Ik zie hier in het park een meisje hardlopen met haar hond (een bruine labrador) en dat ziet er zo leuk uit! Casper en ik werken daarnaartoequote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:52 schreef Pandorah het volgende:
Wij hebben thuis nog geen huisdieren maar we willen wel een hond waar je lekker mee kan lopen (en evt hardlopen).
Hier komen ze aan de deur. Toen ik de honden nog niet had heb ik vaak zat zo'n gast aan de deur gehad of ik honden had.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Of komen ze langs de deur tegenwoordig?
Hier komen ze aan de deur.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat idioot om hondenbelasting te gaan gebruiken voor andere doeleinden zeg.
Is er trouwens controle op die belasting? Lopen er mannetjes rond bij de uitlaatplekken die vragen of je betaald hebt? Of komen ze langs de deur tegenwoordig?
Ik heb het jaren lang niet betaald, tot er controle aan de deur kwam en de kraamverzorgster open deedquote:In 2005 betaalt u voor de eerste hond ¤ 67,20 en voor elke volgende hond ¤ 91,20
Of ikquote:Op zondag 13 februari 2005 01:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook maar ff gekeken wat je hier meot betalen aan hondenbelasting, valt me mee...
[..]
Ik heb het jaren lang niet betaald, tot er controle aan de deur kwam en de kraamverzorgster open deed![]()
Kissa volgens mij woon jij op een plekje waar ik had moeten wonen![]()
Ja! Doenquote:Op zondag 13 februari 2005 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Maarrrrr, ik zal met wat beter weer ook eens wat omgeving foto's spammen van mijn nieuwe omgeving, is ook errug![]()
Ach hier precies hetzelfde, hagel, sneeuw en regenquote:Op zondag 13 februari 2005 10:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja! Doen
Als je van plan bent een heel stuk met je hond te gaan lopen maar je krijgt de eerste 10 minuten achtereenvolgens een hagelbui, een sneeuwbui en een regenbui op je kop, zouden de weergoden je dan iets duidelijk proberen te maken?
Tinkerbell is toch niet bang van kikkers?
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:17 schreef Spindizzy het volgende:
Mag ik even heel trots zijn? Ik ben net voor het eerst alleen uitgeweest met allebei de honden en dat ging best goed! Ze liepen aan de twee meter riem, die van Smek gewoon om mijn stomp gewikkeld. Smek gedroeg zich vrij aardig aan de korte riem, nauwelijks sleuren en Cas bleef keurig wachten als Smek even een opvoedmomentje nodig had
Duurt wel nog een poos voor ik de twee riemenroutine erin heb maar ik heb opeens best wel vertrouwen dat het goedkomt met ons drietjesWe gaan er dus echt nog heel veel opuittrekken samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |