Alleen weet je niet hoe je de naam van je favo auto speltquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef Dutching het volgende:
heb gereden in :golf 1.6cl, opel gsi 2.0 16v, bmw 318I
rij nu in:opel gsi 2.0 , opel tigra 1.4 16v optic
wil graag rijden in: subaro impreza gt turbo
pfff een typfoutje als je weet wat ik bedoel dan is het toch goedquote:Op maandag 14 februari 2005 17:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Alleen weet je niet hoe je de naam van je favo auto spelt![]()
typ: Subaru Impreza![]()
Masterlijk, jij heb al in een nog uit te komen type Golf TDI geredenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:16 schreef The_Dogfather het volgende:
Onderstaande wagens zijn niet allemaal in mijn bezit geweest maar ook van familie en collega's
Familie
BMW 745I executive uit 2004
BMW 530i executive uit 2000
BMW 528i executive uit 1996
BMW524TD uit 1989 <---- deze rijd ik nu nogsteeds heerlijke wagen!
Volvo 440 GL 1.8 uit 1994
collega's en co
Golf VI TDI rooie di
Audi A 3 TDI rooie di
Passat station TDI rooie di
Leenwagens (SCHIJTbakken)
Mishubitshi spacewagon 1.8
SMART automaatje
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Masterlijk, jij heb al in een nog uit te komen type Golf TDI gereden![]()
golf IV danquote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Masterlijk, jij heb al in een nog uit te komen type Golf TDI gereden![]()
Die huppelepup uitvoering is zeker super!quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef renz0r het volgende:
Mercedes SLK 'huppelepup'
Rijdt ik nog steeds in, is mijn autoquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef -calimero- het volgende:
Leopard 2A6 47.6L (main battle tank)
[afbeelding]
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Dieselquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een motorinhoud. Wat voor een verbruik heeft zoiets nou?
GOD-DAMNquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:59 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Diesel
op de weg, constante snelheid,... 3 liter op 1 km
in zwaar terrein,........................... 8+ liter op 1 km
stationair,.......................................12,5 liter per uur
tank inhoud,....................................+/- 1500 liter Diesel
Motor rijdt trouwens ook (tijdelijk) op andere vloeibare brandstof indien nodig.
Motor is een MTU MB 873
V 12 47,6 L 4 takt voorkamer injectie
twin-turbo en intercooler.
max vermogen 1500 PK @ 2600 TPM (onbegrenst 3000+ PK)
max koppel 4700 Nm. @ 1600 TPM
copressie 22:1
boring x slag: 170mm x 175mm
110 liter olie
160 liter koel vloeistof
dynamo levert 20 kW.
Voltage 24 v.
(MTU = dochter onderneming van Mercedes)
Holy...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:35 schreef -calimero- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie relatief weinig verschillen met de WW2 motoren van een aantal vliegtuigen. De capaciteit is iets groter en het zijn multifuels, maar voor de rest.... Kijk maar eens naar de Pratt & Whitney Double Wasp: dubbelrij stermotor, 46 Liter, 18 cilinders, mechanische injectie, max RPM 2800, 2400 PK tegen het eind van de oorlog.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:59 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Diesel
op de weg, constante snelheid,... 3 liter op 1 km
in zwaar terrein,........................... 8+ liter op 1 km
stationair,.......................................12,5 liter per uur
tank inhoud,....................................+/- 1500 liter Diesel
Motor rijdt trouwens ook (tijdelijk) op andere vloeibare brandstof indien nodig.
Motor is een MTU MB 873
V 12 47,6 L 4 takt voorkamer injectie
twin-turbo en intercooler.
max vermogen 1500 PK @ 2600 TPM (onbegrenst 3000+ PK)
max koppel 4700 Nm. @ 1600 TPM
copressie 22:1
boring x slag: 170mm x 175mm
110 liter olie
160 liter koel vloeistof
dynamo levert 20 kW.
Voltage 24 v.
(MTU = dochter onderneming van Mercedes)
Het is ook niet de bedoeling dat je ermee gaat dragracenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 04:51 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik zie relatief weinig verschillen met de WW2 motoren van een aantal vliegtuigen. De capaciteit is iets groter en het zijn multifuels, maar voor de rest.... Kijk maar eens naar de Pratt & Whitney Double Wasp: dubbelrij stermotor, 46 Liter, 18 cilinders, mechanische injectie, max RPM 2800, 2400 PK tegen het eind van de oorlog.
Als je de T16S met redbox gereden hebt, dan doe je direct je eigen 900i aan de kantquote:Op maandag 14 februari 2005 18:23 schreef Oosthoek het volgende:
Rijd nu een Saab 900i uit 86. Rijdt heerlijk maar zou graag eens een T16S met rode APC uitproberen.
Hydrostaat?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:43 schreef Alcyone het volgende:
Overigens wel echt een bruut blok natuurlijk. Misschien moeten we maar eens een topic wijden speciaal aan motoren groter dan 20 liter. Die Leopard is ook een hydrostaat zeker?
Wat voor automotor gebruikt ie om gestart te worden, of doen ze dat niet meer zo vandaag de dag?
Dat bestaat niet.quote:
Je bedoeld hier toch niet mee te zeggen dat je een 306 niet goed vind rijden hequote:Op woensdag 16 februari 2005 00:16 schreef Giem het volgende:
Gereden
Een 306 als lesauto en nooit meer een peugeot..
Alfa 146 1.4
Opel Astra 1.6
Nu een Opel Carsa Sport 1.4
Willen rijden is natuurlijk een Ferrari F430 of een 360 Modena.
Ja ik kon mijn poten niet kwijt in die 306. Zat de hele tijd met mijn tenen tegen de boven kant van de bekleding aan met het gas geven en koppelen. (en ik heb mijn hak wel op de grond. En heb maar maar 47)quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoeld hier toch niet mee te zeggen dat je een 306 niet goed vind rijden he![]()
Aha...ik rijd een 1.8 benzine en dat wil wel hoor!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ik kon mijn poten niet kwijt in die 306. Zat de hele tijd met mijn tenen tegen de boven kant van de bekleding aan met het gas geven en koppelen. (en ik heb mijn hak wel op de grond. En heb maar maar 47)
En de auto kon hoogsten 130 met de wind in de rug. We reden een keer in z'n 5 tegen de wind in en hij ging gewoon van 125 terug lopen naar 100. Moest hem weer in z'n 4 zetten om naar de 120 te komen.Er lag een 1.9 diezel in.
Jemig wat een trage bak was dat zeg. Nee echt nooit weer zo'n auto
Verder ook nog wel een :quote:Biturbo Tuningkit 3.0
Novitec V6 3.0 24V Biturbo mit 232 kW (316 PS)
Basismotor: 3,0 V6 24V 166 kW (226 PS) bis Bj. 11.00.
heb je in gereden? Of wil je?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Wiesmann GT
http://msn.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3187
F430.... pikvocht vergeleken met de Enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:02 schreef F430 het volgende:
Pagani Zonda
het lompste aftreksel van de enzo
Ik ben pas 16, zal het nog 2 jaar met mijn tomos moeten doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
heb je in gereden? Of wil je?
![]()
Hey en ik heb in jouw dochter geredenquote:Op zondag 27 februari 2005 12:23 schreef mijndochters het volgende:
mijndochters rijdt in een omega uit 1996
op een driewielerquote:Waar heb je in gereden
niet meer op een driewielerquote:waar rij je in
het liefst weer op mijn op mijn trouwe driewieler8)7quote:waarwil je in rijden?
Neem je wel rijlessen dan Brunette? Of durf je dat niet zo goed?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 03:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
op een driewieler
[..]
niet meer op een driewieler
[..]
het liefst weer op mijn op mijn trouwe driewieler8)7
Vrouwen en auto's , do you get it?![]()
![]()
tuurlijk wel, ik mocht vroeger zelfs alvast oefenen met de auto van mijn pa.*)quote:
foto'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:08 schreef Furb het volgende:
ik rijd nu in een Mazda RX-7 FC3s![]()
1300cc wankel turbo met 200pk , 265 Nmop de achterwielen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |