Hebben er maar 1, dus dat scheelt. Een appenzeller sennenhond, wel heel leuk beest, alleen jammer genoeg niet sociaal genoeg opgevoed en enorm dominant.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
Ongeveer hetzelfde als je hier betaald voor 2 honden dus. Hoeveel heb je er ABgirl?
Oh, daar is Chucky al! Leuk!
Beetjequote:Op maandag 14 februari 2005 23:47 schreef Spindizzy het volgende:
Naam zegt me niks dus heb ff plaatje opgezocht
[afbeelding]
Dus het is een beetje een patsertje die van jou?
quote:
Hij is vorige week dinsdag 7 geworden, maar nog steeds behoorlijk speels. Je moet niet per ongeluk de woorden wandelen, voetballen, trampen (trampolinespringen) of skeeleren in je mond nemen, want dan kom je niet meer van hem af. Je moet dan ook echt met hem mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:20 schreef Spindizzy het volgende:
Leuke kop heeft hijHoe oud is hij nu?
Hmmm, kan hem niet mee terugvindenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:35 schreef kissa het volgende:
Nee, ken ik niet?
Goed zoquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik vanavond, zoals hier door jullie allemaal voorgesteld, toch nog even bel!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:21 schreef moussy het volgende:
Een (nep)kong krijg je goed schoon door er een gebittenreiniger tablet in te proppen en hem dan in een bak heet water te leggengehoorapparaten-dopjes ook, maar das niet voor hier
![]()
Is goed, dan zie ik dat vanavond wel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb je ondertussen toegevoegd... Jou ook weer Moussy (heb nieuwe MSN naam, vandaar).
Das Sjonnie!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:58 schreef mallemeid het volgende:
omg, dit kán toch niet echt zijn?
[afbeelding]
Sorry, heb geen digicam, dus ook geen fotootjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:09 schreef Spindizzy het volgende:
Lammetjes! Dat betekent dat het lente gaat worden!![]()
![]()
Doe eens een fotootje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |