abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25013959
quote:
Op afschuwelijke wijze is gisteren een 15-jarige jongen uit Deventer enkele honderden meters onder een auto de hele wijk doorgesleurd, zonder dat de automobiliste het doorhad. Het slachtoffer is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.

Verschillende mensen, onder wie veel jonge kinderen die vanwege de vakantie buiten speelden, hebben de auto met daaronder het slachtoffer Niels Damen voorbij zien komen en hem horen schreeuwen. Ze probeerden de automobiliste nog te waarschuwen, maar die leek niets te merken en reed stug door.

De brandweer is lang bezig geweest het meters lange bloedspoor dat door de hele buurt liep op te ruimen. Het slachtoffer was buiten aan het skateboarden toen het gebeurde.

Niels Damen is in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen en heeft veel bloed verloren.
Hij heeft ernstige brandwonden op zijn rug en armen en een van zijn oren werd helemaal afgerukt. Hij moest gisteravond laat meerdere operaties ondergaan.

Naar het schijnt heeft de automobiliste, Monique R. die even verderop een hondentrimsalon heeft, de jongen net na een bocht aangereden, waarna Niels op zijn rug onder de auto schoot en bleef haken.

"We riepen nog, stop, stop! Die vrouw keek even en reed toen weer verder. De auto hing helemaal scheef omdat hij eronder zat", zegt de 8-jarige Stella Kovacs. "Hoe kan ze nou niets gemerkt hebben?" vraagt zij zich af, en met haar de hele buurt.

Het jonge meisje speelde samen met haar zus Mellanie (9) en buurmeisje Gonda Schiell (12) buiten toen ze de auto voorbij zagen komen. "Iedereen hoorde hem schreeuwen. We hoorden hem schuren over de weg en zagen zijn benen nog net onder de auto vandaan komen."

Met haar vinger wijst ze de plek onder de auto aan waar zijn benen zaten, terwijl een takelploeg de kleine bedrijfswagen van de parkeerplaats haalt.

Niels raakte midden in de wijk los en is vervolgens nog zelf opgestaan. De automobiliste reed door en parkeerde de auto nog tientallen meters verderop. Zij is vervolgens naar het politiebureau gebracht.
bron

Jeetje zeg, wat een heftig verhaal .

Ik begrijp ook niet dat de vrouw niets heeft gemerkt. Auto die helemaal scheef hing. Schreeuwende kinderen. Kan niet missen. Misschien heeft ze haast ofzo gehad .

Arme jongen .
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:49:54 #2
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_25013979
mischien had ze gezopen
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:50:52 #3
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_25014003
Damm
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_25014020
quote:
De brandweer is lang bezig geweest het meters lange bloedspoor dat door de hele buurt liep op te ruimen. Het slachtoffer was buiten aan het skateboarden toen het gebeurde.
Ik moest gewoon lachen.
Damn, wat ben ik afgestompt geraakt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25014023
vreemd.
Zoiets moet je toch merken lijkt me..
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:52:04 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25014024
Au!
pi_25014061
Skateboardend tasjes roven, waar moet het naar toe met deze wereld
Big dick.
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:53:53 #8
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:54:08 #9
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_25014067
damn....
pi_25014072
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:49 schreef tuut84 het volgende:
mischien had ze gezopen
Omdat ze naar het politiebureau is gebracht?? Volgens mij is dat standaard na zo'n tragisch ongeval.

Maar het zou goed kunnen.
pi_25014105
Wat een drama zeg.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:58:21 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25014149
Was die vrouw dronken ofzo??
pi_25014167
vrouwen en auto's
pi_25014198
Moet wel heel erg pijnlijk zijn
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_25014201
Doet dat pijn?
pi_25014202
Wat een walgelijke ervaring voor die jongen, en ook al die kinderen die dat hebben gezien Onvoorstelbaar dat die bestuurster beweerd helemaal niets gemerkt te hebben
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_25014242
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:58 schreef Aventura het volgende:
Was die vrouw dronken ofzo??
Nog zo'n briljante post.
pi_25014269
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:01 schreef Stuart het volgende:
Onvoorstelbaar dat die bestuurster beweerd helemaal niets gemerkt te hebben
Beweerd? Alsof ze liegt? En dat maak jij uit die post op? Je moet eens zien hoe vaak je automobilisten met een half zacht achterwiel tegenkomt, en hoe recht je auto dan op de weg ligt, hastikke scheef dus.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:05:07 #19
3767 Herald
Come get some
pi_25014275
als je heel snel door de AT scrolt lijkt het net alsof er honderden jongens meters onder auto staat
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 23:07:57 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25014350
Mijn god! Een wonder dat hij nog leeft.

Hopenlijk kunnen ze hem weer wat opknappen. Als hij het tenminste red. En waar die vrouw mee bezig was weet ik niet maar normaal merk je zelfs al als je over een steen heen rijdt. Laat staan dat je iemand meesleurt en omstanders staan te schreeuwen.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:08:36 #21
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_25014363
Hoe krijgt ze het voor elkaar, onbegrijpelijk dat ze zo stoicijns door kan rijden.

Wat een ontzettende stomme kut.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_25014448
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:04 schreef Redux het volgende:

[..]

Beweerd? Alsof ze liegt? En dat maak jij uit die post op? Je moet eens zien hoe vaak je automobilisten met een half zacht achterwiel tegenkomt, en hoe recht je auto dan op de weg ligt, hastikke scheef dus.
Ja, je moet wel heel achterlijk zijn om NIETS te merken
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:13:33 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25014465
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:03 schreef Redux het volgende:

[..]

Nog zo'n briljante post.
Oh? Ik vind het juist wel een relevante vraag.
De meeste mensen merken toch zeker wel dat ze iemand aanrijden. Als je dat niet eens merkt en daarna ook niet doorhebt dat er iemand onder je auto ligt dan vraag ik me inderdaad af hoe scherp je op dat moment was, ja.
pi_25014483
gvd wat een gruwelijke actie
pi_25014537
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:12 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, je moet wel heel achterlijk zijn om NIETS te merken
Ja, achteraf is het ontzettend gruwelijk. het idee dat je rijdt met een mens onder je auto. Maar op het moment zelf sta je daar nevernooit niet bij stil, vooral niet wanneer je helemaal niet door hebt gehad dat je iemand aan hebt gereden. Achteraf is het hastikke stom, maar op het moment is het een heel ander verhaal.
pi_25014575
Is dit de monique van de trimsalon???

http://www.poedelsite.nl/deventer.htm
pi_25014593
Oh mij god, dat is gestoord! Dat die jongen het overleefd heeft!!
feest
pi_25014598
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:16 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, achteraf is het ontzettend gruwelijk. het idee dat je rijdt met een mens onder je auto. Maar op het moment zelf sta je daar nevernooit niet bij stil, vooral niet wanneer je helemaal niet door hebt gehad dat je iemand aan hebt gereden. Achteraf is het hastikke stom, maar op het moment is het een heel ander verhaal.
Sorry, bij mij kan het er gewoon absoluut niet in dat ze helemaal niets heeft gemerkt
pi_25014600
Oooh ooh wat afschuwelijk!!!
Ik snap alleen brandwonden niet? Moeten dat geen schaafwonden zijn?
pi_25014606
-doe maar even niet-

[ Bericht 77% gewijzigd door NorthernStar op 09-02-2005 23:24:32 ]
pi_25014631
Waarom wordt haar naam nu opgezocht en vermeld? Draagt dat er iets toe bij>
pi_25014632
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Sorry, bij mij kan het er gewoon absoluut niet in dat ze helemaal niets heeft gemerkt
Sja, blijkbaar gebeuren zulke dingen. Hoe vreselijk ze ook zijn.
pi_25014646
quote:
Waar is dit goed voor dan?
pi_25014654
quote:
Grote jongen hoor.
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 23:22:57 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25014660
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:16 schreef Redux het volgende:

wanneer je helemaal niet door hebt gehad dat je iemand aan hebt gereden.
Een beetje in gedachten verzonken of er even niet bij kan ik me voorstellen. Maar bij dit houdt het op. Een normaal mens krijgt na een paar seconden wel door dat er iets niet klopt. Misschien zat ze stijf van de medicijnen of zoiets want normaal is het niet.
pi_25014680
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
Waarom wordt haar naam nu opgezocht en vermeld? Draagt dat er iets toe bij>
Zullen we er ff over filosoferen......
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2005 @ 23:24:27 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25014689
Misschien had hij d'r tasje gepikt?
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:25:41 #38
62182 Georges
That's the shit
pi_25014717
Ik snap niet dat je zo afwezig/dom of wat dan ook kan zijn dat je dat niet merkt.
Erg vervelend voor dat ventje overigens.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25014718
Wat ik me afvraag, hoe kan een auto scheefhangen als iemand eronder vast zit. Hoe zat hij vast? Als zijn benen achter uit staken, zat hij met z'n hoofd ter hoogte van de achterdeur. Hij werd meegesleept over de grond. Hoe kan het dat iemand het niet doorhad dat er iemand meegesleept werd onder de auto. Dat vraag ik me af. Het kan niet zo zijn dat een vrouw bewust doorrijdt met iemand onder haar auto. Op voorhand geloof ik ook neit dat ze dronken of onder de medicijnen zat.
pi_25014721
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien had hij d'r tasje gepikt?
Goh, hoe enorm grappig gevonden
pi_25014807
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Als jij met een aantal km/u over de straat wordt gesleurd, dan heb je niet alleen schaafwonden, maar brandt je huid ook echt weg...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2005 @ 23:29:12 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25014815
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:25 schreef Stuart het volgende:

[..]

Goh, hoe enorm grappig gevonden
In elk topic een nietszeggende cliche oneliner plaatsen daarintegen....
pi_25014862
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:01 schreef DjDev het volgende:
Doet dat pijn?
geen idee... proberen?
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:31:49 #44
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_25014890
Dat ze het niet heeft gemerkt inderdaad.
Hoe moet die mevrouw zich nu voelen. Brrr.

Wat een tragedie... 15 jaar...
Jawohl Herr Kaloin!
pi_25014894
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In elk topic een nietszeggende cliche oneliner plaatsen daarintegen....
Daarentegen blijk jij niet in staat te zijn om on-topic te reageren. Een domme misplaatste grap maken van een ernstige gebeurtenis is klaarblijkelijk 'leuk'
Vraag me af of je nog zo 'grappig' post als het een van je eigen kinderen zou betreffen
pi_25014912
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:52 schreef _Administr8or_ het volgende:
vreemd.
Zoiets moet je toch merken lijkt me..
Volgens mij heeft ie het wél gemerkt hoor......
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_25014929
raar, lag hij er echt onder?
Lag die dan niet toevallig onder de auto om uhh z'n skateboard te pakken ofzo en dat zij toen wegreed.

Als iemand echt onder de auto komt bij een botsing moet ie er toch via de voorkant onder zijn gekomen?
Misschien zat ie op z'n skateboard op de grond, midden op de weg en zag zij het niet omdat het een hoge auto is?
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:33:41 #48
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_25014942
hij leeft nog wel dus
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:33:53 #49
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_25014949
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Volgens mij kan je best wel brandwonden krijgen als je onder een auto ligt... hete uitlaat, je schaaft over de grond... wrijving...
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_25014974
Geloof het of geloof het niet maar er zijn gewoon automobilisten die geen flauw benul hebben van auto's en daar iets mee hebben.
Als je een serieuze automobilist bent dan voel je dat wel, iemand zoals zij kan zoiets gerust totaal negeren, misschien heeft ze het wel gemerkt maar ging er vanuit dat het vanzelf wel ophoudt.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2005 @ 23:35:01 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25014979
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daarentegen blijk jij niet in staat te zijn om on-topic te reageren.
Ja hoor, mijn reactie was perfect on topic. Het insinueert namelijk dat de dame wel degelijk wat gemerkt heeft maar een hidden agenda had. Jammer dat je een beperkt interpretatie vermogen hebt, Maar DAT hadden we al een poosje door aan de hand van je nietszeggende rukkers postjes.
quote:
Een domme misplaatste grap maken van een ernstige gebeurtenis is klaarblijkelijk 'leuk'
Je herkent een grap nog niet als die je in je bek pist. Maar nogmaals het was niet eens als grap bedoelt, maar mooi meegenomen.
quote:
Vraag me af of je nog zo 'grappig' post als het een van je eigen kinderen zou betreffen
Dan zou ik me ook afvragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat deze mevrouw geen flikker gemerkt heeft...
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:36:15 #52
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_25015008
niels, naam genoot
pi_25015029
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Stuart het volgende:

Daarentegen blijk jij niet in staat te zijn om on-topic te reageren.
Met zulke opmerkingen maak je jezelf echt niet geloofwaardig hoor. Ik dacht dat je altijd zo'n vrolijk jochie was, wat is er vandaag gebeurt dat je je nu zo laat kennen??
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:38:04 #54
71048 Tokay
makes your day!
pi_25015048
Traumatisch voor alle betrokkenen.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25015052
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:34 schreef Sportguy het volgende:
Geloof het of geloof het niet maar er zijn gewoon automobilisten die geen flauw benul hebben van auto's en daar iets mee hebben.
Als je een serieuze automobilist bent dan voel je dat wel, iemand zoals zij kan zoiets gerust totaal negeren, misschien heeft ze het wel gemerkt maar ging er vanuit dat het vanzelf wel ophoudt.
Correct, ben ik het mee eens.
pi_25015072
Ze heeft de jongen net na een bocht aangereden. Staat in het artikel. Tenminste, zo schijnt het gebeurd te zijn. Maar dat merk je dan toch?? Dat zie je toch?? Als een oplettende automobilist?? Daarna is de jongen op z'n rug onder de auto geschoten en blijven haken. Eigenlijk is ze dan doorgereden na een ongeval.
pi_25015077
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:37 schreef Redux het volgende:

[..]

Met zulke opmerkingen maak je jezelf echt niet geloofwaardig hoor. Ik dacht dat je altijd zo'n vrolijk jochie was, wat is er vandaag gebeurt dat je je nu zo laat kennen??
Geen idee, het zal wel mijn zgn. gebrek aan interpretatie zijn
Het kwam bij mij verkeerd over, maar goed, het is dan ook een post welke mijns inziens vroeg om een reactie. Uiteraard had ik een andere reactie van in dit geval Swets dan ook niet verwacht
pi_25015100
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:39 schreef schatje het volgende:
Ze heeft de jongen net na een bocht aangereden. Staat in het artikel. Tenminste, zo schijnt het gebeurd te zijn. Maar dat merk je dan toch?? Dat zie je toch?? Als een oplettende automobilist?? Daarna is de jongen op z'n rug onder de auto geschoten en blijven haken. Eigenlijk is ze dan doorgereden na een ongeval.
Niet bewust doorgereden na een ongeval. Lijkt me wel een verschil.
Blijkbaar heeft ze de jongen niet gezien. Zou ze hem wel gezien hebben, zoiets schat je bij zo'n vrouw toch niet in?
pi_25015110
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:34 schreef Sportguy het volgende:
Ja, dat zou ook kunnen.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:41:41 #60
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_25015128
Doorrijden na een ongeval is het niet. Dat is wanneer je de plaats van een ongeval daadwerkelijk verlaat. Ze pleegt natuurlijk wel volop een 6 WVW 1994; ze veroorzaakt een aanrijding met ernstig lichamelijk letsel als gevolg. Ik brand eigenlijk van nieuwsgierigheid naar de complete toedracht en de verklaring van de desbetreffende mevrouw !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_25015169
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:39 schreef schatje het volgende:
Die jongen zat met een skateboard te spelen, ik kan me voorstellen dat hij op een verkeerde plek, zoals een bocht, viel en precies voor die auto terecht kwam. Misschien was het ook wel donker en/of had mevrouw haar ramen niet goed schoongemaakt.

Allemaal mogelijk, blijft een feit dat niet iedereen even feilloos kan rijden dan wenselijk/noodzakelijk is.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_25015190
Mijn broer lag ook een keer onder een auto vroeger om een bal te pakken en toen reed die man over hem heen, gelukkig is hij ongedeerd gebleven. De man die in de auto zat is zich doodgeschrokken en heeft nachten niet kunnen slapen. Hij kwam ook met een hele berg cadeautjes aanzetten voor mijn broer.

Kan je nagaan wat die vrouw voor gevoelens heeft, het lijkt me stug dat ze het gemerkt heeft, anders was ze echt wel gestopt.
pi_25015192
Oja, na een bocht, wat vreemd zeg, misschien toch op de grond gezeten. Jammer dat er niet bijstaat hoe de vrouw reageerde toen ze uitstapte.

Waarom stopte ze daarna eigenlijk? Merkte ze het toen wel dat er een jongen onder had gelegen?
pi_25015194
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:23 schreef Flowce het volgende:

[..]

Zullen we er ff over filosoferen......
Barst maar los
pi_25015298
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:40 schreef Redux het volgende:

[..]

Niet bewust doorgereden na een ongeval. Lijkt me wel een verschil.
Blijkbaar heeft ze de jongen niet gezien. Zou ze hem wel gezien hebben, zoiets schat je bij zo'n vrouw toch niet in?
Nou ja, je gaat er automatisch vanuit dat er sprake is van kwade opzet. Maar misschien heeft ze idd echt niets gemerkt. Afwachten maar totdat de precieze toedracht bekend is. De Telegraaf heeft morgen misschien wel een vervolgverhaal.
pi_25015309
#@%#@%@!#!@##%$#^#^%$&#$%#@$@# wijf met haar kut honden
pi_25015317
Laat ik allereerst maar eens alle bekenden en de betreffende persoon zelf veel sterkte toewensen.
Als reactie op de meeste posts op dit bericht wil ik wel even kwijt dat ik zelf al een tijdje in me eigen autotje rij, (ja ik praat over meer dan 20.000 km) maar ik zelf af en toe wel merk dat mijn auto anders aanvoelt door diverse redenen. Bijvoorbeeld als die koud is trekt die minder snel op (is misschien een reden dat de betreffende vrouw het niet doorhad, geizen het feit dat zei in een woonwijk reed.)Maar ook dat bijvoorbeeld mijn auto soms overhelt naar 1kant en he andere moment naar de andere kant.(flauwe opmerkingen over in een bochtzitten graag voor je houden)Ik ga er zelf dan niet standaard vanuit dat er iets met mijn auto aan de hand is omdat ik dit weet. Over het algemeen zou ik zo zeggen dat het wel zou moeten opvallen tenzij je helemaal niet spiegelt, al helemaal als je je in een woonwijk bevindt.

Hierbij nogmaals sterkte gewenst aan alle betrokkenen.
Heinekenfre@k
Beter 1 bier in de hand dan 10 over de vloer
pi_25015340
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou ja, je gaat er automatisch vanuit dat er sprake is van kwade opzet.
Ja, waarom eigenlijk? Leg me dat eens uit, want dat houdt in dat je per definitie bij elke gebeurtenis al uitgaat van kwade opzet, zonder dat je op de hoogte bent de nodige details. Best raar eigenlijk.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:51:40 #69
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_25015355
In groningen is ook ooit eens zo iets gebeurt. een jongen * jamie* werd 1800 meter onder een auto meegesleurd. Hij loopt nu gewoon rond. Wel een scheef oor en een lading littekens. Sterkte voor zijn ouders,.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 23:52:22 #70
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25015368
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:43 schreef harlingen het volgende:

Kan je nagaan wat die vrouw voor gevoelens heeft, het lijkt me stug dat ze het gemerkt heeft, anders was ze echt wel gestopt.
Ik denk dat niemand ervan uitgaan dat ze bewust is doorgereden. Blijkbaar heeft ze het dus niet gemerkt idd. Zo iemand is imo al an accident waiting to happen.

Met zo weinig benul van je voertuig en je omgeving zou je niet eens achter het stuur mogen. Maar wellicht zou je schrikken als je wist hoeveel van dit soort ongeleide projectielen er rondrijden.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:54:23 #71
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_25015414
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef sannydude het volgende:
#@%#@%@!#!@##%$#^#^%$&#$%#@$@# wijf met haar kut honden
nou nou nou
Jawohl Herr Kaloin!
pi_25015448
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand ervan uitgaan dat ze bewust is doorgereden. Blijkbaar heeft ze het dus niet gemerkt idd. Zo iemand is imo al an accident waiting to happen.

Met zo weinig benul van je voertuig en je omgeving zou je niet eens achter het stuur mogen. Maar wellicht zou je schrikken als je wist hoeveel van dit soort ongeleide projectielen er rondrijden.
Misschien zou je zelfs nog erger schrikken als je weet dat jou of mij dit ook kan overkomen. In dat opzicht vind ik je post niet erg getuigen van enig inzicht, maar eerder van vooroordelen. Sjonge, wat een niveau weer hier. :S
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 00:05:14 #73
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25015634
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:56 schreef Redux het volgende:

[..]

Misschien zou je zelfs nog erger schrikken als je weet dat jou of mij dit ook kan overkomen. In dat opzicht vind ik je post niet erg getuigen van enig inzicht, maar eerder van vooroordelen. Sjonge, wat een niveau weer hier. :S
Ja ik ga er idd vanuit dat dit mij niet zou overkomen. Ik zit namelijk niet met oordopjes in en blinddoek om achter het stuur, rij niet onder invloed en doe geen middagdutjes op de weg en dat zijn de enige scenario's waaronder ik me kan voorstellen dat het me zou kunnen overkomen.

Deze vrouw was ongeschikt om te mogen rijden. Lijkt me geen vooroordeel gezien dit bericht.
pi_25015660
Wow, opmerkelijke uitspraak, nothernstar! Ben blij dat jij geen mod bent.
pi_25016086
Het is natuurlijk heel erg wat er gebeurd is maar ik kan me echt niet voorstellen dat de automobiliste doorgereden zou hebben als ze de jongen opgemerkt zou hebben.

Omdat we niet alle details hebben kunnen we toch ook niets zeggen van hoe of wat?

Ik kan ook speculeren : vrouw wil rechtsafdraaien dus kijkt naar links om te zien of er verkeer aankomt. Jongen komt van rechts en schriks van de auto , valt van zijn skateboard en komt tussen de wielen voor de auto. Vrouw kijkt naar rechts en geeft gas. Jongen haakt vast en de rest kan je je voorstellen.

Al met al vind ik het voor beide partijen gruwelijk wat er gebeurt is en ik hoop dat de jongen er boven opkomt.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 10 februari 2005 @ 00:29:30 #76
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25016113
bizar..
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25016134
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:51 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik moest gewoon lachen.
Damn, wat ben ik afgestompt geraakt.
en dat kom je nog vermelden ook? kneus
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  donderdag 10 februari 2005 @ 00:50:55 #78
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25016508
Daar heeft men nou de bullbar voor uitgevonden
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25016724
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:48 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Jeetje zeg, wat een heftig verhaal .

Ik begrijp ook niet dat de vrouw niets heeft gemerkt. Auto die helemaal scheef hing. Schreeuwende kinderen. Kan niet missen. Misschien heeft ze haast ofzo gehad .

Arme jongen .
Triest verhaal inderdaad. Vind 't wel weer beetje typerend dat er per se "Monique R, die verderop een hondentrimsalon heeft" bij moet staan. Wat wil de berichtgever nou? Opstanden tegen de onschuld van de vrouw ofzo? Bij haar salon uiteraard?
pi_25016811
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:19 schreef Flowce het volgende:
Is dit de monique van de trimsalon???

http://www.poedelsite.nl/deventer.htm
Wat boeit dat nou weer dan?
pi_25016983
Ik kan me niet voorstellen dat iemand doorrijdt als die persoon weet dat een ander levend wezen nog onder de auto zit. Ik vind het belachelijk dat iedereen er vanuit gaat dat er opzet in het spel is, waarom moet dat uit blijken? Ik denk dat het best mogelijk is dat je het niet door kan hebben, niemand weet vooralsnog hoe het precies gebeurd is, maar iedereen heeft er al een oordeel over klaar.

De reden dat ze de schreeuwende kinderen niet gehoord heeft (...) kan heel simpel zijn; ramen dicht en autoradio aan. Of misschien heeft ze de kinderen wel gehoord, maar spelende kinderen maken altijd veel lawaai en heeft ze gewoon niet begrepen waarom deze kinderen aan het schreeuwen waren.

Volgens de telegraaf stond de hele auto zowat op z'n kant, misschien had ze het idee dat ze over een drempel heenging (?)

Verder is er natuurlijk niets bekend over de weersomstandigheden (was het donker?) en over de auto (wat voor een type auto was het? Kon die jongen zich zonder - constant de grond aan te raken - zich vastklemmen aan de onderkant van de auto? zo ja: dan vind ik het niet vreemd dat de automobiliste niets (of weinig) heeft gemerkt van dit voorval.

Overigens ben ik het wel eens met het feit dat er in Nederland de grootste debielen een rijbewijs hebben en dat 99.9% daarvan een herexamen niet zou halen. De meeste automobilisten kennen de regels simpelweg niet óf houden zich daar express niet aan. Opletten blijkt érg moeilijk te zijn in het verkeer. Ik denk dat de vrouw beter had kunnen opletten, maar Ik ga er vanuit dat er geen opzet in het spel was en dat het (bizar, dat wel) ongeluk is. Ik hoop dat die jongen er weer bovenop komt én die vrouw natuurlijk ook..., want ik neem aan dat deze vrouw er ook kapot van is.
pi_25016995
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 01:23 schreef Tiemie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand doorrijdt als die persoon weet dat een ander levend wezen nog onder de auto zit. Ik vind het belachelijk dat iedereen er vanuit gaat dat er opzet in het spel is, waarm moet dat uit blijken? Ik denk dat het best mogelijk is dat je het niet door kan hebben, niemand weet vooralsnog hoe het precies gebeurd is, maar iedereen heeft er al een oordeel over klaar.

De reden dat ze de schreeuwende kinderen niet gehoord heeft (...) kan heel simpel zijn; ramen dicht en autoradio aan. Of misschien heeft ze de kinderen wel gehoord, maar spelende kinderen maken altijd veel lawaai en heeft ze gewoon niet begrepen waarom deze kinderen aan het schreeuwen waren.

Volgens de telegraaf stond de hele auto zowat op z'n kant, misschien had ze het idee dat ze over een drempel heenging (?)

Verder is er natuurlijk niets bekend over de weersomstandigheden (was het donker?) en over de auto (wat voor een type auto was het? Kon die jongen zich zonder - constant de grond aan te raken - zich vastklemmen aan de onderkant van de auto? zo ja: dan vind ik het niet vreemd dat de automobiliste niets (of weinig) heeft gemerkt van dit voorval.

Overigens ben ik het wel eens met het feit dat er in Nederland de grootste debielen een rijbewijs hebben en dat 99.9% daarvan een herexamen niet zou halen. De meeste automobilisten kennen de regels simpelweg niet óf houden zich daar express niet aan. Opletten blijkt érg moeilijk te zijn in het verkeer. Ik denk dat de vrouw beter had kunnen opletten, maar Ik ga er vanuit dat er geen opzet in het spel was en dat het (bizar, dat wel) ongeluk is. Ik hoop dat die jongen er weer bovenop komt én die vrouw natuurlijk ook..., want ik neem aan dat deze vrouw er ook kapot van is.
idd.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 10 februari 2005 @ 02:50:21 #83
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25017787
Die jeugd van tegenwoordig.
weg
pi_25017926
Al die negatieve reacties op die vrouw.. . Ze heeft het vast niet expres gedaan en je hoeft maar ff naar links te kijken om rechts een skateboarder onder je auto te krijgen zonder dat je het door hebt.
Ik denk niet dat die vrouw er psygisch minder onder zal lijden dan die jongen... Denk je dat ze ooit nog eens achter het stuur durft te kruipen??
pi_25018716
Goeie post, Tiemie!
pi_25018720
Kan een mod de links naar de poedelsite verwijderen? Er is kans dat het niet de die in het artikel staat is.
pi_25018780
Waarom oordeelt iedereen toch altijd zo snel? Als die vrouw wèl iets door had gehad, was ze ongetwijfeld gestopt... Iemand is in dit land nog altijd onschuldig totdat eventuele schuld bewezen is.
pi_25018847
Ja, in oordelen is men hier altijd wel heel goed. Alsof iedereen er ook naast stond en precies weet wat er is gebeurd. Ik denk dat de politie blij is met dat soort mensen, meteen heel veel zaken opgelost
Tomdiedom!
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:55:54 #89
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_25018848
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 03:16 schreef Sport_Life het volgende:
Al die negatieve reacties op die vrouw.. . Ze heeft het vast niet expres gedaan en je hoeft maar ff naar links te kijken om rechts een skateboarder onder je auto te krijgen zonder dat je het door hebt.
Ik denk niet dat die vrouw er psygisch minder onder zal lijden dan die jongen... Denk je dat ze ooit nog eens achter het stuur durft te kruipen??
Nou ik mag hopen dat ze nooit meer achter het stuur durft! Ze zal het inderdaad niet expres gedaan hebben, maar dan nog. Je moet wel erg achterlijk, dronken en/of stoned zijn geweest wil je zoiets niet merken . Ik heb zelf een zoontje en woon in Deventer, dus hoe eerder dat mens van onze plaatselijke wegen verdwenen is hoe beter!!!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_25018859
Wat een hel moet dat geweest zijn, om volledig bij bewustzijn zo meegesleept te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door funkyskunkie op 10-02-2005 09:09:58 ]
pi_25018866
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou ik mag hopen dat ze nooit meer achter het stuur durft! Ze zal het inderdaad niet expres gedaan hebben, maar dan nog. Je moet wel erg achterlijk, dronken en/of stoned zijn geweest wil je zoiets niet merken . Ik heb zelf een zoontje en woon in Deventer, dus hoe eerder dat mens van onze plaatselijke wegen verdwenen is hoe beter!!!
Wat een niveau man
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:02:02 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_25018897
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:57 schreef Redux het volgende:

[..]

Wat een niveau man
Ja ja, ze is net wakker ja Maar eerlijk, ik ben echt benieuwd hoe het dan gegaan is, want ik kan het me gewoon niet voorstellen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_25018940
Dat moet je toch merken? Lijkt mij niet al te moeilijk om zoiets te merken, tenzij ze óf een enorm oude bak had. (Die toch al de helft van de tijd problemen had.) óf een behoorlijk hoge bak...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25018951
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.

Vrouwen zitten toch altijd te dromen grmbl.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25018965

Treurig nieuws idd

Lurf is the message and the message is Lurf
pi_25018970
Tuurlijk, vrouwen zitten altijd te dromen. En zitten ze niet te dromen, dan zitten ze wel hun lippenstift bij te werken met behulp van de achteruitkijkspiegel of hands-on te bellen met hun hartsvriendin.

pi_25018989
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat moet je toch merken? Lijkt mij niet al te moeilijk om zoiets te merken, tenzij ze óf een enorm oude bak had. (Die toch al de helft van de tijd problemen had.) óf een behoorlijk hoge bak...
Nee, nu geef je zelf al 2 situaties aan waarbij het in jouw voorstelling best mogelijk kan zijn dat de vrouw het niet heeft gemerkt. Zo zijn er denk ik nog wel een paar situaties te bedenken waarbij de vrouw het niet 1 2 3 doorhad dat er iemand onder haar auto vastzat. Dus zoiets merken is niet zomaar zo voor de hand liggend. Achteraf bekeken is het vreselijk, maar op het moment je in een auto rijdt, en er iets niet ok lijkt aan de auto, ga je echt niet meteen denken dat er iemand onder je auto vast zit, vooral niet als je in het begin niks van de aanmerking hebt gemerkt. Zo raar is het blijkbaar niet, ook als je in dit topic leest dat een soortgelijke situatie zich in groningen heeft voorgedaan.
pi_25019000
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tuurlijk, vrouwen zitten altijd te dromen. En zitten ze niet te dromen, dan zitten ze wel hun lippenstift bij te werken met behulp van de achteruitkijkspiegel of hands-on te bellen met hun hartsvriendin.

Jij begrijpt het
pi_25019094
Overvloed aan Redux in dit topic die het schijnbaar vrij normaal vindt dat iemand een persoon honderden meters onder de auto heeft zonder daar iets van te merken.

Ik kan het me zo slecht voorstellen.. Ik hoor soms wel eens iets als ik ergens rij, en als ik dan in mijn achteruitkijkspiegel kijk blijkt dat ik over een lege beker van de McDonalds was gereden, een papieren draagzakje of wat dan ook. Daarnaast staat mijn radio altijd aan, en nog merk ik zoiets. Rijd ik over een tak die breekt of kanpt dan hoor ik dat. Misschien extreme voorbeelden, maar hoe negerend, achterlijk, doof of wat dan ook ben je als je zoiets als dit gebeurt.

In een 30-er zone maakt je auto zo weinig geluid omdat je rustig rijdt dat je een kind op een skateboard onmogelijk kan missen, dat kind heeft doodsangsten gehad, en ik kan je wel bijna zeker vertellen dat je dat gewoonweg MOET horen. Iemand die meent dat hij de laatste paar seconden van zijn leven te gaan heeft schreeuwt wel wat harder dan de gemiddelde persoon. Als er mensen langs de straat op je staan te zwaaien, roepen of schreeuwen en je rijdt gewoon door, alsof iedereen je begroet als zijnde prins carnaval dan ben je gewoonweg dom.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_25019102
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:25 schreef D-Devil het volgende:

In een 30-er zone maakt je auto zo weinig geluid omdat je rustig rijdt dat je een kind op een skateboard onmogelijk kan missen, dat kind heeft doodsangsten gehad, en ik kan je wel bijna zeker vertellen dat je dat gewoonweg MOET horen. Iemand die meent dat hij de laatste paar seconden van zijn leven te gaan heeft schreeuwt wel wat harder dan de gemiddelde persoon. Als er mensen langs de straat op je staan te zwaaien, roepen of schreeuwen en je rijdt gewoon door, alsof iedereen je begroet als zijnde prins carnaval dan ben je gewoonweg dom.
Maar als de radio hard aan stond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')