Oei ze ligt idd. ook altijd bij mij in bed hahaha dat word nog wat.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef Sovereign het volgende:
Dan kruipt ze ergens weg en komt ze niet meer van haar plaats af, meestal weten ze dat ze op ploffen staan een uur of 12 van te voren denk ik zo. Mijn kat kwam bij me in bed liggen toen het zover was.
Ze had altijd een vaste plaats..... een erg onhandige plek. Dus heb nu een doos in mn klerenkast staan, naast mn bed en in mn andere slaapkamer. Ze slaapt meestal op bed. Maar ligt nu steeds vaker in de doos naast mn bed. Dus dat word nog gezellig.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:12 schreef erodome het volgende:
Niet meer naar buiten laten nu iig....
Zorg ervoor dat haar doos om in te bevallen klaarstaat en afwachten maar....
Als ze moet dan wordt ze wat onrustig, kan naar haar buik kijken/eraan likken, temp gaat iets omhoog(maar om nu de hele tijd met een thermometer erachteraan te lopen is ook niets), ze zal waarschijnlijk niet eten op de dag dat ze moet bevallen....
Uiteindelijk bevallen ze het vaakst als je het net niet verwacht, net als je lekker slaapt of even boodschappen aan het doen bent...
quote:Op zondag 25 april 2004 11:39 schreef Spindizzy het volgende:
En zorg dat je heel veel foto's maakt. Want een babypoekiestopic zonder foto's is ook niks natuurlijk
Deze is wel gepast denk ik:quote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef sleepflower het volgende:
[..]Wij willen pics!
foto's plaatsen op je eigen website, kun je zo aanmaken bij msn (gratis)quote:Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Karin23 het volgende:
Ik zal mn best doen..... moet alleen een site vinden waar ik mn foto's op kwijt kan.
Maar er zijn dus nog steeds geen kittens....... heb weinig geduld meer hahaha.
Heb wel leuke foto's van paps en mams........
Dus als iemand kan vertellen waar ik die foto's kan plaatsen ..........
Foto's mag je op mijn webserver kwijt, mail ze maar als het zover is, of mail vast wat foto's van paps en mams (mail is hetzelfde als mn msn, staat in mn profiel). Laat je de moeder wel steriliseren over een tijdje?quote:Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Karin23 het volgende:
Ik zal mn best doen..... moet alleen een site vinden waar ik mn foto's op kwijt kan.
Maar er zijn dus nog steeds geen kittens....... heb weinig geduld meer hahaha.
Heb wel leuke foto's van paps en mams........
Dus als iemand kan vertellen waar ik die foto's kan plaatsen ..........
Ik mail je even foto's....... kweet niet of ze groot genoeg zijn, heb ze gescand.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:08 schreef Roadster het volgende:
[..]
Foto's mag je op mijn webserver kwijt, mail ze maar als het zover is, of mail vast wat foto's van paps en mams (mail is hetzelfde als mn msn, staat in mn profiel). Laat je de moeder wel steriliseren over een tijdje?
Zou toch een dezer dagen moeten gebeuren lijkt me. Ik trof de laatste keer ineens 5 kittens aan en was dus net te laat...
Vandaag is een mooie dag voor de kittens om op de wereld gezet te worden vind ikquote:Op donderdag 29 april 2004 20:33 schreef Karin23 het volgende:
...
Mn geduld raakt opik wil zo graag poezies.........
heb je gelijk de namen al klaar, vernoemen naar prinsen en prinsesjesquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:40 schreef Roadster het volgende:
[..]
Vandaag is een mooie dag voor de kittens om op de wereld gezet te worden vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |