quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
sorry voor de brakke kwaliteit , tis een telefoonfoto.
Dit is Nookie , vaak last van quasi depresieve buien wanneer ze een keer niet naar buiten mag , ze gaat dan mokken op de bank zoals je kan zien...
Die ziet er ook niet uit als het helderste lichtjequote:Op woensdag 4 mei 2005 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier nog geen kip voorbij zien komen.
op aanraden van anderen hier een fotootje van ginger, ons circuskippie
[[url=http://img146.echo.cx/img146/6356/circuskip0pn.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef skippesoepie het volgende:
[afbeelding]
Hoezo is Monopoly saai....
Lol! Eerst had ik dus een foto terwijl er één aan het wassen was. Door zijn snelheid zag je op de foto zijn ene helft van zijn lichaam normaal en de achterste helft op zijn kopquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef snakelady het volgende:
Een Chin in een zandbadje vind ik altijd al humor opzich.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef testbeeld het volgende:
Zo loopt ie na het eten altijd een half uurtje door het huis![]()
[afbeelding]
awhhh!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2005 15:38 schreef snakelady het volgende:
hahaha, leuke foto's zeg.
Wat is er nou leuker om heerlijk je schone waterbak vies te maken met zand en er dan lekker in gaan zitten stampen en spelen.
niks toch, heerlijk zo'n modderbad.
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ziet het raam er nu uit.
[afbeelding]
En Murray zonder modder
[afbeelding]
Ik ga dadelijk maar eens de bak schoonmaken.
dat is het meest poepigste hondje dat ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51 schreef Nuek het volgende:
Ze is al vaker voorbij gekomen maar ik blijf deze pica de moeite waard vinden
[afbeelding]
* Nuek heeft vele rare foto's van 'tontje')
geweldigquote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef testbeeld het volgende:
[afbeelding]
wow hoeveel katten hebben jullie wel niet ? enne vertoond die hond nou kattengedrag omdat hij tussen al die katten leeft ?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:42 schreef Xanna-X het volgende:
[afbeelding]Ik weet niet `waarom, maar ik vind 'm er hier nogal raar uitzien
.
[afbeelding]
Het is inmiddels een gewoonte: 's avonds laat lopen al onze katten achter m'n vader aan als ie de hond gaat uitlaten.
Acht en je kan ze allemaal op die foto vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 02:47 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
wow hoeveel katten hebben jullie wel niet ? enne vertoond die hond nou kattengedrag omdat hij tussen al die katten leeft ?
Zo loopr er hier ook een!!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef testbeeld het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |