Haha, dat is nog eens een leuke tong-fotoquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:38 schreef aloa het volgende:
Gek gezicht ook, zo'n tong
[afbeelding]
Hier was ze een beetje uitgeteld
[afbeelding]
Een rat toch?quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[afbeelding]
Layla
Hijs een *beetje* wazig, sorry daarvoor
Ongevalletje met scheeraparaat?quote:
omg! hoop dat dat niet zo hoort...quote:
Hij is geschoren wel heel leuk, maak maar veel foto's.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef piere het volgende:
Wehehehe de kat is een aangelopen zwervertje. Heeft weken lopen zeuren om eten voor de deur (wat ze natuurlijk kreeg) en na een tijdje kwam ze echt binnen. Toen we haar eenmaal konden aaien voelden we dat het 1 grote klit was en hebben we haar laten scheren.
Ik vind hem zo megacool maar mijn vriendin heeft hem toch liever met al haar haar![]()
erreg mooie kat... heeft veel verzorging nodig als ie zijn haren terug heeft... (dagelijks kammen)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef piere het volgende:
Wehehehe de kat is een aangelopen zwervertje. Heeft weken lopen zeuren om eten voor de deur (wat ze natuurlijk kreeg) en na een tijdje kwam ze echt binnen. Toen we haar eenmaal konden aaien voelden we dat het 1 grote klit was en hebben we haar laten scheren.
Ik vind hem zo megacool maar mijn vriendin heeft hem toch liever met al haar haar![]()
edit:
Before:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |