Het blijft leuk dat die in elk topic terugkomt. Ben je er ook al achter wie de Baron in Het geheim van de schatkaart is?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:49 schreef Masegate het volgende:
Weet niet of het helemaal goed binnen deze opzet past, maar:
Ik ben er pas sinds kort achter dat vlugge Japie van Bassie & Adriaan, eigenlijk gewoon Bassie was!
Nee, maak me gek maak me gek....!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het blijft leuk dat die in elk topic terugkomt. Ben je er ook al achter wie de Baron in Het geheim van de schatkaart is?
Adriaan zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nee, maak me gek maak me gek....!
Yepquote:
Wonderer zal hoogstwaarschijnlijk wel een betere foto hebben, maar hier heb je alvast iets:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:02 schreef Masegate het volgende:
Ik wou net zeggen ja, want de Baron die ik voor me had was echt geen Adriaantjuh!!! he! Maar goed... toch grappig om te weten...
Heb je trouwes toevallig een foto van de baron door Adriaantjuh!!! vertolkt?
Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch Adriaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wonderer zal hoogstwaarschijnlijk wel een betere foto hebben, maar hier heb je alvast iets:
[afbeelding]
Dat wist ik al langer (niet helemaal zeker, maar vermoedde het wel). Volgens mij kun je bij de binnen-opnames door de raam naar buiten (naar de weg/het kruispunt) kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch AdriaanDie kamer waar hij in zit, is trouwens echt in het boevenhuis opgenomen, als een van de weinige locaties waar binnen en buiten hetzelfde is. Kwam ik ook pasgeleden pas achter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:34 schreef Blumchen het volgende:
Nou mijn vader had toen ik een jaar of 8 was mijn hoofd een keer in mijn eten geduwd omdat ik het niet zo lekker vond.. En ben er pas een jaartje achter dat het was omdat hij toen veel geld had verloren met gokken en zo zijn frustratie kwijt moest.. Ik begrijp het niet.. maar ben daar wel achter..
Mja, da was me niet meteen opgevallen nee...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch AdriaanDie kamer waar hij in zit, is trouwens echt in het boevenhuis opgenomen, als een van de weinige locaties waar binnen en buiten hetzelfde is. Kwam ik ook pasgeleden pas achter.
[afbeelding]
Een zelfde soort geval als een vriend van me (Ja, echt waar!!!) die tot ik het hem maar vertelde altijd "Bibelotheek" zei.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef petre86 het volgende:
ik zei altijd "vrouwelijke intutisie" ipv "vrouwelijke intuïtie" en daar lag je juffrouw in de 1e van het voortgezet ondewijs helemaal dubbel van.. en toen hed ik pas door wat er fout aan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |