Het vorige topic is ook gemerged met Waar heb je in gereden/ rij je in/ wil je in rijden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
Wat de bedoeling is van dit topic, laten zien wat voor auto je bezit enrijdt, dus niet de auto van je oom, vader, moeder, buurman, of een auto waar je een keer in gereden hebt, maar je eigen auto
k parkeer auto's en haal ze weer op voor n hotel dus...helaas geen lange afstand maar goed kan dr toch in rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
"Tuurlijk"
Ooo op die manierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:35 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
k parkeer auto's en haal ze weer op voor n hotel dus...helaas geen lange afstand maar goed kan dr toch in rijden
Van harte! Ik neem aan dat je op dit moment foto's aan het plaatsen bent in het Citroën draadje???quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:58 schreef Alcyone het volgende:
CX 2200 Pallas 1976 (gisteren gekocht)
Had de camera niet bij mequote:Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef patje74 het volgende:
[..]
Van harte! Ik neem aan dat je op dit moment foto's aan het plaatsen bent in het Citroën draadje???
Whehehe, zo'n grote passat? Kep er wel eens in meegereden wel een goeie auto en ook veel opties (omdat ze die dingen anders niet gesleten krijgen haha).quote:Op maandag 14 februari 2005 18:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik zou heel graag eens in een Volkswagen Pheaton V10 5.0 TDI 4motion 4zits automaat willen rijden. Sterker nog: het is mijn droomauto!
Primera is idd ergondergewardeerd, en rijdt met die M6 bak heerlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef itsalex het volgende:
Als ik zelf niet voor een Mazda 2 had gekozen had ik gekozen voor dezelfde auto als mijn vader. De Primera M6 Sport Plus versie. Ik vind automaat gewoon het lekkerste rijden.
Wat een geweldige auto. Zit er ook nog een beetje power in of is het allemaal standaard klassiek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Ahura het volgende:
Pfff dan had deze topic beter gesloten kunnen worden. Die andere deel 6 liep een stuk beter.. nou vooruit:
Mazda 929 S 1.8 Hardtop '78.
Info, meer foto's en weblog: http://www.mazda-madness.nl/webmaster.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja geef de auto maar de schuldquote:Op zondag 11 september 2005 13:13 schreef Pumatje het volgende:
Gisteren de hele dag in een Porsche 944 turbo rondgereden, om 11 uur 's nachts een 360 gedraaid op het veldmaarschalk montgomery laan in Eindhoven per ongeluk, nat weer. achterwiel aandrijving.. toen knalde er achterop iemand tegen me aan..
Maar ik vind ze maar ruk, enigeleuke is dat alles leder is enzo, en de zitpositie.
UBERGEILE BAK MAN ! ! !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Ahura het volgende:
Pfff dan had deze topic beter gesloten kunnen worden. Die andere deel 6 liep een stuk beter.. nou vooruit:
Mazda 929 S 1.8 Hardtop '78.
Info, meer foto's en weblog: http://www.mazda-madness.nl/webmaster.htm
~sloot foto's~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |