Op die manier
![]()
Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik er wel aan moest beginnen. Ik ben echt luier dan lui en dan is vier keer per dag uitlaten heel wat
![]()
Komt bij dat je behoorlijk aan huis gebonden bent. De spontane tripjes naar Antwerpen kunnen we wel vergeten, uit eten en daarna een afzakkertje halen in de kroeg duurt niet meer tot sluitingstijd, de DVD-speler moet vaak tijdens een spannende scene worden stopgezet omdat ze uitrgelaten moeten worden enz. enz.
En toch he...Toch wou ik dat ik er jaren eerder aan was begonnen
![]()
Die 4 keer per dag uitlaten doe ik met veel plezier. Tuurlijk baal ik wel als ik net even met iets leuks bezig ben maar als Casper dan helemaal door het dolle heen is als je zegt "Ga je mee uit?!" dan is dat alweer voorbij. Zelfs al regent het dat het giet, ik ben nog geen één keer met tegenzin met hem uitgeweest. En straks heb ik dat keer twee
![]()
Als je weggaat en je komt weer thuis dan gaat er niks boven zowat ondersteboven gelopen worden door een uitzinnige slobberhond
![]()
En een Smekkekind die net als Donkey uit Shrek staat te hupsen en te springen omdat hij ook een slobber wil geven (Pick me! Pick me!)
![]()
Echt, al ben je maar een halve minuut beneden geweest dan staan die mutsen al bovenaan de trap te kwispelen
![]()
Hondjes zijn leuk
![]()
En de meeste praktische problemen zijn vrij simpel op te lossen.