Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:36 schreef Troel het volgende:
Ik kruip mijn bed in.
Toch ongezellig als Fles er niet is
Truste Shreeverquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:40 schreef Shreever het volgende:
Slaap lekker alvast iedereen die binnen nu en een uur gaat slapen
geen zin om het telkens te herhalen hoor![]()
Ben je al weg Troel?quote:
Dude niet suffert! Over Troel heb ik inmiddels mijn twijfelsquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Ok, ik begrijp dus dat Troel en dude echt zwanger zijn?(ik lees niet echt terug)
Gefeliciteerd dan!
Doeiii, en welterusten D.Rosequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja maar....en je zei.....en die in bad...... en nu...en en......
*teleurgesteld afdruipt
tot morgen allemaal
B
Oh Dude, als je dit terugleest, en je bent niet zwanger.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude niet suffert! Over Troel heb ik inmiddels mijn twijfels![]()
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:49 schreef es70 het volgende:
Kennelijk zijn alleen wij er nog Sander. Maar jij gaat zeker ook slapen
* Shreever verstopt zichquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Niemand meer die ik kan bezwangeren of zo.
niet in mijn richting mikken danquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik bijzonder lenig, atletisch, en kerngezond zaad.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:13 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar nu ben ik echt slapen.
Houdoe!
Mocht het anders wel dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
niet in mijn richting mikken dan![]()
waarom loopt dat beest los ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:29 schreef AMD64 het volgende:
En heb nu weer de hamster gepakt.
het is de RayBan Predator, kun je kopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die zonnebril zou ik voor het ogenblik goed kunnen gebruiken
Goeiemorgen D.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude niet suffert! Over Troel heb ik inmiddels mijn twijfels![]()
Kun je nu mooi zeggen ja nu ik al een idee had voor een cadeauquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:39 schreef Troel het volgende:
[..]Ik ben niet zwanger hoor... 't is een wat uit de hand gelopen geintje wat hier op het forum gepost is
tja als roddels zich eenmaal verspreidenquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:39 schreef Troel het volgende:
[..]Ik ben niet zwanger hoor... 't is een wat uit de hand gelopen geintje wat hier op het forum gepost is
terwijl in de chat allang duidelijk was dat het niet het geval was. Tja, en als het dan in een ander kanaal gezegd wordt, dan weten die mensen niet dat er verhalen aan vooraf gegaan zijn en dan neemt men dat gewoon aan.
goeiemorgen fles, niet goed geslapen??quote:
goeiemorgen buzzerquote:
Kan nou bepaald niet zeggen dat ik me geweldig voelquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:09 schreef JPM01 het volgende:
[..]
goeiemorgen fles, niet goed geslapen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |