Zoek............eerst.................volgende.......................trein.....................nooit...................quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:59 schreef Karzeuler het volgende:
een hoop gezeur
En wat is jullie ervaring hiermee?
Ja maar die gasten komen meestal op het tijdstip dat ik lig uit te rusten van mijn werk op de treinquote:Op donderdag 10 februari 2005 03:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoek............eerst.................volgende.......................trein.....................nooit...................
meer...........................last.........................van.........................jehova's.....................................
Wat is de klach dat? Zijn bel is stuk, zijn baas begrijpt dat niet maar hij is er blij mee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 07:32 schreef Dirkh het volgende:
Trapje naar KLB
Goeiesmorgesquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:50 schreef smash789 het volgende:
Dit verhaal gaat echt nergens over. Wat een vage gast die TS.
Drank mag nooit een excuus zijn knullemansquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:28 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Goeiesmorges
ik ben weer wakker
ja had gisteravond beetje gezellig zitte drinken en toen ik thuis kwam en achter me pc zat, kwamen er beetje vage dingfen uit'
vandaar
Maar hij stemt wel de TegenPartij!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:50 schreef smash789 het volgende:
Dit verhaal gaat echt nergens over. Wat een vage gast die TS.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:37 schreef Berkery het volgende:
Wij hebben een sticker op de deur: Bloeddonoren doen het voor een prikkie, en nooit jehovah's.
Dat heb ik echt nooit grappig gevonden. Sorry.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:52 schreef Djekko het volgende:
'Ik kom de leer van Christus brengen.' Ik zeej 'zet em maar achter in et schuurke!'
Ferry van de Zaande, Jehavo Getuigen
![]()
Tilburgse humor he. Daar moet je van houdenquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit grappig gevonden. Sorry.![]()
Er zijn weinig dingen irritanter dan Jehova's getuigen, maar iemand die filmquote's verkeerd citeert is er zeker een vanquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:16 schreef Dophertje het volgende:
Ik grijp dan altijd naar mijn dubbelloops shotgun met afgezaagde loop, laad hem met een hand met een krachtige op-en-neer beweging door, toon hem en zeg dan tegen hen die voor de deur staan:
" Behold.. My Boomstick"
Of een stapeltje citroenfoldertjes.. je moest ze eens zien rennen
Jajaquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen irritanter dan Jehova's getuigen maar iemand die filmquote's verkeerd citeert is er zeker een van
tis :
See this? This...Is my boomstick !
Maar je post er wel inquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Drank mag nooit een excuus zijn knullemans![]()
En inderdaad, wat een vaag baggertopic.
Kijk eindelijk iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 06:33 schreef buzzer het volgende:
Onze bel is ook stuk, en heeeeerlijk rustig is dat
Gedeelte van het verhaal komt geloofwaardig over.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:58 schreef klootje het volgende:
Ik heb ze een paar jaar terug op een zondagmorgen helemaal verrot gescholden en ook gezegd dat ze mijn adres op moesten schrijven en als ze nog 1x aan de deur komen ze het ziekenhuis in zouden gaan,nooit meer lastiggevallen,alleen een paar hele lange handgeschreven brieven daarna over dat ik door de duivel bezeten was en dat ze me konden redden.Ik zal wel op een zwarte lijst gezet zijn en naar de hel gaan.
JeHAVO getuige? "Ik kom U vertellen van een prachtige leerweg" ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:52 schreef Djekko het volgende:
..
Ferry van de Zaande, Jehavo Getuigen
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
'''Hallo meneer, ik heb een boodschap van god voor u''
"Oh, mooi, zet maar in de gang neer."
Ja die is goedquote:Op zondag 6 maart 2005 13:06 schreef Waxxer het volgende:
Oke, hier de gouden tip
Jehova's Getuigen mogen geen donor zijn en zelfs niks aannemen van een donor, dwz als iemand een ongeluk krijgt mag hij/zij geen bloed van iemand anders in zijn/haar lichaam. Wat bij mij geholpen heeft, is een foldertje van de Donor-stichting. Vroeger (best lang geleden hoor) had je van die folders met het logo erop, en daarboven de tekst heel groot: "Donor worden, dat doe je voor elkaar."
Ik knipte dat gedeelte uit en plakte het achter het raam bij de deur, en idd, ze kwamen weer, en liepen toen meteen de oprit af![]()
Je hoeft niet te schelden, je hoeft geen uitwegen te bedenken...
Ach, de Jehova's zul je er niet mee hebben. Die citeren gewoon een stukje door: "Als je in het huis niet welkom bent, sla dan het stof van je voeten en verlaat de stad. Maar waarschuw dat het koninkrijk Gods nabij is" Oftewel: zij hebben hun best gedaan, maar wee je gebeentequote:Op maandag 7 maart 2005 22:22 schreef Silentuz het volgende:
ik zeg gewoon heel kort:
Lucas 10, Vers 7:
auhm...
"Als je in een dorp komt, ga dan niet van het ene huis naar het andere, maar geniet van de gastvrijheid van het eerste huis.
En aangezien ik midden in het dorp woon heren/dames, verzoek ik u vriendelijk weg te gaan."
Werkt altijd
toch wel handig als je pa op het semenarie(of hoe je dat ook schrijft) heeft gezeten
weet wel hoe de rest gaat, en waar het op slaat, maar gewoon doen alsof je neus bloedquote:Op maandag 7 maart 2005 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ach, de Jehova's zul je er niet mee hebben. Die citeren gewoon een stukje door: "Als je in het huis niet welkom bent, sla dan het stof van je voeten en verlaat de stad. Maar waarschuw dat het koninkrijk Gods nabij is" Oftewel: zij hebben hun best gedaan, maar wee je gebeente
Bovendien snap je helemaal niet waar je citaat op slaat. Het gaat niet om het eerste huis van je dorp, maar het eerste huis waar zij naar binnen gaan. En dat kan ook midden in het dorp staan. Je pa heeft het seminarie zeker niet afgemaakt...? Kan ook bijna moeilijk anders, want dan had je hier niet gezeten
Ja joh, anders generaliseer je ffquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef Erick1985 het volgende:
Om de TS te antwoorden; Kan me inderdaad ook kapot ergeren aan deze lui. Ze zijn zogenaamd gelovig, maar achter je rug om zijn het de grootste stiekemerts en grootste huichelaars die er bestaan. Maar wel op zondagochtend om 10:00 uur vooraan in de kerk zitten... kutlui.
Beste grap tot nu toe in dit topicquote:Op zondag 6 maart 2005 00:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
JeHAVO getuige? "Ik kom U vertellen van een prachtige leerweg" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |