bronquote:Op afschuwelijke wijze is gisteren een 15-jarige jongen uit Deventer enkele honderden meters onder een auto de hele wijk doorgesleurd, zonder dat de automobiliste het doorhad. Het slachtoffer is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Verschillende mensen, onder wie veel jonge kinderen die vanwege de vakantie buiten speelden, hebben de auto met daaronder het slachtoffer Niels Damen voorbij zien komen en hem horen schreeuwen. Ze probeerden de automobiliste nog te waarschuwen, maar die leek niets te merken en reed stug door.
De brandweer is lang bezig geweest het meters lange bloedspoor dat door de hele buurt liep op te ruimen. Het slachtoffer was buiten aan het skateboarden toen het gebeurde.
Niels Damen is in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen en heeft veel bloed verloren.
Hij heeft ernstige brandwonden op zijn rug en armen en een van zijn oren werd helemaal afgerukt. Hij moest gisteravond laat meerdere operaties ondergaan.
Naar het schijnt heeft de automobiliste, Monique R. die even verderop een hondentrimsalon heeft, de jongen net na een bocht aangereden, waarna Niels op zijn rug onder de auto schoot en bleef haken.
"We riepen nog, stop, stop! Die vrouw keek even en reed toen weer verder. De auto hing helemaal scheef omdat hij eronder zat", zegt de 8-jarige Stella Kovacs. "Hoe kan ze nou niets gemerkt hebben?" vraagt zij zich af, en met haar de hele buurt.
Het jonge meisje speelde samen met haar zus Mellanie (9) en buurmeisje Gonda Schiell (12) buiten toen ze de auto voorbij zagen komen. "Iedereen hoorde hem schreeuwen. We hoorden hem schuren over de weg en zagen zijn benen nog net onder de auto vandaan komen."
Met haar vinger wijst ze de plek onder de auto aan waar zijn benen zaten, terwijl een takelploeg de kleine bedrijfswagen van de parkeerplaats haalt.
Niels raakte midden in de wijk los en is vervolgens nog zelf opgestaan. De automobiliste reed door en parkeerde de auto nog tientallen meters verderop. Zij is vervolgens naar het politiebureau gebracht.
Ik moest gewoon lachen.quote:De brandweer is lang bezig geweest het meters lange bloedspoor dat door de hele buurt liep op te ruimen. Het slachtoffer was buiten aan het skateboarden toen het gebeurde.
Omdat ze naar het politiebureau is gebracht?? Volgens mij is dat standaard na zo'n tragisch ongeval.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:49 schreef tuut84 het volgende:
mischien had ze gezopen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:58 schreef Aventura het volgende:
Was die vrouw dronken ofzo??
Beweerd? Alsof ze liegt? En dat maak jij uit die post op? Je moet eens zien hoe vaak je automobilisten met een half zacht achterwiel tegenkomt, en hoe recht je auto dan op de weg ligt, hastikke scheef dus.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:01 schreef Stuart het volgende:
Onvoorstelbaar dat die bestuurster beweerd helemaal niets gemerkt te hebben![]()
![]()
Ja, je moet wel heel achterlijk zijn om NIETS te merkenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:04 schreef Redux het volgende:
[..]
Beweerd? Alsof ze liegt? En dat maak jij uit die post op? Je moet eens zien hoe vaak je automobilisten met een half zacht achterwiel tegenkomt, en hoe recht je auto dan op de weg ligt, hastikke scheef dus.
Oh? Ik vind het juist wel een relevante vraag.quote:
Ja, achteraf is het ontzettend gruwelijk. het idee dat je rijdt met een mens onder je auto. Maar op het moment zelf sta je daar nevernooit niet bij stil, vooral niet wanneer je helemaal niet door hebt gehad dat je iemand aan hebt gereden. Achteraf is het hastikke stom, maar op het moment is het een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je moet wel heel achterlijk zijn om NIETS te merken![]()
Sorry, bij mij kan het er gewoon absoluut niet in dat ze helemaal niets heeft gemerktquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, achteraf is het ontzettend gruwelijk. het idee dat je rijdt met een mens onder je auto. Maar op het moment zelf sta je daar nevernooit niet bij stil, vooral niet wanneer je helemaal niet door hebt gehad dat je iemand aan hebt gereden. Achteraf is het hastikke stom, maar op het moment is het een heel ander verhaal.
Sja, blijkbaar gebeuren zulke dingen. Hoe vreselijk ze ook zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, bij mij kan het er gewoon absoluut niet in dat ze helemaal niets heeft gemerkt![]()
Waar is dit goed voor dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:21 schreef Flowce het volgende:
http://www.devrolijkeviervoeter.nl/index.html
hupsa
Grote jongen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:21 schreef Flowce het volgende:
http://www.devrolijkeviervoeter.nl/index.html
hupsa
Een beetje in gedachten verzonken of er even niet bij kan ik me voorstellen. Maar bij dit houdt het op. Een normaal mens krijgt na een paar seconden wel door dat er iets niet klopt. Misschien zat ze stijf van de medicijnen of zoiets want normaal is het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:16 schreef Redux het volgende:
wanneer je helemaal niet door hebt gehad dat je iemand aan hebt gereden.
Zullen we er ff over filosoferen......quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
Waarom wordt haar naam nu opgezocht en vermeld? Draagt dat er iets toe bij>
Goh, hoe enorm grappig gevondenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien had hij d'r tasje gepikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |