abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18658969
Hallo allemaal,

Ik heb effe een vraagje.... mn poes krijgt jongen, op zich heel erg leuk. Maar hoe herken ik aan haar wanneer ze gaat bevallen ? Ze is alle dagen binnen, soms een uitstapje van een kwartier. Ze rommelt aldoor in haar doos en slaapt veel. Ik had uitgerekent dat het rond 2 mei moet komen. Maar ze ontploft bijna, zo dik. Dus waaraan kan ik zien of herkennen wanneer het zover is ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr.Karin en moederpoes Shady.
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:58:48 #2
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_18662397
Dan kruipt ze ergens weg en komt ze niet meer van haar plaats af, meestal weten ze dat ze op ploffen staan een uur of 12 van te voren denk ik zo. Mijn kat kwam bij me in bed liggen toen het zover was.
pi_18662722
Niet meer naar buiten laten nu iig....

Zorg ervoor dat haar doos om in te bevallen klaarstaat en afwachten maar....

Als ze moet dan wordt ze wat onrustig, kan naar haar buik kijken/eraan likken, temp gaat iets omhoog(maar om nu de hele tijd met een thermometer erachteraan te lopen is ook niets), ze zal waarschijnlijk niet eten op de dag dat ze moet bevallen....

Uiteindelijk bevallen ze het vaakst als je het net niet verwacht, net als je lekker slaapt of even boodschappen aan het doen bent...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18662812
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef Sovereign het volgende:
Dan kruipt ze ergens weg en komt ze niet meer van haar plaats af, meestal weten ze dat ze op ploffen staan een uur of 12 van te voren denk ik zo. Mijn kat kwam bij me in bed liggen toen het zover was.
Oei ze ligt idd. ook altijd bij mij in bed hahaha dat word nog wat.
pi_18662935
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:12 schreef erodome het volgende:
Niet meer naar buiten laten nu iig....

Zorg ervoor dat haar doos om in te bevallen klaarstaat en afwachten maar....

Als ze moet dan wordt ze wat onrustig, kan naar haar buik kijken/eraan likken, temp gaat iets omhoog(maar om nu de hele tijd met een thermometer erachteraan te lopen is ook niets), ze zal waarschijnlijk niet eten op de dag dat ze moet bevallen....

Uiteindelijk bevallen ze het vaakst als je het net niet verwacht, net als je lekker slaapt of even boodschappen aan het doen bent...
Ze had altijd een vaste plaats..... een erg onhandige plek. Dus heb nu een doos in mn klerenkast staan, naast mn bed en in mn andere slaapkamer. Ze slaapt meestal op bed. Maar ligt nu steeds vaker in de doos naast mn bed. Dus dat word nog gezellig.
Wil het graag meemaken als het zover is........ maar ja zal wel pech hebben.
Het zou nog een week moeten duren maar dat lijkt me sterk.
pi_18665497
Owww, en ik ben op zoek naar een kitten
Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat verlopen.. wel veel katten gehad, maar nog nooit een nestje.

Het is hier in F&F altijd wel heel erg met die poezen-bevallingstopics.

Bij deze ben ik dus extra nieuwsgierig!
Hoe zien de moeder en de vader er uit??

(Als je de vader al kent )
pi_18668924
Zet evt een paar dozen klaar, dan kan ze kiezen waar ze zich het prettigste voelt....
En wordt de kans kleier dat ze je bed als bevallingsplaats kiest

Zorg voor een paar open dozen en een paar dichte dozen(waar je in de zijkant een gat knipt zodat ze de doos in kan stappen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 25 april 2004 @ 11:39:37 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18669185
En zorg dat je heel veel foto's maakt. Want een babypoekiestopic zonder foto's is ook niks natuurlijk

Succes
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zondag 25 april 2004 @ 11:41:15 #9
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_18669213
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:39 schreef Spindizzy het volgende:
En zorg dat je heel veel foto's maakt. Want een babypoekiestopic zonder foto's is ook niks natuurlijk
Wij willen pics!
pi_18669294
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Wij willen pics!
Deze is wel gepast denk ik:

pi_18678758
We willen zeker allemaal foto's zien van die kleintjes!!
Maar ik zou het ook wel leuk vinden als er foto's komen van de bevalling zelf als dat kan natuurlijk!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_18709673
Ik zal mn best doen..... moet alleen een site vinden waar ik mn foto's op kwijt kan.

Maar er zijn dus nog steeds geen kittens....... heb weinig geduld meer hahaha.

Heb wel leuke foto's van paps en mams........

Dus als iemand kan vertellen waar ik die foto's kan plaatsen ..........
  dinsdag 27 april 2004 @ 07:55:25 #13
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_18712269
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Karin23 het volgende:
Ik zal mn best doen..... moet alleen een site vinden waar ik mn foto's op kwijt kan.

foto's plaatsen op je eigen website, kun je zo aanmaken bij msn (gratis)

enne geboorte zien van de jonkies van je kat is geweldig, heb het zelf 2x meegemaakt, ze wilde ook graag dat ik erbij was, leek net alsof ze me kwam halen toen het zover was, heel lief...

hoop dat het jou ook lukt, veel succes vast
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  dinsdag 27 april 2004 @ 08:08:36 #14
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_18712338
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Karin23 het volgende:

Foto's mag je op mijn webserver kwijt, mail ze maar als het zover is, of mail vast wat foto's van paps en mams (mail is hetzelfde als mn msn, staat in mn profiel). Laat je de moeder wel steriliseren over een tijdje?

Zou toch een dezer dagen moeten gebeuren lijkt me. Ik trof de laatste keer ineens 5 kittens aan en was dus net te laat...
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_18731779
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 08:08 schreef Roadster het volgende:

[..]

Foto's mag je op mijn webserver kwijt, mail ze maar als het zover is, of mail vast wat foto's van paps en mams (mail is hetzelfde als mn msn, staat in mn profiel). Laat je de moeder wel steriliseren over een tijdje?

Zou toch een dezer dagen moeten gebeuren lijkt me. Ik trof de laatste keer ineens 5 kittens aan en was dus net te laat...
Ik mail je even foto's....... kweet niet of ze groot genoeg zijn, heb ze gescand.
Alvast bedankt.

Het was al eerder de bedoeling om haar te laten helpen maar ze kreeg een vorm van niesziekte in die tijd..... en toen was ik te laat
  dinsdag 27 april 2004 @ 23:17:54 #16
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_18733647
Hierbij dan de foto's. Je moet het zelf maar een beetje toelichten al spreekt het eigenlijk voor zich.

Accu van mn laptop is bijna leeg, maar het gaat net goed

Is alles nog oke met mams? Het lijkt me een kwestie van dagen als ik t zo hoor.
  dinsdag 27 april 2004 @ 23:18:59 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_18733685
!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_18734590
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
!
pi_18752812
Op foto 1 Shady in haar mandje..... ik was er net achter dat ze begon te groeien......

2. Deze foto heb ik gister gemaakt....... lag ze lekker op bedje te slapen ..... kom ik eraan met een camera + flitser.

3. Shady en Ienemienie op de krabpaal. Ienemienie is mn andere kat van 4 jaar......... een enorm beest.

4. Shady onder de bank. Past nu niet meer

5. Tommy ( de vader) in een doos gepropt.

6. Pap's en mam's gezellig met zn 2 en op de kattebak.

7. Dit vind ik zo'n lieve foto...... helaas wist Tommy niet dat Bo zou groeien..... hij is nog steeds de pineut en het liefst zou Bo hem nu door de kamer gooien.

Heej bedankt voor het plaatsen ....... mn poekies op internet !!!!!!!!!!

Mama poes loopt nog........ het gebeurt in ieder geval zondag of daarvoor.
pi_18752878
* Bluezz volgt het met grote belangstelling... is erg op zoek naar een kitten
pi_18779236
Nou volgens mij duurt het niet lang meer........

Vannacht ging ik naar bed....... lag net lekker. Shady lag al lang op bed en Bo ook. Ik ging lekker liggen ....... super moe..... gaat mevrouw ineens heel lief doen. Kopjes geven, likken, nagels in mn arm zetten. Luid spinnend, en het hield maar niet op. De hond werd er gek van... ze loopt hem nu steeds achterna, en doet net of hij haar kindje is. Soms is ze er zat van en geeft ze hem een mep. Arme Bo weet niet wat ie moet. Hij blijft maar voor haar aan rennen. Maf gezicht........

Mn geduld raakt op ik wil zo graag poezies.........
  donderdag 29 april 2004 @ 22:52:44 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18782213
spannend, kan idd niet lang meer duren als ik de symptomen een paar dagen geleden al lees
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 30 april 2004 @ 12:40:49 #23
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_18790470
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:33 schreef Karin23 het volgende:
...

Mn geduld raakt op ik wil zo graag poezies.........
Vandaag is een mooie dag voor de kittens om op de wereld gezet te worden vind ik
  vrijdag 30 april 2004 @ 12:41:38 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18790485
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 12:40 schreef Roadster het volgende:

[..]

Vandaag is een mooie dag voor de kittens om op de wereld gezet te worden vind ik
heb je gelijk de namen al klaar, vernoemen naar prinsen en prinsesjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18791455
Zeg kittens.. komen jullie er eens uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')