de griep komt er weer aan..., gelukkig dat ik het al gehad hebquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou bepaald niet zeggen dat ik me geweldig voel
Lievquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je nu mooi zeggen ja nu ik al een idee had voor een cadeau![]()
Ach ja... Als ik echt zwanger geweest zou zijn had ik het zelf wel uitgejubeld enzo. Of doodgezwegen. Maar dan hadden jullie het uiteindelijk wel van mijzelf gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:05 schreef JPM01 het volgende:
[..]
tja als roddels zich eenmaal verspreiden![]()
Beetje ziekig?quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou bepaald niet zeggen dat ik me geweldig voel
Hoi Troelquote:
ja, ik werd alleen weer belachelijk vroeg mijn nest uitgetimmerd door de burenquote:
Hoi buzzerquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:54 schreef buzzer het volgende:
goedemorgen Troel (sixtetslet) en MutZ
Ik ken het... OM half 8 riep mijn moeder mijn vader uit bed. En mij dus ook. EN toen draaide ik me nog een keer om en toen werd ik om half 9 wakker omdat de buren aan het zagen zijn met een motorzaag.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik werd alleen weer belachelijk vroeg mijn nest uitgetimmerd door de buren(nieuwe vloer)
hoi Mutz, gaat het een beetje met je ?quote:
Alles zit muurvast... Krijg geen centimeter beweging in m'n schouders...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Mutz, gaat het een beetje met je ?
Hoi lieverdquote:
Helpt een massage?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alles zit muurvast... Krijg geen centimeter beweging in m'n schouders...
Owww, da's minderquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alles zit muurvast... Krijg geen centimeter beweging in m'n schouders...
Dat zou wel helpen ja...quote:
Je woont zeker niet hier in de buurt of wel?quote:
En dan het leukste van het verhaal... Ik moet zo naar het revalidatiecentrum... Er is hier niemand thuis... Hoe gaat MutZ haarzelf aankleden??quote:
Nee, ik woon midden in de randstad...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Je woont zeker niet hier in de buurt of wel?
pyjama aanlaten?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dan het leukste van het verhaal... Ik moet zo naar het revalidatiecentrum... Er is hier niemand thuis... Hoe gaat MutZ haarzelf aankleden??
Dat is wel ver weg hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, ik woon midden in de randstad...
Oei, dat wordt een lastig verhaal......quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dan het leukste van het verhaal... Ik moet zo naar het revalidatiecentrum... Er is hier niemand thuis... Hoe gaat MutZ haarzelf aankleden??
Ik zie mezelf al in de trein zitten met een pyamaquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
pyjama aanlaten?
Kun je er wel zelf komen dan?
nee dat lijkt me geen strak plan.....quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al in de trein zitten met een pyama
Ik ga dus met het openbaar vervoer...
mogguh AMDquote:
Ik ben weer net op tijd zie ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nergens. Helaasch!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:25 schreef es70 het volgende:
Hallo, hallo. PatrickO misschien ook ergens gesignaleerd?
Hij is mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja ik heb nog even een tanka gemaakt. Of nou ja, 3 eigenlijk, mag dat ook?
De marionet
kijk hem toch eens vrolijk zijn
handjes, voetjes, hoofd,
geregeerd door vijf touwtjes
zonder eigen willetje
De marionet
voert gedwee zijn taken uit
als de baas dat wil.
Eigenlijk wel triest, maar ja
de mensen vinden het leuk.
De marionet
kan er ook niet veel aan doen
de mensen lachen.
Triester dan die houten pop
is de houten-poppenist.
die ondretse is mooi, die middelste zou ik nog een beetje verbouwen...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja ik heb nog even een tanka gemaakt. Of nou ja, 3 eigenlijk, mag dat ook?
De marionet
kijk hem toch eens vrolijk zijn
handjes, voetjes, hoofd,
geregeerd door vijf touwtjes
zonder eigen willetje
De marionet
voert gedwee zijn taken uit
als de baas dat wil.
Eigenlijk wel triest, maar ja
de mensen vinden het leuk.
De marionet
kan er ook niet veel aan doen