de hond was 17 en kwam in het asiel, omdat zn baasje voor lange tijd in het ziekenhuis lag. Geen geld, hondjes gingen door naar het asiel vanuit het pension. Maar door de strenge winter toen kon hij daar 's nachts niet zijn, hij mocht los in kantoor. Dat ging ook niet, want hij vrat de deur er steeds uit. Tja, dan maar mee naar huis
![]()
Vanavond zal ik van beer een foto inscannen
![]()
Toen beer 18 werd stonden we samen in de krant
![]()
ik was 1 jaar ouder dan Beer
![]()
Dit hebbenw e een lange tijd volgehouden tot ik ander werk kreeg en beer niet meer mee kon. Maar Beer kon ook niet alleen thuis zijn, want dan ging ie slopen. Dus is Beer naar een ander gegaan, want ik was "maar" gastgezin voor Beer en daar is beer nog 19 geworden en heeft een mooi uiteinde gehad
![]()
en de drie katten.. tja, mn moeder viel op een kitten uit het nest waar we gastgezin voor waren en ikv iel op een kitten. Van de beheerster kreeg ik dat kitten voor mn verjaardag en mn moeder kreeg dat poesie, omdat ze meehielp als het erg druk was en ik zonder vrijwilligers moest draaien. Nou en toen ging ik op mezelf wonen, maar de "kleintjes" waren niet meer uit elkaar te halen, dus die heb ik bij mn moeder gelaten. Ze zouden dan af en toe bij me komen logeren. Ook omdat ik geen huisdieren kon betalen toen en het zo een leuke oplossing was!
En daar kwam eppie, die had ik al bij mn moeder thuis. Eppie kwam als eerste een weekendje logeren. Ging allemaal prima. Beter zelfs dan bij mn moeder in huis. Eppie kwam niet meer van mijn oude slaapkamer af en terroriseerde daar thuis de kattenboel.
Op zondag kwam mijn moeder ep weer ophalen.... maar ep wilde niet. We gingen hem "vangen" maar hij vloog tegen de ramen omhoog en piste alles onder van nijd. en zo had ik een kat er bij
![]()
Aangezien ik 1 kat op een flatje zielig vond, ging ik een bakkie doen in het asiel. En daar zat ie, een piep klein zwart enorm wild kittentje, wat bij mij op schoot kwam. Dus daar heb ik de hele middag mee gezeten en toen ik hem in de kittenkamer terug zou zetten (ik kwam voor een poes, dit was een kater) stond er een draagmand klaar en waren de papieren al getekend. Shaka kwam bij mij