Wat doet Rene, eigenlijk met een slangenvel, je kan er niet mee knuffelen toch??quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind de slangen ook niet zo hoorze is nu begonnen met een slangenvel van bijna 2 meter lang
Fretten mogen wel, als ze later zelf de frettenstrontjes opruimt, want die kakken gewoon daar waar ze lopen in je woonkamernou ja, de fretten die ik wel eens meemaak.
Het gaat erom waarvoor je betaalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:03 schreef miss_sly het volgende:
We leggen ons ook niet vast, en gaan sowieso eerst kennismaken. Dan kun je natuurlijk al wel veel zien. En als het niet goed voelt, doen we het niet, uiteraard.
Van de andere kant klinkt een labrador-pup wel als erg leuk!
Ow, en ze vroegen 125 euro. Dat vind ik niet overdreven, want er stonden ook veel pups en grotere honden voor enkele honderden euro's.
Ik vind het ook niet erg om iets te betalen, dat doe je aan een asiel immers ook!
Nou sommige mensen stellen dat uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly voelt zich eigenlijk heel naief nu
Ik heb aan die dingen eigenlijk niet eens gedacht. Ik ging er vanuit dat die mensen uiteraard te goeder trouw zijn (ga ik eigenlijk altijd vanuit, ik kan het maar niet afleren) en dat ze hooguit de hond wat positiever voorstellen dan hij is.
Als ie bij hun binnen woont enzo, dan zal hij toch wel geent en ontwormd zijn?
Welke afloop? Xena is verder wel helemaal in orde toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:32 schreef Bluezz het volgende:
en ik heb over de afloop nooit zo'n goed gevoel gehad.
Ik vrees dat dit hondje nu van adres naar adres gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat de hond helaas is verkocht, van dit e-mailadres:
awbokmavanrooijen@msn.com
dat is toch echt dezelfde als die geboden heeft op de hond die Juno heet!
Vreemd geval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |