abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:01:48 #1
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25045810
Deel 11!

Ik ben ietsje luier dan D . Rose, via deze link: Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 10
kun je het vorige deel zien en via een omweg dus ook de voorgaande delen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25045941
Shit, had ik net deze OP zitten maken....
quote:
Vorige deeltjes zijn: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Hier verder met o.a. het 'verstandskies'-mysterie .
pi_25046469
Dr zaten heel wat jaren tussen de ontdekking van m'n snikkel, en waar hij voor gebruikt kan worden.......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_25046634
Weet niet of het helemaal goed binnen deze opzet past, maar:

Ik ben er pas sinds kort achter dat vlugge Japie van Bassie & Adriaan, eigenlijk gewoon Bassie was!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:54:04 #5
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25046715
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:49 schreef Masegate het volgende:
Weet niet of het helemaal goed binnen deze opzet past, maar:

Ik ben er pas sinds kort achter dat vlugge Japie van Bassie & Adriaan, eigenlijk gewoon Bassie was!
Het blijft leuk dat die in elk topic terugkomt. Ben je er ook al achter wie de Baron in Het geheim van de schatkaart is?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25046840
ik verstond altijd als die papagaai in aladin zegt; HEB JE PINDA'S OP

maar het was dus; heb je het benauwd?

en daar kwam ik pas 3 weken geleden achter ofzo...
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_25046920
Dat GMTA 'Great Minds Think Alike' betekent en niet 'Give Me The Answer'. Vond het al niet logisch.
pi_25048713
Toen ik heel klein was (een jaar of vier) heb ik bedacht dat ik mijn communie wilde doen (ik ben niet gelovig en ook niet gedoopt) omdat ik dan cadeautjes zou krijgen. Ik heb dat stiekem gewenst tot ik een jaar of acht was, toen ik erachter kwam dat communie inhield dat je jezelf aan de kerk 'belooft' en dat sprak me toch niet echt aan.. Dan maar geen extra cadeautjes!
Mon 'en!
pi_25049106
ik heb tot dat ik zelf kon lezen en schrijven altijd gedacht dat t autonieuw was ipv oud en nieuw.... ik snapte al nooit waarom ze t autonieuw noemde....we kregen toch immers geen nieuwe auto.....
pi_25049472
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het blijft leuk dat die in elk topic terugkomt. Ben je er ook al achter wie de Baron in Het geheim van de schatkaart is?
Nee, maak me gek maak me gek....!
pi_25051110
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:11 schreef Masegate het volgende:

[..]

Nee, maak me gek maak me gek....!
Adriaan zelf .
  zaterdag 12 februari 2005 @ 01:45:24 #12
71919 wonderer
pi_25051176
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:41 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Adriaan zelf .
Yep

Maar dus alleen in deze serie, de rest is het Paul van Gorcum.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_25054420
Ik wou net zeggen ja, want de Baron die ik voor me had was echt geen Adriaantjuh!!! he! Maar goed... toch grappig om te weten...
Heb je trouwes toevallig een foto van de baron door Adriaantjuh!!! vertolkt?
pi_25057675
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:02 schreef Masegate het volgende:
Ik wou net zeggen ja, want de Baron die ik voor me had was echt geen Adriaantjuh!!! he! Maar goed... toch grappig om te weten...
Heb je trouwes toevallig een foto van de baron door Adriaantjuh!!! vertolkt?
Wonderer zal hoogstwaarschijnlijk wel een betere foto hebben, maar hier heb je alvast iets:

pi_25058084
Tot ik een jaar of zeven was dacht ik dat een dubbeltje hetzelfde als een tientje was (er stond immers 10 op) tot mijn zus zei dat ze ergens een tientje voor nodig had en ik enthousiast met mijn duppie aan kwam rennen die ze dan wel mocht lenen. Erg flauw dat ze allemaal opeens zo hard gingen lachen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:34:34 #16
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25058197
Nou mijn vader had toen ik een jaar of 8 was mijn hoofd een keer in mijn eten geduwd omdat ik het niet zo lekker vond.. En ben er pas een jaartje achter dat het was omdat hij toen veel geld had verloren met gokken en zo zijn frustratie kwijt moest.. Ik begrijp het niet.. maar ben daar wel achter..
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:56:25 #17
71919 wonderer
pi_25058502
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wonderer zal hoogstwaarschijnlijk wel een betere foto hebben, maar hier heb je alvast iets:

[afbeelding]
Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch Adriaan Die kamer waar hij in zit, is trouwens echt in het boevenhuis opgenomen, als een van de weinige locaties waar binnen en buiten hetzelfde is. Kwam ik ook pasgeleden pas achter.
pi_25058566
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch Adriaan Die kamer waar hij in zit, is trouwens echt in het boevenhuis opgenomen, als een van de weinige locaties waar binnen en buiten hetzelfde is. Kwam ik ook pasgeleden pas achter.
[afbeelding]
Dat wist ik al langer (niet helemaal zeker, maar vermoedde het wel). Volgens mij kun je bij de binnen-opnames door de raam naar buiten (naar de weg/het kruispunt) kijken.

Tis ook een top-locatie om te filmen natuurlijk. Een echte baronnen-villa met een mysterieus sfeertje .
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:21:47 #19
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25058802
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25058945
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:34 schreef Blumchen het volgende:
Nou mijn vader had toen ik een jaar of 8 was mijn hoofd een keer in mijn eten geduwd omdat ik het niet zo lekker vond.. En ben er pas een jaartje achter dat het was omdat hij toen veel geld had verloren met gokken en zo zijn frustratie kwijt moest.. Ik begrijp het niet.. maar ben daar wel achter..
  zaterdag 12 februari 2005 @ 18:26:29 #21
88233 Steve
Still the best.
pi_25059718
Ik las in het vorige topic ove rdie rode mapjes. Nu snap ik ook pas waar die lampjes voor zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25059760
Ik had ongeveer drie jaar geleden een geniale ingeving aangaande het alom bekende kleuterliedje "het regent, het regent, de pannetjes worden nat".
Die pannetjes.... dat zijn helemaal geen kookpannetjes.... Dat zijn dakpannen!

Ik vond het ook altijd zo onlogisch dat iemand zn kookpannetjes mee naar buiten zou nemen......
pi_25060056
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mja, da was me niet meteen opgevallen nee...
pi_25060896
ik zei altijd "vrouwelijke intutisie" ipv "vrouwelijke intuïtie" en daar lag je juffrouw in de 1e van het voortgezet ondewijs helemaal dubbel van.. en toen hed ik pas door wat er fout aan was
dag
pi_25061276
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef petre86 het volgende:
ik zei altijd "vrouwelijke intutisie" ipv "vrouwelijke intuïtie" en daar lag je juffrouw in de 1e van het voortgezet ondewijs helemaal dubbel van.. en toen hed ik pas door wat er fout aan was
Een zelfde soort geval als een vriend van me (Ja, echt waar!!!) die tot ik het hem maar vertelde altijd "Bibelotheek" zei..... Komt zo stom over op proefwerken, werkstukken en in 5VWO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')