Alleen weet je niet hoe je de naam van je favo auto speltquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef Dutching het volgende:
heb gereden in :golf 1.6cl, opel gsi 2.0 16v, bmw 318I
rij nu in:opel gsi 2.0 , opel tigra 1.4 16v optic
wil graag rijden in: subaro impreza gt turbo
pfff een typfoutje als je weet wat ik bedoel dan is het toch goedquote:Op maandag 14 februari 2005 17:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Alleen weet je niet hoe je de naam van je favo auto spelt![]()
typ: Subaru Impreza![]()
Masterlijk, jij heb al in een nog uit te komen type Golf TDI geredenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:16 schreef The_Dogfather het volgende:
Onderstaande wagens zijn niet allemaal in mijn bezit geweest maar ook van familie en collega's
Familie
BMW 745I executive uit 2004
BMW 530i executive uit 2000
BMW 528i executive uit 1996
BMW524TD uit 1989 <---- deze rijd ik nu nogsteeds heerlijke wagen!
Volvo 440 GL 1.8 uit 1994
collega's en co
Golf VI TDI rooie di
Audi A 3 TDI rooie di
Passat station TDI rooie di
Leenwagens (SCHIJTbakken)
Mishubitshi spacewagon 1.8
SMART automaatje
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Masterlijk, jij heb al in een nog uit te komen type Golf TDI gereden![]()
golf IV danquote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Masterlijk, jij heb al in een nog uit te komen type Golf TDI gereden![]()
Die huppelepup uitvoering is zeker super!quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef renz0r het volgende:
Mercedes SLK 'huppelepup'
Rijdt ik nog steeds in, is mijn autoquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef -calimero- het volgende:
Leopard 2A6 47.6L (main battle tank)
[afbeelding]
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Dieselquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een motorinhoud. Wat voor een verbruik heeft zoiets nou?
GOD-DAMNquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:59 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Diesel
op de weg, constante snelheid,... 3 liter op 1 km
in zwaar terrein,........................... 8+ liter op 1 km
stationair,.......................................12,5 liter per uur
tank inhoud,....................................+/- 1500 liter Diesel
Motor rijdt trouwens ook (tijdelijk) op andere vloeibare brandstof indien nodig.
Motor is een MTU MB 873
V 12 47,6 L 4 takt voorkamer injectie
twin-turbo en intercooler.
max vermogen 1500 PK @ 2600 TPM (onbegrenst 3000+ PK)
max koppel 4700 Nm. @ 1600 TPM
copressie 22:1
boring x slag: 170mm x 175mm
110 liter olie
160 liter koel vloeistof
dynamo levert 20 kW.
Voltage 24 v.
(MTU = dochter onderneming van Mercedes)
Holy...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:35 schreef -calimero- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie relatief weinig verschillen met de WW2 motoren van een aantal vliegtuigen. De capaciteit is iets groter en het zijn multifuels, maar voor de rest.... Kijk maar eens naar de Pratt & Whitney Double Wasp: dubbelrij stermotor, 46 Liter, 18 cilinders, mechanische injectie, max RPM 2800, 2400 PK tegen het eind van de oorlog.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:59 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Diesel
op de weg, constante snelheid,... 3 liter op 1 km
in zwaar terrein,........................... 8+ liter op 1 km
stationair,.......................................12,5 liter per uur
tank inhoud,....................................+/- 1500 liter Diesel
Motor rijdt trouwens ook (tijdelijk) op andere vloeibare brandstof indien nodig.
Motor is een MTU MB 873
V 12 47,6 L 4 takt voorkamer injectie
twin-turbo en intercooler.
max vermogen 1500 PK @ 2600 TPM (onbegrenst 3000+ PK)
max koppel 4700 Nm. @ 1600 TPM
copressie 22:1
boring x slag: 170mm x 175mm
110 liter olie
160 liter koel vloeistof
dynamo levert 20 kW.
Voltage 24 v.
(MTU = dochter onderneming van Mercedes)
Het is ook niet de bedoeling dat je ermee gaat dragracenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 04:51 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik zie relatief weinig verschillen met de WW2 motoren van een aantal vliegtuigen. De capaciteit is iets groter en het zijn multifuels, maar voor de rest.... Kijk maar eens naar de Pratt & Whitney Double Wasp: dubbelrij stermotor, 46 Liter, 18 cilinders, mechanische injectie, max RPM 2800, 2400 PK tegen het eind van de oorlog.
Als je de T16S met redbox gereden hebt, dan doe je direct je eigen 900i aan de kantquote:Op maandag 14 februari 2005 18:23 schreef Oosthoek het volgende:
Rijd nu een Saab 900i uit 86. Rijdt heerlijk maar zou graag eens een T16S met rode APC uitproberen.
Hydrostaat?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:43 schreef Alcyone het volgende:
Overigens wel echt een bruut blok natuurlijk. Misschien moeten we maar eens een topic wijden speciaal aan motoren groter dan 20 liter. Die Leopard is ook een hydrostaat zeker?
Wat voor automotor gebruikt ie om gestart te worden, of doen ze dat niet meer zo vandaag de dag?
Dat bestaat niet.quote:
Je bedoeld hier toch niet mee te zeggen dat je een 306 niet goed vind rijden hequote:Op woensdag 16 februari 2005 00:16 schreef Giem het volgende:
Gereden
Een 306 als lesauto en nooit meer een peugeot..
Alfa 146 1.4
Opel Astra 1.6
Nu een Opel Carsa Sport 1.4
Willen rijden is natuurlijk een Ferrari F430 of een 360 Modena.
Ja ik kon mijn poten niet kwijt in die 306. Zat de hele tijd met mijn tenen tegen de boven kant van de bekleding aan met het gas geven en koppelen. (en ik heb mijn hak wel op de grond. En heb maar maar 47)quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoeld hier toch niet mee te zeggen dat je een 306 niet goed vind rijden he![]()
Aha...ik rijd een 1.8 benzine en dat wil wel hoor!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ik kon mijn poten niet kwijt in die 306. Zat de hele tijd met mijn tenen tegen de boven kant van de bekleding aan met het gas geven en koppelen. (en ik heb mijn hak wel op de grond. En heb maar maar 47)
En de auto kon hoogsten 130 met de wind in de rug. We reden een keer in z'n 5 tegen de wind in en hij ging gewoon van 125 terug lopen naar 100. Moest hem weer in z'n 4 zetten om naar de 120 te komen.Er lag een 1.9 diezel in.
Jemig wat een trage bak was dat zeg. Nee echt nooit weer zo'n auto
Verder ook nog wel een :quote:Biturbo Tuningkit 3.0
Novitec V6 3.0 24V Biturbo mit 232 kW (316 PS)
Basismotor: 3,0 V6 24V 166 kW (226 PS) bis Bj. 11.00.
heb je in gereden? Of wil je?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Wiesmann GT
http://msn.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3187
F430.... pikvocht vergeleken met de Enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:02 schreef F430 het volgende:
Pagani Zonda
het lompste aftreksel van de enzo
Ik ben pas 16, zal het nog 2 jaar met mijn tomos moeten doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
heb je in gereden? Of wil je?
![]()
Hey en ik heb in jouw dochter geredenquote:Op zondag 27 februari 2005 12:23 schreef mijndochters het volgende:
mijndochters rijdt in een omega uit 1996
op een driewielerquote:Waar heb je in gereden
niet meer op een driewielerquote:waar rij je in
het liefst weer op mijn op mijn trouwe driewieler8)7quote:waarwil je in rijden?
Neem je wel rijlessen dan Brunette? Of durf je dat niet zo goed?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 03:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
op een driewieler
[..]
niet meer op een driewieler
[..]
het liefst weer op mijn op mijn trouwe driewieler8)7
Vrouwen en auto's , do you get it?![]()
![]()
tuurlijk wel, ik mocht vroeger zelfs alvast oefenen met de auto van mijn pa.*)quote:
foto'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:08 schreef Furb het volgende:
ik rijd nu in een Mazda RX-7 FC3s![]()
1300cc wankel turbo met 200pk , 265 Nmop de achterwielen
![]()
Ja, das wel leuk jahquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:16 schreef ondeugend het volgende:
Dat staat allemaal al ergens in een ander topic. Wat overblijft is de vraag waar ik in wil rijden.
Eigenlijk best wel een tank !.
hier een paar op speciaal verzoekquote:
Ik hoop voor je dat je een grapje maakt anders ben je zoooo raar bekrompen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:16 schreef Sylvana het volgende:
De enige auto waar ik in heb gereden/ in rijdt is een BMW 316i, dat is mijn lesauto namelijk
En waar ik nog in wil rijden, tja, maakt me niet zo heel veel uit, als het maar een Duitse wagen is
Haha, nee ik maak geen grapje, ik ben gewoon gek op Duitse wagensquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een grapje maakt anders ben je zoooo raar bekrompen.
hahaha, ik zou mijn ouders zo'n beetje vermoorden als ze een vette auto hadden waar ik niet in mocht rijden. waarom niet????quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:52 schreef Beaker het volgende:
Heb een peugeot 205 uit 1989
Heb nu een Renault 4L en een Alfa 147
Krijgen 20 juli onze nieuwe auto, de PT Cruiser van Chrysler
Mijn vader heeft de Chrysler Crossfire en daar zou ik best is in willen rijden, maar dat mag niet![]()
Nope, lekker goedkoop rijden als student. Wachtte op een partij inruil 340 / 360 bij de dealer en koos dan de beste uit net nadat de handelaar een totaalprijs voor de partij had gemaakt. Betaalde dan de gemiddelde prijs voor de beste uit het rijtje... Bij thuiskomst A4-tje achter het raam met TE KOOP en weer een tijdje voor weinig rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Volvo freak?
Hij vertrouwd mijn rijstijl niet denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef GWD het volgende:
[..]
hahaha, ik zou mijn ouders zo'n beetje vermoorden als ze een vette auto hadden waar ik niet in mocht rijden. waarom niet????
Zou vet zijn, ben ook benieuwd! Lijkt me alleen wel sterk....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
Is dat een orginele 550 Speedster??
Wat is hier M3 aan uitgevoerd?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef metallicattim het volgende:
ik krijg waarschijnlijk binnenkort mn eerste auto, kga er zaterdag naar kijken
tis een BMW 316i met een 1.8 M40 motor en is gedeeltelijk M3 uitgevoerd, zoals de bumpers.
[afbeelding]
....
die porsche is echt ultiemquote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:47 schreef Don_Tom het volgende:
Waar ik allemaal "wel eens" in gereden heb vind ik niet echt boeiend, en is te veel om op te noemen.
Waar ik momenteel in rij:
zo eentje (sinds kort):
[afbeelding]
en zo eentje::
[afbeelding]
Thanks, en het is dus "porsche" in plaats van porschequote:
kerel ik zie geen verschil in porsche en porschequote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:56 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Thanks, en het is dus "porsche" in plaats van porsche
Als het weer zo blijft zul je me wel eens langs zien cruisen in Nijmegen
Alsof je daarmee ook maar één bocht doorkomt naast een Enzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef GWD het volgende:
- Edit 2 -
En waar ik graag in zou willen rijden is in een echte 7.2L V8 Dodge Charger (die ik van de zomer ga aanschaffen en van wat extra PK's en NM ga voorzien, daaaaaag Ferrari Enzo
ow, ik snapte hem ook al niet. Blijft een mooi ding, eens opletten of ik hem in Nijmegen zie rijden danquote:Op zondag 27 maart 2005 03:26 schreef Don_Tom het volgende:
Het verschil zit in de aanhalingstekens
Het is een replicaatje dus mag eigenlijk geen porsche heten, vandaar "porsche" snappie?
[afbeelding]
Scheelt maar 0.2 seconden hoor... 6.3 van Forrester tegen 6.5 seconden van de 330i...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:56 schreef roadronner het volgende:
Ik heb in een hyundai pony 1.5L uit '87 gereden (72pk, vierbak). Daarna kwam een Citroën AX 1.1i 60pk uit '95. Lekker vlot omdat ie nog geen 700kg woog. Nu even autoloos, maar ik wil gaan voor de Subaru Forester 2.5XT. Nu zul je denken: WAT! Zo'n achterlijke jeep! Maar ik kan je vertellen dat bij stoplichtsprintjes bijv. een 330i jou niet bij zal kunnen houden
Dat kan toch nooit...? De nieuwe Golf gti zit in 7.2 aan de 100, met een 200 pk motor. Dus denk dat er iets niet klopt met die Forrester...quote:Op woensdag 30 maart 2005 03:33 schreef yup het volgende:
[..]
Scheelt maar 0.2 seconden hoor... 6.3 van Forrester tegen 6.5 seconden van de 330i...
En na de 100 krijgt de 330i ZEKER een voorsprong, want betere aerodynamica, EN meer pk's EN geen 4x4 (geen hoge aandrijfverliezen van 4x4 dus).
Bij de weg: 1420 kilo, en 210 pk? En daarna in 6.3 seconden naar de 100Daar klopt iets niet van...
waarom niet? mijn supra weegt 1600kg, heeft stock 235pk en gaat ook in 6,5s naar de 100quote:Op woensdag 30 maart 2005 03:33 schreef yup het volgende:
[..]
Bij de weg: 1420 kilo, en 210 pk? En daarna in 6.3 seconden naar de 100Daar klopt iets niet van...
Ohw jeej, ik detecteer een Citroen rijderquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Uh gereden in veel karretjes. Huidige is Citroën BX
Wil nog rijden in:
Citroën 2CV![]()
Citroën DS![]()
Citroën SM![]()
Citroën GS
Citroën CX (2.5 GTI Turbo)
Citroën XM
Citroën Xantia
Citroën Xsara
Citroën C2
Citroën C4 coupé
Oja, Citroën Visa lijkt me ook wel eens leuk![]()
Oh en Lambo Countach (neefje van de BX) wil ik nog wel eens in rijden en de Diablo
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Go0s het volgende:
[..]
Ohw jeej, ik detecteer een Citroen rijder
2CV r0xten een C4 Coupe helemaal. Wat is dat een vet mooie wagen zeg
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Citroën Visa is niets aan.. komt nieteens fatsoenlijk vooruit.. (ouders hebben er 1 gehad.. een 1.1 geloof ik..)
K*T..... geen goede site kennelijk....quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:52 schreef nicket84 het volgende:
Die auto is wel heeeeel erg wit.... Of is hij nou onzichtbaar.... :S
Ok leuk!! ja!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Dit wordt mijn volgende auto!!! Ik weet het zeker :-) althans dat hoop ik
[afbeelding]
Thanksquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
Zullen we in dit topic verder gaan? Waar heb je in gereden/ rij je in/ wil je in rijden?
Anders houden we 10000 van deze topics tegelijk open.
Ik vraag wel of deze gemerged kan worden.
Vragen en opmerkingen kunnen in het sticky feedbacktopic.
dan stap je in die wagen en blaas je wegquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil graag is een keer rijden in de TT roadster van me pa
Niet omdat het zo'n mooi auto is maar omdat het een open 4wiel aangedreven cabrio Met een turbo is
zoiets ben ik al tijden van plan maar de uitvoering ligt toch iets moeilijkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan stap je in die wagen en blaas je weg![]()
mag je niet van je pa?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zoiets ben ik al tijden van plan maar de uitvoering ligt toch iets moeilijker
of eigenlijk de consequenties die er aan hangen
Gewoon doen en dan niet geflitst wordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zoiets ben ik al tijden van plan maar de uitvoering ligt toch iets moeilijker
of eigenlijk de consequenties die er aan hangen
Heb jij nu 4 auto's? Of hoe zit dat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:47 schreef Blackeagle het volgende:
[afbeelding]
BMW 525D
Gaat overigens best lekker op de autobahn
[afbeelding]
[afbeelding]
Volvo S80
[afbeelding]
Audi A4
En voor ik in Duitsland ben gaan wonen :
[afbeelding]
Vw Golf Gti
Heb alleen de foto van de nieuwe 320D niet bij me maar die post ik morgen ff.
Joh echt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:37 schreef Blackeagle het volgende:
nee gehuurd of geleend.
Het gaat hierom wat je gereden hebt.
Een Landcruiser 100?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:10 schreef von_manstein het volgende:
Ik heb 5 jaar in zo veel verschillende lease auto's gereden formaat VW Passat.
Wil nu een Toyota Landcruiser kopen.
Alleen al de wegenbelasting voor die motor.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:58 schreef yup het volgende:
[..]
Holy...![]()
Die motor zou ik wel in auto willen zien, krijgt de betekenis "turbodiesel" opeens een heel andere wending
woarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:37 schreef Rekkie het volgende:
En hier verder!!!
Fijne auto heb i.v.m. auto van de zaak helaas mijn 9-3 verkocht. Voor mijn schat had ik een 900 NG Carlsson uit '97quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Saabmobiel het volgende:
Op dit moment een Saab 900 NG 2.0 130pk uit 1997.
[afbeelding]
Yeah! ik rij er nu een jaar in en het is een echte rijdersauto. Beetje te weinig pk's en geen turbo maar ach.. hij brengt me waar ik weze wil!. Een Carlsson ingeruild voor een Golf..?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fijne auto heb i.v.m. auto van de zaak helaas mijn 9-3 verkocht. Voor mijn schat had ik een 900 NG Carlsson uit '97
Net verkocht en een jonge Golf met 50.000 km voor haar gekocht i.v.m. met het kostenvoordeel.
Veel plezier met je mooie Saab
Wat is je punt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:25 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het vorige topic is ook gemerged met Waar heb je in gereden/ rij je in/ wil je in rijden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
Wat de bedoeling is van dit topic, laten zien wat voor auto je bezit enrijdt, dus niet de auto van je oom, vader, moeder, buurman, of een auto waar je een keer in gereden hebt, maar je eigen auto
k parkeer auto's en haal ze weer op voor n hotel dus...helaas geen lange afstand maar goed kan dr toch in rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
"Tuurlijk"
Ooo op die manierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:35 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
k parkeer auto's en haal ze weer op voor n hotel dus...helaas geen lange afstand maar goed kan dr toch in rijden
Van harte! Ik neem aan dat je op dit moment foto's aan het plaatsen bent in het Citroën draadje???quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:58 schreef Alcyone het volgende:
CX 2200 Pallas 1976 (gisteren gekocht)
Had de camera niet bij mequote:Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef patje74 het volgende:
[..]
Van harte! Ik neem aan dat je op dit moment foto's aan het plaatsen bent in het Citroën draadje???
Whehehe, zo'n grote passat? Kep er wel eens in meegereden wel een goeie auto en ook veel opties (omdat ze die dingen anders niet gesleten krijgen haha).quote:Op maandag 14 februari 2005 18:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik zou heel graag eens in een Volkswagen Pheaton V10 5.0 TDI 4motion 4zits automaat willen rijden. Sterker nog: het is mijn droomauto!
Primera is idd ergondergewardeerd, en rijdt met die M6 bak heerlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef itsalex het volgende:
Als ik zelf niet voor een Mazda 2 had gekozen had ik gekozen voor dezelfde auto als mijn vader. De Primera M6 Sport Plus versie. Ik vind automaat gewoon het lekkerste rijden.
Wat een geweldige auto. Zit er ook nog een beetje power in of is het allemaal standaard klassiek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Ahura het volgende:
Pfff dan had deze topic beter gesloten kunnen worden. Die andere deel 6 liep een stuk beter.. nou vooruit:
Mazda 929 S 1.8 Hardtop '78.
Info, meer foto's en weblog: http://www.mazda-madness.nl/webmaster.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja geef de auto maar de schuldquote:Op zondag 11 september 2005 13:13 schreef Pumatje het volgende:
Gisteren de hele dag in een Porsche 944 turbo rondgereden, om 11 uur 's nachts een 360 gedraaid op het veldmaarschalk montgomery laan in Eindhoven per ongeluk, nat weer. achterwiel aandrijving.. toen knalde er achterop iemand tegen me aan..
Maar ik vind ze maar ruk, enigeleuke is dat alles leder is enzo, en de zitpositie.
UBERGEILE BAK MAN ! ! !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Ahura het volgende:
Pfff dan had deze topic beter gesloten kunnen worden. Die andere deel 6 liep een stuk beter.. nou vooruit:
Mazda 929 S 1.8 Hardtop '78.
Info, meer foto's en weblog: http://www.mazda-madness.nl/webmaster.htm
~sloot foto's~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |