abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25017846
ik woon in een pand waar iedere bewoner 1 etage huurt.
We hebben een huisbaas die wel eens wat staat te klussen aan het gebouw. Meestal beperkt zich dat tot een verfkwastje hier en daar. Verder hebben we niet zo veel last van 'm.
Maar vandaag hoorde ik allerlei geromnmel en gestommel, en ik had zo het vermoeden dat dit niet een van de bewoners was, dus ik stak mijn hoofd buiten de deur.
Het bleek zowaar de huisbaas te zijn!
Hij vroeg mij zowaar meteen op de man af of mijn deurbel het wel deed.
Ik zei "neen!"
Hij vroeg "Hoezo dat?"
Ik zei "Omdat ik zo geen last heb van Jehova's"
Hij maakte een soort van geluid waar uit ik moest concluderen dat hij het niet begreep
Ik vertelde hierop dat ik vanwege m'n werk meestal zo rond een uur of 3 s'nachts in mijn nest lig en die jehova's de gewoonte hebben om al tussen 7 en 8 uur s'ochtends aan de deurbel te zitten.
Dan sta je daar naakt en half wakker zo'n in citoenzuur gedoopte chagerijn met een zeurend kind aan z'n mouw, die mij dan komt vertellen dat hij een blijde boodschap heeft!
Dus reageer ik in zo'n geval meestal automaties: "Blijde boodschap? Bedoelt u dat het kabinet is gevallen?"
Maar dan blijkt het meestal over kwesties te gaan die een zaak zijn van geloof, en voor je het weet kom je dan niet meer van die gast af.
Dus vandaar dat ik blij ben dat die bel stuk is...

En wat is jullie ervaring hiermee?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_25017851
Shit, titel fout

moet zijn "Jehova's aan de deur"
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_25017853
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 02:59 schreef Karzeuler het volgende:
een hoop gezeur
En wat is jullie ervaring hiermee?
Zoek............eerst.................volgende.......................trein.....................nooit...................
meer...........................last.........................van.........................jehova's.....................................

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirkh op 10-02-2005 07:33:18 (lay-out verneuken) ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25017868
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 03:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Zoek............eerst.................volgende.......................trein.....................nooit...................
meer...........................last.........................van.........................jehova's.....................................
Ja maar die gasten komen meestal op het tijdstip dat ik lig uit te rusten van mijn werk op de trein

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirkh op 10-02-2005 07:33:48 (lay-out verneukende quote) ]
pi_25018436
Trapje naar KLB
pi_25018551
Tss, hoe dúrft zo'n huisbaas werkelijk dingen te repareren in zijn pand!
Ik zit hier met een ventilatie op de plee die blaast en daar doen ze gewoon niks aan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_25018813
Dit verhaal gaat echt nergens over. Wat een vage gast die TS.
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:55:49 #8
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_25018845
Ik heb geen ervaring met het feit dat jouw bel stuk is
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:08:54 #9
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_25018945
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_25019214
Wij hebben een sticker op de deur: Bloeddonoren doen het voor een prikkie, en nooit jehovah's.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:43:03 #11
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25019281
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 07:32 schreef Dirkh het volgende:
Trapje naar KLB
Wat is de klach dat? Zijn bel is stuk, zijn baas begrijpt dat niet maar hij is er blij mee.
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:28:25 #12
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_25019862
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:50 schreef smash789 het volgende:
Goeiesmorges
ik ben weer wakker

ja had gisteravond beetje gezellig zitte drinken en toen ik thuis kwam en achter me pc zat, kwamen er beetje vage dingfen uit'
vandaar
pi_25020207
Ik lig om 3 uur ook in mijn bed. 97% van de Nederlandse beroepsbevolking denk ik trouwens.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25020699
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:28 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Goeiesmorges
ik ben weer wakker

ja had gisteravond beetje gezellig zitte drinken en toen ik thuis kwam en achter me pc zat, kwamen er beetje vage dingfen uit'
vandaar
Drank mag nooit een excuus zijn knullemans

En inderdaad, wat een vaag baggertopic.
Krekker is de bom!
pi_25021392
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:50 schreef smash789 het volgende:
Maar hij stemt wel de TegenPartij!!!

Idd, raar verhaal
pi_25021437
Mijn bel is ook stuk.
Bij mij klopten ze aan.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25021466
Maar ja, me huisbaas snapt dat niet helJehova's...

Ik post om het posten.
pi_25025951
TT aangepast .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25026047
Ik doe nooit open bij zo'n zuurpruim, het is altijd of een Jehova of een deurwaarder
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:04:56 #20
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25026089
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:37 schreef Berkery het volgende:
Wij hebben een sticker op de deur: Bloeddonoren doen het voor een prikkie, en nooit jehovah's.
Ik zie wel vaker stickers van de bloedbank bij mensen naast de deur en nu valt éindelijk het kwartje waarvoor dat is
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25026188
Bevestig een staak op je deur met een geitenkop erop gespietst. Schrijf daarna in bloed eronder dat je huis is bezeten.
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:52:53 #22
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25026685
'Ik kom de leer van Christus brengen.' Ik zeej 'zet em maar achter in et schuurke!'

Ferry van de Zaande, Jehavo Getuigen

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25026741
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:52 schreef Djekko het volgende:
'Ik kom de leer van Christus brengen.' Ik zeej 'zet em maar achter in et schuurke!'

Dat heb ik echt nooit grappig gevonden. Sorry.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 10 februari 2005 @ 19:14:11 #24
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25026943
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nooit grappig gevonden. Sorry.
Tilburgse humor he. Daar moet je van houden
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25028256
De hond schrikt ze waarschijnlijk genoeg af hier
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25028554
Ik grijp dan altijd naar mijn dubbelloops shotgun met afgezaagde loop, laad hem met een hand met een krachtige op-en-neer beweging door, toon hem en zeg dan tegen hen die voor de deur staan:
" Behold.. My Boomstick"

Of een stapeltje citroenfoldertjes.. je moest ze eens zien rennen
pi_25028605
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:16 schreef Dophertje het volgende:
Ik grijp dan altijd naar mijn dubbelloops shotgun met afgezaagde loop, laad hem met een hand met een krachtige op-en-neer beweging door, toon hem en zeg dan tegen hen die voor de deur staan:
" Behold.. My Boomstick"

Of een stapeltje citroenfoldertjes.. je moest ze eens zien rennen
Er zijn weinig dingen irritanter dan Jehova's getuigen, maar iemand die filmquote's verkeerd citeert is er zeker een van

tis :

See this? This...Is my boomstick !
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_25028665
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:19 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Er zijn weinig dingen irritanter dan Jehova's getuigen maar iemand die filmquote's verkeerd citeert is er zeker een van

tis :

See this? This...Is my boomstick !
Jaja

En hup nu terug naar je laatste editie van de Torenwachter of hoe die Donald Duck van de Jehova's ook heet.
pi_25029249
was dat niet top 1000 movie quotes?

je mag de vorige edities wel lenen hoor
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_25030657
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:52:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 03:51:47 #31
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_25034696
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 11:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Drank mag nooit een excuus zijn knullemans

En inderdaad, wat een vaag baggertopic.
Maar je post er wel in

vandaag hele dfag zitten zuipen in antwerp[en
  vrijdag 11 februari 2005 @ 06:33:09 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25034889
Onze bel is ook stuk, en heeeeerlijk rustig is dat
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 11 februari 2005 @ 10:44:45 #33
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_25036739
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 06:33 schreef buzzer het volgende:
Onze bel is ook stuk, en heeeeerlijk rustig is dat
Kijk eindelijk iemand die het begrijpt
pi_25389147
Ik heb ze een paar jaar terug op een zondagmorgen helemaal verrot gescholden en ook gezegd dat ze mijn adres op moesten schrijven en als ze nog 1x aan de deur komen ze het ziekenhuis in zouden gaan,nooit meer lastiggevallen,alleen een paar hele lange handgeschreven brieven daarna over dat ik door de duivel bezeten was en dat ze me konden redden.Ik zal wel op een zwarte lijst gezet zijn en naar de hel gaan.
pi_25389271
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:58 schreef klootje het volgende:
Ik heb ze een paar jaar terug op een zondagmorgen helemaal verrot gescholden en ook gezegd dat ze mijn adres op moesten schrijven en als ze nog 1x aan de deur komen ze het ziekenhuis in zouden gaan,nooit meer lastiggevallen,alleen een paar hele lange handgeschreven brieven daarna over dat ik door de duivel bezeten was en dat ze me konden redden.Ik zal wel op een zwarte lijst gezet zijn en naar de hel gaan.
Gedeelte van het verhaal komt geloofwaardig over.
Het klopt namelijk dat zij een lijst bijhouden van mensen die niet bezocht willen worden. Afhankelijk van de reactie van de persoon, wordt daar een actie aan verbonden. Als je boos bent, agressief, dan kom je op het NB lijstje. (Niet Bezoeken)

Het briefje dat je door de duivel bezeten bent, is echt het inscannen waard. Want daar geloof ik geen ene ruk van dat een Jehovah's getuige daar mee aan komt. Daar ken ik hun geloof te goed voor.
pi_25389329
Ik weet niet meer precies wat erin stond,die brieven waren 4 of 5 kantjes lang,de strekking was zoiets,het is al jaren geleden en die brieven heb ik toen weggegooid,die vond ik ook behoorlijk brutaal.
Het belangrijkste is dat ik ze nooit meer aan de deur gehad heb,ik lieg echt niet.hahaha
Gewoon een tip als je ze beu bent.

[ Bericht 11% gewijzigd door klootje op 06-03-2005 00:45:16 ]
  zondag 6 maart 2005 @ 00:28:41 #37
111843 Cassius
Something's fucky
pi_25389603
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:52 schreef Djekko het volgende:
..

JeHAVO getuige? "Ik kom U vertellen van een prachtige leerweg" ?
  zondag 6 maart 2005 @ 11:33:49 #38
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_25393493
Ik heb ook wel eens handgeschreven brieven van ze gehad.
1x toen ik ze wijs maakte dat ik bij een pinkstergemeente zou zitten (dan komen ze ook niet meer terug, want dat staat bij hun gelijk aan bezetenheid) en 1x op mijn huidige adres (omdat de bel stuk is en ze mij toch willen 'bereiken').
In de meest recente brief stond dus een heel verhaal hoe ik bekeerd kan worden. In die andere brief stond iets van dat de pinkstergemeente satanies was en ik misleid was en dat hun mij wel ff zouden bevrijden enz enz.
Allebei uiteraard weggegooit.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:56:42 #39
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_25394687
'''Hallo meneer, ik heb een boodschap van god voor u''

"Oh, mooi, zet maar in de gang neer."
pi_25394844
Oke, hier de gouden tip

Jehova's Getuigen mogen geen donor zijn en zelfs niks aannemen van een donor, dwz als iemand een ongeluk krijgt mag hij/zij geen bloed van iemand anders in zijn/haar lichaam. Wat bij mij geholpen heeft, is een foldertje van de Donor-stichting. Vroeger (best lang geleden hoor) had je van die folders met het logo erop, en daarboven de tekst heel groot: "Donor worden, dat doe je voor elkaar."
Ik knipte dat gedeelte uit en plakte het achter het raam bij de deur, en idd, ze kwamen weer, en liepen toen meteen de oprit af Je hoeft niet te schelden, je hoeft geen uitwegen te bedenken...
  zondag 6 maart 2005 @ 13:11:50 #41
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25394914
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
'''Hallo meneer, ik heb een boodschap van god voor u''

"Oh, mooi, zet maar in de gang neer."

Hoezo oud?
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:06 schreef Waxxer het volgende:
Oke, hier de gouden tip

Jehova's Getuigen mogen geen donor zijn en zelfs niks aannemen van een donor, dwz als iemand een ongeluk krijgt mag hij/zij geen bloed van iemand anders in zijn/haar lichaam. Wat bij mij geholpen heeft, is een foldertje van de Donor-stichting. Vroeger (best lang geleden hoor) had je van die folders met het logo erop, en daarboven de tekst heel groot: "Donor worden, dat doe je voor elkaar."
Ik knipte dat gedeelte uit en plakte het achter het raam bij de deur, en idd, ze kwamen weer, en liepen toen meteen de oprit af Je hoeft niet te schelden, je hoeft geen uitwegen te bedenken...
Ja die is goed
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25394984
je kunt het dus ook kort uitleggen

Pardon
pi_25417447
ik zeg gewoon heel kort:

Lucas 10, Vers 7:

auhm...

"Als je in een dorp komt, ga dan niet van het ene huis naar het andere, maar geniet van de gastvrijheid van het eerste huis.
En aangezien ik midden in het dorp woon heren/dames, verzoek ik u vriendelijk weg te gaan."

Werkt altijd

toch wel handig als je pa op het semenarie(of hoe je dat ook schrijft) heeft gezeten
pi_25417711
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25417733
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:22 schreef Silentuz het volgende:
ik zeg gewoon heel kort:
Lucas 10, Vers 7:

auhm...

"Als je in een dorp komt, ga dan niet van het ene huis naar het andere, maar geniet van de gastvrijheid van het eerste huis.
En aangezien ik midden in het dorp woon heren/dames, verzoek ik u vriendelijk weg te gaan."

Werkt altijd

toch wel handig als je pa op het semenarie(of hoe je dat ook schrijft) heeft gezeten
Ach, de Jehova's zul je er niet mee hebben. Die citeren gewoon een stukje door: "Als je in het huis niet welkom bent, sla dan het stof van je voeten en verlaat de stad. Maar waarschuw dat het koninkrijk Gods nabij is" Oftewel: zij hebben hun best gedaan, maar wee je gebeente

Bovendien snap je helemaal niet waar je citaat op slaat. Het gaat niet om het eerste huis van je dorp, maar het eerste huis waar zij naar binnen gaan. En dat kan ook midden in het dorp staan. Je pa heeft het seminarie zeker niet afgemaakt...? Kan ook bijna moeilijk anders, want dan had je hier niet gezeten
pi_25417885
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:41 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ach, de Jehova's zul je er niet mee hebben. Die citeren gewoon een stukje door: "Als je in het huis niet welkom bent, sla dan het stof van je voeten en verlaat de stad. Maar waarschuw dat het koninkrijk Gods nabij is" Oftewel: zij hebben hun best gedaan, maar wee je gebeente

Bovendien snap je helemaal niet waar je citaat op slaat. Het gaat niet om het eerste huis van je dorp, maar het eerste huis waar zij naar binnen gaan. En dat kan ook midden in het dorp staan. Je pa heeft het seminarie zeker niet afgemaakt...? Kan ook bijna moeilijk anders, want dan had je hier niet gezeten
weet wel hoe de rest gaat, en waar het op slaat, maar gewoon doen alsof je neus bloed .
en het werkt wel hoor. ze krijgen het bericht wel door.

en zoals je al scherp opmerkte, mijn pa heeft het idd niet afgemaakt, (nog altijd dank hier) maar hij is pas gestopt in zn laatste jaar ofzo, of iig vlak voor het einde
* Silentuz heeft een beetje mazzel gehad
  maandag 7 maart 2005 @ 22:59:53 #47
116457 jopiehuisman
Aint life GRAND!!!!
pi_25417935
ik doe gewoon nooit meer de deur open voor vreemden. Heb de wepcam voor de deur te hangen. ken ik zo zien wie der staat. makkelijk nou
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:19:52 #48
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25419474
Om de TS te antwoorden; Kan me inderdaad ook kapot ergeren aan deze lui. Ze zijn zogenaamd gelovig, maar achter je rug om zijn het de grootste stiekemerts en grootste huichelaars die er bestaan. Maar wel op zondagochtend om 10:00 uur vooraan in de kerk zitten... kutlui.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25422940
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:19 schreef Erick1985 het volgende:
Om de TS te antwoorden; Kan me inderdaad ook kapot ergeren aan deze lui. Ze zijn zogenaamd gelovig, maar achter je rug om zijn het de grootste stiekemerts en grootste huichelaars die er bestaan. Maar wel op zondagochtend om 10:00 uur vooraan in de kerk zitten... kutlui.
Ja joh, anders generaliseer je ff
pi_25423786
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:28 schreef Cassius het volgende:

[..]

JeHAVO getuige? "Ik kom U vertellen van een prachtige leerweg" ?
Beste grap tot nu toe in dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')