quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:57 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Hoezo, ik vind het niet fijn zo'n flits...![]()
KLoptquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:29 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Heey, die heb ik eerder gezien vandaag
Nee das waar. Daar is mijn -ik-steek-mn-tong-uit foto van mn kat helemaal niks bij hahaquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:30 schreef prupke het volgende:
[..]
KLopt
gekker krijg ik ze niet geloof ik ..
Of de mijnequote:Op woensdag 9 februari 2005 00:31 schreef Lievelientje het volgende:
Daar is mijn -ik-steek-mn-tong-uit foto van mn kat helemaal niks bij haha
Haha, dat is nog eens een leuke tong-fotoquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:38 schreef aloa het volgende:
Gek gezicht ook, zo'n tong
[afbeelding]
Hier was ze een beetje uitgeteld
[afbeelding]
Een rat toch?quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[afbeelding]
Layla
Hijs een *beetje* wazig, sorry daarvoor
Ongevalletje met scheeraparaat?quote:
omg! hoop dat dat niet zo hoort...quote:
Hij is geschoren wel heel leuk, maak maar veel foto's.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef piere het volgende:
Wehehehe de kat is een aangelopen zwervertje. Heeft weken lopen zeuren om eten voor de deur (wat ze natuurlijk kreeg) en na een tijdje kwam ze echt binnen. Toen we haar eenmaal konden aaien voelden we dat het 1 grote klit was en hebben we haar laten scheren.
Ik vind hem zo megacool maar mijn vriendin heeft hem toch liever met al haar haar![]()
erreg mooie kat... heeft veel verzorging nodig als ie zijn haren terug heeft... (dagelijks kammen)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef piere het volgende:
Wehehehe de kat is een aangelopen zwervertje. Heeft weken lopen zeuren om eten voor de deur (wat ze natuurlijk kreeg) en na een tijdje kwam ze echt binnen. Toen we haar eenmaal konden aaien voelden we dat het 1 grote klit was en hebben we haar laten scheren.
Ik vind hem zo megacool maar mijn vriendin heeft hem toch liever met al haar haar![]()
edit:
Before:
[afbeelding]
Die is zeker mooi!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:12 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste is nier raar. Die is prachtig!
Nee, de foto niet. Mar dat Pjotr daar zo 10 minuten kan gaan zitten dromen vind ik dan wel weer raarquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:12 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste is nier raar.
Bij de originele afbeelding kon je mij opdweilen!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef piere het volgende:
edit:
Before:
[afbeelding]
Kan jij toch niks aan doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:42 schreef QED het volgende:
Dank je voor de tip, Oblivion. *voel me behoorlijk belachelijk*![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:50 schreef Stali. het volgende:
Ja, ja, Verbal, je bent gewoon aan het koketteren met Pjotr...
Dan zal ik speciaal voor jou proberen een mooiere te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij de originele afbeelding kon je mij opdweilen!!
zit ik hier in mijn eentje te lachen...
Ik heb hem als wallpaper ingesteld, geweldig!!
Dat zou ik cool vinden, maar is ie nu nog zo kaal dan? Want dat en de combinatie met die ogen op die foto, ge-wel-dig!!quote:Op zondag 13 februari 2005 09:00 schreef piere het volgende:
[..]
Dan zal ik speciaal voor jou proberen een mooiere te maken
Yeah, ze is net geschoren dus nog even kaal als op die foto'squote:Op zondag 13 februari 2005 10:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat zou ik cool vinden, maar is ie nu nog zo kaal dan? Want dat en de combinatie met die ogen op die foto, ge-wel-dig!!
Ik wacht vol spanning af!
ik wacht rustig af, ze loopt nog niet weg van mijn wallpaper!hahaquote:Op maandag 14 februari 2005 17:53 schreef piere het volgende:
[..]
Yeah, ze is net geschoren dus nog even kaal als op die foto's
Ik heb gisteren geprobeerd betere pics te maken maar ze werkte niet echt mee (of echt niet)
kun je ook het resultaat tot nu toe posten?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:53 schreef piere het volgende:
[..]
Yeah, ze is net geschoren dus nog even kaal als op die foto's
Ik heb gisteren geprobeerd betere pics te maken maar ze werkte niet echt mee (of echt niet)
Nee inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Cuba is
Maar het zijn toch geen rare foto's ?
Heheh, dat beest is echt overdreven schattig. We hebben haar gevonden in de tuin van een vriend, in een rugzak op de fiets mee naar huis genomen.quote:
Vocking bakleverworstquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:11 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wat heb jij op je brood?
[afbeelding]
Spoonquote:Op zondag 13 februari 2005 10:56 schreef Aelalcallorgan het volgende:
SpoonZe is het er zo erg niet mee eens
[afbeelding]
En Chewie heeft het wel weer gezien voor vandaag
[afbeelding]
Heb je een foto van Luna dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:10 schreef XemmyX het volgende:
[..]
SpoonLijkt ontzettend op onze Luna. Dat driehoekjes de neus is het zelfde als onze Luna, de rest van de tekeningen lijkt er ook heel veel op
![]()
Heb je een soort parental firewall oid? (Crap: poep?quote:Op zondag 20 februari 2005 01:45 schreef Bluezz het volgende:
Semtexbeeb ik zie alsmaar kruisjes als jij foto's post
quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef snakelady het volgende:
hahaha, leuke foto's zeg.
Wat is er nou leuker om heerlijk je schone waterbak vies te maken met zand en er dan lekker in gaan zitten stampen en spelen.
niks toch, heerlijk zo'n modderbad.
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ziet het raam er nu uit.
[afbeelding]
En Murray zonder modder
[afbeelding]
Ik ga dadelijk maar eens de bak schoonmaken.
haha, ja idd, is naar jou genoemd, vond het een leuke naam en mijn man ook dus we hebben hem maar gehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Je hebt hem ook nog Murray genoemd ook.
Wat was het nou ook alweer voor een dier?Een baardagaam!
Oeps helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:33 schreef PM-girl het volgende:
@Piere,
hoe gaat het met het modelstaan van jullie zwerfkat?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
sorry voor de brakke kwaliteit , tis een telefoonfoto.
Dit is Nookie , vaak last van quasi depresieve buien wanneer ze een keer niet naar buiten mag , ze gaat dan mokken op de bank zoals je kan zien...
Die ziet er ook niet uit als het helderste lichtjequote:Op woensdag 4 mei 2005 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier nog geen kip voorbij zien komen.
op aanraden van anderen hier een fotootje van ginger, ons circuskippie
[[url=http://img146.echo.cx/img146/6356/circuskip0pn.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef skippesoepie het volgende:
[afbeelding]
Hoezo is Monopoly saai....
Lol! Eerst had ik dus een foto terwijl er één aan het wassen was. Door zijn snelheid zag je op de foto zijn ene helft van zijn lichaam normaal en de achterste helft op zijn kopquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef snakelady het volgende:
Een Chin in een zandbadje vind ik altijd al humor opzich.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef testbeeld het volgende:
Zo loopt ie na het eten altijd een half uurtje door het huis![]()
[afbeelding]
awhhh!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef snakelady het volgende:
hahaha, leuke foto's zeg.
Wat is er nou leuker om heerlijk je schone waterbak vies te maken met zand en er dan lekker in gaan zitten stampen en spelen.
niks toch, heerlijk zo'n modderbad.
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ziet het raam er nu uit.
[afbeelding]
En Murray zonder modder
[afbeelding]
Ik ga dadelijk maar eens de bak schoonmaken.
dat is het meest poepigste hondje dat ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51 schreef Nuek het volgende:
Ze is al vaker voorbij gekomen maar ik blijf deze pica de moeite waard vinden
[afbeelding]
* Nuek heeft vele rare foto's van 'tontje')
geweldigquote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef testbeeld het volgende:
[afbeelding]
wow hoeveel katten hebben jullie wel niet ? enne vertoond die hond nou kattengedrag omdat hij tussen al die katten leeft ?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:42 schreef Xanna-X het volgende:
[afbeelding]Ik weet niet `waarom, maar ik vind 'm er hier nogal raar uitzien
.
[afbeelding]
Het is inmiddels een gewoonte: 's avonds laat lopen al onze katten achter m'n vader aan als ie de hond gaat uitlaten.
Acht en je kan ze allemaal op die foto vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 02:47 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
wow hoeveel katten hebben jullie wel niet ? enne vertoond die hond nou kattengedrag omdat hij tussen al die katten leeft ?
Zo loopr er hier ook een!!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef testbeeld het volgende:
[afbeelding]
Nee dat is het vreemde hij ziet alles.. probeer die bak maar is uit ze bek te pakken..zodra je in de buurt bent neemt ie de benenquote:Op maandag 9 mei 2005 01:41 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
geweldig![]()
loopt ie zo nergens tegenaan trouwens ?
quote:Op zondag 22 mei 2005 09:16 schreef piere het volgende:
Eindelijk!
[[url=http://img284.echo.cx/img284/7303/img02851cy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het is net of ie er vanaf aan het vallen is, maar het zelf nog niet door heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:05 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik snap niet hoe dat ooit lekker kan liggen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is net of ie er vanaf aan het vallen is, maar het zelf nog niet door heeft.
Verder heb je denk ik met een vrij exhibitionistisch exemplaar te maken![]()
Hier nog een rare foto van mijn, helaas recentelijk overleden, siamees.
"lamenou slapuh..."
[afbeelding]
quote:
Alleen die pekingees is van ons, die kat is inderdaad niet blij, maar dat zijn de meesten niet als ze nat zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 09:53 schreef rena het volgende:
[..]
mtv, wat een snoepige hondjes heb jeen die kat
hij kijkt niet zo blij
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:36 schreef mtv het volgende:
niet allemaal raar, maar toch leuk:
Eerst de hond:
Ik zie een hondje in de sneeuwquote:Op zondag 29 mei 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zie alleen een lege post, MissHobje.
quote:
Het is haar favoriete plek om te liggen. Ze is een wat onzekere hond en ze voelt zich veilig als ze ergens onder ligt. Dan kunnen de bommen niet op haar vallen.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef Kroekiepoes het volgende:
whahahaha ontzettend leukk topic dit!![]()
meer meer meer!![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:05 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik snap niet hoe dat ooit lekker kan liggen![]()
Zit ik hier op mijn werk een klein beetje stiekem dit topic te bekijken, schiet ik ineens volledig in de lach bij het zien van deze foto's!!!quote:
Dit doet onze Senna dus ook!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:24 schreef Tinkerbell het volgende:
![]()
![]()
![]()
Over proppen gesproken, de kattenmand ligt ook best lekker
[afbeelding]
zooo ik snack even een muisje tussendoorquote:
Een neppert hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zooo ik snack even een muisje tussendoor![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef BIGGI het volgende:
[afbeelding]
Als je "goed" kijkt zie je deze kat op de 1ste foto
Die doet een beetje denken aan een uil kwa silhouet.quote:
zou nog best eens kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Is die kleine een Bullmastiff ? of hebk weer es stront in mn ogen ??
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:45 schreef funkyskunkie het volgende:
*Haar favo slaapplaats*
[afbeelding]
van het tweede ben ik niet 100% zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat het een BullMastiff is of dak stront in mn ogen heb ???
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef sjokkie het volgende:
[..]dank je . (Fokke kon hoger klimmen maar dat heb ik niet vast kunnen leggen)
Ik heb ook nog een foto waar ons Nol een worstebroodje uit mijn mond wegbietst...maar of dat nu een geschikte pic voor hier is ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef sjokkie het volgende:
[afbeelding]
deze was ook hilarisch om te doen. Ok hij kijkt wat sjaggie maar dat doet Nol altijd
Heb 's avonds altijd mijn box open staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:32 schreef Nuek het volgende:
[..]![]()
Ok ok.. ik moest meer lachen om die broek die open staat. Lekker gebunkerd aan tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |