Overheen lezen, best een goeie oplossingquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee hè, 'het' is terug hier. Voordat ik me teveel ga ergeren ga ik even elders struinen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:50 schreef Duderinnetje het volgende:
@Troel: nee ik kon het echt niet volgen. Maargoed, er komt dus iemand logeren en dat vind je niet leuk.
foraquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Het lukt maar niet.
Alle forums zijn verwijderd én alle suers zijn weg. op 2 na.
Ja nou ik hoef niet alles te weten hoor, ik geloof je. Lullig, maar het is maar voor één nachtje toch?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
Heel goed!
De persoon die komt logeren is hoofd P&O van mijn oude werk en was ooit een goede vriendin van me, totdat ze privédingen die ze van mij hoorde (privé) gebruikte in haar functie.
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nou ik hoef niet alles te weten hoor, ik geloof je. Lullig, maar het is maar voor één nachtje toch?
@Es: Haja ik lees er gewoon overheen
Hoest daar?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nou ik hoef niet alles te weten hoor, ik geloof je. Lullig, maar het is maar voor één nachtje toch?
@Es: Haja ik lees er gewoon overheen
Hoest daar?
Waarom welquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Waarom heb jij trouwens geen fotoboek?
Omdat ik er een berichtje in wilde zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wel![]()
Ik heb daar werkelijk nooit het nut van begrepen eerlijk gezegd...
snel even gaat bekijkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja fotoboek, dat moet ik ook nogeens offline halen
Euh sorry, maar deegwaren zetten zich om in in vet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, kruidcake in de oven (derde deze week
, nou ja, 0% vet
).
Nu een beetje rommelen en straks knutselen.
Ik heb er volgens mij ooit eens een foto ingezet (die al weer zwaar verouderd is), maar kom er eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wel![]()
Kruidencake met 0% vet?? Zo, dat zijn de betere cakes!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, kruidcake in de oven (derde deze week
, nou ja, 0% vet
).
Nu een beetje rommelen en straks knutselen.
* AMD64 nodig je in mijn fotoboek uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik er een berichtje in wilde zetten.
NEEEEEquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja fotoboek, dat moet ik ook nogeens offline halen
Maar daar is dit topic toch voor, om elkaar berichtjes te geven?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik er een berichtje in wilde zetten.
Nou jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Euh sorry, maar deegwaren zetten zich om in in vet.![]()
Ja, er zitten minder calorieën in, maar het helpt niet echt wanneer je er veel van neemt
Maar geniet er gewoon van joh
ja, maar soms wil je ook een ander berichtje achterlaten, wat niet meteen door iedereen gelezen wordt zeg maar.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar daar is dit topic toch voor, om elkaar berichtjes te geven?
ik ook niet, ik kijk er nooit in...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wel![]()
Tja, ik zou dan gewoon mailen denk ik...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar soms wil je ook een ander berichtje achterlaten, wat niet meteen door iedereen gelezen wordt zeg maar.
Sommige hebben geen emailadres in hun profiel staanquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, ik zou dan gewoon mailen denk ik...
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja. En dan meteen het slechte nieuws 2 keer posten....
Bedoel je mij nou?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Sommige hebben geen emailadres in hun profiel staan
Is je mail hetzelfde als msn dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedoel je mij nou?Er staat een mailadres hoor.
Ik vond het lekkerder toen ik nog in zalige onwetendheid verkeerdequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ah joh, loop je er wel weer vanaf volgende week!![]()
een paar keer de dijk op en afrennenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ah joh, loop je er wel weer vanaf volgende week!![]()
Welja, één pot natquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Is je mail hetzelfde als msn dan?
Bij mij is dat ook zo, maarja, je moet het dan wel zeker wetenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welja, één pot nat![]()
Vond ik wel zo praktisch![]()
Ik kom practisch nooit op de dijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
een paar keer de dijk op en afrennen
Je gaat gewoon op een drafje de wijk doorquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond het lekkerder toen ik nog in zalige onwetendheid verkeerde.
Nou ja, volgende week maar wat harder lopen idd.
Nu kan het nogquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:Willen al die spemmers ff optiefen uit mijn fotoboek? Vanavond roei ik het gewoon met wortel en tak uit.
Oef! Wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:Willen al die spemmers ff optiefen uit mijn fotoboek? Vanavond roei ik het gewoon met wortel en tak uit.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat gewoon op een drafje de wijk door
Stel je maar gewoon voor dat BZN je op de hielen zit om een liedje voor je te zingen!
Ik had hem ook.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:29 schreef es70 het volgende:
PatrickO waarschuwde toch gisteren voor vage mailtjes van mensen uit je lijst? Laat ik er nou uitgerekend 1 van hem krijgen. Een fw. berichtje over een betere huid en dunnere dijen....
Idd. Niet openen dus?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:29 schreef es70 het volgende:
PatrickO waarschuwde toch gisteren voor vage mailtjes van mensen uit je lijst? Laat ik er nou uitgerekend 1 van hem krijgen. Een fw. berichtje over een betere huid en dunnere dijen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |