Heheh, dat beest is echt overdreven schattig. We hebben haar gevonden in de tuin van een vriend, in een rugzak op de fiets mee naar huis genomen.quote:
Vocking bakleverworstquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:11 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wat heb jij op je brood?
[afbeelding]
Spoonquote:Op zondag 13 februari 2005 10:56 schreef Aelalcallorgan het volgende:
SpoonZe is het er zo erg niet mee eens
[afbeelding]
En Chewie heeft het wel weer gezien voor vandaag
[afbeelding]
Heb je een foto van Luna dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:10 schreef XemmyX het volgende:
[..]
SpoonLijkt ontzettend op onze Luna. Dat driehoekjes de neus is het zelfde als onze Luna, de rest van de tekeningen lijkt er ook heel veel op
![]()
Heb je een soort parental firewall oid? (Crap: poep?quote:Op zondag 20 februari 2005 01:45 schreef Bluezz het volgende:
Semtexbeeb ik zie alsmaar kruisjes als jij foto's post
quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef snakelady het volgende:
hahaha, leuke foto's zeg.
Wat is er nou leuker om heerlijk je schone waterbak vies te maken met zand en er dan lekker in gaan zitten stampen en spelen.
niks toch, heerlijk zo'n modderbad.
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ziet het raam er nu uit.
[afbeelding]
En Murray zonder modder
[afbeelding]
Ik ga dadelijk maar eens de bak schoonmaken.
haha, ja idd, is naar jou genoemd, vond het een leuke naam en mijn man ook dus we hebben hem maar gehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Je hebt hem ook nog Murray genoemd ook.
Wat was het nou ook alweer voor een dier?Een baardagaam!
Oeps helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:33 schreef PM-girl het volgende:
@Piere,
hoe gaat het met het modelstaan van jullie zwerfkat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |