten afstaan van je bed, zonder dit te overleggen, en daar kan ik mij best iets bij voorstellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |