Oh, mijn welgemeende excuses, was ik de laatste? Helemaal niet opgemerkt!quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je wel een nieuwe openen, LupaWindy
Niet eens een lekker stukje ham of kaas?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en 's ochtends als we samen op de bank zitten te ontbijten en ik duw mijn kopje tegen haar gezicht, geeft ze me wel 100 kleine vlinderkusjes.
Groot en Smekkie in 1 zinquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef Spindizzy het volgende:
Vandaag is mijn Smekkerd trouwens 12 weekjes oudZe worden zo snel groot
Je wilt niet weten wat Saar allemaal aan- en opgevreten heeftquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef Spindizzy het volgende:
Vandaag is mijn Smekkerd trouwens 12 weekjes oudZe worden zo snel groot
Hij heeft wat nieuws hoor: onze fietsen staan hier op de PC-kamer omdat ze anders geheid worden gejat. Smek begint wat last te krijgen van zijn tandjes en de laatste paar dagen sleept hij steeds zijn mandje tot onder de fietsen en dan gaat hij in zijn mandje op een van de trappers liggen kluiven![]()
Nou ja, liever mijn fietstrapper dan mijn bank, denk ik dan maar
Wij ookquote:
Ach, wij hadden onze mooie nieuwe en niet goedkope bank ook nog geen uur, maar toen had ikzelf er al chocolade op geknoeidquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij ookBetekent niet dat ze nu wel aan de bank mogen krabben hoor. Maar als ze het wel doen hoef ik me niet druk te maken dat ze iets duurs slopen. Mijn schoonzus had een stikdure nieuwe bank gekocht. Hij stond er nog geen uur of er had al een kat op zitten piesen
Dan ben je daar goed ziek van.
Zo zou het bij de stichting waar Cas vandaan komt ook gaan maar verder dan een paar e-mails en een paar uur op de koffie bij het gastgezin waar Cas zat ging het niet. Het kan dus nog best meevallen. Maar ik vond het idee om hiervoor gekeurd te worden enger dan door de kinderbescherming dus ik snap best dat je er onzeker van wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze uitgerekend tegen mij zullen zeggen dat ik niet goed genoeg ben enige faalangst en een klein gebrek aan zelfvertrouwen zijn me dan niet vreemd
Echt, vond je dat ook zo eng?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zo zou het bij de stichting waar Cas vandaan komt ook gaan maar verder dan een paar e-mails en een paar uur op de koffie bij het gastgezin waar Cas zat ging het niet. Het kan dus nog best meevallen. Maar ik vond het idee om hiervoor gekeurd te worden enger dan door de kinderbescherming dus ik snap best dat je er onzeker van wordt
Benieuwd of hij zaterdag een hond tegenkomt die zijn hart steelt. Ik weet vrij zeker van wel
Blijk je opeens niet meer zo heel vreemd te zijn, hequote:
Uiteraard, dat kan ik zo gaan opruimen. En dan al die veertjes nog. Taaaaaaaaaaardis!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
Zijn ze ook nog zo lief om het afgekloven karkasje voor jou te laten liggen
Ik denk dat ze dat een beter idee vinden dan wanneer je veel dagen geen tijd hebt voor een beestje!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Dat topic is echt erg leuk Spin
Tink, dus het viel wel mee? Maar wat zal zo'n asiel zeggen van 3 dagen uitlaatservice ivm werk?
Mja, en dat willen we dus net niet, de hele dag werken en amper met het beestje wandelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:50 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat een beter idee vinden dan wanneer je veel dagen geen tijd hebt voor een beestje!
Mijn schoonzusje heeft hier in leeuwarden het asiel bezocht maar kreeg geen hond mee omdat ze veertig uur per week werkt en dus gewoon té weinig tijd heeft voor het hondje. Dus is ze maar naar almere gegaan en heeft daar 1 weggehaald en nu blijkt dat het hondje rustig een hele dag alleen zit, alleen s ochtends 5 minuten heeft kunnen wandelen en dan s avonds weer.... Dus in leeuwarden hadden ze toch gelijk![]()
Volgens mij kan je hier ook wel in het asiel kijken zonder eerst te bellen, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Concreet betekent dit dat dit jaar, in nauw overleg met het Actiecomité Hondenbeleid, 27 hondentoiletten en 11 hondenspeelvelden worden aangelegd en veertig extra afvalbakken worden geplaatst.
Op zijn minst!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor het bedrag wat ik betaal verwacht ik eigenlijk dat er een beambte van de gemeente achter me aan loopt om stront te ruimen.
Ik zie hier in het park een meisje hardlopen met haar hond (een bruine labrador) en dat ziet er zo leuk uit! Casper en ik werken daarnaartoequote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:52 schreef Pandorah het volgende:
Wij hebben thuis nog geen huisdieren maar we willen wel een hond waar je lekker mee kan lopen (en evt hardlopen).
Hier komen ze aan de deur. Toen ik de honden nog niet had heb ik vaak zat zo'n gast aan de deur gehad of ik honden had.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Of komen ze langs de deur tegenwoordig?
Hier komen ze aan de deur.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat idioot om hondenbelasting te gaan gebruiken voor andere doeleinden zeg.
Is er trouwens controle op die belasting? Lopen er mannetjes rond bij de uitlaatplekken die vragen of je betaald hebt? Of komen ze langs de deur tegenwoordig?
Ik heb het jaren lang niet betaald, tot er controle aan de deur kwam en de kraamverzorgster open deedquote:In 2005 betaalt u voor de eerste hond ¤ 67,20 en voor elke volgende hond ¤ 91,20
Of ikquote:Op zondag 13 februari 2005 01:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook maar ff gekeken wat je hier meot betalen aan hondenbelasting, valt me mee...
[..]
Ik heb het jaren lang niet betaald, tot er controle aan de deur kwam en de kraamverzorgster open deed![]()
Kissa volgens mij woon jij op een plekje waar ik had moeten wonen![]()
Ja! Doenquote:Op zondag 13 februari 2005 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Maarrrrr, ik zal met wat beter weer ook eens wat omgeving foto's spammen van mijn nieuwe omgeving, is ook errug![]()
Ach hier precies hetzelfde, hagel, sneeuw en regenquote:Op zondag 13 februari 2005 10:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja! Doen
Als je van plan bent een heel stuk met je hond te gaan lopen maar je krijgt de eerste 10 minuten achtereenvolgens een hagelbui, een sneeuwbui en een regenbui op je kop, zouden de weergoden je dan iets duidelijk proberen te maken?
Tinkerbell is toch niet bang van kikkers?
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:17 schreef Spindizzy het volgende:
Mag ik even heel trots zijn? Ik ben net voor het eerst alleen uitgeweest met allebei de honden en dat ging best goed! Ze liepen aan de twee meter riem, die van Smek gewoon om mijn stomp gewikkeld. Smek gedroeg zich vrij aardig aan de korte riem, nauwelijks sleuren en Cas bleef keurig wachten als Smek even een opvoedmomentje nodig had
Duurt wel nog een poos voor ik de twee riemenroutine erin heb maar ik heb opeens best wel vertrouwen dat het goedkomt met ons drietjesWe gaan er dus echt nog heel veel opuittrekken samen
Dat was dus ook een tegenargument van mister_d. Maar dan heb ik zoiets van: 'En hoe vaak doen wij nu zoiets spontaans, lieve schat?' En tja, eigenlijk nooit dus, omdat het hebben van een eigen zaak op *deze manier* gewoon eigenlijk meer gedoe is dan een hond of een kind, in mijn ogen danquote:Op maandag 14 februari 2005 15:07 schreef Spindizzy het volgende:
Komt bij dat je behoorlijk aan huis gebonden bent. De spontane tripjes naar Antwerpen kunnen we wel vergeten, uit eten en daarna een afzakkertje halen in de kroeg duurt niet meer tot sluitingstijd, de DVD-speler moet vaak tijdens een spannende scene worden stopgezet omdat ze uitrgelaten moeten worden enz. enz.
Dat is dus waar wij ook maanden over hebben lopen "zeuren" tegen elkaar. We weten nu wat we hebben, maar niet wat we in huis halen. Het is bij ons al eens niet lekker gelopen met een honden dat wil ik noooooooooit meer meemaken!!quote:Op maandag 14 februari 2005 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was dus ook een tegenargument van mister_d. Maar dan heb ik zoiets van: 'En hoe vaak doen wij nu zoiets spontaans, lieve schat?' En tja, eigenlijk nooit dus, omdat het hebben van een eigen zaak op *deze manier* gewoon eigenlijk meer gedoe is dan een hond of een kind, in mijn ogen danDit jaar zit een vakantie er bijv. niet in, omdat er gewoon weer gewerkt moet worden. Tja, en als je dan dus geen hond neemt vanwege vakanties en zo
En ik neem aan dat als we besluiten dat we volgende week vrijdag een dagje weg willen (ik noem maar wat hoor
), een hond toch 'gewoon' naar het dierenhotel te brengen overdag, dan hoeft hij er toch niet te blijven overnachten? Zie, ik kan het wel verkopen, ook aan hem, maar dan ga ik toch zelf weer twijfelen
![]()
![]()
Hebben er maar 1, dus dat scheelt. Een appenzeller sennenhond, wel heel leuk beest, alleen jammer genoeg niet sociaal genoeg opgevoed en enorm dominant.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
Ongeveer hetzelfde als je hier betaald voor 2 honden dus. Hoeveel heb je er ABgirl?
Oh, daar is Chucky al! Leuk!
Beetjequote:Op maandag 14 februari 2005 23:47 schreef Spindizzy het volgende:
Naam zegt me niks dus heb ff plaatje opgezocht
[afbeelding]
Dus het is een beetje een patsertje die van jou?
quote:
Hij is vorige week dinsdag 7 geworden, maar nog steeds behoorlijk speels. Je moet niet per ongeluk de woorden wandelen, voetballen, trampen (trampolinespringen) of skeeleren in je mond nemen, want dan kom je niet meer van hem af. Je moet dan ook echt met hem mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:20 schreef Spindizzy het volgende:
Leuke kop heeft hijHoe oud is hij nu?
Hmmm, kan hem niet mee terugvindenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:35 schreef kissa het volgende:
Nee, ken ik niet?
Goed zoquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik vanavond, zoals hier door jullie allemaal voorgesteld, toch nog even bel!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:21 schreef moussy het volgende:
Een (nep)kong krijg je goed schoon door er een gebittenreiniger tablet in te proppen en hem dan in een bak heet water te leggengehoorapparaten-dopjes ook, maar das niet voor hier
![]()
Is goed, dan zie ik dat vanavond wel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb je ondertussen toegevoegd... Jou ook weer Moussy (heb nieuwe MSN naam, vandaar).
Das Sjonnie!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:58 schreef mallemeid het volgende:
omg, dit kán toch niet echt zijn?
[afbeelding]
Sorry, heb geen digicam, dus ook geen fotootjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:09 schreef Spindizzy het volgende:
Lammetjes! Dat betekent dat het lente gaat worden!![]()
![]()
Doe eens een fotootje...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Mijn nichtje van drie zei vanmiddag tegen me: 'Ayla is de allerliefste schat van mij'![]()
Dan kun je me opdweilen![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:01 schreef moussy het volgende:
René wil geen hond die wil slangen en fretten
Goed zo!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef jolene het volgende:
Windy, mag maandag op de laatste controle komen.
Het gaat verder geweldig
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef miss_sly het volgende:
Dorkan is
Dat koppie
Op de site staat "is verlegen" en dat zie je ook gewoon aan die oogjes
*verliefd is
Zover had ik voor het gemak maar niet eens gedacht, ik zat alleen maar te dromenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik heb de ruimte er niet voor en werk de hele dag...
Grinnik, ikke wel...quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zover had ik voor het gemak maar niet eens gedacht, ik zat alleen maar te dromen![]()
![]()
Ik vind de slangen ook niet zo hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:17 schreef jolene het volgende:
En Rene fretten en slangen, die slangen vind ik wat minder![]()
Maar ze wil geen spinnen![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef moussy het volgende:
Ik snap niet hoe ik ooit in een asiel heb kunnen werken
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef moussy het volgende:
stond er een draagmand klaar en waren de papieren al getekend.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef moussy het volgende:
Ik was trouwens samen met mijn moeder gastgezin voor wilde kittens en andere probleemkittens, dus ik wist wat ik in huis haalde![]()
jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Nog meer verleiding in huis... Je maakte het jezelf wel moeilijk hoor
Wat doet Rene, eigenlijk met een slangenvel, je kan er niet mee knuffelen toch??quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind de slangen ook niet zo hoorze is nu begonnen met een slangenvel van bijna 2 meter lang
Fretten mogen wel, als ze later zelf de frettenstrontjes opruimt, want die kakken gewoon daar waar ze lopen in je woonkamernou ja, de fretten die ik wel eens meemaak.
Het gaat erom waarvoor je betaalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:03 schreef miss_sly het volgende:
We leggen ons ook niet vast, en gaan sowieso eerst kennismaken. Dan kun je natuurlijk al wel veel zien. En als het niet goed voelt, doen we het niet, uiteraard.
Van de andere kant klinkt een labrador-pup wel als erg leuk!
Ow, en ze vroegen 125 euro. Dat vind ik niet overdreven, want er stonden ook veel pups en grotere honden voor enkele honderden euro's.
Ik vind het ook niet erg om iets te betalen, dat doe je aan een asiel immers ook!
Nou sommige mensen stellen dat uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly voelt zich eigenlijk heel naief nu
Ik heb aan die dingen eigenlijk niet eens gedacht. Ik ging er vanuit dat die mensen uiteraard te goeder trouw zijn (ga ik eigenlijk altijd vanuit, ik kan het maar niet afleren) en dat ze hooguit de hond wat positiever voorstellen dan hij is.
Als ie bij hun binnen woont enzo, dan zal hij toch wel geent en ontwormd zijn?
Welke afloop? Xena is verder wel helemaal in orde toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:32 schreef Bluezz het volgende:
en ik heb over de afloop nooit zo'n goed gevoel gehad.
Ik vrees dat dit hondje nu van adres naar adres gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat de hond helaas is verkocht, van dit e-mailadres:
awbokmavanrooijen@msn.com
dat is toch echt dezelfde als die geboden heeft op de hond die Juno heet!
Vreemd geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |