abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2005 @ 16:33:26 #101
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25087307
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:13 schreef Vhiper het volgende:
[
[..]

Ik heb je 3 links naar concrete voorbeelden gegeven, het enige wat je daarop te melden hebt is "Van mijn part sturen ze die Tsetsjenen terug naar Moskou", wat al belachelijk op zich is, aangezien ze in Moskou geen tsjetseen kunnen luchten of zien en dan tegen mij zeiken dat ik niet genoeg weerlegbare voorbeeldjes geef...

[..]

Speelt pas een paar jaar, zoals reeds eerder gemeld, in 1999 waren er nog maar 99 klachten, dat zijn er nu vele malen meer. Verdonk had TOEGEZEGD er wat aan te doen, dat heeft ze dus niet gedaan. oftewel heeft ze haar woord gebroken, wat haar onbetrouwbaar maakt, of is haar hervorming van de IND compleet mislukt, wat haar dus de verkeerde persoon voor minister van vreemdelingenzaken maakt.
Wat de IND betreft mag ze zich tzt in de kamer verantwoorden. Kan ze evt. een motie van treurnis of afkeuring etc aan haar broek krijgen net als voorgaande bewindslieden misschien hadden moeten krijgen.
Voor het overige val je in herhalingen. Je komt niet met een duidelijk samenhangend verhaal. Zolang je daar niet mee komt is er wat mij betreft niet veel aan de hand. Met HRW en autonoomcentrum als bron kom je denk ik niet ver.
Koranfascisme bedankt Islam
  maandag 14 februari 2005 @ 21:04:27 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25090325
ergo: net als met andere ministers van de regering heeft plaatsgevonden, vindt de oppositie (soms ook een of andere opgehitste padvinder uit het regeringskamp) het gerechtvaardigd om aantijgingen zonder weerwoord bij de media te deponeren. de media creëren een hype en dat is koren op de molen voor bepaalde belanghebbenden 'ter bevordering van de mutatie van oppositie naar regering'. storm in een glas water, lekker ff wat persoonsbeschadiging en gewoon doorgaan met anti-beleid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † maandag 14 februari 2005 @ 22:00:03 #103
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25090978
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:28 schreef Sater het volgende:

[..]

Convenanten worden niét door ambtenaren ondertekend. Wél door devak minister die a.h.w. tegen asielzoekers zegt: " Je kunt mij, lees de asielambtenaar, álles maar dan ook álles vertellen. Je gehem is veilig bij mij." De, te wraken, handelswijze van zekere IND - ambtenaren plaatst Verdonk, ongewild, ongevraagd en ongewenst, in een verraderlijke rol. Schending van het convenant, voor alsmede schending van vertrouwen van de asielzoeker. Er zijn immers geen uitsluitingsclausules? Toch? Het daadwerkelijk verraad werd door lekkende ambtenaren gepleegd. Verdonk is en blijft als minister verantwoordelijk. In die, overdrachtelijke, zin pleegde zij verraad.
Waar kan ik dat convenant nu eens lezen? Het is niet raar dat er persoonsgegevens uitgewisseld worden, je moet als land toch weten wat je binnenkrijgt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25095848
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Waar kan ik dat convenant nu eens lezen? Het is niet raar dat er persoonsgegevens uitgewisseld worden, je moet als land toch weten wat je binnenkrijgt.
Lieve, toegegeven het is gekmakend. Begrijp en versta je verlangen naar het lezen ener convenant.
Als openbaarheid van bestuur gesloten blijft zijn er wellicht andere wegen. De redactie van EO - netwerk wellicht? Persoonsgegevens uitwisselen uitstekend. Overigens grapkeutel weet gij donders goed waar het om gaat.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25095882
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is niet raar dat er persoonsgegevens uitgewisseld worden, je moet als land toch weten wat je binnenkrijgt.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:23:58 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25095929
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:15 schreef SCH het volgende:

[..]

waarom doe je nou zo? snap je het niet? hij heeft een volkomen terecht punt. persoonsgegevens kunnen van groot naar klein lopen en het land van terugkomst moet toch iidg weten wie er met het vliegtuig in hun land komt.
ik ben pas over de streep als blijkt dat teruggestuurde zoekers door de gegevens van de nl ind een verwrongen leven krijgen. ik heb overigens geen enkele medelijden met de mensen die heulden met de vijand. tsja, dan had je dat nooit moeten doen, ledematen afhakken.
pi_25095945
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom doe je nou zo? snap je het niet? hij heeft een volkomen terecht punt. persoonsgegevens kunnen van groot naar klein lopen en het land van terugkomst moet toch iidg weten wie er met het vliegtuig in hun land komt.
Je snapt toch ook wel dat je niet zomaar de privaatste gegevens van mensen kunt rondstrooien, zeker niet als het gaat om mensen die wellicht een problematische relatie met hun thuisland hebben.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:28:16 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25095953
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Je snapt toch ook wel dat je niet zomaar de privaatste gegevens van mensen kunt rondstrooien, zeker niet als het gaat om mensen die wellicht een problematische relatie met hun thuisland hebben.
gebeurt dat dan? of is het een poging tot anti-beleid, afzetten en regeren? ik heb nog nauwelijks een weerwoord gehoord.
pi_25095976
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gebeurt dat dan? of is het een poging tot anti-beleid, afzetten en regeren? ik heb nog nauwelijks een weerwoord gehoord.
Daar gaat het ook over, of dat is gebeurd. Dat kan ik niet beoordelen, maar als het zo is dan is er een probleem.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:33:59 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25095992
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar gaat het ook over, of dat is gebeurd. Dat kan ik niet beoordelen, maar als het zo is dan is er een probleem.
wat jij niet kan beoordelen zet ik dus een heel groot vraagteken bij. het gaat immers om wat er echt aan de hand is, niet om een of ander oppositionele manier van achterklap en mediadwang. ff het debat afwachten.
pi_25096041
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:33 schreef zoalshetis het volgende:
ff het debat afwachten.
Mijn idee.

Maar het blijft overeind dat als het waar is dat Verdonk dan verantwoordelijk is en dat ze dan in zwaar weer behoort te zijn.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:42:24 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25096047
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn idee.

Maar het blijft overeind dat als het waar is dat Verdonk dan verantwoordelijk is en dat ze dan in zwaar weer behoort te zijn.
ja idd.
pi_25096281
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:33 schreef machteld het volgende:

Voor het overige val je in herhalingen. Je komt niet met een duidelijk samenhangend verhaal. Zolang je daar niet mee komt is er wat mij betreft niet veel aan de hand. Met HRW en autonoomcentrum als bron kom je denk ik niet ver.
Ja, de organisatie die zich toelegt op mensenrechten moeten we vooral niet serieus nemen....

Maar zoals ik al zei, er zijn nog tig verschillende concrete verhalen, niet alleen bij HRW en de hele lijst die ik al gaf op de website van het autonoom centrum (Welke je volgens mij niet eens doorgelezen hebt). Doe nou eens je huiswerk en lees nou eens op z'n minst de bronnen die ik je geef, in plaats van alleen naar het urltje te kijken.

Weet je wat, laat maar, ik weet toch wel dat je dat niet gaat doen.
pi_25096379
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Als jij een reisje Thailand boekt, stuurt Nederland dan ook ff een mailtje richting Thailand om te zeggen dat meneer zoalshetis er aan komt?

Nu moet een asielzoeker terug, die niet voor niets gevlucht is en dat gaat de IND rustig vertellen aan Congo, "Weet je, meneer X moet weer terug naar jullie land, geef ff een visumpje af. Ja, die knakker die gevlucht is voor jullie, heb ik verder niets mee te maken, geef dat visumpje nou maar, dan komt ie er morgen aan, goedemiddag"

Lijkt me een slechte zaak.
quote:
ik ben pas over de streep als blijkt dat teruggestuurde zoekers door de gegevens van de nl ind een verwrongen leven krijgen.
Is moeilijk aan te tonen, als een asielzoeker immers terug is, wordt die door niemand meer gevolgd.
quote:
ik heb overigens geen enkele medelijden met de mensen die heulden met de vijand. tsja, dan had je dat nooit moeten doen, ledematen afhakken.
Uhm, wij zijn geen partij in buitenlandse conflicten, hoe bepaal je dan wie "de vijand" is en wie niet??

[ Bericht 3% gewijzigd door Vhiper op 15-02-2005 09:29:52 ]
pi_25096495
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:22 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Als jij een reisje Thailand boekt, stuurt Nederland dan ook ff een mailtje richting Thailand om te zeggen dat meneer zoalshetis er aan komt?

Nu moet een asielzoeker terug, die niet voor niets gevlucht is en dat gaat de IND rustig vertellen aan Congo, "Weet je, meneer X moet weer terug naar jullie land, geef ff een visumpje af. Ja, die knakker die gevlucht is voor jullie, heb ik verder niets mee te maken, geef dat visumpje nou maar, dan komt ie er morgen aan, goedemiddag"

Lijkt me een slechte zaak.

[..]

Is moeilijk aan te tonen, als een asielzoeker immers terug is, wordt die door niemand meer gevolgd.
[..]

Uhm, wij zijn geen partij in buitenlandse conflicten, hoe bepaal je dan wie "de vijand" is en wie niet??
Er gaat een preventieve werking vanuit en dat is een goede zaak.
pi_25097063
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:50 schreef Koos Voos het volgende:

Ook zijn er mensen maanden nodig hebben om uit te huilen op een jongeren forum over een geliefde die blijkbaar niet voldoet aan onze normen.. tis wat.
Je hebt blijkbaar niet goed gelezen, mijn vrouw is hier, voldoet aan alle normen, is volkomen ingeburgerd, werkt, betaald belasting en is hier al langer dan drie jaar, dus met geen stok meer weg te krijgen, hoe graag nitwits als jij dat ook zouden willen

Waarom ik hier dan toch zo lekker veel over het onderwerp post? Ach, ik ken de klappen van de zweep en ik maak mensen graag wat bewuster over hoe zaken als deze nou werkelijk in elkaar steken, waarbij ik een harde discussie niet uit de weg ga, maar ik realiseer me ook dat er gasten zijn die op een politiek forum alleen maar willen rellen en dus toch niet serieus reageren...

Waarom op een jongerenforum? Ach, zo oud voel ik me niet, vraag aan jou, waarom rellen op een politiek discussieforum, als op hetzelfde forum ook een plekje voor onzin is ingeruimd?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:40:17 #117
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25102236
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:12 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ja, de organisatie die zich toelegt op mensenrechten moeten we vooral niet serieus nemen....

Maar zoals ik al zei, er zijn nog tig verschillende concrete verhalen, niet alleen bij HRW en de hele lijst die ik al gaf op de website van het autonoom centrum (Welke je volgens mij niet eens doorgelezen hebt). Doe nou eens je huiswerk en lees nou eens op z'n minst de bronnen die ik je geef, in plaats van alleen naar het urltje te kijken.

Weet je wat, laat maar, ik weet toch wel dat je dat niet gaat doen.
IND: Inlia en asieladvocaten moeten woorden terugnemen
RIJSWIJK - De vluchtelingenorganisatie Inlia en de vereniging asieladvocaten en -juristen Nederland (VAJN) moeten publiekelijk afstand nemen van hun uitspraken dat Nederland vertrouwelijke asielgegevens aan Congo verstrekt. Dat heeft directeur P. Veld van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) hen dinsdag per brief gevraagd.

Zowel directeur J. van Tilborg van Inlia in Groningen als voorzitter L. Vellenga-van Nieuwkerk van de VAJN hadden afgelopen donderdag in het televisieprogramma Netwerk gesteld dat de IND vertrouwelijke informatie over uitgeprocedeerde asielzoekers aan de autoriteiten van Congo geeft. Het zou gaan om gegevens uit de zogeheten rapporten van nader gehoor, waarin een asielzoeker zijn hele vluchtverhaal uiteenzet.

Veld heeft zich "bijzonder gestoord" aan deze uitlatingen, omdat ze "volstrekt onjuist" zijn.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:12:18 #118
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25102994
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
Het is zeldzaam dat een bewindspersoon zoveel fouten maakt als Verdonk en zoveel plannen ziet mislukken. Wie over een lege emmer praat heeft zelf een lege hersenpan, vrees ik.
Wat een volstrekt inhoudsloos gelul in de ruimte, met een onnodige en zwakke sneer aan het einde. Het ga je goed, SCH.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:16:47 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25103029
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:40 schreef machteld het volgende:
Veld heeft zich "bijzonder gestoord" aan deze uitlatingen, omdat ze "volstrekt onjuist" zijn.
Storm in een glas water dus. Was ook wel te verwachten, want de linkse huilies van GL waren ook wel heel stil de laatste dagen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 23:40:29 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25104425
Dat is dus gewoon laster. Aanklagen die Van Tilborg en andere druif.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 16 februari 2005 @ 02:19:10 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25107387
wordt lachen dat spoeddebat, voor mensen die de oppositie steeds irritanter vinden en steeds meer anti-beleid laten zien.
pi_25108585
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:40 schreef machteld het volgende:

[..]

IND: Inlia en asieladvocaten moeten woorden terugnemen
RIJSWIJK - De vluchtelingenorganisatie Inlia en de vereniging asieladvocaten en -juristen Nederland (VAJN) moeten publiekelijk afstand nemen van hun uitspraken dat Nederland vertrouwelijke asielgegevens aan Congo verstrekt. Dat heeft directeur P. Veld van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) hen dinsdag per brief gevraagd.

Zowel directeur J. van Tilborg van Inlia in Groningen als voorzitter L. Vellenga-van Nieuwkerk van de VAJN hadden afgelopen donderdag in het televisieprogramma Netwerk gesteld dat de IND vertrouwelijke informatie over uitgeprocedeerde asielzoekers aan de autoriteiten van Congo geeft. Het zou gaan om gegevens uit de zogeheten rapporten van nader gehoor, waarin een asielzoeker zijn hele vluchtverhaal uiteenzet.

Ah, de heer P. Veld, die ondanks de gigantische achterstanden bij de IND, waardoor we met het probleem van 26.000 asielzoekers zitten, met het probleem van duizenden klachten over de IND, met het probleem van slecht uitzetbeleid, waardoor we inmiddels al met ruim 250.000 illegalen zitten opgescheept, etc etc etc en die dan nog durft te stellen dat de IND goed bezig is.

De man onder Verdonk die eigenlijk nog meer dan Verdonk verantwoordelijk is voor deze puinhoop, ja, die ga ik echt serieus nemen als hij, zonder enig argument of bewijs maar stelt dat de uitlatingen "volstrekt onjuist" zijn...

Nee, ik wacht de echte argumenten wel ff af
pi_25108593
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Storm in een glas water dus.
Hoezo? Het zijn twee standpunten tegenover elkaar.
pi_25108598
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat een volstrekt inhoudsloos gelul in de ruimte, met een onnodige en zwakke sneer aan het einde. Het ga je goed, SCH.
Inhoudsloos? Verdonk maakt zeldzaam veel fouten, dat is een feit.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:59:28 #125
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25108770
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Inhoudsloos? Verdonk maakt zeldzaam veel fouten, dat is een feit.
Inhoudsloos
pi_25108908
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef machteld het volgende:

[..]

Inhoudsloos
Inderdaad, goede typering voor de minister
pi_25109545
quote:
Verdonk geeft parlement onjuiste informatie
over relatie IND-Congo

Het ministerie van Vreemdelingenzaken overhandigt vertrouwelijke informatie van uitgeprocedeerde asielzoekers aan de Congolese autoriteiten. De minister heeft de Kamer onjuist geïnformeerd, concluderen PvdA, D66, SP en ChristenUnie naar aanleiding van de Netwerkuitzending van 11 februari. “De minister heeft een groot probleem. Wij verkeerden in de veronderstelling dat er geen risico’s voor betrokkenen bestonden. Nu blijkt uit haar eigen documenten dat dat niet het geval is,” aldus PvdA-kamerlid Klaas de Vries.

Het ministerie van Vreemdelingenzaken overhandigt vertrouwelijke informatie van uitgeprocedeerde asielzoekers aan de Congolese autoriteiten. Dit concluderen de stichting INLIA en de Landelijke Vereniging van Asieladvocaten en –juristen op grond van het ‘Terugkeerdocument Congo’.

In het document staat de procedure vermeld om de gedwongen terugkeer van uitgeprocedeerde Congolezen mogelijk te maken. De meest opmerkelijke passage is de instructie om het ‘rapport van gehoor’ te overhandigen aan de Congolese autoriteiten. Dit rapport kan zeer gevoelige informatie uit de asielverhoren bevatten en de Congolees bij terugkeer in gevaar brengen. De Tweede Kamer is ontsteld over deze gang van zaken en eist opheldering van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken.

De minister heeft de Kamer onjuist geïnformeerd, concluderen PvdA, D66, SP en ChristenUnie naar aanleiding van de Netwerkuitzending. “De minister heeft een groot probleem. Wij verkeerden in de veronderstelling dat alles naadloos was afgegrendeld en er geen risico’s voor betrokkenen bestonden. Nu blijkt uit haar eigen documenten dat dat niet het geval is,” aldus PvdA-kamerlid Klaas de Vries.
Ben benieuwd wat Verdonk gaat antwoorden...
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:03:05 #128
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25111120
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Dat kun hier alvast uit afleiden: Verraad van Verdonk.
Jouw quote dateert alweer van een paar dagen geleden denk ik zo.
pi_25111309
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:03 schreef machteld het volgende:

[..]

Dat kun hier alvast uit afleiden: Verraad van Verdonk.
Jouw quote dateert alweer van een paar dagen geleden denk ik zo.
Mijn mening over de heer Veld heb ik al gegeven, ik wil van Verdonk horen wat ze te melden heeft en hopelijk komt zij met iets meer dan "Ik vind het volstrekt onjuist".
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:46:45 #130
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25111881
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Mijn mening over de heer Veld heb ik al gegeven, ik wil van Verdonk horen wat ze te melden heeft en hopelijk komt zij met iets meer dan "Ik vind het volstrekt onjuist".
Dan moet je tot een evt kamerdebat hierover misschien nog wel een paar weekjes geduld hebben. Succes met wachten.
pi_25112647
Een kennis van me (ook uit Congo!) is actief uitgezet. Behalve dat de sukkels vergeten waren dat Congo geen identiteitsloze mensen aanneemt. Resultaat: een hele kermis met in totaal 12 Marechaussee waarvan 4 hem in het vliegtuig begeleidden tot in Kinshasa. Alwaar ze hem niet toe wilden laten. Dui-zen-den belastingcenten voor Jan Lul én op de koop toe een status voor deze meneer want hij was nu aantoonbaar niet uitzetbaar

Zijn vrouw en kinderen waren na de aanvankelijke stress (hij moest binnen 15 minuten afscheid nemen van hen voor altijd misschien) erg blij met de aldus ontstane patstelling
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_25112740
quote:
Een kennis van me (ook uit Congo!) is actief uitgezet. Behalve dat de sukkels vergeten waren dat Congo geen identiteitsloze mensen aanneemt. Resultaat: een hele kermis met in totaal 12 Marechaussee waarvan 4 hem in het vliegtuig begeleidden tot in Kinshasa. Alwaar ze hem niet toe wilden laten. Dui-zen-den belastingcenten voor Jan Lul én op de koop toe een status voor deze meneer want hij was nu aantoonbaar niet uitzetbaar

Zijn vrouw en kinderen waren na de aanvankelijke stress (hij moest binnen 15 minuten afscheid nemen van hen voor altijd misschien) erg blij met de aldus ontstane patstelling
Ik zou er ook trots op zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:50:23 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25112833
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:

maw zeg je dus eigenlijk dat er helemaal geen persoonlijke gegevens doorgespeeld worden. iets wat de oppositie (en d66 natuurlijk) en media ons doen geloven.
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:51:39 #134
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25112854
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:15 schreef Vhiper het volgende:
PvdA et al. Zijn ook niet slim bezig. Blind leunen ze op informatuie van een tv-programma om daarmee hoog van de toren te blazen. Ze zouden wel eens flink op hun bek kunnen gaan.
pi_25112908
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maw zeg je dus eigenlijk dat er helemaal geen persoonlijke gegevens doorgespeeld worden. iets wat de oppositie (en d66 natuurlijk) en media ons doen geloven.
In dit geval konden ze weinig doorspelen.
Hetgeen niet wil zeggen dat het in dit andere geval niet gebeurd is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_25112982
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou er ook trots op zijn
Trots!? Het is van een lachwekkende domheid! Als je dan toch uit gaat zetten doe het dan goed en snij jezelf niet in de vingers.
(Speaking of which: dat plan van Verdonk om uitgeprocedeerden onder dwang naar de ambassades te begeleiden heeft ook tot een hoop geëikel geleid: legio assiezoeks die op slag helemaal niet meer uitzetbaar waren omdat die ambassades weigerden mee te werken en de zoekers nu echt vast zaten. )
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:03:58 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25112991
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

In dit geval konden ze weinig doorspelen.
Hetgeen niet wil zeggen dat het in dit andere geval niet gebeurd is.
of wel gebeurd is...het enige dat ik nu weet is dat ik de mislukte uitzetting van een congolees op netwerk heb gezien. ook wezen ze op een regeltje waarvan niet bekend is of die ten uitvoer wordt gebracht bij uitzetting. althans daar gaven ze verder geen info over. ik vond de daadwerkelijke bewijsvoering nogal magertjes eigenlijk.
pi_25113010
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of wel gebeurd is...het enige dat ik nu weet is dat ik de mislukte uitzetting van een congolees op netwerk heb gezien. ook wezen ze op een regeltje waarvan niet bekend is of die ten uitvoer wordt gebracht bij uitzetting. althans daar gaven ze verder geen info over. ik vond de daadwerkelijke bewijsvoering nogal magertjes eigenlijk.
In dat geval wachten we idd vrolijk af tot Verdonk kleur bekent (of niet).
pi_25113550
quote:
Het is van een lachwekkende domheid!
Ook niet gaan janken als jou bijstandsuitkering met de helft omlaag gaat door de hele volkstammen van kansloze golddiggers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:49:02 #140
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25114845
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Mwanatabu het volgende:
dat plan van Verdonk om uitgeprocedeerden onder dwang naar de ambassades te begeleiden heeft ook tot een hoop geëikel geleid: legio assiezoeks die op slag helemaal niet meer uitzetbaar waren omdat die ambassades weigerden mee te werken en de zoekers nu echt vast zaten.
Het is niet zo gek dat die ambassades niet mee wilden werken. Het zijn immers vrijwel allemaal schurftige criminelen die het land uit worden gepleurd, die zou ik ook niet terug willen hebben.

We zijn in Nederland veel te soft. Die ondankbare honden krijgen nota bene nog een paarduizend euri oprotpremie ook! En nog blijven mekkeren .

Je moet de keus niet bij de ambassade neerleggen, maar bij de asielzoeker: òf de asielzoeker tieft vrijwillig op (hoe hij dat doet zoekt hij zelf maar uit, desnoods gaat hij maar voor de deur van de ambassade liggen janken ofzo). Òf de asielzoeker verblijft de rest van z'n armzalige leventje als slaaf in een werkkamp, waar men hem onder het juk van de zweep de meest smerige, ongezonde karweitjes laat opknappen. Onbeschermd afvalprodukten van kernreactors verwerken, dat soort shit.

Moet jij eens opletten hoe snel dat tuig vertrokken is .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25115058
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook niet gaan janken als jou bijstandsuitkering met de helft omlaag gaat door de hele volkstammen van kansloze golddiggers
Ironisch genoeg zit ik in de bijstand omdat de instroom van asielzoekers -mijn vakgebied- dramatisch is gedaald.
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:49 schreef Lemmeb het volgende:
Het is niet zo gek dat die ambassades niet mee wilden werken. Het zijn immers vrijwel allemaal schurftige criminelen die het land uit worden gepleurd, die zou ik ook niet terug willen hebben.
quote:
We zijn in Nederland veel te soft. Die ondankbare honden krijgen nota bene nog een paarduizend euri oprotpremie ook! En nog blijven mekkeren .
"Bedankt voor de oprotpremie. Nu ga ik met een gerust hart dood"
Niet zo zwart-wit denken jongen. D'r zitten echte vluchtelingen tussen. Weliswaar (naar eigen schatting) rond de 20% van het totale aantal, maar toch.
quote:
Je moet de keus niet bij de ambassade neerleggen, maar bij de asielzoeker: òf de asielzoeker tieft vrijwillig op (hoe hij dat doet zoekt hij zelf maar uit, desnoods gaat hij maar voor de deur van de ambassade liggen janken ofzo). Òf de asielzoeker verblijft de rest van z'n armzalige leventje als slaaf in een werkkamp, waar men hem onder het juk van de zweep de meest smerige, ongezonde karweitjes laat opknappen. Onbeschermd afvalprodukten van kernreactors verwerken, dat soort shit.

Moet jij eens opletten hoe snel dat tuig vertrokken is .
En de mensen die niet terug kunnen kosten je dan miljoenen aan schadevergoeding als ze al stralingsziekte hebben.
Pssst, mensenrechten?
pi_25121903
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:34 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Er gaat een preventieve werking vanuit en dat is een goede zaak.
Gelijk de Nazi's vonden van Schützhaft. Het vuiltje Verdonk is, hoe dan ook, nog niet uit het kabinetsoog gewreven. Geef haar het nadeel van de twijfel. Indien zij in haar ministeriële recht staat, dan waren de kritische fracties allang teruggefloten. Toch?
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:56:44 #143
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25123033
-edit-
Flames

[ Bericht 50% gewijzigd door Sidekick op 17-02-2005 12:15:09 ]
pi_25123575
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Doe even normaal man, wat heb jij?
pi_25126544
Mensenrechten is voor mietjes en dromers. Sentimentele waarden zijn geen waarden.
pi_25127036
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ironisch genoeg zit ik in de bijstand omdat de instroom van asielzoekers -mijn vakgebied- dramatisch is gedaald.
De eerste resultaten van de ontmanteling van de asielindustrie.. goede zaak imho, omscholen dan maar
pi_25127160
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensenrechten is voor mietjes en dromers. Sentimentele waarden zijn geen waarden.
Jij, nuchtere macho ziet dus af van je wettelijk recht op gebruikmaking van?
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:48:01 #148
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25127938
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:50 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

De eerste resultaten van de ontmanteling van de asielindustrie.. goede zaak imho, omscholen dan maar
Dat schreef ik ook al, maar dat mocht niet van Sidekick. Met dank aan SCH (wie anders?) .
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:55:46 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25128087
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 06:51 schreef Sater het volgende:

[..]

Gelijk de Nazi's vonden van Schützhaft. Het vuiltje Verdonk is, hoe dan ook, nog niet uit het kabinetsoog gewreven. Geef haar het nadeel van de twijfel. Indien zij in haar ministeriële recht staat, dan waren de kritische fracties allang teruggefloten. Toch?
het vuiltje is democratisch gekozen en de oppositionele 'boy who cried wolf'-methode is bevoordelijk voor zichzelf noch regering.
pi_25128160
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het vuiltje is democratisch gekozen en de oppositionele 'boy who cried wolf'-methode is bevoordelijk voor zichzelf noch regering.

Ik kan mij niet herinneren een knopje "Verdonk als minister voor Vreemdelingenzaken" op de stemmachine te hebben gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')